Nee, problemen met de locatie. Ze zijn aan het kijken voor een andere. Dus afwachten of dat luktquote:
matig wel, wegens locatieproblemen ging vorig jaar concert Underworld ook ineens in andere locatie optredenquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, problemen met de locatie. Ze zijn aan het kijken voor een andere. Dus afwachten of dat lukt
ah. niet geheel mijn genrequote:
Rustaaaghquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mag ik bruidsmeisje zijn?
Ja beetje kut, Maar ja even kijken wat er gaat gebeuren. Het zou eerst in Utrecht zijn dus zou chill zijn als ze daar wat anders kunnen vinden. Dat is makkelijker te doen voor me dan bijvoorbeeld Dordrecht waar hij vandaan komtquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
matig wel, wegens locatieproblemen ging vorig jaar concert Underworld ook ineens in andere locatie optreden
AiU had daar nog wat voor liggenquote:
Heb je net als I. ook een leesmiddag?quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:29 schreef naatje_1 het volgende:
Nouja, ik ga eens frissere kledij aantrekken en dan eens lezen
Je had toch al gedoucht?quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:29 schreef naatje_1 het volgende:
Nouja, ik ga eens frissere kledij aantrekken en dan eens lezen
ik ben naar de VU gefietst, half uur, daar ga je van zwetenquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je had toch al gedoucht?
Waarom doe je dan weer vieze kleding aan?
Je hebt reservekleding daar liggen?quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben naar de VU gefietst, half uur, daar ga je van zweten
He meneer met leuke UI.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:32 schreef dud0r het volgende:
Dat is waar. Dan kan je beter inderdaad wat frissers aan trekken.
Leesmiddagenquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je net als I. ook een leesmiddag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |