Echt? Ik dacht altijd dat ik wel redelijk scherp en gevat was. Goeie tegenvaller weer.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
van jou ben ik die dooddoeners wel een beetje gewend
quote:
jaquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
oh was dit als gevat bedoeld? dan snap ik hem welquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht altijd dat ik wel redelijk scherp en gevat was. Goeie tegenvaller weer.
Lekker McGrath!quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh was dit als gevat bedoeld? dan snap ik hem wel
Je had net zo goed die bespreking niet kunnen verplaatsen, als je toch alleen maar gaat Fok!kenquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
weggebruiker bedoel jij.
Die zou van half 7 tot 8 zijn ei.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je had net zo goed die bespreking niet kunnen verplaatsen, als je toch alleen maar gaat Fok!ken
Dat had je er niet bij vermeld, koekebakkerquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zou van half 7 tot 8 zijn ei.
Nee, daar voelde ik mij ook niet verplicht toe.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat had je er niet bij vermeld, koekebakker
Dan kun je het mij ook niet kwalijk nemen dat ik de tijd niet goed hadquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, daar voelde ik mij ook niet verplicht toe.
ASAP Rocky heuuquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
Wat vinden jullie van de eerste namen van lowlands?
okquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dan kun je het mij ook niet kwalijk nemen dat ik de tijd niet goed had
nope, nog steeds regen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:39 schreef Myrr het volgende:
Sneeuwt het bij jullie ergens? Hier beetje nat.
Had gehoopt op een dik pak.
nopequote:Op woensdag 30 januari 2019 15:39 schreef Myrr het volgende:
Nee, helaas helemaal niets hier.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:39 schreef Myrr het volgende:
Sneeuwt wel al een beetje de hele dag, blijft niet liggenquote:Op woensdag 30 januari 2019 15:39 schreef Myrr het volgende:
Nee niet daaromquote:
Door hem of door anderen over hem?quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hele AT vol gebaggerd gelijk.
Beiden.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Door hem of door anderen over hem?
Verrassendquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:25 schreef Chloroform het volgende:
Er zit gewoon drie uur tussen de laatste twee reacties
Ja niet dus hequote:
Gehad jaquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beiden.
Maar ik begrijp dat halve toppa weer bannetje heeft?
Jij bepaalt helemaal niksquote:
Ik kan echt niks met deze infoquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Word soms wel wakker met een kleine paal
Aardig.quote:
Moet jij wetenquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan echt niks met deze info
Mooi zo. Wij hadden meeloopmiddag vandaag. Ken je dat filmpje nog van zo'n klein kutkind dat loopt te schreeuwen van "Zand?! Is hier geen zand, zie jij zand?!" nadat een vrouw tegen haar zei dat ze haar kop in het zand steekt?quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aardig.
Mijn hulpjes deden het uitstekend. Hoorde dat er aardig wat volk was geweest.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi zo. Wij hadden meeloopmiddag vandaag. Ken je dat filmpje nog van zo'n klein kutkind dat loopt te schreeuwen van "Zand?! Is hier geen zand, zie jij zand?!" nadat een vrouw tegen haar zei dat ze haar kop in het zand steekt?
Nou, volgens mij liep die vandaag bij ons rondtering
Bepaal ik zelf welquote:
Die is inmiddels wel wat ouder toch?quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi zo. Wij hadden meeloopmiddag vandaag. Ken je dat filmpje nog van zo'n klein kutkind dat loopt te schreeuwen van "Zand?! Is hier geen zand, zie jij zand?!" nadat een vrouw tegen haar zei dat ze haar kop in het zand steekt?
Nou, volgens mij liep die vandaag bij ons rondtering
Nee chai echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |