Geven ze je dan ook een likje als ze aan je komen ruiken>?quote:

quote:

En daarom komt het er eigenlijk op neer dat ik werk en zij om me heen staan te sniffenquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:25 schreef Flippiee het volgende:
Dan snap ik wel waarom collega's aan je ruiken

alleen de vrouwen uiteraardquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geven ze je dan ook een likje als ze aan je komen ruiken>?
Je ruikt immers naar eten

Omdat niet iedereen zich met frituurvet wast zoals jij.quote:

Wat een haat!quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen zich met frituurvet wast zoals jij.

Komt door experiment hier in het lab dat uit de hand liep, nu maak ik die geurstoffen zelf aan.quote:

Je kan het ze moeilijk kwalijk nemen natuurlijk, jij leidt ze immers af.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
En daarom komt het er eigenlijk op neer dat ik werk en zij om me heen staan te sniffen

Dus in plaats van superkrachten ruik je gewoon lekker.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Komt door experiment hier in het lab dat uit de hand liep, nu maak ik die geurstoffen zelf aan.

De keuze om niet lekker te ruiken?quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan het ze moeilijk kwalijk nemen natuurlijk, jij leidt ze immers af.
Anderzijds is de keus om niet lekker te ruiken. Erg lastig wel.

ik ruik jou helemaal in Den Haagquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
De keuze om niet lekker te ruiken?
Ik heb alleen de keuze om lekker te ruiken..

Nee, dat is je vriendinquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ruik jou helemaal in Den Haag

Echt hè, dus daarom gebruik ik af en toe wat chloroform zodat ik er 'even' uit benquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan het ze moeilijk kwalijk nemen natuurlijk, jij leidt ze immers af.
Anderzijds is de keus om niet lekker te ruiken. Erg lastig wel.

Lijkt me ook wel mooi om uit woede zo'n groen monster te worden met grote spieren en dan toch lekker ruiken.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus in plaats van superkrachten ruik je gewoon lekker.

Een soort hulk?quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel mooi om uit woede zo'n groen monster te worden met grote spieren en dan toch lekker ruiken.

Dus je veranderd alleen van kleur dan?quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel mooi om uit woede zo'n groen monster te worden met grote spieren en dan toch lekker ruiken.

vleierquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dus je veranderd alleen van kleur dan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |