Meeste tieten zijn lelijk hoorquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Tieten kunnen bijna niet lelijk zijn
ik bepaal liever helemaal niks op dat momentquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel hoor, jij in ieder geval zeker niet op dat moment haha
Mijn punt preciesquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik bepaal liever helemaal niks op dat moment
zo die is viesdik zeg, de tyfusquote:
Niet gekliktquote:
beetje zoals dat bord dat je voor je kop hebt, de teringquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zo die is viesdik zeg, de tyfus
Koekoekquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje zoals dat bord dat je voor je kop hebt, de tering
gedraag je eens, dit ben k niet van je gewendquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje zoals dat bord dat je voor je kop hebt, de tering
Tijden veranderenquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gedraag je eens, dit ben k niet van je gewend
Ben je aankomende intocht wel weer zwarte piet?quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij bent de moeder van de boel hier? Moedercrackquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb haags niet zo hoog zittenquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jezus dude sinterklaas is net geweest.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je aankomende intocht wel weer zwarte piet?
Maar het is nu al weer THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR!!!!quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus dude sinterklaas is net geweest.
FEE kan weer openquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar het is nu al weer THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR!!!!
sowieso geen zwarte piet neequote:Op woensdag 30 januari 2019 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je aankomende intocht wel weer zwarte piet?
de caissièrequote:Op woensdag 30 januari 2019 13:59 schreef Zosk het volgende:
Wat zal ik voor lekkers halen om te eten bij de supermarkt
En een betere wereld begint bij jezelfquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
snap ik maar hier wordt de wereld niet beter van
Oh gelukkigquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:58 schreef McGrath het volgende:
Dat is niet omdat het een Hagenees is hoor, maak je niet druk Crack, het is gewoon persoonlijk
quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
En een betere wereld begint bij jezelf
ik zie mezelf dan ook niet als wereldverbeteraarquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
snap ik maar hier wordt de wereld niet beter van
kroketquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:59 schreef Zosk het volgende:
Wat zal ik voor lekkers halen om te eten bij de supermarkt
kutquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zie mezelf dan ook niet als wereldverbeteraar
Pak jij ook iedere dag je boterhammen in met zilverfolie?quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:02 schreef McGrath het volgende:
ik zie mezelf meer als wereldgebruiker
Ik ookquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:02 schreef McGrath het volgende:
nee doe ze in zo'n afsluitbaar plastic zakje, elke dag een nieuwequote:Op woensdag 30 januari 2019 14:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Pak jij ook iedere dag je boterhammen in met zilverfolie?
Netjesquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee doe ze in zo'n afsluitbaar plastic zakje, elke dag een nieuwe
gelukkig geen wereldgozerquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:02 schreef McGrath het volgende:
Ik vind blikjes juist lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik drink ook met rietjes, want blikjes zijn vies
ja ik ook, ik ga echt geen rietjes gebruikenquote:
Je had me goed tuk hahaquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja ik ook, ik ga echt geen rietjes gebruiken
was meer aan het beeld aan het voldoen dat ik niks bijdraag aan een betere wereld
heb nu wel weer zin in fristiquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja ik ook, ik ga echt geen rietjes gebruiken
was meer aan het beeld aan het voldoen dat ik niks bijdraag aan een betere wereld
prima, ga je nu weer weg?quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
Wat vinden jullie van de eerste namen van lowlands?
