Is er geen baan in de buurt? Die is als het goed is wel lekker vlakquote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, de heuvels zijn er nog steeds![]()
![]()
![]()
Maar wel lekker gelopen, eigenlijk. Er zit weer een stijgende (hihi) lijn in.
Ik heb er ergens een gezien op de satelietview geloof ik, maar ik bijt wel even doorquote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Is er geen baan in de buurt? Die is als het goed is wel lekker vlak
En die printout dan weer fotograferen en doorsturen via whatsapp!!quote:Op maandag 14 januari 2019 19:15 schreef YUR het volgende:
[..]
En dan weer uitprinten, inclusief chip
Deal!quote:Op woensdag 16 januari 2019 21:52 schreef Quoi het volgende:
Zo YUR, lekker. Laten we 'snel' een rondje rennen
Zwab, wat moet dat PR gaan worden? Ik hoop dat het meevalt, dat pijntje.
Ik kwam gewoon niet vooruit tijdens het lopen, na de krachttraining ervoor. Leek me meer een luxeprobleem, dus ik heb het maar gelaten. Ik ga wel mijn TomTom weer eens afstoffen voor mijn huiswerk (intervallentjesss).
Bij ons wordt het niet aangeraden, om na kracht nog een looptraining af te werken.quote:Op woensdag 16 januari 2019 21:52 schreef Quoi het volgende:
Zo YUR, lekker. Laten we 'snel' een rondje rennen
Zwab, wat moet dat PR gaan worden? Ik hoop dat het meevalt, dat pijntje.
Ik kwam gewoon niet vooruit tijdens het lopen, na de krachttraining ervoor. Leek me meer een luxeprobleem, dus ik heb het maar gelaten. Ik ga wel mijn TomTom weer eens afstoffen voor mijn huiswerk (intervallentjesss).
Lekker! Schoorl begin april moet dan prima lukken!quote:Op woensdag 16 januari 2019 21:40 schreef YUR het volgende:
Wat is het heerlijk om weer gewoon met je vaste trainingsgroep mee te kunnen lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op gang komen bij deel 2 was wat lastig, verder wel tof om te doen! Dank dat ik bij jouw clubje mocht aansluiten zondag.quote:[b]Op woensdag 16 januari 2019 23:22
Zondagochtend kwam Frsh langs omdat hij wel fit genoeg was om ruim 31k te hobbelen. En dat hobbelen deed hij echt goed. Heel mooi allemaal binnen de vooraf vastgestelde richttijden. Prachtige training dus.
Huisartsenquote:Begin deze week bij de dokter geweest, niets ernstig. En het is bijna magisch, maar daarna ging het al een stuk beter.
Leuke calculatorquote:Op donderdag 17 januari 2019 12:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb wel eens deze calculator gezien: https://hetgeheimvanhardlopen.nl/calculator/
Die geeft overigens wel minder verschil aan dan de berekening hierboven, 15km duurt met 150 hoogtemeters 1.38 en zonder hoogtemeters 1.35u
Ook voor het effect van weer of leeftijd. Maarja uiteindelijk zal het toch van zoveel dingen afhangen, of het rollende heuvels zijn of hele steile, wat voor soort loper jij bent. Het zijn allemaal vuistregels.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 06:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb voor 55 euro de opvolger van m'n huidige favoriete schoen (Adidas Adizero Boston) besteld, in itt black friday heeft Adidas nu niet m'n bestelling zonder reden geannuleerdMooi exemplaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb van de postbode ook net een nieuw paar overhandigd gekregen. De opvolger van mijn huidige schoenen: de Brooks Ghost 11.
Daarnaast overweeg ik binnenkort een iets lichter model erbij te kopen voor snelle trainingen en wegwedstrijden. Ook om zo iets meer afwisseling in schoeisel te krijgen, is wel goed voor mijn voeten en voor de loopstijl.
Ik heb er geen verstand van, maar is dit (en de artrose) niet meer iets voor de huisarts?quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha nee ze is heel goed! En ik weet zelf ook wel dat het niet helemaal normaal is om bij tijd en wijlen door je knie heen te zakken.
Neuh denk het niet, de oorzaak en de remedie zijn nou bekend. Huisarts lijkt me nou bij uitstek iemand die dit veel minder goed zou kunnen inschatten dan mijn fysio die zelf ook jaren top (loop) sport heeft bedreven. Enige wat die zou kunnen doen is een doorverwijzing voor een MRI maar op dit moment lijkt me dat niet veel extra handvaten geven.quote:Op donderdag 17 januari 2019 15:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar is dit (en de artrose) niet meer iets voor de huisarts?
Ok, duidelijk, thanksquote:Op donderdag 17 januari 2019 15:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Neuh denk het niet, de oorzaak en de remedie zijn nou bekend. Huisarts lijkt me nou bij uitstek iemand die dit veel minder goed zou kunnen inschatten dan mijn fysio die zelf ook jaren top (loop) sport heeft bedreven. Enige wat die zou kunnen doen is een doorverwijzing voor een MRI maar op dit moment lijkt me dat niet veel extra handvaten geven.
Wat er kortgezegd aan de hand is, is dat het kraakbeen in mijn knie geïrriteerd is. Dat kan zijn doordat ik anders ben gaan lopen door de voetproblemen maar kan ook andersom zijn. Het lichaam heeft een soort ‘slim’ mechanisme wat sneller werkt dan dat zenuwen een pijntje doorsturen naar je hoofd en daardoor schakelt het soms sommige spieren alvast even een flitsmoment uit om een pijnlijke belasting te voorkomen. En dan zak ik dus door die knie. Voor nu vooral bepaalde rekoefeningen doen in tegenovergestelde richtingen van waarmee je het hardlopend vaak belast.
Dat zal mij niet gebeurenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Grote drama vandaag, m'n Garmin deed het opeens niet meer!!
Het bleek manier om niks, de batterij was gewoon leeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zal mij niet gebeurenNou, ik paniekte even hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Niets moet!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:01 schreef Frsh het volgende:
Hier enorm aan het HOG’gen. Gewoon geen zin na Egmond. (En koud, en kort geslapen, en al gezwommen vandaag, en al veel klusjes in huis gedaan).
Moet van mezelf wel morgen en zondag lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |