Kan je dat niet zelf?quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:02 schreef naatje_1 het volgende:
Als het goed is, komt vandaag aorc langs om de wasbak te ontstoppen
Ontstopping zat nog voor de sifon en de standaard middelen zoals soda en heet water hielpen niet.quote:
Ontstopper?quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ontstopping zat nog voor de sifon en de standaard middelen zoals soda en heet water hielpen niet.
Geef ons details, namen en rugnummers.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:13 schreef Kiid het volgende:
Verdomme. Ben ik ff bezig met het werk en is er weer een tal van berichten verwijderd uit het datetopic
Mooi klote want het was weer mooi om te lezen
De details zijn nu dus gewistquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geef ons details, namen en rugnummers.
Goedemorgen maestroquote:
Goedemorgen vriendquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Goedemorgen maestro
Gister echt een ramp op de weg. Deed er 2 en een halfuur over om thuis te komen waarvan er 2 werden besteed in de parkeergarage/binnenstad
Snelweg ging nog wel redelijk door
Werk kon niet thuis?quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Goedemorgen maestro
Gister echt een ramp op de weg. Deed er 2 en een halfuur over om thuis te komen waarvan er 2 werden besteed in de parkeergarage/binnenstad
Snelweg ging nog wel redelijk door
Ik drink ook vaak zat groene thee of jasmijntheequote:
Fitter, mag ook wel na 9u slaapquote:
Haagsieeeeequote:
Thuiswerken zijn ze hier niet zo happig op. Ik dacht dat het wel mee zou vallen ook omdat ik over rustige snelweg rijd. Maar ik had niet gedacht dat het hier in de binnenstad 2 uur lang zou stilstaanquote:
Ik sliep pas om half 2quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik drink ook vaak zat groene thee of jasmijnthee
[..]
Fitter, mag ook wel na 9u slaap
Hoe is het daar?
[..]
Haagsieeeee
Misschien flips, driep of haags lief aankijken, sturen wellicht samenvatting in DMquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, ik wist alleen dat er wat stond
Mij niet gezienquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien flips, driep of haags lief aankijken, sturen wellicht samenvatting in DM
FIFA? Of een ander reden?quote:
oh ja. Ik wil nu al 3x naar het topic, maar ik vergeet steeds wat ik wil doen als ik naar MYAT ga.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien flips, driep of haags lief aankijken, sturen wellicht samenvatting in DM
Nopequote:Op woensdag 23 januari 2019 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
Neem aan dat mods verwijderde berichten kunnen zien
Dat is wel echt matigquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Thuiswerken zijn ze hier niet zo happig op. Ik dacht dat het wel mee zou vallen ook omdat ik over rustige snelweg rijd. Maar ik had niet gedacht dat het hier in de binnenstad 2 uur lang zou stilstaan
Mooi zo.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:22 schreef Flippiee het volgende:
Fitter, mag ook wel na 9u slaap
Hoe is het daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |