Ik las gisteren deze, dat vind ik ergerquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waar zo'n weeë geur van af komt
Kan me nog wel een topic van je herinneren waarin je vroeg hoe je moest stoten.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou gewoon van liefdevolle seks
Echt gayquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou gewoon van liefdevolle seks
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kan me nog wel een topic van je herinneren waarin je vroeg hoe je moest stoten.
Hahahaquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Classicquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik las gisteren deze, dat vind ik erger
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Dat is een valse voorstelling van dat topique.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Er is na het zien van dit topic zeker 6 jaar van mijn leven gegaan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik las gisteren deze, dat vind ik erger
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Hehehequote:Op woensdag 30 januari 2019 21:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Er is na het zien van dit topic zeker 6 jaar van mijn leven gegaan.
Omdat ik intelligent ben weet ik de details nog. Zal ze voor me houden tho.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is een valse voorstelling van dat topique.
Is makkelijk te vinden hoor. Dronken topique dat ging over stootsnelheden. Niet echt trots op maar het was ook weer niet zo kansloos als jij het doet voorkomen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Omdat ik intelligent ben weet ik de details nog. Zal ze voor me houden tho.
Fucking hellquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Deze ook van hem:
KLB / Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectar
Dat bepalen wij zelf wel.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is makkelijk te vinden hoor. Dronken topique dat ging over stootsnelheden. Niet echt trots op maar het was ook weer niet zo kansloos als jij het doet voorkomen.
Heb ook jaren op zolder geslapen en gegamed maar had geen flessen staan, weleens mn raam gebruikt jaquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook een feest van herkenning?
Ik piste vroeger in de wasbak.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ook jaren op zolder geslapen en gegamed maar had geen flessen staan, weleens mn raam gebruikt ja
Oh ja dat heb ik ook vaak zat gedaan want we hadden destijds alleen een wc beneden, veel te verquote:
Dat zou inhouden dat hij zaad heeft gegeten en zn reet ermee heeft afgeveegd en het washandje niet meteen in de was of weg heeft gepleurd. Niet eens uitgespoeld.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Plantjes op washandje bij de wc is ook een topper
Zal jou eens met een rare wending nemenquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:32 schreef Chloroform het volgende:
Dit topic heeft een rare wending genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |