Ik vind blikjes juist lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik drink ook met rietjes, want blikjes zijn vies
ja ik ook, ik ga echt geen rietjes gebruikenquote:
Je had me goed tuk hahaquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja ik ook, ik ga echt geen rietjes gebruiken
was meer aan het beeld aan het voldoen dat ik niks bijdraag aan een betere wereld
heb nu wel weer zin in fristiquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja ik ook, ik ga echt geen rietjes gebruiken
was meer aan het beeld aan het voldoen dat ik niks bijdraag aan een betere wereld
prima, ga je nu weer weg?quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
Wat vinden jullie van de eerste namen van lowlands?
Kiid niet heb ik begrepen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
daarvoor gaat zosk naar de supermarkt
kut met perenquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb nu zin in zo'n sappige peer
ik ken 90% niet.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
Wat vinden jullie van de eerste namen van lowlands?
Niets mis met een goeie kloppende paarse eikel tegen je huig op z'n tijd.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kiid heeft daar nooit zin in, ik denk dat ie dickcravings heeft
tame impala, A$AP en Anderson.Paak vind ik helemaal primaquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken 90% niet.
ik ga gewoon naar pinkpop voor fleetwood mac en krezip
ja, maar goeie zijn lastig te vinden, vind het altijd zonde van mijn geaardheid als het geen goede isquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niets mis met een goeie kloppende paarse eikel tegen je huig op z'n tijd.
eens welquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, maar goeie zijn lastig te vinden, vind het altijd zonde van mijn geaardheid als het geen goede is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |