Je krijgt haar niet hoorquote:
Dat heb je dan slecht gedaan vriend.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Verdien net wat meer dan minimumloon
Geld maakt niet gelukkigquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat heb je dan slecht gedaan vriend.
Ben altijd jaloersquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee zou ook niet willen dat je jaloers wordt
Ik ben 30 hoor hahaquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
20 jarig lekker ding voor de klas.
Jochies zullen het leuk vinden
Damn ik dacht dat je een carriere had ofzo. Gewoon klantenservice.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Eerstelijns support, de hele dag bellen
Nee man, hoe kom je daarbij. ;squote:Op woensdag 30 januari 2019 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Damn ik dacht dat je een carriere had ofzo. Gewoon klantenservice.
Weet niet waarom je me altijd pijn moet doen, mn leven is al kut genoeg hoorquote:
Nee jij bent lekker jong en kwiekquote:
Zonde man. Ben je wel intelligent?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee man, hoe kom je daarbij. ;s
Heb geen ambities, beetje zoals Noel.
Druk je gewoon met je neus op de feitenquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet waarom je me altijd pijn moet doen, mn leven is al kut genoeg hoor
One of manyquote:
Heb jij ooit een intelligente post van mij gezien hier?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zonde man. Ben je wel intelligent?
Mooiquote:
Nee, maar dat zegt niets.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb jij ooit een intelligente post van mij gezien hier?
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker jong en kwiek
Heb liever dat je me ergens anders op druktquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Druk je gewoon met je neus op de feiten
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb liever dat je me ergens anders op drukt
Zou avondschool doen. Je wilt toch niet altijd bij een klantenservice gaan werken? Over 10 jaar doet AI je werk voor je en zit je thuis.quote:
Sry xoquote:
Dat is alleen belangrijk als je samenwoont of collega's bent.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zonde man. Ben je wel intelligent?
Nee dat wil ik idd niet altijd blijven doen, weet je hoe verschrikkelijk dat is.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou avondschool doen. Je wilt toch niet altijd bij een klantenservice gaan werken? Over 10 jaar doet AI je werk voor je en zit je thuis.
Knipoog alleen als je in mn oog komtquote:
Bepaal ik zelf wel, Myrr.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is alleen belangrijk als je samenwoont of collega's bent.
Niet zoveel vragen.
Hahaquote:
Bepaal zelf wel waar ik in komquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Knipoog alleen als je in mn oog komt
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Knipoog alleen als je in mn oog komt
Ja heb het ooit eens een paar maanden gedaan als filler job.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat wil ik idd niet altijd blijven doen, weet je hoe verschrikkelijk dat is.![]()
Over 10 jaar, denk eerder ja. Nu al chatbots en alles.
Wanneer ben jij voor het laatst in iemands oog gekomen?quote:
Mn zus is ook zo begonnen en die zit nu bij T Mobile een of andere shit te doen met hele goede arbeidsvoorwaarden en allerlei bevoegdheden, dus zegt niets.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou avondschool doen. Je wilt toch niet altijd bij een klantenservice gaan werken? Over 10 jaar doet AI je werk voor je en zit je thuis.
Nou dan weet je precies met wat voor een gevoel ik dagelijks naar mn werk gaquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja heb het ooit eens een paar maanden gedaan als filler job.
Waarom zou ik in iemands oog komen?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst in iemands oog gekomen?
Die vieze sok zeker weerquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou ik in iemands oog komen?
RIPquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou dan weet je precies met wat voor een gevoel ik dagelijks naar mn werk ga
Zo'n crispy cum sockquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb een nieuwe, deze had de schoonmaakster gevonden afgelopen keer
Hey strijderquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha
Heb gisteren eindelijk weer getraind, kan niet lopen vandaag dus morgen wordt een rolstoel huren
Paar weken niet geweest en gisteren goed benen getraind jaquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey strijder
Wat heb je gedaan ;s Weer tijdje niet geweest zeker en dan meteen balls to the wall?🙈
Pijn is fijnquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zijn genoeg plekken die niet ongemakkelijk en pijnlijk zijn voor haar.
Haha betaquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zijn genoeg plekken die niet ongemakkelijk en pijnlijk zijn voor haar.
Dat is zo iddquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haat het maar ja, het is de toekomst.
Happy socksquote:
😅👌quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Paar weken niet geweest en gisteren goed benen getraind ja
Ik las gisteren deze, dat vind ik ergerquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waar zo'n weeë geur van af komt
Kan me nog wel een topic van je herinneren waarin je vroeg hoe je moest stoten.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou gewoon van liefdevolle seks
Echt gayquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou gewoon van liefdevolle seks
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kan me nog wel een topic van je herinneren waarin je vroeg hoe je moest stoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |