Volgens mij was de laatste keer dat ik het gebruikte wat betreft HP waarom J.K Rowling niks qua seks in haar boeken heeft vermeld. En toen bleek uit de antwoorden dat ze Ginny wel als de slet van de school zagenquote:Op woensdag 23 januari 2019 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn hoofdvraag daar gaat of Khal Drogo daadwerkelijk de Iron Throne had veroverd met zijn khalasar.
Leuk.
Ik heb daar ooit iets opgezocht over de betekenis van vlaggen van landen, en toen kwam ik ook uit op redesigns van vlaggen van Australië en Nieuw-Zeeland. Best leuk.quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij was de laatste keer dat ik het gebruikte wat betreft HP waarom J.K Rowling niks qua seks in haar boeken heeft vermeld. En toen bleek uit de antwoorden dat ze Ginny wel als de slet van de school zagen
True. Vrij beperkend allemaal. Ik tel de dagen af naar de dag dat ik weer naar t ziekenhuis moet.quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ook niet te lang duren zoiets want dan raak je wel echt depressed
Je kan er best veel interessante shit op vinden ja. Maar dat kan ook op Wiki, en op Youtube, en op podcasts. Allemaal weer een te grote overload aan informatie as alwaysquote:Op woensdag 23 januari 2019 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit iets opgezocht over de betekenis van vlaggen van landen, en toen kwam ik ook uit op redesigns van vlaggen van Australië en Nieuw-Zeeland. Best leuk.
En uiteindelijk gaan we dood en is alle informatie die we hebben opgeslagen in ons hoofd verdwenen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan er best veel interessante shit op vinden ja. Maar dat kan ook op Wiki, en op Youtube, en op podcasts. Allemaal weer een te grote overload aan informatie as always
altijd de vrolijke noot bewaren hehquote:Op woensdag 23 januari 2019 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En uiteindelijk gaan we dood en is alle informatie die we hebben opgeslagen in ons hoofd verdwenen.
Nja ik had ook kunnen zeggen dat het allemaal verdwijnt voor je dood gaat, maar dat is nog deprimerender.quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
altijd de vrolijke noot bewaren heh
quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik had ook kunnen zeggen dat het allemaal verdwijnt voor je dood gaat, maar dat is nog deprimerender.
Dan heb je er in elk geval nog plezier van.quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En terwijl je dat vergeet decoreer je je muren met je eigen schijt a la Michelangelo
Heb toch maar even een TR gezet op mijn vorige post aangezien je geen dank behoeftquote:
Lijkt me zo naar dementiequote:Op woensdag 23 januari 2019 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb je er in elk geval nog plezier van.
Verstandig, hoef ik het niet meer te doen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb toch maar even een TR gezet op mijn vorige post aangezien je geen dank behoeft
Eer aan mezelf houden dit dat.quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:56 schreef I. het volgende:
[..]
Verstandig, hoef ik het niet meer te doen.
Die serie is echt geweldigquote:Op woensdag 23 januari 2019 01:57 schreef I. het volgende:
Ben geen voetbalfan, maar dit is geweldig.
Ach, ze moet een beetje op conditie blijven natuurlijk!quote:
Ja in dat beginstadium gewoon jezelf al van kant maken.quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me zo naar dementie
Ik heb Hersenschimmen gelezen, dan hakt die ziekte er wel in
Trusten!quote:Op woensdag 23 januari 2019 02:00 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar mijn nest in.
Fijne nacht en slaap lekker alvast!
Ook gewoon zo lekker gewoon in de stijl gebleven die ze bij streetlab haddenquote:Op woensdag 23 januari 2019 02:01 schreef I. het volgende:
[..]
Wordt ze hard van.
[..]
Echt jaGenieten.
Geweldig jaquote:Op woensdag 23 januari 2019 02:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook gewoon zo lekker gewoon in de stijl gebleven die ze bij streetlab hadden
Staat ook op m'n lijstje.quote:
Vind hem wel bijzonder aandachtsgeil moet ik zeggenquote:
je bent zelfquote:Op woensdag 23 januari 2019 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind hem wel bijzonder aandachtsgeil moet ik zeggen
yep net 5 min.quote:Op woensdag 23 januari 2019 05:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je bent al aangekomen op je werk?
si, vooral dat.quote:Op woensdag 23 januari 2019 06:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vroege vogel. Om de file te vermijden?
is niet echt glad, valt reuze mee. Alleen de zijstraatjes zijn spekglad.quote:Op woensdag 23 januari 2019 06:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En was dat gelukt?
Nog steeds glad op de weg ook zeker
Meeste sneeuw is natuulijk al weg op die grote wegen. Als het maar niet weer gaat sneeuwenquote:Op woensdag 23 januari 2019 06:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is niet echt glad, valt reuze mee. Alleen de zijstraatjes zijn spekglad.
Het heeft wel wat die sneeuw maar de ongemakken dat het met zich meebrengt..quote:Op woensdag 23 januari 2019 06:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Meeste sneeuw is natuulijk al weg op die grote wegen. Als het maar niet weer gaat sneeuwenweekend mag het sneeuwen maar doordeweeks liever niet
Ja dat vooral. Daarom liever in het weekend of tijdens vakanties is het ook niet erg.quote:Op woensdag 23 januari 2019 06:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het heeft wel wat die sneeuw maar de ongemakken dat het met zich meebrengt..
en dan METERSquote:Op woensdag 23 januari 2019 06:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat vooral. Daarom liever in het weekend of tijdens vakanties is het ook niet erg.
Lig nog in bed, netnet wakkerquote:Op woensdag 23 januari 2019 06:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Koud snap ik.
Maar moe? Hoe komt dat
Juist dan hoor je niet moe te zijnquote:
het is overal rustigquote:
ben jij iedereen wakker aan het maken?quote:
Van mij mogen ze gerust nog paar uur verder slapenquote:Op woensdag 23 januari 2019 07:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben jij iedereen wakker aan het maken?
geen idee. ik ken hem niet.quote:Op woensdag 23 januari 2019 08:22 schreef Driepink het volgende:
Goedemorgen Heren,
Even een domme vraag betreffende fotoboek: Wie is die 0. nou precies? Is dat iemand die zijn activiteit verborgen houdt ofzo?
Uiteraard!quote:Op woensdag 23 januari 2019 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. ik ken hem niet.
maar jij hebt Sharr in je fobo
Dat is het account van Arcee en op het moment dat jij zijn website gebruikt om je dagaantal te checken dan verschijnt 0. in je foboquote:Op woensdag 23 januari 2019 08:22 schreef Driepink het volgende:
Goedemorgen Heren,
Even een domme vraag betreffende fotoboek: Wie is die 0. nou precies? Is dat iemand die zijn activiteit verborgen houdt ofzo?
quote:Op woensdag 23 januari 2019 08:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is het account van Arcee en op het moment dat jij zijn website gebruikt om je dagaantal te checken dan verschijnt 0. in je fobo
Ooohhhhhhhhhhhhh, ik kijk kapot vaak op die site inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2019 08:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is het account van Arcee en op het moment dat jij zijn website gebruikt om je dagaantal te checken dan verschijnt 0. in je fobo
Zuurstofquote:Op woensdag 23 januari 2019 08:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze prachtige mooie dag?
dat lijkt me op zich wel prettigquote:
zeker wel.quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:26 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is geen weer om uit bed te gaan.
dit weer is gezondquote:Op woensdag 23 januari 2019 09:26 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is geen weer om uit bed te gaan.
Ui doorsnijden en je neus is zo weer open.quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En waarom zit m'n neus dan dicht...
zwaktequote:Op woensdag 23 januari 2019 09:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat je net gesnoven hebt.quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij heldquote:Op woensdag 23 januari 2019 09:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb trouwens een goedemorgen topic met mobiel geopend
De koude lucht ja...quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat je net gesnoven hebt.
Hey mortiee, geen idee.quote:
Mag toch hopen dat je wel frequent eetquote:Op woensdag 23 januari 2019 09:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey mortiee, geen idee.
Voel me wel viesdik door deze vraag 2 dagen op rij te krijgen. Alsof ik altijd eet.
Hoe is het met jou?
quote:
Dag herenquote:
Ja maar niet continu nu toch.quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je wel frequent eet
Okok, wat drink je?quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dag heren
[..]
Ja maar niet continu nu toch.
Oehquote:Op woensdag 23 januari 2019 09:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu niks, ben wel even thee aan het halen.
Kan je dat niet zelf?quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:02 schreef naatje_1 het volgende:
Als het goed is, komt vandaag aorc langs om de wasbak te ontstoppen
Ontstopping zat nog voor de sifon en de standaard middelen zoals soda en heet water hielpen niet.quote:
Ontstopper?quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ontstopping zat nog voor de sifon en de standaard middelen zoals soda en heet water hielpen niet.
Geef ons details, namen en rugnummers.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:13 schreef Kiid het volgende:
Verdomme. Ben ik ff bezig met het werk en is er weer een tal van berichten verwijderd uit het datetopic
Mooi klote want het was weer mooi om te lezen
De details zijn nu dus gewistquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geef ons details, namen en rugnummers.
Goedemorgen maestroquote:
Goedemorgen vriendquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Goedemorgen maestro
Gister echt een ramp op de weg. Deed er 2 en een halfuur over om thuis te komen waarvan er 2 werden besteed in de parkeergarage/binnenstad
Snelweg ging nog wel redelijk door
Werk kon niet thuis?quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Goedemorgen maestro
Gister echt een ramp op de weg. Deed er 2 en een halfuur over om thuis te komen waarvan er 2 werden besteed in de parkeergarage/binnenstad
Snelweg ging nog wel redelijk door
Ik drink ook vaak zat groene thee of jasmijntheequote:
Fitter, mag ook wel na 9u slaapquote:
Haagsieeeeequote:
Thuiswerken zijn ze hier niet zo happig op. Ik dacht dat het wel mee zou vallen ook omdat ik over rustige snelweg rijd. Maar ik had niet gedacht dat het hier in de binnenstad 2 uur lang zou stilstaanquote:
Ik sliep pas om half 2quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik drink ook vaak zat groene thee of jasmijnthee
[..]
Fitter, mag ook wel na 9u slaap
Hoe is het daar?
[..]
Haagsieeeee
Misschien flips, driep of haags lief aankijken, sturen wellicht samenvatting in DMquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, ik wist alleen dat er wat stond
Mij niet gezienquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien flips, driep of haags lief aankijken, sturen wellicht samenvatting in DM
FIFA? Of een ander reden?quote:
oh ja. Ik wil nu al 3x naar het topic, maar ik vergeet steeds wat ik wil doen als ik naar MYAT ga.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien flips, driep of haags lief aankijken, sturen wellicht samenvatting in DM
Nopequote:Op woensdag 23 januari 2019 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
Neem aan dat mods verwijderde berichten kunnen zien
Dat is wel echt matigquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Thuiswerken zijn ze hier niet zo happig op. Ik dacht dat het wel mee zou vallen ook omdat ik over rustige snelweg rijd. Maar ik had niet gedacht dat het hier in de binnenstad 2 uur lang zou stilstaan
Mooi zo.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:22 schreef Flippiee het volgende:
Fitter, mag ook wel na 9u slaap
Hoe is het daar?
Mooi, mooi!quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi zo.
Prima hoor, weinig te klagen.
Je berichten verwijderen als ze me niet aanstaan. (Dit klinkt erg corrupt)quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan je kleurtje als je niet rellen kan teruglezen...
Dit heb ik altijd al eens willen proberenquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi, mooi!
[..]
Je berichten verwijderen als ze me niet aanstaan. (Dit klinkt erg corrupt)
Fair enoughquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi, mooi!
[..]
Je berichten verwijderen als ze me niet aanstaan. (Dit klinkt erg corrupt)
quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:32 schreef Driepink het volgende:
Hahahahahahaaaaaaaaaa
Ik voel mij nu oppermachtig!
Jaaaaaaaaaquote:
quote:
Note gezet, TR misbruik.quote:
een beetje nog, gelukkig niks opgevroren zodat ik gewoon met de tweewieler weg kon vanochtendquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaMaar wel beetje glad omdat helft bevroren is.
Daar al weg dan?
[..]
[..]
Note gezet, TR misbruik.
Zoooooo interessant was het ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zou dan m'n eerste note zijn. Wat romantischquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaMaar wel beetje glad omdat helft bevroren is.
Daar al weg dan?
[..]
[..]
Note gezet, TR misbruik.
ik wel.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoefde niet de ruiten te krabben vanochtend
Maar ik was al aan de late kant, dus het kwam wel goed uitquote:
Ahhhh, wat liefquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou dan m'n eerste note zijn. Wat romantisch
Ik ook niet!quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik spuit mijn voorruit lichtjes in met frosch ruitenreiniger, dat krabt een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ik was al aan de late kant, dus het kwam wel goed uit
heb jij een auto ?quote:
Zal wel een rat zijn in die regioquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:41 schreef Driepink het volgende:
Gister wel een rat of een cavia overreden ofzo..
Goedzoquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:41 schreef Driepink het volgende:
Natuurlijk, in Nederland hebben we cavia's in het wildquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:41 schreef Driepink het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Natuurlijk, in Nederland hebben we cavia's in het wild
Yep. En mensen zijn ook echt asociaalquote:
Het was al dood op de wegquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Natuurlijk, in Nederland hebben we cavia's in het wild
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat scheelt wel, hier is het glijdenquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
een beetje nog, gelukkig niks opgevroren zodat ik gewoon met de tweewieler weg kon vanochtend
Lekker hoor!quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou dan m'n eerste note zijn. Wat romantisch
Zolang geen konijnquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:41 schreef Driepink het volgende:
Beetje koud voor cavia's om buiten te lopenquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:41 schreef Driepink het volgende:
Weet je hoe hard een konijn aankomt.quote:
Volgens mij weegt een konijn maximaal een kilo of 2 dus kan nooit veel zijnquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Weet je hoe hard een konijn aankomt.
Ooit eens een auto op een zwaan zien rijden op de snelweg.. was ook geen pretje.. voor beide niet.
een zwaan of een gans is dan ook wel een flinke unit om aan te rijdenquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ooit eens een auto op een zwaan zien rijden op de snelweg.. was ook geen pretje.. voor beide niet.
Ik bedoelde eigenlijk een haas, waarom zei ik konijn.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sowieso een konijn laten aankomen, alsof je het gaat opeten met kerst :squote:Op woensdag 23 januari 2019 10:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Volgens mij weegt een konijn maximaal een kilo of 2 dus kan nooit veel zijn
of ze kosten je een ruit of koplampquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:52 schreef dud0r het volgende:
Duiven maken ook flinke deuken als je ze met 50km/u raakt
Ik weet niet of dat spul goed is voor je rubbersquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik spuit mijn voorruit lichtjes in met frosch ruitenreiniger, dat krabt een stuk makkelijker.
en die vriest niet terug aan zoals de standaard ruitensproeier
Als ik zo'n Aygo keihard voorbij zie knallen dan denk ik altijd: als dat maar goed gaatquote:
Ooit eens eentje tegen de auto aan gekregen. schrok me rot.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:52 schreef dud0r het volgende:
Duiven maken ook flinke deuken als je ze met 50km/u raakt
die paar keer per jaar moeten de rubbers maar niet miepenquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat spul goed is voor je rubbers
Het is hier inderdaad niet Ruslandquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die paar keer per jaar moeten de rubbers maar niet miepen
o?quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:04 schreef HPLC het volgende:
Dankzij Rutte krijg ik toch 8 tientjes meer per maand.
Het is geweldig, maar kan je het iedereen ook aanraden ?quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:04 schreef HPLC het volgende:
Watquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is geweldig, maar kan je het iedereen ook aanraden ?
Morgen weer Fifa rewardsquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een haas, waarom zei ik konijn.
En dat lijk me ook niet eh prettig.
[..]
Sowieso een konijn laten aankomen, alsof je het gaat opeten met kerst :s
Niks, laat maar.. teveel huttenkase gegeten, sorry.quote:
Kan gebeurenquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niks, laat maar.. teveel huttenkase gegeten, sorry.
Oohhh, ik krijg morgen pas salarisquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was gewoon benieuwd hoeveel het verschil zou zijn tussen maandsalaris dit jaar en vorig jaar
Geef je allemaal weer uit aan je energiemaatschappij en albert heijnquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was gewoon benieuwd hoeveel het verschil zou zijn tussen maandsalaris dit jaar en vorig jaar
Dat is nog 37 tientjes te weinig voordat het fantastisch is.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:04 schreef HPLC het volgende:
ik zie het vrijdag wel als het op mn rekening gestort wordtquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga ook even kijken wat het scheelt
Ditquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie het vrijdag wel als het op mn rekening gestort wordt
Hier hebben we nog geen aansluiting op het energienet en ik haal mijn voedsel bij de boer in ruil voor wat vloeistoffenquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geef je allemaal weer uit aan je energiemaatschappij en albert heijn
Slimquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier hebben we nog geen aansluiting op het energienet en ik haal mijn voedsel bij de boer in ruil voor wat vloeistoffen
Kun je dan wachten tot einde van de dag?quote:
Ik wacht ook nog geduldig op mijn loonstrookjequote:Op woensdag 23 januari 2019 11:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier hebben we nog geen aansluiting op het energienet en ik haal mijn voedsel bij de boer in ruil voor wat vloeistoffen
Vorige keer was het weer gelukt dus denk dit keer ookquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kun je dan wachten tot einde van de dag?
[..]
Ik wacht ook nog geduldig op mijn loonstrookje
zal me een gigantisch bedrag zijn, samen met de 0.31% cao loonsverhogingquote:
Wees blij dat je tenminste cao verhogingen krijgt. Ik moet ieder jaar hier strijden voor verhogingenquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal me een gigantisch bedrag zijn, samen met de 0.31% cao loonsverhoging
Wie had je eigenlijk de vorige keer? Suarez of de ander? Of beiden niet?quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vorige keer was het weer gelukt dus denk dit keer ook
Wie weet waarvoor het nuttig isquote:
het hele cao schalen en stappen gebeuren doet onze baas ook niet aan. voor een echte verhoging moet je hier ook bedelen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wees blij dat je tenminste cao verhogingen krijgt. Ik moet ieder jaar hier strijden voor verhogingen
Ik ruik er zelf vaak even aan en dan kan ik toch een tukje doen op het werk.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie had je eigenlijk de vorige keer? Suarez of de ander? Of beiden niet?
[..]
Wie weet waarvoor het nuttig is
En je collega's ook? Wel erg collegiaal dan van je.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ruik er zelf vaak even aan en dan kan ik toch een tukje doen op het werk.
Nee, die gaan maar lekker werken.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En je collega's ook? Wel erg collegiaal dan van je.
Zijn collegas ruiken aan hemquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En je collega's ook? Wel erg collegiaal dan van je.
Geven ze je dan ook een likje als ze aan je komen ruiken>?quote:
quote:
En daarom komt het er eigenlijk op neer dat ik werk en zij om me heen staan te sniffenquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:25 schreef Flippiee het volgende:
Dan snap ik wel waarom collega's aan je ruiken
alleen de vrouwen uiteraardquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geven ze je dan ook een likje als ze aan je komen ruiken>?
Je ruikt immers naar eten
Omdat niet iedereen zich met frituurvet wast zoals jij.quote:
Wat een haat!quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen zich met frituurvet wast zoals jij.
Komt door experiment hier in het lab dat uit de hand liep, nu maak ik die geurstoffen zelf aan.quote:
Je kan het ze moeilijk kwalijk nemen natuurlijk, jij leidt ze immers af.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
En daarom komt het er eigenlijk op neer dat ik werk en zij om me heen staan te sniffen
Dus in plaats van superkrachten ruik je gewoon lekker.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Komt door experiment hier in het lab dat uit de hand liep, nu maak ik die geurstoffen zelf aan.
De keuze om niet lekker te ruiken?quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan het ze moeilijk kwalijk nemen natuurlijk, jij leidt ze immers af.
Anderzijds is de keus om niet lekker te ruiken. Erg lastig wel.
ik ruik jou helemaal in Den Haagquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
De keuze om niet lekker te ruiken?![]()
Ik heb alleen de keuze om lekker te ruiken..
Nee, dat is je vriendinquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ruik jou helemaal in Den Haag
Echt hè, dus daarom gebruik ik af en toe wat chloroform zodat ik er 'even' uit benquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan het ze moeilijk kwalijk nemen natuurlijk, jij leidt ze immers af.
Anderzijds is de keus om niet lekker te ruiken. Erg lastig wel.
Lijkt me ook wel mooi om uit woede zo'n groen monster te worden met grote spieren en dan toch lekker ruiken.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus in plaats van superkrachten ruik je gewoon lekker.
Een soort hulk?quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel mooi om uit woede zo'n groen monster te worden met grote spieren en dan toch lekker ruiken.
Dus je veranderd alleen van kleur dan?quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel mooi om uit woede zo'n groen monster te worden met grote spieren en dan toch lekker ruiken.
vleierquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dus je veranderd alleen van kleur dan?
Dan is het geen keuze meer tochquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
De keuze om niet lekker te ruiken?![]()
Ik heb alleen de keuze om lekker te ruiken..
Kunnen ze je wel aanraken zonder dat je het door hebt.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, dus daarom gebruik ik af en toe wat chloroform zodat ik er 'even' uit ben
Metooquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:54 schreef Flippiee het volgende:
Kunnen ze je wel aanraken zonder dat je het door hebt.
Dickie lust ook wel een broodje kroketquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Michiel Kramer naar Fc Utrecht hahahahahahahahahahahaha
Ik heb ook wel eens geen zin in een luchtjequote:Op woensdag 23 januari 2019 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is het geen keuze meer toch
[..]
Kunnen ze je wel aanraken zonder dat je het door hebt.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dickie lust ook wel een broodje kroket
Dat geldt alleen voor vrouwenquote:
Maar geen zin hebben is niet hetzelfde als geen keuze hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens geen zin in een luchtje
Zo, gaan we weer op deze toer?quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor vrouwen
[..]
Maar geen zin hebben is niet hetzelfde als geen keuze hebben
Heeft ze wel gelijk in.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
In jouw ogen is dit altijd het geval
euh okequote:Op woensdag 23 januari 2019 12:19 schreef Driepink het volgende:
Flips voelt zich toch beter als ons..
als je van ons hoofdletters maakt dan klopt de zin grammaticaal welquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:19 schreef Driepink het volgende:
Flips voelt zich toch beter als ons..
Het is sowieso geen als want dan zou ik me niet beter voelen dan jullie maar even goed voelen als jullie.quote:
maar na dan komt wij en geen onsquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is sowieso geen als want dan zou ik me niet beter voelen dan jullie maar even goed voelen als jullie.
Toch??
Had iets verder moeten lezen :$quote:
Goed zo, ik ben trots op jijquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had iets verder moeten lezen :$
Basishandleiding Nederlands (1996) , p. 43
Let op: groter dan mij, jou, hem, haar, ons en hun is echt fout. Schrijf groter dan ik, jij, hij, zij, wij en zij.
Als aardappels handen hadden konden ze driep z'n werk overnemenquote:
Ik wordt wordt vast ook ooit geaccepteerd.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar gelukkig evolueert de taal ook. Binnenkort staat hahaatjes ook in het woordenboek.
Nee toch?quote:
Kappenquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee toch?
In jouw bericht staat: dan ons is echt fout..
Nee ongeletterde baksteen.quote:
GODVERquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ongeletterde baksteen.
Het is dan wij.
Ergens wel bizar dat die werkwoorden per onderwerp anders zijn. Heb begrepen dat ze in Indonesië gewoon hetzelfde werkwoord gebruiken voor ik, jij, hij en wijquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wordt wordt vast ook ooit geaccepteerd.
English is much better then Dutchquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:38 schreef Driepink het volgende:
Wat haat ik de Nederlandse taal he..
Geef mij maar Engels ofzo
*als Nederlandsquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het is iig een stuk makkelijker dan Nederlands
Correctquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:41 schreef Driepink het volgende:
Even ter mijn info:
Als iets groter, beter, sterker, zwakker of wat dan ook is, is het DAN
Als iets gelijk is, is het ALS
correct?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |