Ik vind blikjes juist lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik drink ook met rietjes, want blikjes zijn vies
ja ik ook, ik ga echt geen rietjes gebruikenquote:
Je had me goed tuk hahaquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja ik ook, ik ga echt geen rietjes gebruiken
was meer aan het beeld aan het voldoen dat ik niks bijdraag aan een betere wereld
heb nu wel weer zin in fristiquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja ik ook, ik ga echt geen rietjes gebruiken
was meer aan het beeld aan het voldoen dat ik niks bijdraag aan een betere wereld
prima, ga je nu weer weg?quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
Wat vinden jullie van de eerste namen van lowlands?
Kiid niet heb ik begrepen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
daarvoor gaat zosk naar de supermarkt
kut met perenquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb nu zin in zo'n sappige peer
ik ken 90% niet.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
Wat vinden jullie van de eerste namen van lowlands?
Niets mis met een goeie kloppende paarse eikel tegen je huig op z'n tijd.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kiid heeft daar nooit zin in, ik denk dat ie dickcravings heeft
tame impala, A$AP en Anderson.Paak vind ik helemaal primaquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken 90% niet.
ik ga gewoon naar pinkpop voor fleetwood mac en krezip
ja, maar goeie zijn lastig te vinden, vind het altijd zonde van mijn geaardheid als het geen goede isquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niets mis met een goeie kloppende paarse eikel tegen je huig op z'n tijd.
eens welquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, maar goeie zijn lastig te vinden, vind het altijd zonde van mijn geaardheid als het geen goede is
Dit is echt zo'n verhaal waar ik niets mee kan. Wat is er gebeurd? Wie zei wat tegen wie? Wat wordt er nu van je verwacht?quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Buurvrouw 'ja hoi de lampt moet gefixt worden en dat moet gemaild worden maar ik heb geen emailadres' en vervolgens krijg ik een telefoonnummer in mn handen
que
Dat staat er allemaal heel duidelijkquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n verhaal waar ik niets mee kan. Wat is er gebeurd? Wie zei wat tegen wie? Wat wordt er nu van je verwacht?
Vind ik niet. Ik ben pienter genoeg om de gaten zelf in te vullen (quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat staat er allemaal heel duidelijk
ik weet wel een goede voor jequote:Op woensdag 30 januari 2019 14:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, maar goeie zijn lastig te vinden, vind het altijd zonde van mijn geaardheid als het geen goede is
vind ik wel, ik winquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik ben pienter genoeg om de gaten zelf in te vullen () maar dat zou niet nodig moeten zijn.
Gewoon goede vorm, goede vochtgraad, lekker smaakje, niet te harig je kent het welquote:
de meeste mensen hier die zeggen van 'goed gesprek' voegen zelf echt nooit wat toe, gewoon laten gaanquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
het is niet zo dat jij veel toevoegt
moet je nog ff wachtenquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Nu weer kwaliteit pls
GIMME GIMME GIMME A MAN AFTER MIDNIIIIGHTT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |