De koude lucht ja...quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat je net gesnoven hebt.

Hey mortiee, geen idee.quote:

Mag toch hopen dat je wel frequent eetquote:Op woensdag 23 januari 2019 09:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey mortiee, geen idee.
Voel me wel viesdik door deze vraag 2 dagen op rij te krijgen. Alsof ik altijd eet.
Hoe is het met jou?

quote:
Dag herenquote:

Ja maar niet continu nu toch.quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je wel frequent eet

Okok, wat drink je?quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dag heren
[..]
Ja maar niet continu nu toch.

Oehquote:Op woensdag 23 januari 2019 09:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu niks, ben wel even thee aan het halen.
 wat voor?
 wat voor?

Kan je dat niet zelf?quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:02 schreef naatje_1 het volgende:
Als het goed is, komt vandaag aorc langs om de wasbak te ontstoppen

Ontstopping zat nog voor de sifon en de standaard middelen zoals soda en heet water hielpen niet.quote:

Ontstopper?quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ontstopping zat nog voor de sifon en de standaard middelen zoals soda en heet water hielpen niet.

Geef ons details, namen en rugnummers.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:13 schreef Kiid het volgende:
Verdomme. Ben ik ff bezig met het werk en is er weer een tal van berichten verwijderd uit het datetopic
Mooi klote want het was weer mooi om te lezen

De details zijn nu dus gewistquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geef ons details, namen en rugnummers.

Goedemorgen maestroquote:

Goedemorgen vriendquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Goedemorgen maestro
Gister echt een ramp op de weg. Deed er 2 en een halfuur over om thuis te komen waarvan er 2 werden besteed in de parkeergarage/binnenstad
Snelweg ging nog wel redelijk door

Werk kon niet thuis?quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Goedemorgen maestro
Gister echt een ramp op de weg. Deed er 2 en een halfuur over om thuis te komen waarvan er 2 werden besteed in de parkeergarage/binnenstad
Snelweg ging nog wel redelijk door

Ik drink ook vaak zat groene thee of jasmijntheequote:

Fitter, mag ook wel na 9u slaapquote:

Haagsieeeeequote:

Thuiswerken zijn ze hier niet zo happig op. Ik dacht dat het wel mee zou vallen ook omdat ik over rustige snelweg rijd. Maar ik had niet gedacht dat het hier in de binnenstad 2 uur lang zou stilstaanquote:

Ik sliep pas om half 2quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik drink ook vaak zat groene thee of jasmijnthee
[..]
Fitter, mag ook wel na 9u slaap
Hoe is het daar?
[..]
Haagsieeeee

Misschien flips, driep of haags lief aankijken, sturen wellicht samenvatting in DMquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, ik wist alleen dat er wat stond

Mij niet gezienquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien flips, driep of haags lief aankijken, sturen wellicht samenvatting in DM

FIFA? Of een ander reden?quote:
oh ja. Ik wil nu al 3x naar het topic, maar ik vergeet steeds wat ik wil doen als ik naar MYAT ga.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien flips, driep of haags lief aankijken, sturen wellicht samenvatting in DM

Nopequote:Op woensdag 23 januari 2019 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
Neem aan dat mods verwijderde berichten kunnen zien

Dat is wel echt matigquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Thuiswerken zijn ze hier niet zo happig op. Ik dacht dat het wel mee zou vallen ook omdat ik over rustige snelweg rijd. Maar ik had niet gedacht dat het hier in de binnenstad 2 uur lang zou stilstaan

Mooi zo.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:22 schreef Flippiee het volgende:
Fitter, mag ook wel na 9u slaap
Hoe is het daar?

Mooi, mooi!quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi zo.
Prima hoor, weinig te klagen.
Je berichten verwijderen als ze me niet aanstaan. (Dit klinkt erg corrupt)quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan je kleurtje als je niet rellen kan teruglezen...

Dit heb ik altijd al eens willen proberenquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi, mooi!
[..]
Je berichten verwijderen als ze me niet aanstaan. (Dit klinkt erg corrupt)

Fair enoughquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi, mooi!
[..]
Je berichten verwijderen als ze me niet aanstaan. (Dit klinkt erg corrupt)

quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:32 schreef Driepink het volgende:
Hahahahahahaaaaaaaaaa
Ik voel mij nu oppermachtig!

Jaaaaaaaaaquote:
 Maar wel beetje glad omdat helft bevroren is.
 Maar wel beetje glad omdat helft bevroren is.
quote:
Note gezet, TR misbruik.quote:

een beetje nog, gelukkig niks opgevroren zodat ik gewoon met de tweewieler weg kon vanochtendquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaMaar wel beetje glad omdat helft bevroren is.
Daar al weg dan?
[..]
[..]
Note gezet, TR misbruik.

Zoooooo interessant was het ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]

Dat zou dan m'n eerste note zijn. Wat romantischquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaMaar wel beetje glad omdat helft bevroren is.
Daar al weg dan?
[..]
[..]
Note gezet, TR misbruik.

ik wel.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoefde niet de ruiten te krabben vanochtend

Maar ik was al aan de late kant, dus het kwam wel goed uitquote:

Ahhhh, wat liefquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou dan m'n eerste note zijn. Wat romantisch

Ik ook niet!quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

ik spuit mijn voorruit lichtjes in met frosch ruitenreiniger, dat krabt een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ik was al aan de late kant, dus het kwam wel goed uit

heb jij een auto ?quote:

Zal wel een rat zijn in die regioquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:41 schreef Driepink het volgende:
Gister wel een rat of een cavia overreden ofzo..

Goedzoquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:41 schreef Driepink het volgende:

Natuurlijk, in Nederland hebben we cavia's in het wildquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:41 schreef Driepink het volgende:

quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Natuurlijk, in Nederland hebben we cavia's in het wild

Yep. En mensen zijn ook echt asociaalquote:
 . Zitten er gewoon bij die de lijn voorkruipen door tegen de richting in op de busbaan te gaan rijden en dan zichzelf er weer tussen willen wurmen
. Zitten er gewoon bij die de lijn voorkruipen door tegen de richting in op de busbaan te gaan rijden en dan zichzelf er weer tussen willen wurmen  

Het was al dood op de wegquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Natuurlijk, in Nederland hebben we cavia's in het wild

Ik ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

Dat scheelt wel, hier is het glijdenquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
een beetje nog, gelukkig niks opgevroren zodat ik gewoon met de tweewieler weg kon vanochtend

Lekker hoor!quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou dan m'n eerste note zijn. Wat romantisch

Zolang geen konijnquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:41 schreef Driepink het volgende:

Beetje koud voor cavia's om buiten te lopenquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:41 schreef Driepink het volgende:

Weet je hoe hard een konijn aankomt.quote:

Volgens mij weegt een konijn maximaal een kilo of 2 dus kan nooit veel zijnquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Weet je hoe hard een konijn aankomt.
Ooit eens een auto op een zwaan zien rijden op de snelweg.. was ook geen pretje.. voor beide niet.

een zwaan of een gans is dan ook wel een flinke unit om aan te rijdenquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ooit eens een auto op een zwaan zien rijden op de snelweg.. was ook geen pretje.. voor beide niet.

Ik bedoelde eigenlijk een haas, waarom zei ik konijn.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sowieso een konijn laten aankomen, alsof je het gaat opeten met kerst :squote:Op woensdag 23 januari 2019 10:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Volgens mij weegt een konijn maximaal een kilo of 2 dus kan nooit veel zijn

of ze kosten je een ruit of koplampquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:52 schreef dud0r het volgende:
Duiven maken ook flinke deuken als je ze met 50km/u raakt

Ik weet niet of dat spul goed is voor je rubbersquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik spuit mijn voorruit lichtjes in met frosch ruitenreiniger, dat krabt een stuk makkelijker.
en die vriest niet terug aan zoals de standaard ruitensproeier

Als ik zo'n Aygo keihard voorbij zie knallen dan denk ik altijd: als dat maar goed gaatquote:

Ooit eens eentje tegen de auto aan gekregen. schrok me rot.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:52 schreef dud0r het volgende:
Duiven maken ook flinke deuken als je ze met 50km/u raakt

die paar keer per jaar moeten de rubbers maar niet miepenquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat spul goed is voor je rubbers

Het is hier inderdaad niet Ruslandquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die paar keer per jaar moeten de rubbers maar niet miepen

o?quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:04 schreef HPLC het volgende:
Dankzij Rutte krijg ik toch 8 tientjes meer per maand.

Het is geweldig, maar kan je het iedereen ook aanraden ?quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:04 schreef HPLC het volgende:
Dankzij Rutte krijg ik toch 8 tientjes meer per maand.

Watquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is geweldig, maar kan je het iedereen ook aanraden ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |