Wat wil je allemaal graag doen nu dan wat niet mogelijk is?quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:19 schreef I. het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje.Baal er een beetje van dat ik nu stil zit en eigenlijk heel veel wil doen.
Zal voorlopig ook niet weggaan dat gevoel. Hopelijk snel goed nieuws van de dokter, en beter zicht. Patience is a bitter plant, but it has sweet fruit.
Zeggen ze.
Maar ik zou meer baat hebben bij duidelijkheid.quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja precies. De spanning kan wel leuk zijn en spannend.
ja, maar ik moet 2 keer overstappen van mijn huis naar de VU, met deze kou is dat echt geen pretjequote:Op woensdag 23 januari 2019 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er bestaat gelukkig meer vervoer in Amsterdam
Werken, autorijden, sporten, filmpje pakken, series bingen, sparen, etc.quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wil je allemaal graag doen nu dan wat niet mogelijk is?
Werken kan nog wel vanaf thuis toch?quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:24 schreef I. het volgende:
[..]
Werken, autorijden, sporten, filmpje pakken, series bingen, sparen, etc.
Ik vind dat echt heel erg afstotend.quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou denk ik niet meer dat labiele willen. Teveel gezien in vorige relaties. een melkwegstelsel geleden, daar niet van.
Al zal het toch altijd wel terugkomenOp de een of andere manier trekt mij dat toch aan
daar gaat het misquote:Op woensdag 23 januari 2019 01:27 schreef I. het volgende:
Jezus, wat is Quora kut. Als je via Google daar terecht komt en je hebt een account, sturen ze je mails over je zoekopdracht vanuit Google, met "relevante" artikels.
Nope. Kan niet te lang focussen op m'n scherm. Dan word ik kotsmisselijk en krijg ik gigantische koppijn. Ik zie dubbel nu, maakt het allemaal nog fijner.quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werken kan nog wel vanaf thuis toch?
Hm dat is wel nasty allemaal ja. Wat doe je nu normaal dan gedurende de dag?quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:28 schreef I. het volgende:
[..]
Nope. Kan niet te lang focussen op m'n scherm. Dan word ik kotsmisselijk en krijg ik gigantische koppijn. Ik zie dubbel nu, maakt het allemaal nog fijner.
Google jij zo vaak op Harry Potter dan?quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:30 schreef Fok-it het volgende:
Why is it so easy to excuse Ron Weasley for being a bully, but Draco is seen as worthless and pathetic? Ron started the entire rivalry and Harry was too emotionally blind to see that.
Dit staat als hoofdvraag bij mij op Quora
Toffe site is het wel, moet er vaker op kijken
Totaal nietquote:Op woensdag 23 januari 2019 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Google jij zo vaak op Harry Potter dan?
Beetje afwisselend. Gemiddeld veel slaap, probeer een beetje series te kijken maar leg het vaak weg. Op TV is wel chiller omdat ik dan niet te gefixeerd ben op m'n scherm, maar na een aflevering ben ik er wel weer helemaal klaar mee. Dan is het voornamelijk huishoudelijke dingen doen om een beetje in beweging te blijven en mezelf bezig te houden. Wandel een stuk meer tegenwoordig.. Beetje random dingen, zoveel mogelijk afwisselend.quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm dat is wel nasty allemaal ja. Wat doe je nu normaal dan gedurende de dag?
Dat ook idd.quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:29 schreef naatje_1 het volgende:
I. doet een blinddoek voor en bevecht vervolgens onrecht op de fora à la Daredevil
Mijn hoofdvraag daar gaat of Khal Drogo daadwerkelijk de Iron Throne had veroverd met zijn khalasar.quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totaal niet
Misschien de laatste keer dat ik Quora gebruikte zocht ik van HP
Moet ook niet te lang duren zoiets want dan raak je wel echt depressedquote:Op woensdag 23 januari 2019 01:33 schreef I. het volgende:
[..]
Beetje afwisselend. Gemiddeld veel slaap, probeer een beetje series te kijken maar leg het vaak weg. Op TV is wel chiller omdat ik dan niet te gefixeerd ben op m'n scherm, maar na een aflevering ben ik er wel weer helemaal klaar mee. Dan is het voornamelijk huishoudelijke dingen doen om een beetje in beweging te blijven en mezelf bezig te houden. Wandel een stuk meer tegenwoordig.. Beetje random dingen, zoveel mogelijk afwisselend.
Ik zeer zeker. Heb ook een af aan relatie gehad met zo'n semi-labiel meisje. Never nooit meerquote:Op woensdag 23 januari 2019 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik zou meer baat hebben bij duidelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |