Echt? Ik dacht altijd dat ik wel redelijk scherp en gevat was. Goeie tegenvaller weer.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
van jou ben ik die dooddoeners wel een beetje gewend
quote:
jaquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
oh was dit als gevat bedoeld? dan snap ik hem welquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht altijd dat ik wel redelijk scherp en gevat was. Goeie tegenvaller weer.
Lekker McGrath!quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh was dit als gevat bedoeld? dan snap ik hem wel
Je had net zo goed die bespreking niet kunnen verplaatsen, als je toch alleen maar gaat Fok!kenquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
weggebruiker bedoel jij.
Die zou van half 7 tot 8 zijn ei.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je had net zo goed die bespreking niet kunnen verplaatsen, als je toch alleen maar gaat Fok!ken
Dat had je er niet bij vermeld, koekebakkerquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zou van half 7 tot 8 zijn ei.
Nee, daar voelde ik mij ook niet verplicht toe.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat had je er niet bij vermeld, koekebakker
Dan kun je het mij ook niet kwalijk nemen dat ik de tijd niet goed hadquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, daar voelde ik mij ook niet verplicht toe.
ASAP Rocky heuuquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
Wat vinden jullie van de eerste namen van lowlands?
okquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dan kun je het mij ook niet kwalijk nemen dat ik de tijd niet goed had
nope, nog steeds regen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:39 schreef Myrr het volgende:
Sneeuwt het bij jullie ergens? Hier beetje nat.
Had gehoopt op een dik pak.
nopequote:Op woensdag 30 januari 2019 15:39 schreef Myrr het volgende:
Nee, helaas helemaal niets hier.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:39 schreef Myrr het volgende:
Sneeuwt wel al een beetje de hele dag, blijft niet liggenquote:Op woensdag 30 januari 2019 15:39 schreef Myrr het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |