Meeste tieten zijn lelijk hoorquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Tieten kunnen bijna niet lelijk zijn
ik bepaal liever helemaal niks op dat momentquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel hoor, jij in ieder geval zeker niet op dat moment haha
Mijn punt preciesquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik bepaal liever helemaal niks op dat moment
zo die is viesdik zeg, de tyfusquote:
Niet gekliktquote:
beetje zoals dat bord dat je voor je kop hebt, de teringquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zo die is viesdik zeg, de tyfus
Koekoekquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje zoals dat bord dat je voor je kop hebt, de tering
gedraag je eens, dit ben k niet van je gewendquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje zoals dat bord dat je voor je kop hebt, de tering
Tijden veranderenquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gedraag je eens, dit ben k niet van je gewend
Ben je aankomende intocht wel weer zwarte piet?quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij bent de moeder van de boel hier? Moedercrackquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb haags niet zo hoog zittenquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jezus dude sinterklaas is net geweest.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je aankomende intocht wel weer zwarte piet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |