Mooi, mooi!quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi zo.
Prima hoor, weinig te klagen.
Je berichten verwijderen als ze me niet aanstaan. (Dit klinkt erg corrupt)quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan je kleurtje als je niet rellen kan teruglezen...
Dit heb ik altijd al eens willen proberenquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi, mooi!
[..]
Je berichten verwijderen als ze me niet aanstaan. (Dit klinkt erg corrupt)
Fair enoughquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi, mooi!
[..]
Je berichten verwijderen als ze me niet aanstaan. (Dit klinkt erg corrupt)
quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:32 schreef Driepink het volgende:
Hahahahahahaaaaaaaaaa
Ik voel mij nu oppermachtig!
Jaaaaaaaaaquote:
quote:
Note gezet, TR misbruik.quote:
een beetje nog, gelukkig niks opgevroren zodat ik gewoon met de tweewieler weg kon vanochtendquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaMaar wel beetje glad omdat helft bevroren is.
Daar al weg dan?
[..]
[..]
Note gezet, TR misbruik.
Zoooooo interessant was het ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien flips, driep of haags lief aankijken, sturen wellicht samenvatting in DM
Dat zou dan m'n eerste note zijn. Wat romantischquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaMaar wel beetje glad omdat helft bevroren is.
Daar al weg dan?
[..]
[..]
Note gezet, TR misbruik.
ik wel.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoefde niet de ruiten te krabben vanochtend
Maar ik was al aan de late kant, dus het kwam wel goed uitquote:
Ahhhh, wat liefquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou dan m'n eerste note zijn. Wat romantisch
Ik ook niet!quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoefde niet de ruiten te krabben vanochtend
ik spuit mijn voorruit lichtjes in met frosch ruitenreiniger, dat krabt een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ik was al aan de late kant, dus het kwam wel goed uit
heb jij een auto ?quote:
Zal wel een rat zijn in die regioquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:41 schreef Driepink het volgende:
Gister wel een rat of een cavia overreden ofzo..
Goedzoquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:41 schreef Driepink het volgende:
Natuurlijk, in Nederland hebben we cavia's in het wildquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:41 schreef Driepink het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |