Morgen weer Fifa rewardsquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een haas, waarom zei ik konijn.
En dat lijk me ook niet eh prettig.
[..]
Sowieso een konijn laten aankomen, alsof je het gaat opeten met kerst :s
Niks, laat maar.. teveel huttenkase gegeten, sorry.quote:
Kan gebeurenquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niks, laat maar.. teveel huttenkase gegeten, sorry.
Oohhh, ik krijg morgen pas salarisquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was gewoon benieuwd hoeveel het verschil zou zijn tussen maandsalaris dit jaar en vorig jaar
Geef je allemaal weer uit aan je energiemaatschappij en albert heijnquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was gewoon benieuwd hoeveel het verschil zou zijn tussen maandsalaris dit jaar en vorig jaar
Dat is nog 37 tientjes te weinig voordat het fantastisch is.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:04 schreef HPLC het volgende:
Dankzij Rutte krijg ik toch 8 tientjes meer per maand.
ik zie het vrijdag wel als het op mn rekening gestort wordtquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga ook even kijken wat het scheelt
Ditquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie het vrijdag wel als het op mn rekening gestort wordt
Hier hebben we nog geen aansluiting op het energienet en ik haal mijn voedsel bij de boer in ruil voor wat vloeistoffenquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geef je allemaal weer uit aan je energiemaatschappij en albert heijn
Slimquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier hebben we nog geen aansluiting op het energienet en ik haal mijn voedsel bij de boer in ruil voor wat vloeistoffen
Kun je dan wachten tot einde van de dag?quote:
Ik wacht ook nog geduldig op mijn loonstrookjequote:Op woensdag 23 januari 2019 11:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier hebben we nog geen aansluiting op het energienet en ik haal mijn voedsel bij de boer in ruil voor wat vloeistoffen
Vorige keer was het weer gelukt dus denk dit keer ookquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kun je dan wachten tot einde van de dag?
[..]
Ik wacht ook nog geduldig op mijn loonstrookje
Wees blij dat je tenminste cao verhogingen krijgt. Ik moet ieder jaar hier strijden voor verhogingenquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal me een gigantisch bedrag zijn, samen met de 0.31% cao loonsverhoging
Wie had je eigenlijk de vorige keer? Suarez of de ander? Of beiden niet?quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vorige keer was het weer gelukt dus denk dit keer ook
Wie weet waarvoor het nuttig isquote:
het hele cao schalen en stappen gebeuren doet onze baas ook niet aan. voor een echte verhoging moet je hier ook bedelen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wees blij dat je tenminste cao verhogingen krijgt. Ik moet ieder jaar hier strijden voor verhogingen
Ik ruik er zelf vaak even aan en dan kan ik toch een tukje doen op het werk.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie had je eigenlijk de vorige keer? Suarez of de ander? Of beiden niet?
[..]
Wie weet waarvoor het nuttig is
En je collega's ook? Wel erg collegiaal dan van je.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ruik er zelf vaak even aan en dan kan ik toch een tukje doen op het werk.
Nee, die gaan maar lekker werken.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En je collega's ook? Wel erg collegiaal dan van je.
Zijn collegas ruiken aan hemquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En je collega's ook? Wel erg collegiaal dan van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |