maar na dan komt wij en geen onsquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is sowieso geen als want dan zou ik me niet beter voelen dan jullie maar even goed voelen als jullie.
Toch??

Had iets verder moeten lezen :$quote:

Goed zo, ik ben trots op jijquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had iets verder moeten lezen :$
Basishandleiding Nederlands (1996) , p. 43
Let op: groter dan mij, jou, hem, haar, ons en hun is echt fout. Schrijf groter dan ik, jij, hij, zij, wij en zij.

Als aardappels handen hadden konden ze driep z'n werk overnemenquote:

Ik wordt wordt vast ook ooit geaccepteerd.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar gelukkig evolueert de taal ook. Binnenkort staat hahaatjes ook in het woordenboek.

Nee toch?quote:

Kappenquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee toch?
In jouw bericht staat: dan ons is echt fout..

Nee ongeletterde baksteen.quote:

GODVERquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ongeletterde baksteen.
Het is dan wij.

Ergens wel bizar dat die werkwoorden per onderwerp anders zijn. Heb begrepen dat ze in Indonesië gewoon hetzelfde werkwoord gebruiken voor ik, jij, hij en wijquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wordt wordt vast ook ooit geaccepteerd.

English is much better then Dutchquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:38 schreef Driepink het volgende:
Wat haat ik de Nederlandse taal he..
Geef mij maar Engels ofzo

*als Nederlandsquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het is iig een stuk makkelijker dan Nederlands

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |