Hehehehe.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi zo. Wij hadden meeloopmiddag vandaag. Ken je dat filmpje nog van zo'n klein kutkind dat loopt te schreeuwen van "Zand?! Is hier geen zand, zie jij zand?!" nadat een vrouw tegen haar zei dat ze haar kop in het zand steekt?
Nou, volgens mij liep die vandaag bij ons rondtering
Geen ideequote:Op woensdag 30 januari 2019 20:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die is inmiddels wel wat ouder toch?
Dat weet ik nog net zo nietquote:
Op sommige scholen vergaderen ze ook om het vergaderen. Echt kansloosquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:54 schreef Myrr het volgende:
Die van mij gaat weer op mbo lesgeven. Middelbaar is kut met kut open dagen en 100 vergaderingen per week zegt hij.
Leuk voor jequote:
Ja, en er wordt dan even een halve dag van tevoren bepaald dat er eind van de middag nog even vergaderd moet worden terwijl je laatste klas om 1 uur is.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op sommige scholen vergaderen ze ook om het vergaderen. Echt kansloos
Breek me de bek niet open. Zin om een keer een AK47 los te laten op die kortpittige vergadertijgers.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op sommige scholen vergaderen ze ook om het vergaderen. Echt kansloos
Dan moet je ander werk zoeken of studeren maat.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:58 schreef Zosk het volgende:
Zou het ook weleens leuk vinden om met plezier naar mn werk te gaan
Ik kom nergens anders aan de bak denk ik, studeren is niet voor mij weggelegd.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan moet je ander werk zoeken of studeren maat.
Liefst zou ik altijd studeren maar ja.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kom nergens anders aan de bak denk ik, studeren is niet voor mij weggelegd.
Dat is wel fijn voor 'mquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, en er wordt dan even een halve dag van tevoren bepaald dat er eind van de middag nog even vergaderd moet worden terwijl je laatste klas om 1 uur is.
Echt kut, ben wel blij voor hem dat zijn stageplek (lio) hem graag terug wil.Hij had het daar echt naar zijn zin.
Oh ja, van die grijze dakduiven die al 45 jaar bij dezelfde school werken en verder niks hebbenquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open. Zin om een keer een AK47 los te laten op die kortpittige vergadertijgers.
Maar ja, meeste van die collega's hebben ook geen sociaal leven buiten de school om dus voor hen is het gewoon leuk.
Ik zou het liefst altijd uitslapenquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Liefst zou ik altijd studeren maar ja.
Om te jankenquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, van die grijze dakduiven die al 45 jaar bij dezelfde school werken en verder niks hebben
Niemand gaat met plezier naar zn werkquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:58 schreef Zosk het volgende:
Zou het ook weleens leuk vinden om met plezier naar mn werk te gaan
Sommige dagen wel.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niemand gaat met plezier naar zn werk
Ik krijg een stagiair vanaf volgende weekquote:
Oh dan heb ik niets gezegd lolquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niemand gaat met plezier naar zn werk
Goede dagen.quote:
Neuk mquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik krijg een stagiair vanaf volgende week
Iedereen is uniekquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dacht dat Aziaten zo ijverig zijn.
Lekker hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
lekker koffie laten halen dusquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben al mn toetsen al aan het bewaren zodat zij ze kan nakijkenquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Meer vrije tijd.
Is ze lekker?quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben al mn toetsen al aan het bewaren zodat zij ze kan nakijken
Dan is het een stagairequote:Op woensdag 30 januari 2019 21:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Te jong voor jouquote:
Stagiaire jaquote:
Nuttige vaardigheidquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja leuk mokkel, 8/10quote:
20quote:
Is wel de bedoeling jaquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nuttige vaardigheid
Mag ze wel je lessen overnemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |