abonnement Unibet Coolblue
pi_184423348
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, de heuvels zijn er nog steeds :% :D :'( :D

Maar wel lekker gelopen, eigenlijk. Er zit weer een stijgende (hihi) lijn in.
Is er geen baan in de buurt? Die is als het goed is wel lekker vlak :P
pi_184423827
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 21:05 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Is er geen baan in de buurt? Die is als het goed is wel lekker vlak :P
Ik heb er ergens een gezien op de satelietview geloof ik, maar ik bijt wel even door 8-)
Ja doei.
pi_184424342
Ik ben vanmiddag voortijdig gestopt. Pijntje in de hamstrings straalde steeds meer uit naar beneden en uiteindelijk werd het een stekende pijn tussen achillespees en die dikke enkelbobbel. Er tussenin, niet de enkel of achilles zelf. Hopelijk kan het de komende dagen herstellen, want ik wilde zondag a.s. eigenlijk een PR lopen op de 10 :@

Dry needling heb ik ook wel eens gehad en dat voelde soms alsof er bliksems heen en weer schoten. Ik had ze in de kuiten, hamstrings en onderrug. Bilspieren volgens mij niet, want het plafond kwam niet dichterbij.
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:15 schreef YUR het volgende:

[..]

En dan weer uitprinten, inclusief chip _O_
En die printout dan weer fotograferen en doorsturen via whatsapp!!
  woensdag 16 januari 2019 @ 21:40:43 #154
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_184444171
Wat is het heerlijk om weer gewoon met je vaste trainingsgroep mee te kunnen lopen O+
F means you're fucked
  woensdag 16 januari 2019 @ 21:52:57 #155
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_184444440
Zo YUR, lekker. Laten we 'snel' een rondje rennen ;)

Zwab, wat moet dat PR gaan worden? Ik hoop dat het meevalt, dat pijntje.

Ik kwam gewoon niet vooruit tijdens het lopen, na de krachttraining ervoor. Leek me meer een luxeprobleem, dus ik heb het maar gelaten. Ik ga wel mijn TomTom weer eens afstoffen voor mijn huiswerk (intervallentjesss).
  woensdag 16 januari 2019 @ 21:54:17 #156
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_184444466
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 21:52 schreef Quoi het volgende:
Zo YUR, lekker. Laten we 'snel' een rondje rennen ;)

Zwab, wat moet dat PR gaan worden? Ik hoop dat het meevalt, dat pijntje.

Ik kwam gewoon niet vooruit tijdens het lopen, na de krachttraining ervoor. Leek me meer een luxeprobleem, dus ik heb het maar gelaten. Ik ga wel mijn TomTom weer eens afstoffen voor mijn huiswerk (intervallentjesss).
Deal!

En lopen na krachttraining kan inderdaad voor wat probleempjes zorgen :Y
F means you're fucked
pi_184446098
Egmondverslagje!

In het najaar werd ik zonder enige moeite overgehaald de dubbele afstand te doen, maar een week tevoren ga ik door mijn enkel en lig languit. Auw. Het is wel altijd erg gezellig daar, want we zitten er met een zooi sportgekken en houden van spelletjes. Yeah. Dus ik ging mee voor de gezelligheid.
Gelukkig hier nog een slachtoffer gevonden om mijn startbewijzen over te nemen. :D

Zaterdagochtend bij de MTB strandrace gaan kijken, want daar deden een paar aan mee. Verder wat spelletjes gedaan. Veel te veel mee, veel te weinig tijd.
Zondagochtend kwam Frsh langs omdat hij wel fit genoeg was om ruim 31k te hobbelen. En dat hobbelen deed hij echt goed. Heel mooi allemaal binnen de vooraf vastgestelde richttijden. Prachtige training dus.
Ook de anderen hebben prima gelopen. Van het fietsen leken ze weinig last te hebben gehad. Vooral de dames hebben het heel netjes gedaan, enkele heren hadden het heel erg zwaar. Zijn vrouwen nou ook nog eens beter in strandlopen?

Volgens mij was dit nu voor het eerst dat ik toeschouwer was bij een DNS, en ik vond het niet eens erg. Ik heb ervan genoten dat anderen zo erg genieten. Maar toch, ik loop liever zelf.

Morgen ga ik eens even proberen te hobbelen, zodat ik de fysio kan vertellen hoe het ging.
Begin deze week bij de dokter geweest, niets ernstig. En het is bijna magisch, maar daarna ging het al een stuk beter. :P
pi_184448822
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 21:52 schreef Quoi het volgende:
Zo YUR, lekker. Laten we 'snel' een rondje rennen ;)

Zwab, wat moet dat PR gaan worden? Ik hoop dat het meevalt, dat pijntje.

Ik kwam gewoon niet vooruit tijdens het lopen, na de krachttraining ervoor. Leek me meer een luxeprobleem, dus ik heb het maar gelaten. Ik ga wel mijn TomTom weer eens afstoffen voor mijn huiswerk (intervallentjesss).
Bij ons wordt het niet aangeraden, om na kracht nog een looptraining af te werken.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 21:40 schreef YUR het volgende:
Wat is het heerlijk om weer gewoon met je vaste trainingsgroep mee te kunnen lopen O+
Lekker! Schoorl begin april moet dan prima lukken!

Klinkt leuk wyccie. Ik wilde eigenlijk ook komen kijken, maar m'n duurloop 's ochtends viel zwaarder dan nodig en het waaide hard, dus rust ipv tegen de wind in daarheen fietsen leek me een beter plan.

Ik heb voor 55 euro de opvolger van m'n huidige favoriete schoen (Adidas Adizero Boston) besteld, in itt black friday heeft Adidas nu niet m'n bestelling zonder reden geannuleerd *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 17 januari 2019 @ 11:46:42 #159
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_184452053
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 16 januari 2019 23:22

Zondagochtend kwam Frsh langs omdat hij wel fit genoeg was om ruim 31k te hobbelen. En dat hobbelen deed hij echt goed. Heel mooi allemaal binnen de vooraf vastgestelde richttijden. Prachtige training dus.
Op gang komen bij deel 2 was wat lastig, verder wel tof om te doen! Dank dat ik bij jouw clubje mocht aansluiten zondag.

quote:
Begin deze week bij de dokter geweest, niets ernstig. En het is bijna magisch, maar daarna ging het al een stuk beter. :P
Huisartsen *O*
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_184452232
Ik loop hier net als moblo een beetje tegen de heuvels aan, wat denk ik wel een goede training is, maar ik heb geen idee hoeveel effect dat nu precies op tempo heeft. Is er een manier om te weten wat 'normaal' is qua langzamer gaan gerelateerd tot hoogtemeters?

Gisteren bijvoorbeeld een rustig loopje gedaan van 90 min, met lage hartslag (langste in tijd dat ik ooit gelopen heb), maar dat was uiteindelijk dus echt maar 13.8 km. Wel 142m hoogtetoename, aldus app.
Maar zelfde punt geeindigd als ik begon dus ook veel heuvelaf gelopen dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Svane op 17-01-2019 12:39:49 ]
  donderdag 17 januari 2019 @ 12:08:06 #161
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_184452297
Svane, vlaklanders rekenen vaak 100m stijging als 1km extra. Dus 13,8 + 142hm = 15,2km in 90 minuten
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_184452570
Ik heb wel eens deze calculator gezien: https://hetgeheimvanhardlopen.nl/calculator/

Die geeft overigens wel minder verschil aan dan de berekening hierboven, 15km duurt met 150 hoogtemeters 1.38 en zonder hoogtemeters 1.35u

Ook voor het effect van weer of leeftijd. Maarja uiteindelijk zal het toch van zoveel dingen afhangen, of het rollende heuvels zijn of hele steile, wat voor soort loper jij bent. Het zijn allemaal vuistregels.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_184453252
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 12:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb wel eens deze calculator gezien: https://hetgeheimvanhardlopen.nl/calculator/

Die geeft overigens wel minder verschil aan dan de berekening hierboven, 15km duurt met 150 hoogtemeters 1.38 en zonder hoogtemeters 1.35u

Ook voor het effect van weer of leeftijd. Maarja uiteindelijk zal het toch van zoveel dingen afhangen, of het rollende heuvels zijn of hele steile, wat voor soort loper jij bent. Het zijn allemaal vuistregels.
Leuke calculator ^O^
pi_184453268
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 06:38 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik heb voor 55 euro de opvolger van m'n huidige favoriete schoen (Adidas Adizero Boston) besteld, in itt black friday heeft Adidas nu niet m'n bestelling zonder reden geannuleerd *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi exemplaar!

Ik heb van de postbode ook net een nieuw paar overhandigd gekregen. De opvolger van mijn huidige schoenen: de Brooks Ghost 11.

Daarnaast overweeg ik binnenkort een iets lichter model erbij te kopen voor snelle trainingen en wegwedstrijden. Ook om zo iets meer afwisseling in schoeisel te krijgen, is wel goed voor mijn voeten en voor de loopstijl.
pi_184453406
Mijn fysio nam vanochtend het woord artrose in de mond ;( De aftakeling is echt begonnen.

Gelukkig is zij wel van de school; juist wel blijven bewegen, veel oefeningen doen en de klachten actief laten herstellen. Al kan dat bij echte artrose niet geloof ik, maar als de beschadiging van mijn kraakbeen eenmalig is opgetreden wellicht wel.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator donderdag 17 januari 2019 @ 13:35:22 #166
155227 crew  Guppy
dus
pi_184453440
Ik zou een andere fysio zoeken :(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_184453809
Haha nee ze is heel goed! En ik weet zelf ook wel dat het niet helemaal normaal is om bij tijd en wijlen door je knie heen te zakken. Het blijft nu gewoon een aandachtspunt, en een paar maanden iets minder rennen in Parijs zal waarschijnlijk ook wel goed zijn.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 17 januari 2019 @ 15:02:40 #168
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_184454779
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha nee ze is heel goed! En ik weet zelf ook wel dat het niet helemaal normaal is om bij tijd en wijlen door je knie heen te zakken.
Ik heb er geen verstand van, maar is dit (en de artrose) niet meer iets voor de huisarts?
!!! Go 49-ers !!!
pi_184455097
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2019 15:02 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ik heb er geen verstand van, maar is dit (en de artrose) niet meer iets voor de huisarts?
Neuh denk het niet, de oorzaak en de remedie zijn nou bekend. Huisarts lijkt me nou bij uitstek iemand die dit veel minder goed zou kunnen inschatten dan mijn fysio die zelf ook jaren top (loop) sport heeft bedreven. Enige wat die zou kunnen doen is een doorverwijzing voor een MRI maar op dit moment lijkt me dat niet veel extra handvaten geven.

Wat er kortgezegd aan de hand is, is dat het kraakbeen in mijn knie geïrriteerd is. Dat kan zijn doordat ik anders ben gaan lopen door de voetproblemen maar kan ook andersom zijn. Het lichaam heeft een soort ‘slim’ mechanisme wat sneller werkt dan dat zenuwen een pijntje doorsturen naar je hoofd en daardoor schakelt het soms sommige spieren alvast even een flitsmoment uit om een pijnlijke belasting te voorkomen. En dan zak ik dus door die knie. Voor nu vooral bepaalde rekoefeningen doen in tegenovergestelde richtingen van waarmee je het hardlopend vaak belast.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 17 januari 2019 @ 15:42:49 #170
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_184455369
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 15:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Neuh denk het niet, de oorzaak en de remedie zijn nou bekend. Huisarts lijkt me nou bij uitstek iemand die dit veel minder goed zou kunnen inschatten dan mijn fysio die zelf ook jaren top (loop) sport heeft bedreven. Enige wat die zou kunnen doen is een doorverwijzing voor een MRI maar op dit moment lijkt me dat niet veel extra handvaten geven.

Wat er kortgezegd aan de hand is, is dat het kraakbeen in mijn knie geïrriteerd is. Dat kan zijn doordat ik anders ben gaan lopen door de voetproblemen maar kan ook andersom zijn. Het lichaam heeft een soort ‘slim’ mechanisme wat sneller werkt dan dat zenuwen een pijntje doorsturen naar je hoofd en daardoor schakelt het soms sommige spieren alvast even een flitsmoment uit om een pijnlijke belasting te voorkomen. En dan zak ik dus door die knie. Voor nu vooral bepaalde rekoefeningen doen in tegenovergestelde richtingen van waarmee je het hardlopend vaak belast.
Ok, duidelijk, thanks ^O^ Maakte me een beetje zorgen.... :)
!!! Go 49-ers !!!
  Moderator vrijdag 18 januari 2019 @ 20:08:16 #171
155227 crew  Guppy
dus
pi_184479778
Grote drama vandaag, m'n Garmin deed het opeens niet meer!!
Het bleek paniek om niks, de batterij was gewoon leeg :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 18-01-2019 20:29:17 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 18 januari 2019 @ 20:18:30 #172
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_184479955
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 20:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Grote drama vandaag, m'n Garmin deed het opeens niet meer!!
Het bleek manier om niks, de batterij was gewoon leeg :@
Dat zal mij niet gebeuren *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
  Moderator vrijdag 18 januari 2019 @ 20:29:34 #173
155227 crew  Guppy
dus
pi_184480173
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 20:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat zal mij niet gebeuren *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik paniekte even hoor :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 18 januari 2019 @ 22:01:49 #174
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_184482284
Hier enorm aan het HOG’gen. Gewoon geen zin na Egmond. (En koud, en kort geslapen, en al gezwommen vandaag, en al veel klusjes in huis gedaan).

Moet van mezelf wel morgen en zondag lopen.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  vrijdag 18 januari 2019 @ 22:43:20 #175
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_184483171
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 22:01 schreef Frsh het volgende:
Hier enorm aan het HOG’gen. Gewoon geen zin na Egmond. (En koud, en kort geslapen, en al gezwommen vandaag, en al veel klusjes in huis gedaan).

Moet van mezelf wel morgen en zondag lopen.
Niets moet!
F means you're fucked
pi_184483258
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 22:43 schreef YUR het volgende:

[..]

Niets moet!
Maar het mag natuurlijk wel.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 23:02:53 #177
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_184483485
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 22:49 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Maar het mag natuurlijk wel.
Dat spreekt voor zich
F means you're fucked
  vrijdag 18 januari 2019 @ 23:07:12 #178
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_184483555
~O>
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  Forum Admin zaterdag 19 januari 2019 @ 10:11:06 #179
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_184488222
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 22:01 schreef Frsh het volgende:
Hier enorm aan het HOG’gen. Gewoon geen zin na Egmond. (En koud, en kort geslapen, en al gezwommen vandaag, en al veel klusjes in huis gedaan).

Moet van mezelf wel morgen en zondag lopen.
Ik heb vorige week al gehogd. Nu mag ik morgen weer *O*
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_184488998
Ik ben oud. Ik ben écht heel oud. Een generatiekloof heeft zich van mij meester gemaakt. Dat komt door Instagram, door de jongere mensen "Insta" genoemd. Ik doe er eigenlijk niks mee. Gisteren 'tapte' ik eens de zoekfunctie. Dan komt Instagram met suggesties waarvan het denkt dat het bij jou past.

Ik krijg dan vooral hardlopers te zien. Met name van die fitgirls die zichzelf 100% geposeerd hardlopend op de foto hebben gezet. Het haar zit goed, ze zweten nóóit, de kleertjes zijn mooi EN ZE LATEN ZIEN DAT ZE ZO VRESELIJK VEEL PLEZIER HEBBEN :r :r :r

Ik ga nog even door met de zure oude man uithangen. Deze meisjes leggen dus hun smartphone ergens op een strategische plek neer, zetten de zelfontspanner aan, lopen terug en komen dan heel blij voor de lens van hun verslaving langs galopperen. Desnoods meerdere keren. Mogelijk snappen ze de photoburstoptie, zodat ze uit 1000 foto's de beste kunnen kiezen.

Die foto gaat dan op Instagram gezet worden. Met HEEL VEEL HASHTAGS. En als ze me echt willen pesten komt er nog een tegeltjeswijsheid of een opmerking bij, waaruit blijkt dat ze heel positief in het leven staan, maar het ook echt af en toe wel eens zwaar hebben hoor. Dat zijn dan jonge meisjes waarvan de leeftijd met een 2 begint, waarvan de meesten als grootste levensdrama hebben dat er én geen wifi én geen 4G beschikbaar was. Laten we eerlijk zijn.

Een paar weken geleden liep ik een rondje door Rotterdam. Vlakbij het stadion van voetbalclub Excelsior is een tankstation, aan het einde van de Maasboulevard. Daar was een dame een beetje schichtig bezig met iets bij een boom. Toen ik er langs liep zag ik dat ze wat in de grond stak. Later begreep ik het, dat was een soort statief voor haar telefoon. Zij wilde blijkbaar een foto maken terwijl ze vrolijk langs spuit 11 huppelde, waarschijnlijk omdat ze blij wordt van volpompen.

Deze planeet is krankzinnig geworden, maar dat ligt aan mij, want ik ben oud.

Op nummer 2 van de meest voorkomende foto's bij de instasuggesties staat opvallend genoeg "de avocado". Ook die verschijnt altijd in prachtig groene precies gelijke plakjes, exact symmetrisch neergelegd op ambachtelijke quinoacrackers met daarbovenop chilivlokken en wat vogelzaad. Terwijl de werkelijkheid is dat zodra je een avocado opensnijdt de groene kleur instantaan oxideert naar vuilafwaswaterbruin. Dat leg je dan als een prutje met tomaat, citroensap, zout en peper in een kommetje voor je tortillachips met kartonsmaak.

Verder was ik gisteren bij een grote Elliptigodealer die stipstreep wel een beetje kende. Daarover misschien later meer.
pi_184489179
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 11:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben oud. Ik ben écht heel oud. Een generatiekloof heeft zich van mij meester gemaakt. Dat komt door Instagram, door de jongere mensen "Insta" genoemd. Ik doe er eigenlijk niks mee. Gisteren 'tapte' ik eens de zoekfunctie. Dan komt Instagram met suggesties waarvan het denkt dat het bij jou past.

Ik krijg dan vooral hardlopers te zien. Met name van die fitgirls die zichzelf 100% geposeerd hardlopend op de foto hebben gezet. Het haar zit goed, ze zweten nóóit, de kleertjes zijn mooi EN ZE LATEN ZIEN DAT ZE ZO VRESELIJK VEEL PLEZIER HEBBEN :r :r :r

Ik ga nog even door met de zure oude man uithangen. Deze meisjes leggen dus hun smartphone ergens op een strategische plek neer, zetten de zelfontspanner aan, lopen terug en komen dan heel blij voor de lens van hun verslaving langs galopperen. Desnoods meerdere keren. Mogelijk snappen ze de photoburstoptie, zodat ze uit 1000 foto's de beste kunnen kiezen.

Die foto gaat dan op Instagram gezet worden. Met HEEL VEEL HASHTAGS. En als ze me echt willen pesten komt er nog een tegeltjeswijsheid of een opmerking bij, waaruit blijkt dat ze heel positief in het leven staan, maar het ook echt af en toe wel eens zwaar hebben hoor. Dat zijn dan jonge meisjes waarvan de leeftijd met een 2 begint, waarvan de meesten als grootste levensdrama hebben dat er én geen wifi én geen 4G beschikbaar was. Laten we eerlijk zijn.

Een paar weken geleden liep ik een rondje door Rotterdam. Vlakbij het stadion van voetbalclub Excelsior is een tankstation, aan het einde van de Maasboulevard. Daar was een dame een beetje schichtig bezig met iets bij een boom. Toen ik er langs liep zag ik dat ze wat in de grond stak. Later begreep ik het, dat was een soort statief voor haar telefoon. Zij wilde blijkbaar een foto maken terwijl ze vrolijk langs spuit 11 huppelde, waarschijnlijk omdat ze blij wordt van volpompen.

Deze planeet is krankzinnig geworden, maar dat ligt aan mij, want ik ben oud.

Op nummer 2 van de meest voorkomende foto's bij de instasuggesties staat opvallend genoeg "de avocado". Ook die verschijnt altijd in prachtig groene precies gelijke plakjes, exact symmetrisch neergelegd op ambachtelijke quinoacrackers met daarbovenop chilivlokken en wat vogelzaad. Terwijl de werkelijkheid is dat zodra je een avocado opensnijdt de groene kleur instantaan oxideert naar vuilafwaswaterbruin. Dat leg je dan als een prutje met tomaat, citroensap, zout en peper in een kommetje voor je tortillachips met kartonsmaak.

Verder was ik gisteren bij een grote Elliptigodealer die stipstreep wel een beetje kende. Daarover misschien later meer.
Ik heb niet eens instagram. Scheelt blijkbaar een hoop frustratie. En onnodig oponthoud tijdens het rennen.

Ik eet wel graag avocado's.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 11:41:04 #182
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_184489576
Ik had een hardloopdate O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 11:46:46 #183
155227 crew  Guppy
dus
pi_184489645
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 11:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben oud. Ik ben écht heel oud. Een generatiekloof heeft zich van mij meester gemaakt. Dat komt door Instagram, door de jongere mensen "Insta" genoemd. Ik doe er eigenlijk niks mee. Gisteren 'tapte' ik eens de zoekfunctie. Dan komt Instagram met suggesties waarvan het denkt dat het bij jou past.

Ik krijg dan vooral hardlopers te zien. Met name van die fitgirls die zichzelf 100% geposeerd hardlopend op de foto hebben gezet. Het haar zit goed, ze zweten nóóit, de kleertjes zijn mooi EN ZE LATEN ZIEN DAT ZE ZO VRESELIJK VEEL PLEZIER HEBBEN :r :r :r

Ik ga nog even door met de zure oude man uithangen. Deze meisjes leggen dus hun smartphone ergens op een strategische plek neer, zetten de zelfontspanner aan, lopen terug en komen dan heel blij voor de lens van hun verslaving langs galopperen. Desnoods meerdere keren. Mogelijk snappen ze de photoburstoptie, zodat ze uit 1000 foto's de beste kunnen kiezen.

Die foto gaat dan op Instagram gezet worden. Met HEEL VEEL HASHTAGS. En als ze me echt willen pesten komt er nog een tegeltjeswijsheid of een opmerking bij, waaruit blijkt dat ze heel positief in het leven staan, maar het ook echt af en toe wel eens zwaar hebben hoor. Dat zijn dan jonge meisjes waarvan de leeftijd met een 2 begint, waarvan de meesten als grootste levensdrama hebben dat er én geen wifi én geen 4G beschikbaar was. Laten we eerlijk zijn.

Een paar weken geleden liep ik een rondje door Rotterdam. Vlakbij het stadion van voetbalclub Excelsior is een tankstation, aan het einde van de Maasboulevard. Daar was een dame een beetje schichtig bezig met iets bij een boom. Toen ik er langs liep zag ik dat ze wat in de grond stak. Later begreep ik het, dat was een soort statief voor haar telefoon. Zij wilde blijkbaar een foto maken terwijl ze vrolijk langs spuit 11 huppelde, waarschijnlijk omdat ze blij wordt van volpompen.

Deze planeet is krankzinnig geworden, maar dat ligt aan mij, want ik ben oud.

Op nummer 2 van de meest voorkomende foto's bij de instasuggesties staat opvallend genoeg "de avocado". Ook die verschijnt altijd in prachtig groene precies gelijke plakjes, exact symmetrisch neergelegd op ambachtelijke quinoacrackers met daarbovenop chilivlokken en wat vogelzaad. Terwijl de werkelijkheid is dat zodra je een avocado opensnijdt de groene kleur instantaan oxideert naar vuilafwaswaterbruin. Dat leg je dan als een prutje met tomaat, citroensap, zout en peper in een kommetje voor je tortillachips met kartonsmaak.

Verder was ik gisteren bij een grote Elliptigodealer die stipstreep wel een beetje kende. Daarover misschien later meer.
Het zegt wellicht mee over jou dan over Instagram/fitgirls/avocado's, want ik krijg als suggestie konijntjes :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 19 januari 2019 @ 12:04:42 #184
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_184489892
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 11:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben oud. Ik ben écht heel oud. Een generatiekloof heeft zich van mij meester gemaakt. Dat komt door Instagram, door de jongere mensen "Insta" genoemd. Ik doe er eigenlijk niks mee. Gisteren 'tapte' ik eens de zoekfunctie. Dan komt Instagram met suggesties waarvan het denkt dat het bij jou past.

Ik krijg dan vooral hardlopers te zien. Met name van die fitgirls die zichzelf 100% geposeerd hardlopend op de foto hebben gezet. Het haar zit goed, ze zweten nóóit, de kleertjes zijn mooi EN ZE LATEN ZIEN DAT ZE ZO VRESELIJK VEEL PLEZIER HEBBEN :r :r :r

Ik ga nog even door met de zure oude man uithangen. Deze meisjes leggen dus hun smartphone ergens op een strategische plek neer, zetten de zelfontspanner aan, lopen terug en komen dan heel blij voor de lens van hun verslaving langs galopperen. Desnoods meerdere keren. Mogelijk snappen ze de photoburstoptie, zodat ze uit 1000 foto's de beste kunnen kiezen.

Die foto gaat dan op Instagram gezet worden. Met HEEL VEEL HASHTAGS. En als ze me echt willen pesten komt er nog een tegeltjeswijsheid of een opmerking bij, waaruit blijkt dat ze heel positief in het leven staan, maar het ook echt af en toe wel eens zwaar hebben hoor. Dat zijn dan jonge meisjes waarvan de leeftijd met een 2 begint, waarvan de meesten als grootste levensdrama hebben dat er én geen wifi én geen 4G beschikbaar was. Laten we eerlijk zijn.

Een paar weken geleden liep ik een rondje door Rotterdam. Vlakbij het stadion van voetbalclub Excelsior is een tankstation, aan het einde van de Maasboulevard. Daar was een dame een beetje schichtig bezig met iets bij een boom. Toen ik er langs liep zag ik dat ze wat in de grond stak. Later begreep ik het, dat was een soort statief voor haar telefoon. Zij wilde blijkbaar een foto maken terwijl ze vrolijk langs spuit 11 huppelde, waarschijnlijk omdat ze blij wordt van volpompen.

Deze planeet is krankzinnig geworden, maar dat ligt aan mij, want ik ben oud.

Op nummer 2 van de meest voorkomende foto's bij de instasuggesties staat opvallend genoeg "de avocado". Ook die verschijnt altijd in prachtig groene precies gelijke plakjes, exact symmetrisch neergelegd op ambachtelijke quinoacrackers met daarbovenop chilivlokken en wat vogelzaad. Terwijl de werkelijkheid is dat zodra je een avocado opensnijdt de groene kleur instantaan oxideert naar vuilafwaswaterbruin. Dat leg je dan als een prutje met tomaat, citroensap, zout en peper in een kommetje voor je tortillachips met kartonsmaak.

Verder was ik gisteren bij een grote Elliptigodealer die stipstreep wel een beetje kende. Daarover misschien later meer.
Het doet wel wat met je he, die ultraleeftijd
F means you're fucked
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 12:05:44 #185
155227 crew  Guppy
dus
pi_184489907
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 11:41 schreef Quoi het volgende:
Ik had een hardloopdate O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ziet er echt top uit! *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 19 januari 2019 @ 12:11:28 #186
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_184490013
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 12:05 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat ziet er echt top uit! *O*
De Overloonse Duinen zijn de meevaller van het jaar. Heel gaaf klein gebiedje ^O^
F means you're fucked
pi_184490225
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 11:41 schreef Quoi het volgende:
Ik had een hardloopdate O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi O+
pi_184492053
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 11:41 schreef Quoi het volgende:
Ik had een hardloopdate O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een sprookje!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 19 januari 2019 @ 14:56:33 #189
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_184492779
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 14:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat een sprookje!
Dan heb je het vast niet over de omgeving :D
F means you're fucked
pi_184493028
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel eens geprobeerd heb een zelfontspanner hardloopselfie te maken voor instagram hoor ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_184493655
Ik vond Zwabber ook altijd al zo'n fitgirl eigenlijk...

That said: gister behoorlijk doorgeduwd met backsquats bij de Crossfit. Vanmiddag 14 kilometer duurloopje, maar dat voelde ik nog behoorlijk.

Van mijn bilspier heb ik inmiddels minder last. Ik voelde hem vandaag nog wel iets, maar heb er geen last meer van :)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 16:03:35 #192
155227 crew  Guppy
dus
pi_184493708
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 15:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel eens geprobeerd heb een zelfontspanner hardloopselfie te maken voor instagram hoor ;)
Ik ook. Viel nog smerig tegen :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Sport zaterdag 19 januari 2019 @ 16:06:52 #193
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_184493752
Was wel weer tijd voor nieuwe schoenen:



Adidas Solar Glide
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 19 januari 2019 @ 16:31:16 #194
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_184494058
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 11:41 schreef Quoi het volgende:
Ik had een hardloopdate O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardloopdates O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_184494885
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 11:14 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik heb niet eens instagram. Scheelt blijkbaar een hoop frustratie. En onnodig oponthoud tijdens het rennen.
Jou zou ik zeker volgen. Want dat wordt dan vast veel gemopper over zand, pijntjes en al het andere O+

quote:
Ik eet wel graag avocado's.
Ik ook :@

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 11:41 schreef Quoi het volgende:
Ik had een hardloopdate O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Prachtig!

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 11:46 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Het zegt wellicht mee over jou dan over Instagram/fitgirls/avocado's, want ik krijg als suggestie konijntjes :D
:'( :{

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 12:04 schreef YUR het volgende:

[..]

Het doet wel wat met je he, die ultraleeftijd
Ik kreeg geen suggesties die te maken hadden met plasproblemen, dus dat viel dan weer mee.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 15:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel eens geprobeerd heb een zelfontspanner hardloopselfie te maken voor instagram hoor ;)
Ook gij Brutus? :'( :'( :'(

quote:
99s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 15:59 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vond Zwabber ook altijd al zo'n fitgirl eigenlijk...

That said: gister behoorlijk doorgeduwd met backsquats bij de Crossfit. Vanmiddag 14 kilometer duurloopje, maar dat voelde ik nog behoorlijk.

Van mijn bilspier heb ik inmiddels minder last. Ik voelde hem vandaag nog wel iets, maar heb er geen last meer van :)
Ik ga morgen proberen een 10 km-wedstrijd te lopen. Perfecte omstandigheden. Echt PR-weer. Ik hoop op een wonder dat mijn hamsnaren morgen ineens tip-top zijn.

Ik haalde net mijn startnummer alvast op, want ik woon toch bijna op start/finish. Vraagt een dame van de organisatie hoe het gaat. Ik zeg: "goed, maar wel last van mijn hamstrings". Antwoordt ze doodleuk met "Ja, wie niet?" ;(
pi_184495058
Vandaag ook een duurloopje gedaan, voor het eerst in bijna een jaar. Rustig aan, met wat stops tussendoor, maar voelde fijn om weer wat kms te maken. Anderhalf uur op de teller. En een leuke nieuwe route ontdekt. Het begint eindelijk weer ergens op te lijken. En het was heerlijk in het zonnetje!
pi_184495080
(Die stops tussendoor waren natuurlijk voor de selfies voor insta.)
  zaterdag 19 januari 2019 @ 17:49:37 #198
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_184495358
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 11:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben oud. Ik ben écht heel oud. Een generatiekloof heeft zich van mij meester gemaakt. Dat komt door Instagram, door de jongere mensen "Insta" genoemd. Ik doe er eigenlijk niks mee. Gisteren 'tapte' ik eens de zoekfunctie. Dan komt Instagram met suggesties waarvan het denkt dat het bij jou past.

Ik krijg dan vooral hardlopers te zien. Met name van die fitgirls die zichzelf 100% geposeerd hardlopend op de foto hebben gezet. Het haar zit goed, ze zweten nóóit, de kleertjes zijn mooi EN ZE LATEN ZIEN DAT ZE ZO VRESELIJK VEEL PLEZIER HEBBEN :r :r :r

Ik ga nog even door met de zure oude man uithangen. Deze meisjes leggen dus hun smartphone ergens op een strategische plek neer, zetten de zelfontspanner aan, lopen terug en komen dan heel blij voor de lens van hun verslaving langs galopperen. Desnoods meerdere keren. Mogelijk snappen ze de photoburstoptie, zodat ze uit 1000 foto's de beste kunnen kiezen.

Die foto gaat dan op Instagram gezet worden. Met HEEL VEEL HASHTAGS. En als ze me echt willen pesten komt er nog een tegeltjeswijsheid of een opmerking bij, waaruit blijkt dat ze heel positief in het leven staan, maar het ook echt af en toe wel eens zwaar hebben hoor. Dat zijn dan jonge meisjes waarvan de leeftijd met een 2 begint, waarvan de meesten als grootste levensdrama hebben dat er én geen wifi én geen 4G beschikbaar was. Laten we eerlijk zijn.

Een paar weken geleden liep ik een rondje door Rotterdam. Vlakbij het stadion van voetbalclub Excelsior is een tankstation, aan het einde van de Maasboulevard. Daar was een dame een beetje schichtig bezig met iets bij een boom. Toen ik er langs liep zag ik dat ze wat in de grond stak. Later begreep ik het, dat was een soort statief voor haar telefoon. Zij wilde blijkbaar een foto maken terwijl ze vrolijk langs spuit 11 huppelde, waarschijnlijk omdat ze blij wordt van volpompen.

Deze planeet is krankzinnig geworden, maar dat ligt aan mij, want ik ben oud.

Op nummer 2 van de meest voorkomende foto's bij de instasuggesties staat opvallend genoeg "de avocado". Ook die verschijnt altijd in prachtig groene precies gelijke plakjes, exact symmetrisch neergelegd op ambachtelijke quinoacrackers met daarbovenop chilivlokken en wat vogelzaad. Terwijl de werkelijkheid is dat zodra je een avocado opensnijdt de groene kleur instantaan oxideert naar vuilafwaswaterbruin. Dat leg je dan als een prutje met tomaat, citroensap, zout en peper in een kommetje voor je tortillachips met kartonsmaak.

Verder was ik gisteren bij een grote Elliptigodealer die stipstreep wel een beetje kende. Daarover misschien later meer.
_O-
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_184495951
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 11:41 schreef Quoi het volgende:
Ik had een hardloopdate O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt een stalker. ^O^
pi_184496177
Ik heb geen insta want ik ben ook oud.
Dus geen zelfontspannende selfies gemaakt. Ik heb gewoon de camera vastgehouden en een foto van de pyramide van Austerlitz gemaakt. Eerste keer in mijn leven dat ik dat ding zag.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_184496213
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 17:26 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Jou zou ik zeker volgen. Want dat wordt dan vast veel gemopper over zand, pijntjes en al het andere O+

Zo lang m'n pijntje niet over is mag ik ook niet door mul zand lopen, dus dat scheelt ;)

Van dit weer en m'n loopjes van gisteren en vandaag word ik ook gewoon weer de blije hardloophippie die ik ooit was.
pi_184501428
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 18:40 schreef hatsaflats het volgende:
Van dit weer en m'n loopjes van gisteren en vandaag word ik ook gewoon weer de blije hardloophippie die ik ooit was.
Ik zie de eerste blije foto's met avocado's dan wel verschijnen binnenkort. Ik ga ze allemaal liken. Allemaal.
pi_184503716
Oh, ik moet ook maar weer eens wat avocado's halen. Of mag dat alleen als je wel loopt?


Lopen gaat dus nog niet. Waar ik hoopte dat ik zeker 2k kon lopen, hield ik het nog geen halve kilometer vol. Morgen ga ik sportief wandelen op vlak asfalt. Het liefst zonder languit te gaan.
pi_184508322
Hier wel een insta gebruiker maar zo'n selfie heb ik nog gemaakt. Te veel gedoe. ik probeer wel altijd een foto te maken bij ieder daglichtrondje. Ik volg mensen die mooie routes lopen en die af en toe op de foto zetten. Mooie inspiratie voor lopen op andere locaties.
pi_184509959
Ik neem gewoon een privefotograaf mee, gisteren ook weer gedaan. Ik zie er alleen meestal niet uit dat ik er zoveel plezier in heb, dat ligt volledig aan mij.
  Forum Admin zondag 20 januari 2019 @ 13:47:49 #206
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_184511330
Op aanraden van de fysio nieuwe zooltjes uitgeprobeerd. Geen klachten van mijn kuit / enkel, wel meer dan de helft van de ldl last van blaren gehad. Maar wat een heerlijk weertje *O*
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_184511739
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 16:06 schreef DeLuna het volgende:
Was wel weer tijd voor nieuwe schoenen:

[ afbeelding ]

Adidas Solar Glide
Zo, nice nice! Dat zijn wedstrijdschoenen of niet?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_184511801
Ik neem eigenlijk meestal geen telefoon mee, maar als ik in mijn eentje op dienstreis ergens op een coole plek een rondje ga lopen wel. En dan wil ik ook wel een foto waarbij je mij langs de Eifeltoren ziet huppelen of zo.

Overigens: wat een superfantastisch hardloopweer dit weekend zeg. Echt 2 dagen heerlijk gelopen. En schaatsweer, maar daar moeten we nog even op wachten. Als er een elfstedentocht komt precies als ik in Frankrijk zit krijg ik wel serieuze dilemma's.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_184512017
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 11:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben oud. Ik ben écht heel oud. .
,,,

Verder was ik gisteren bij een grote Elliptigodealer die stipstreep wel een beetje kende. Daarover misschien later meer.
Elliptigo maakt je weer jong. Was je in Krimpen a/d IJssel?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2019 14:32:27 ]
pi_184512079
20k duurloop O+ ging heerlijk!
Waar is die link gebleven voor die 2019 challenge :@
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 20 januari 2019 @ 14:40:16 #211
3878 Vork
Manisch creatief
pi_184512130
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 14:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
20k duurloop O+ ging heerlijk!
Waar is die link gebleven voor die 2019 challenge :@
Deze bedoel je?

https://www.123swets.com/(...)am=hierjefokusername
pi_184512232
quote:
Thanks :D gelijk bijgewerkt
Laatste 3 km waren wel zwaar. Eerste serieuze training voor de marathon later dit jaar.
Cuz I'm Mr. Brightside
  Redactie Sport zondag 20 januari 2019 @ 15:07:23 #213
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_184512444
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 14:14 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Zo, nice nice! Dat zijn wedstrijdschoenen of niet?
Geen idee. Geschikt voor alle afstanden, trainingen of wedstrijden zei de verkoper. Eigenlijk zaten ze vooral even lekker als de Adidas boost supernova's die ik hiervoor had :P Ik heb nog wel een paar Saucony's gepast maar die zaten toch niet zo lekker als deze.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 20 januari 2019 @ 15:08:25 #214
3878 Vork
Manisch creatief
pi_184512455
Goed bezig!

Ik heb zelf na maanden gekwakkel ook eindelijk weer een beetje een opwaartse lijn te pakken. Ik loop nu twee keer per week, steeds iets verder. Deze week beide keren iets meer dan 10km en (veel belangrijker) vrijwel geen pijntjes. Nu hopen dat de conditie ook meewil in die opwaartse lijn, want die laat nog wat te wensen over. Ook is een stukje fietsen nog wel een uitdaging (ivm een rugblessure). Ik heb er door meer te lopen wel steeds minder last van, dus ook dat gaat de goede kant op :s).
  Redactie Sport zondag 20 januari 2019 @ 15:09:49 #215
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_184512475
20km langzame duurloop gedaan vanmiddag. Gemiddelde HF 147 met drie keer 100m versnellingen aan het einde en een tempo van 7:00 min/km. Lage hartslag en langzaam tempo voor mijn doen, het wordt nog wel eens wat met mij _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_184517935
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 14:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Elliptigo maakt je weer jong. Was je in Krimpen a/d IJssel?
Ja en nee. Ze zijn verkast met de elliptigo's naar Zevenhuizen, aan de Rotte. Ik begreep dat hij daar woont, terwijl zijn sportschool idd in Krimpen is.
pi_184518752
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 14:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Overigens: wat een superfantastisch hardloopweer dit weekend zeg. Echt 2 dagen heerlijk gelopen. En schaatsweer, maar daar moeten we nog even op wachten. Als er een elfstedentocht komt precies als ik in Frankrijk zit krijg ik wel serieuze dilemma's.
Echt met volle teugen genoten vandaag!
Met telefoon, èn foto's gemaakt, geen selfies en geen Insta.

Mijn telefoon heb ik altijd mee voor je-weet-maar-nooit, en met dit soort mooie plaatjes krijg ik genoeg inspiratie voor mooie kiekjes.
pi_184525770
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 20:18 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Echt met volle teugen genoten vandaag!
Met telefoon, èn foto's gemaakt, geen selfies en geen Insta.

Mijn telefoon heb ik altijd mee voor je-weet-maar-nooit, en met dit soort mooie plaatjes krijg ik genoeg inspiratie voor mooie kiekjes.
Het was echt heel mooi idd! Het was precies eb rond de tijd dat ik wilde rennen, dus naar het strand gereden en min of meer het parcours van de kwart van Egmond een week te laat gelopen. Het strand was prachtig breed en net asfalt. De kleuren van zonsopkomst deden er nog een schepje bovenop. Terug via de duinen was ook geen straf.

Ik heb m'n telefoon eigenlijk nooit mee als ik ga rennen, maar gisteren wel, dus vrij veel fotopauzes. Speciaal voor Zwabber zelfs een selfie gemaakt (maar natuurlijk weer niet de goede).
pi_184528002
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 16:31 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hardloopdates O+
3 februari mag je weer op hardloopdate. O+
pi_184528101
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 14:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik neem eigenlijk meestal geen telefoon mee, maar als ik in mijn eentje op dienstreis ergens op een coole plek een rondje ga lopen wel. En dan wil ik ook wel een foto waarbij je mij langs de Eifeltoren ziet huppelen of zo.

Overigens: wat een superfantastisch hardloopweer dit weekend zeg. Echt 2 dagen heerlijk gelopen. En schaatsweer, maar daar moeten we nog even op wachten. Als er een elfstedentocht komt precies als ik in Frankrijk zit krijg ik wel serieuze dilemma's.
Goed tip! Die foto moet ik volgende maand ook maar (laten) maken, hardlopend langs de Eiffeltoren.
  maandag 21 januari 2019 @ 14:52:40 #221
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_184532432
Ik heb net ook een soort van hardloopselfie gemaakt, want ik moest aan Zwabber denken O+
F means you're fucked
  maandag 21 januari 2019 @ 15:43:41 #222
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184533555
quote:
17s.gif Op zondag 20 januari 2019 15:09 schreef DeLuna het volgende:
20km langzame duurloop gedaan vanmiddag. Gemiddelde HF 147 met drie keer 100m versnellingen aan het einde en een tempo van 7:00 min/km. Lage hartslag en langzaam tempo voor mijn doen, het wordt nog wel eens wat met mij _O-
Vind je 147 gemiddeld laag?
Huilen dan.
pi_184533892
Dat zou voor mij ook laag zijn.
Ja doei.
pi_184534115
quote:
11s.gif Op maandag 21 januari 2019 15:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Vind je 147 gemiddeld laag?
Vind ik ook aan de lage kant tijdens het hardlopen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184534231
Iedereen is anders en als je HRmax tegen de 200 is dan is dit idd laag, zelfde geldt voor het tempo. is voor iedereen anders.
Afhankelijk van vermoeidheid etc.
Voor mij zou dit ook laag zijn mijn HRmax is 196 ofzo (onofficieel gemeten met OHR)
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')