Kiid niet heb ik begrepen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
daarvoor gaat zosk naar de supermarkt
kut met perenquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb nu zin in zo'n sappige peer
ik ken 90% niet.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
Niets mis met een goeie kloppende paarse eikel tegen je huig op z'n tijd.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kiid heeft daar nooit zin in, ik denk dat ie dickcravings heeft
tame impala, A$AP en Anderson.Paak vind ik helemaal primaquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken 90% niet.
ik ga gewoon naar pinkpop voor fleetwood mac en krezip
ja, maar goeie zijn lastig te vinden, vind het altijd zonde van mijn geaardheid als het geen goede isquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niets mis met een goeie kloppende paarse eikel tegen je huig op z'n tijd.
eens welquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, maar goeie zijn lastig te vinden, vind het altijd zonde van mijn geaardheid als het geen goede is
Dit is echt zo'n verhaal waar ik niets mee kan. Wat is er gebeurd? Wie zei wat tegen wie? Wat wordt er nu van je verwacht?quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Buurvrouw 'ja hoi de lampt moet gefixt worden en dat moet gemaild worden maar ik heb geen emailadres' en vervolgens krijg ik een telefoonnummer in mn handen
que
Dat staat er allemaal heel duidelijkquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n verhaal waar ik niets mee kan. Wat is er gebeurd? Wie zei wat tegen wie? Wat wordt er nu van je verwacht?
Vind ik niet. Ik ben pienter genoeg om de gaten zelf in te vullen (quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat staat er allemaal heel duidelijk
ik weet wel een goede voor jequote:Op woensdag 30 januari 2019 14:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, maar goeie zijn lastig te vinden, vind het altijd zonde van mijn geaardheid als het geen goede is
vind ik wel, ik winquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik ben pienter genoeg om de gaten zelf in te vullen () maar dat zou niet nodig moeten zijn.
Gewoon goede vorm, goede vochtgraad, lekker smaakje, niet te harig je kent het welquote:
de meeste mensen hier die zeggen van 'goed gesprek' voegen zelf echt nooit wat toe, gewoon laten gaanquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
het is niet zo dat jij veel toevoegt
moet je nog ff wachtenquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Nu weer kwaliteit pls
GIMME GIMME GIMME A MAN AFTER MIDNIIIIGHTT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt? Ik dacht altijd dat ik wel redelijk scherp en gevat was. Goeie tegenvaller weer.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
van jou ben ik die dooddoeners wel een beetje gewend
quote:
jaquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
oh was dit als gevat bedoeld? dan snap ik hem welquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht altijd dat ik wel redelijk scherp en gevat was. Goeie tegenvaller weer.
Lekker McGrath!quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh was dit als gevat bedoeld? dan snap ik hem wel
Je had net zo goed die bespreking niet kunnen verplaatsen, als je toch alleen maar gaat Fok!kenquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
weggebruiker bedoel jij.
Die zou van half 7 tot 8 zijn ei.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je had net zo goed die bespreking niet kunnen verplaatsen, als je toch alleen maar gaat Fok!ken
Dat had je er niet bij vermeld, koekebakkerquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zou van half 7 tot 8 zijn ei.
Nee, daar voelde ik mij ook niet verplicht toe.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat had je er niet bij vermeld, koekebakker
Dan kun je het mij ook niet kwalijk nemen dat ik de tijd niet goed hadquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, daar voelde ik mij ook niet verplicht toe.
ASAP Rocky heuuquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
okquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dan kun je het mij ook niet kwalijk nemen dat ik de tijd niet goed had
nope, nog steeds regen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:39 schreef Myrr het volgende:
Sneeuwt het bij jullie ergens? Hier beetje nat.
Had gehoopt op een dik pak.
nopequote:Op woensdag 30 januari 2019 15:39 schreef Myrr het volgende:
Nee, helaas helemaal niets hier.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:39 schreef Myrr het volgende:
Sneeuwt wel al een beetje de hele dag, blijft niet liggenquote:Op woensdag 30 januari 2019 15:39 schreef Myrr het volgende:
Nee niet daaromquote:
Door hem of door anderen over hem?quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hele AT vol gebaggerd gelijk.
Beiden.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Door hem of door anderen over hem?
Verrassendquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:25 schreef Chloroform het volgende:
Er zit gewoon drie uur tussen de laatste twee reacties
Ja niet dus hequote:
Gehad jaquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beiden.
Maar ik begrijp dat halve toppa weer bannetje heeft?
Jij bepaalt helemaal niksquote:
Ik kan echt niks met deze infoquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Word soms wel wakker met een kleine paal
Aardig.quote:
Moet jij wetenquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan echt niks met deze info
Mooi zo. Wij hadden meeloopmiddag vandaag. Ken je dat filmpje nog van zo'n klein kutkind dat loopt te schreeuwen van "Zand?! Is hier geen zand, zie jij zand?!" nadat een vrouw tegen haar zei dat ze haar kop in het zand steekt?quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aardig.
Mijn hulpjes deden het uitstekend. Hoorde dat er aardig wat volk was geweest.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi zo. Wij hadden meeloopmiddag vandaag. Ken je dat filmpje nog van zo'n klein kutkind dat loopt te schreeuwen van "Zand?! Is hier geen zand, zie jij zand?!" nadat een vrouw tegen haar zei dat ze haar kop in het zand steekt?
Nou, volgens mij liep die vandaag bij ons rondtering
Bepaal ik zelf welquote:
Die is inmiddels wel wat ouder toch?quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi zo. Wij hadden meeloopmiddag vandaag. Ken je dat filmpje nog van zo'n klein kutkind dat loopt te schreeuwen van "Zand?! Is hier geen zand, zie jij zand?!" nadat een vrouw tegen haar zei dat ze haar kop in het zand steekt?
Nee chai echtquote:
Hehehehe.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op woensdag 30 januari 2019 20:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die is inmiddels wel wat ouder toch?
Dat weet ik nog net zo nietquote:
Op sommige scholen vergaderen ze ook om het vergaderen. Echt kansloosquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:54 schreef Myrr het volgende:
Die van mij gaat weer op mbo lesgeven. Middelbaar is kut met kut open dagen en 100 vergaderingen per week zegt hij.
Leuk voor jequote:
Ja, en er wordt dan even een halve dag van tevoren bepaald dat er eind van de middag nog even vergaderd moet worden terwijl je laatste klas om 1 uur is.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op sommige scholen vergaderen ze ook om het vergaderen. Echt kansloos
Breek me de bek niet open. Zin om een keer een AK47 los te laten op die kortpittige vergadertijgers.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op sommige scholen vergaderen ze ook om het vergaderen. Echt kansloos
Dan moet je ander werk zoeken of studeren maat.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:58 schreef Zosk het volgende:
Zou het ook weleens leuk vinden om met plezier naar mn werk te gaan
Ik kom nergens anders aan de bak denk ik, studeren is niet voor mij weggelegd.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan moet je ander werk zoeken of studeren maat.
Liefst zou ik altijd studeren maar ja.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kom nergens anders aan de bak denk ik, studeren is niet voor mij weggelegd.
Dat is wel fijn voor 'mquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, en er wordt dan even een halve dag van tevoren bepaald dat er eind van de middag nog even vergaderd moet worden terwijl je laatste klas om 1 uur is.
Echt kut, ben wel blij voor hem dat zijn stageplek (lio) hem graag terug wil.Hij had het daar echt naar zijn zin.
Oh ja, van die grijze dakduiven die al 45 jaar bij dezelfde school werken en verder niks hebbenquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open. Zin om een keer een AK47 los te laten op die kortpittige vergadertijgers.
Maar ja, meeste van die collega's hebben ook geen sociaal leven buiten de school om dus voor hen is het gewoon leuk.
Ik zou het liefst altijd uitslapenquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Liefst zou ik altijd studeren maar ja.
Om te jankenquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, van die grijze dakduiven die al 45 jaar bij dezelfde school werken en verder niks hebben
Niemand gaat met plezier naar zn werkquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:58 schreef Zosk het volgende:
Zou het ook weleens leuk vinden om met plezier naar mn werk te gaan
Sommige dagen wel.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niemand gaat met plezier naar zn werk
Ik krijg een stagiair vanaf volgende weekquote:
Oh dan heb ik niets gezegd lolquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niemand gaat met plezier naar zn werk
Goede dagen.quote:
Neuk mquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik krijg een stagiair vanaf volgende week
Iedereen is uniekquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dacht dat Aziaten zo ijverig zijn.
Lekker hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
lekker koffie laten halen dusquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben al mn toetsen al aan het bewaren zodat zij ze kan nakijkenquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Meer vrije tijd.
Is ze lekker?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben al mn toetsen al aan het bewaren zodat zij ze kan nakijken
Dan is het een stagairequote:Op woensdag 30 januari 2019 21:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Te jong voor jouquote:
Stagiaire jaquote:
Nuttige vaardigheidquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja leuk mokkel, 8/10quote:
20quote:
Is wel de bedoeling jaquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nuttige vaardigheid
Mag ze wel je lessen overnemen?
Kusquote:
Ze is niet jouw typequote:
Weet ik ook niet meerquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, weet niet hoeveelste jaars ze is.
Verdien net wat meer dan minimumloonquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel geld? Dat is belangrijker op jouw leeftijd.
Je krijgt haar niet hoorquote:
Dat heb je dan slecht gedaan vriend.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Verdien net wat meer dan minimumloon
Geld maakt niet gelukkigquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat heb je dan slecht gedaan vriend.
Ben altijd jaloersquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee zou ook niet willen dat je jaloers wordt
Ik ben 30 hoor hahaquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
20 jarig lekker ding voor de klas.
Jochies zullen het leuk vinden
Damn ik dacht dat je een carriere had ofzo. Gewoon klantenservice.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Eerstelijns support, de hele dag bellen
Nee man, hoe kom je daarbij. ;squote:Op woensdag 30 januari 2019 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Damn ik dacht dat je een carriere had ofzo. Gewoon klantenservice.
Weet niet waarom je me altijd pijn moet doen, mn leven is al kut genoeg hoorquote:
Nee jij bent lekker jong en kwiekquote:
Zonde man. Ben je wel intelligent?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee man, hoe kom je daarbij. ;s
Heb geen ambities, beetje zoals Noel.
Druk je gewoon met je neus op de feitenquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet waarom je me altijd pijn moet doen, mn leven is al kut genoeg hoor
One of manyquote:
Heb jij ooit een intelligente post van mij gezien hier?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zonde man. Ben je wel intelligent?
Mooiquote:
Nee, maar dat zegt niets.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb jij ooit een intelligente post van mij gezien hier?
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker jong en kwiek
Heb liever dat je me ergens anders op druktquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Druk je gewoon met je neus op de feiten
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb liever dat je me ergens anders op drukt
Zou avondschool doen. Je wilt toch niet altijd bij een klantenservice gaan werken? Over 10 jaar doet AI je werk voor je en zit je thuis.quote:
Sry xoquote:
Dat is alleen belangrijk als je samenwoont of collega's bent.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zonde man. Ben je wel intelligent?
Nee dat wil ik idd niet altijd blijven doen, weet je hoe verschrikkelijk dat is.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou avondschool doen. Je wilt toch niet altijd bij een klantenservice gaan werken? Over 10 jaar doet AI je werk voor je en zit je thuis.
Knipoog alleen als je in mn oog komtquote:
Bepaal ik zelf wel, Myrr.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is alleen belangrijk als je samenwoont of collega's bent.
Niet zoveel vragen.
Hahaquote:
Bepaal zelf wel waar ik in komquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Knipoog alleen als je in mn oog komt
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Knipoog alleen als je in mn oog komt
Ja heb het ooit eens een paar maanden gedaan als filler job.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat wil ik idd niet altijd blijven doen, weet je hoe verschrikkelijk dat is.![]()
Over 10 jaar, denk eerder ja. Nu al chatbots en alles.
Wanneer ben jij voor het laatst in iemands oog gekomen?quote:
Mn zus is ook zo begonnen en die zit nu bij T Mobile een of andere shit te doen met hele goede arbeidsvoorwaarden en allerlei bevoegdheden, dus zegt niets.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou avondschool doen. Je wilt toch niet altijd bij een klantenservice gaan werken? Over 10 jaar doet AI je werk voor je en zit je thuis.
Nou dan weet je precies met wat voor een gevoel ik dagelijks naar mn werk gaquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja heb het ooit eens een paar maanden gedaan als filler job.
Waarom zou ik in iemands oog komen?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst in iemands oog gekomen?
Die vieze sok zeker weerquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou ik in iemands oog komen?
RIPquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou dan weet je precies met wat voor een gevoel ik dagelijks naar mn werk ga
Zo'n crispy cum sockquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb een nieuwe, deze had de schoonmaakster gevonden afgelopen keer
Hey strijderquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha
Heb gisteren eindelijk weer getraind, kan niet lopen vandaag dus morgen wordt een rolstoel huren
Paar weken niet geweest en gisteren goed benen getraind jaquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey strijder
Wat heb je gedaan ;s Weer tijdje niet geweest zeker en dan meteen balls to the wall?🙈
Pijn is fijnquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zijn genoeg plekken die niet ongemakkelijk en pijnlijk zijn voor haar.
Haha betaquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zijn genoeg plekken die niet ongemakkelijk en pijnlijk zijn voor haar.
Dat is zo iddquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haat het maar ja, het is de toekomst.
Happy socksquote:
😅👌quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Paar weken niet geweest en gisteren goed benen getraind ja
Ik las gisteren deze, dat vind ik ergerquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waar zo'n weeë geur van af komt
Kan me nog wel een topic van je herinneren waarin je vroeg hoe je moest stoten.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou gewoon van liefdevolle seks
Echt gayquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou gewoon van liefdevolle seks
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kan me nog wel een topic van je herinneren waarin je vroeg hoe je moest stoten.
Hahahaquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Classicquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik las gisteren deze, dat vind ik erger
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Dat is een valse voorstelling van dat topique.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Er is na het zien van dit topic zeker 6 jaar van mijn leven gegaan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik las gisteren deze, dat vind ik erger
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Hehehequote:Op woensdag 30 januari 2019 21:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Er is na het zien van dit topic zeker 6 jaar van mijn leven gegaan.
Omdat ik intelligent ben weet ik de details nog. Zal ze voor me houden tho.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is een valse voorstelling van dat topique.
Is makkelijk te vinden hoor. Dronken topique dat ging over stootsnelheden. Niet echt trots op maar het was ook weer niet zo kansloos als jij het doet voorkomen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Omdat ik intelligent ben weet ik de details nog. Zal ze voor me houden tho.
Fucking hellquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Deze ook van hem:
KLB / Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectar
Dat bepalen wij zelf wel.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is makkelijk te vinden hoor. Dronken topique dat ging over stootsnelheden. Niet echt trots op maar het was ook weer niet zo kansloos als jij het doet voorkomen.
Heb ook jaren op zolder geslapen en gegamed maar had geen flessen staan, weleens mn raam gebruikt jaquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook een feest van herkenning?
Ik piste vroeger in de wasbak.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ook jaren op zolder geslapen en gegamed maar had geen flessen staan, weleens mn raam gebruikt ja
Oh ja dat heb ik ook vaak zat gedaan want we hadden destijds alleen een wc beneden, veel te verquote:
Dat zou inhouden dat hij zaad heeft gegeten en zn reet ermee heeft afgeveegd en het washandje niet meteen in de was of weg heeft gepleurd. Niet eens uitgespoeld.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Plantjes op washandje bij de wc is ook een topper
Zal jou eens met een rare wending nemenquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:32 schreef Chloroform het volgende:
Dit topic heeft een rare wending genomen
Dat was volgens mij ook het verhaal.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat zou inhouden dat hij zaad heeft gegeten en zn reet ermee heeft afgeveegd en het washandje niet meteen in de was of weg heeft gepleurd. Niet eens uitgespoeld.
Wat een mooie mensen bestaan er toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |