Dit is echt zo'n verhaal waar ik niets mee kan. Wat is er gebeurd? Wie zei wat tegen wie? Wat wordt er nu van je verwacht?quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Buurvrouw 'ja hoi de lampt moet gefixt worden en dat moet gemaild worden maar ik heb geen emailadres' en vervolgens krijg ik een telefoonnummer in mn handen
que
Dat staat er allemaal heel duidelijkquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n verhaal waar ik niets mee kan. Wat is er gebeurd? Wie zei wat tegen wie? Wat wordt er nu van je verwacht?
Vind ik niet. Ik ben pienter genoeg om de gaten zelf in te vullen (quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat staat er allemaal heel duidelijk
ik weet wel een goede voor jequote:Op woensdag 30 januari 2019 14:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, maar goeie zijn lastig te vinden, vind het altijd zonde van mijn geaardheid als het geen goede is
vind ik wel, ik winquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik ben pienter genoeg om de gaten zelf in te vullen () maar dat zou niet nodig moeten zijn.
Gewoon goede vorm, goede vochtgraad, lekker smaakje, niet te harig je kent het welquote:
de meeste mensen hier die zeggen van 'goed gesprek' voegen zelf echt nooit wat toe, gewoon laten gaanquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
het is niet zo dat jij veel toevoegt
moet je nog ff wachtenquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Nu weer kwaliteit pls
GIMME GIMME GIMME A MAN AFTER MIDNIIIIGHTT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |