quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:44 schreef -mosrednA het volgende:
Ik vind het een heel onduidelijk verhaal.
Eens.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:44 schreef -mosrednA het volgende:
Ik vind het een heel onduidelijk verhaal.
Ditquote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:50 schreef RobjeGeus het volgende:
Jij hebt het contact verbroken...hun hebben alle recht om het dan met zn 3en te vieren.
C.q. neem ik aan.quote:
Niet. Wat ik daarvan vind is dat je je opstelt als een kleuter.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:42 schreef -Ferb- het volgende:
In hoeverre heb ik hier gelijk in? Wat zouden jullie van hier van vinden?
Belangrijk detail: Afgezien van het feit dat mijn partner met 1 van hen bevriend is, dat aub niet meenemen in je oordeel hierover.
Twee maanden toch? November 2018quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:53 schreef Allures het volgende:
Huh 2 weken geleden was je nog single? Hoop ik
sorry ja dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:24 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Twee maanden toch? November 2018
Op 5 november opende ze een topic dat ze eergisteren, dus op 3 november, een leuke jongen had zien rijden. Op 5 november opende ze dat topic, dus toen had ze nog geen partner, tenzij toen ook al en ze dus shady bezig was, of ze kreeg vanaf de minuut na het openen van dat topic een partner.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:24 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Twee maanden toch? November 2018
Waarom zou jij mee moeten delen in de beloning voor iets wat jouw partner heeft gedaan?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:42 schreef -Ferb- het volgende:
Omdat ik er niet bij kan, secu wil, zijn zou ik het oneerlijk vinden als mijn partner wel zou gaan en zij met zijn drieën zouden “vieren” terwijl ik er oorspronkelijk bij hoorde.
Dit ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:44 schreef Tinkepink het volgende:
Je informatie is wat summier. Op basis van deze informatie vind ik dat jij in je ongelijk staat.
en 'contact verbroken' moeten we vast lezen als 'niet meer terug ge-appt'.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:56 schreef Allures het volgende:
Oh ik had niet eens gelezen dat ts niet geholpen heeft maar de partner juist![]()
Ik wil één van de twee niet meer zien. De partner van de persoon die ik niet meer wil zien kiest voor de partner ipv vriendschap.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Jij wil geen contact meer met ze maar als zij het met.zn drieën gaan vieren is het oneerlijk?
Dat klopt. Ze kunnen mijn partner op een andere manier bedanken, vind ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:47 schreef Postbus100 het volgende:
Je partner heeft toch geholpen? Jij toch niet?
Dat doet er niet toe.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:47 schreef -mosrednA het volgende:
Waarom wil je überhaupt geen contact meer??
Dat hoor je mij niet zeggen. Ik zou het oneerlijk tegenover mij vinden. En waarom zou je je partner moedwillig klote laten voelen als je weet dat diegene liever niet heeft dat je gaat en waarom precies, maar toch gaat?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:50 schreef RobjeGeus het volgende:
Jij hebt het contact verbroken...hun hebben alle recht om het dan met zn 3en te vieren.
Dat staat er niet. Ik vind het geen probleem als mijn partner een leuke dag heeft met degene met wie mijn partner bevriend is. Het gaat mij om iets met zijn drieën doen wat met zijn vieren had moeten zijn en ik vind dat er een andere oplossing gezocht moet worden om te bedanken.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:54 schreef Victoriaatje het volgende:
[..]
C.q. neem ik aan.
En verder: sneu. Zo van 'ik wil niet meer met die mensen omgaan DUS jij ook niet.' heel puberaal.
Het is niet beloofd in de letterlijke zin van beloofd. Het is voorgesteld toen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:06 schreef Lunatiek het volgende:
Beloofd is beloofd. Je partner krijgt dat als beloning voor zijn werk, blijkbaar is dat overeen gekomen.
Dat jij nu raar gaat doen heeft daar geen invloed op. Als je niet meewil, ga je niet mee, maar kijk dan niet op als je partner een ander meeneemt, want de deal was voor 4.
Wat vindt je partner hier van?
Ook dit staat nergens. Ik verwacht niet dat mijn partner de vriendschap opzegt. Ik vraag me af of ik gelijk heb als ik vind dat het oneerlijk tegenover mij is als ze het met zijn drieën gaan doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet. Wat ik daarvan vind is dat je je opstelt als een kleuter.
Ja, leuk, dat belangrijke detail, maar dat wil je alleen maar omdat je weet dat als dat wél wordt meegenomen in het oordeel, dat oordeel niet is wat jij wil horen. Jij komt hier niet om het daadwerkelijke oordeel te horen, je komt om te horen wat jij wil horen.
Jij wil dat jouw partner effectief de vriendschap met de partner van de ander opzegt, terwijl die vriendschap tussen hun hier volledig buiten staat. JIJ maakt een beslissing, JIJ weet dat dat consequenties heeft, en dat probeer je nu het probleem van je partner te maken.
Jij lijkt te denken dat de wereld om jou draait, maar dat is dus niet zo. Stel je niet zo ontzettend aan.
Overigens is het een erg onduidelijk verhaal, want wat is er voorgevallen, met wie van de 2 (jouw vriend of zijn/haar partner) is jouw partner bevriend, etc.
Wel apart, op 3 november 2018 zag je nog 'een leuke jongen' rijden over de snelweg, hoogstens vanaf 5 november heb je een partner en die wil je binnen maximaal 2,5 maand al je wil opleggen.
Ja maar partner moet nu luisteren naar ts ja toch? JA TOCH!?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jij bent degene die het contact verbreekt. Dus dat is toch jouw probleem niet die van je partner.
Helder, je hebt geen gelijk; dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen. Als ik nog een advies mag geven, laat je partner er lekker van genieten en wees blij voor hem.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:21 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik wil één van de twee niet meer zien. De partner van de persoon die ik niet meer wil zien kiest voor de partner ipv vriendschap.
Ja. Als zij het beloofde met zijn drietjes zouden doen vind ik dat oneerlijk en respectloos tegenover mij. Omdat ik er oorspronkelijk bij hoorde.
[..]
Dat klopt. Ze kunnen mijn partner op een andere manier bedanken, vind ik.
[..]
Dat doet er niet toe.
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen. Ik zou het oneerlijk tegenover mij vinden. En waarom zou je je partner moedwillig klote laten voelen als je weet dat diegene liever niet heeft dat je gaat en waarom precies, maar toch gaat?
[..]
Dat staat er niet. Ik vind het geen probleem als mijn partner een leuke dag heeft met degene met wie mijn partner bevriend is. Het gaat mij om iets met zijn drieën doen wat met zijn vieren had moeten zijn en ik vind dat er een andere oplossing gezocht moet worden om te bedanken.
[..]
Het is niet beloofd in de letterlijke zin van beloofd. Het is voorgesteld toen.
Mijn partner neemt niemand anders mee. Het was voor ons vieren, niet voor zomaar 4 personen.
[..]
Ook dit staat nergens. Ik verwacht niet dat mijn partner de vriendschap opzegt. Ik vraag me af of ik gelijk heb als ik vind dat het oneerlijk tegenover mij is als ze het met zijn drieën gaan doen.
Nee, je hebt geen gelijk en nee, het is niet oneerlijk tegenover jou, zoals je het verhaal nu hebt neergezet, dáárom is het voorval juist belangrijk, omdat dat het oordeel kan beïnvloeden.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:21 schreef -Ferb- het volgende:
Ik vraag me af of ik gelijk heb als ik vind dat het oneerlijk tegenover mij is als ze het met zijn drieën gaan doen.
Nee. Het doet er niet toe waarom ik die persoon niet meer wil zien.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:23 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dat doet er JUIST toe.
Jouw starheid valt of staat met hetgeen wat er is voorgevallen.
Draai het eens om? Jij wilt iemand niet meer zien en je partner moedwillig klote laten voelen voor iets wat al afgesproken was en graag een verdiend iets tegemoet ziet komen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:21 schreef -Ferb- het volgende:
Ik zou het oneerlijk tegenover mij vinden. En waarom zou je je partner moedwillig klote laten voelen als je weet dat diegene liever niet heeft dat je gaat en waarom precies, maar toch gaat?
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:26 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Nee. Het doet er niet toe waarom ik die persoon niet meer wil zien.
Ja, wel dus. Zoals het er nu staat stel je je ontzettend aan en heb je gewoon geen gelijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:26 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
doe niet zo dramaqueen-achtig...quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:42 schreef -Ferb- het volgende:
Omdat ik er niet bij kan, secu wil, zijn zou ik het oneerlijk vinden als mijn partner wel zou gaan en zij met zijn drieën zouden “vieren” terwijl ik er oorspronkelijk bij hoorde. Dat is mijn inziens ook respectloos tegenover mij.
Als mijn partner op een andere manier bedankt wordt, met een kado bijv, dan geldt dit niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:27 schreef Piva het volgende:
[..]
Draai het eens om? Jij wilt iemand niet meer zien en je partner moedwillig klote laten voelen voor iets wat al afgesproken was en graag een verdiend iets tegemoet ziet komen.
Nogmaals: Je hoort mij niet zeggen dat mijn partner het contact moet verbreken.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
doe niet zo dramaqueen-achtig...
jij wil geen contact meer, prima, maar ga dan niet anderen dwingen ook dat contact te verbreken omdat het anders 'respectloos tegenover jou zou zijn'.
alleen is het aan je partner om te beslissen hoe hun het wil en als ie gewoon uit eten wil dan moet ie gewoon lekker gaanquote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:29 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Als mijn partner op een andere manier bedankt wordt, met een kado bijv, dan geldt dit niet.
Als zij met z'n drieën gaan hoef jij die persoon niet meer te zien. Dus dat is opgelost.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:26 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
je zegt letterlijk dat je partner niet naar hen mag toegaan en iets samen doen omdat dat 'respectloos tegenover jou' zou zijn....quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:30 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Nogmaals: Je hoort mij niet zeggen dat mijn partner het contact moet verbreken.
Niet heel de wereld draait om jou. Jou partner wordt bedankt voor iets wat hij gedaan heeft en van te voren bekend was. Jij gaat een andere weg en dat moet je lekker zelf weten natuurlijk maar ga nu niet zo kinderachtig lopen doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:29 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Als mijn partner op een andere manier bedankt wordt, met een kado bijv, dan geldt dit niet.
Als je partner een debiele dramalama is die alles om haar probeert te laten draaien moet je dat gedrag juist snel tot een halt roepen ipv gaan lopen validerenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:21 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
.
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen. Ik zou het oneerlijk tegenover mij vinden. En waarom zou je je partner moedwillig klote laten voelen als je weet dat diegene liever niet heeft dat je gaat en waarom precies, maar toch gaat?
[..]
ditquote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:32 schreef Piva het volgende:
[..]
Niet heel de wereld draait om jou. Jou partner wordt bedankt voor iets wat hij gedaan heeft en van te voren bekend was. Jij gaat een andere weg en dat moet je lekker zelf weten natuurlijk maar ga nu niet zo kinderachtig lopen doen.
En je hebt er helemaal zelf voor gekozen er nu niet meer bij te horen. Dus het is jouw probleem niet die van je partner en die moet gewoon lekker gaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:21 schreef -Ferb- het volgende:
Ja. Als zij het beloofde met zijn drietjes zouden doen vind ik dat oneerlijk en respectloos tegenover mij. Omdat ik er oorspronkelijk bij hoorde.
Een cadeau eisen van iemand waar je geen contact meer mee wilt is überhaupt al heel bijzonder natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:32 schreef Postbus100 het volgende:
Wie ben jij om te bepalen hoe ze hem moeten bedanken?
Ik zie het probleem nog steeds niet.
Waarom zou mijn partner mij doelbewust klote willen laten voelen door toch te gaan? Waarom zou jij je partner dat aan doen als je dit mee zou maken?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:30 schreef Allures het volgende:
[..]
alleen is het aan je partner om te beslissen hoe hun het wil en als ie gewoon uit eten wil dan moet ie gewoon lekker gaan
Je hebt hier werkelijk niks mee te maken, het is niet eens een beloning voor iets wat jij hebt gedaan
Mijn partner is gelukkig geen stampvoetend kleuter dus hoef ik hem er niet op te wijzen dat ie kansloos bezig isquote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:38 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Waarom zou mijn partner mij doelbewust klote willen laten voelen door toch te gaan? Waarom zou jij je partner dat aan doen als je dit mee zou maken?
Mooi dat jij vindt dat een andere oplossing gezocht moet worden voor een bedankje van iemand anders aan iemand anders (waar jij dus geen deel van uitmaakt). Jij verandert de voorwaarden en vindt dat iedereen zich daaraan aan moet passen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:21 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Ik vind het geen probleem als mijn partner een leuke dag heeft met degene met wie mijn partner bevriend is. Het gaat mij om iets met zijn drieën doen wat met zijn vieren had moeten zijn en ik vind dat er een andere oplossing gezocht moet worden om te bedanken.
Waarom zou jij jouw partner bewust klote laten voelen voor een beslissing die jij hebt genomen, en nu wil je dat hij zich aanpast naar jou. Ik zou je als jouw partner zijnde gewoon vertellen dat je even moet opbokken met je prinsessengedrag.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:38 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Waarom zou mijn partner mij doelbewust klote willen laten voelen door toch te gaan? Waarom zou jij je partner dat aan doen als je dit mee zou maken?
Haha ja dit precies.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Mijn partner is gelukkig geen stampvoetend kleuter dus hoef ik hem er niet op te wijzen dat ie kansloos bezig is
Omdat mijn vrienden mij gewoon willen bedanken voor hetgeen dat ik voor ze heb gedaan. Dat lijkt me heel normaal. Stel je niet zo aan met je ik-ik-ik-ben-hier-zielig.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:38 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Omdat jij jezelf in die positie manoeuvreert.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:38 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Amen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:40 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Omdat jij jezelf in die positie manoeuvreert.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:40 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Omdat jij jezelf in die positie manoeuvreert.
Dus als ie in een ander restaurant ofzo met die twee zou gaan eten vind je het ineens geen enkel issue meer? Want iets anders mocht ie wel met ze, toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:38 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ja zeg ga jij even voor een ander bepalen hoe ze moeten bedanken. Pffft.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:21 schreef -Ferb- het volgende:
Dat kinderachtige achtergestelde gevoel ligt aan jou. Niet aan je partner.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:21 schreef -Ferb- het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet gaat hij dus mee uit eten en kiest hij er voor om niet toe te geven aan je gestampvoet. Doorgaans doen mensen zoiets als zeer van overtuigd zijn dat de kwade in de situatie compleet onredelijk is. Ik ben geneigd daar ook nu van uit te gaan, helemaal omdat je niet wil toelichten waarom je die meid van het andere stel niet moet. Volgens mij kun je het niet verkroppen dat je niet de touwtjes in handen hebt.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:38 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:26 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Als je partner een debiele dramalama is die alles om haar probeert te laten draaien moet je dat gedrag juist snel tot een halt roepen ipv gaan lopen valideren
Je gaat echt te ver hier... Dat jij jaloers bent is jouw probleem en niet dar van je partner
Nou ja tja. Niks mee hebben en contact willen verbreken door omstandigheden zijn 2 verschillende dingen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ja dit precies.
Mijn partner heeft trouwens vrienden waar ik helemaal niks mee heb. Nou ja prima ik ga gewoon wat anders doen als hij met die mensen heeft afgesproken.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarom zou jij je partner klote laten voelen door toch te gaan ook al weet je dat je partner dat liever niet heeft?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Mijn partner is gelukkig geen stampvoetend kleuter dus hoef ik hem er niet op te wijzen dat ie kansloos bezig is
Je maakt je partner onterechte verwijten. Dat is niet goed. Voor jouzelf niet en voor je relatie niet.quote:
Omdat je partner een zeikerd is die moeilijk doet om niks.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:08 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarom zou jij je partner klote laten voelen door toch te gaan ook al weet je dat je partner dat liever niet heeft?
Als de reden daarvoor iets geldigs is, dan niet, maar als het stampvoetend kleutergedrag is, dan zou ik tegen je zeggen dat je gewoon even lekker normaal moet doen, en dan zou ik geen rekening met je houden.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:08 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarom zou jij je partner klote laten voelen door toch te gaan ook al weet je dat je partner dat liever niet heeft?
Als je zegt te accepteren dat hij bevriend blijft, dan moet je dus maar dealen met het klotegevoel dat jij hebt als hij met hen op stap gaat. En dan kun je niet je vriend verwijten dat jij een klotegevoel hebt, of nog erger, hem de schuld geven van jouw klotegevoel.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:08 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Zie je niet in dat Allures met die post je wil laten inzien dat je wat kritischer naar je manier van denken kan kijken? Aan alles wat je vooralsnog gepost hebt is af te leiden dat jij hoogstwaarschijnlijk de onredelijke bent, dus zullen veel mensen het begrijpen dat je vriend, ondanks dat je het stom vindt, gewoon lekker met dat andere stel uit eten gaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:08 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Maar daar zegt TS niks over. En gezien de manier hoe ze hier reageert..quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nou ja tja. Niks mee hebben en contact willen verbreken door omstandigheden zijn 2 verschillende dingen.
Bij het 1 is het hun contact en is dat prima op zichzelf, bij het ander is er rottigheid, gekwetsheid.
Daarom is het waarom dan ook zo belangrijk, daar hangt alles van af.
Als iemand mijn partner echt rot behandeld is dat andere koek dan ze hebben helemaal niets met elkaar, maar ook geen haat en nijd.
Maar ze ontzegt haar partner niet het contact, dus zó erg kan het nou ook weer niet zijn (geen vreemdgaan, mishandeling of misbruik of wat dan ook voor ernstigs).quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nou ja tja. Niks mee hebben en contact willen verbreken door omstandigheden zijn 2 verschillende dingen.
Bij het 1 is het hun contact en is dat prima op zichzelf, bij het ander is er rottigheid, gekwetsheid.
Daarom is het waarom dan ook zo belangrijk, daar hangt alles van af.
Als iemand mijn partner echt rot behandeld is dat andere koek dan ze hebben helemaal niets met elkaar, maar ook geen haat en nijd.
Geheel eens met je.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar daar zegt TS niks over. En gezien de manier hoe ze hier reageert..
Ik heb geen idee postbus...quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:24 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar ze ontzegt haar partner niet het contact, dus zó erg kan het nou ook weer niet zijn (geen vreemdgaan, mishandeling of misbruik of wat dan ook voor ernstigs).
Waarom laat jij je partner klote voelen door je partner niet de keuze te geven om gewoon te gaan?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:08 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:08 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarom zou jij je partner klote laten voelen door toch hem niet toe te staan te gaan ook al weet je dat je partner dat liever niet heeft ?
omdat je kinderachtig gedrag niet moet valideren. Dat had ik je eerder al uitgelegdquote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:08 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat er begrepen zou worden dat ik het niet leuk vind als mijn partner zou gaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je bent alleen maar aannames aan het ontkennen, wat wil je met dit topic?
Welk verwijt maak ik?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je maakt je partner onterechte verwijten. Dat is niet goed. Voor jouzelf niet en voor je relatie niet.
Nou....quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:42 schreef -Ferb- het volgende:
Ik begin het nieuwe jaar goedIk heb het contact verbroken met iemand en dit heeft tot gevolg ook met de partner van die persoon. Mijn partner is met 1 van hen bevriend. Nou is het zo dat zij ons wat beloofd hadden omdat mijn partner geholpen heeft bij hun.
Maar ik wil inmiddels niet meer hebben dat dat beloofde wordt uitgevoerd. Ze kunnen ook iets anders bedenken om te bedanken, een cadeautje geven. Omdat ik er niet bij kan, secu wil, zijn zou ik het oneerlijk vinden als mijn partner wel zou gaan en zij met zijn drieën zouden “vieren” terwijl ik er oorspronkelijk bij hoorde. Dat is mijn inziens ook respectloos tegenover mij.
In hoeverre heb ik hier gelijk in? Wat zouden jullie van hier van vinden?
Belangrijk detail: Afgezien van het feit dat mijn partner met 1 van hen bevriend is, dat aub niet meenemen in je oordeel hierover.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:38 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat is niet zoals je het in de OP stelt. Daarin wil je goedkeuring voor jouw mening dat het prima is om je partner te verbieden mee te gaan met de activiteit. En dat is het gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:17 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat er begrepen zou worden dat ik het niet leuk vind als mijn partner zou gaan.
Ho. Wacht even. Jij wordt uitgenodigd omdat je vriend iets heeft gedaan. Vervolgens verbreek jij zelf het contact. En dan ga je lopen janken dat je niet mee mag? Ga je schamen. Jij hebt besloten die ander niet meer te willen zien, daarom ben je er niet bij.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:21 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik wil één van de twee niet meer zien. De partner van de persoon die ik niet meer wil zien kiest voor de partner ipv vriendschap.
[..]
[..]
Dat doet er niet toe.
[..]
[..]
[..]
Het is niet beloofd in de letterlijke zin van beloofd. Het is voorgesteld toen.
Mijn partner neemt niemand anders mee. Het was voor ons vieren, niet voor zomaar 4 personen.
[..]
Ook dit staat nergens. Ik verwacht niet dat mijn partner de vriendschap opzegt. Ik vraag me af of ik gelijk heb als ik vind dat het oneerlijk tegenover mij is als ze het met zijn drieën gaan doen.
En wil hij dat wel? En willen die twee waarvoor hij heeft gewerkt dat wel? Wat heb jij eigenlijk met die deal te maken?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:29 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Had dat dan gewoon gezegd in plaats van te vragen of men het hier met je eens is.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:17 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat er begrepen zou worden dat ik het niet leuk vind als mijn partner zou gaan.
Niet dus.. en welke conclusie kun je hieruit trekken..?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:17 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Je klote voelen is een keuze. Jij wilt niet zeggen wat de ander heeft misdaan, dus trekken we hier de conclusie dat het iets futiels is. Die parter van jou heeft ook al schijt aan je dramagedrag en trekt -terecht- zijn eigen plan. Hopelijk doet hij dat zodat je ervan kunt leren, dat je er volwassener door wordt en je minder als een peuter gedraagt, want dat is voor hem ook niet leuk.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:38 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Jawel, jij misgunt je partner een uitje met vrienden. Sterker nog, je wilt dat ze er vanaf zien in ruil voor iets waar jij van kunt mee-profiteren, ondanks het verbroken contact.quote:
Klink redelijk, maar als ik een vriendschap van jaren op het spel moet zetten omdat een "partner" die ik amper twee maanden ken mot heeft met mijn vriends vrouw... gaat voor mij de vriendschap voor. Of ik moet me al die jaren wel heel erg in die vriend hebben vergist.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik heb geen idee postbus...
Zover ik kan lezen heeft de partner vooral een vriendschap met de partner van degene waarmee de ts zo'n probleem heeft.
Maar wat er gebeurd is, het waarom, daar zegt de ts niets over.
Voor mij persoonlijk geld dat als iemand echt kut doet tegen mijn partner het voor mij ook onmogelijk zal worden. En als diens partner mijn vriend is, maar achter zijn/haar eigen partner blijft staan dat ook lastig wordt. En ik achter mijn partner zal staan.
Maar op hetzelfde moment geld dat als mijn partner het meest onredelijk is ik daar niet in mee zal gaan.
Dat jij het niet leuk vindt, wordt begrepen. Maar waarom je zo halsstarrig bent, begrijpen we niet. Waarom maak je er zo'n drama van dat je partner van een vriend een cadeau krijgt dat jou niet bevalt, maar hem kennelijk wel?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:17 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik jank niet dat ik niet mee mag. Ik wil niet eens mee. Ik heb die persoon nooit leuk gevonden, maar nu is er zelfs haat.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:31 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ho. Wacht even. Jij wordt uitgenodigd omdat je vriend iets heeft gedaan. Vervolgens verbreek jij zelf het contact. En dan ga je lopen janken dat je niet mee mag? Ga je schamen. Jij hebt besloten die ander niet meer te willen zien, daarom ben je er niet bij.
Ik zie niet in waarom je partner (die je kennelijk nog niet zo lang kent) de voorgestelde/beloofde beloning niet mag krijgen. Omdat jij met iemand het contact hebt verbroken mag hij ineens zijn vriend niet meer zien?
Check eerst eens of jij hier niet de dramaqueen bent die het een en ander op het spits drijft. Als er echt iets aan de hand zou zijn zou je partner wel aan jouw kant staan, en nu dat niet zo is kun je of jezelf aanpassen, of met hem breken. Blijkbaar is dat akkefietje van jou met een van die twee voor hem van veel minder belang dan zijn vriendschap. Dus òf ke stelt je ongelooflijk aan, of je partner heeft weinig met je op.
knap allemaal in 2 maandenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:14 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik jank niet dat ik niet mee mag. Ik wil niet eens mee. Ik heb die persoon nooit leuk gevonden, maar nu is er zelfs haat.
Als mijn partner een kado krijgt is het niet zo dat ik daarvan meeprofiteer.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:48 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Jawel, jij misgunt je partner een uitje met vrienden. Sterker nog, je wilt dat ze er vanaf zien in ruil voor iets waar jij van kunt mee-profiteren, ondanks het verbroken contact.
Dit weet mijn partner. En begrijpt het ook enigszins.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:04 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat jij het niet leuk vindt, wordt begrepen. Maar waarom je zo halsstarrig bent, begrijpen we niet. Waarom maak je er zo'n drama van dat je partner van een vriend een cadeau krijgt dat jou niet bevalt, maar hem kennelijk wel?
Weet jouw partner wel dat jij het contact met die vrienden hebt verbroken, en waarom?
jawel want je krijgt je zin en dwingt van alles afquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:15 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Als mijn partner een kado krijgt is het niet zo dat ik daarvan meeprofiteer.
Nou dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:14 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik jank niet dat ik niet mee mag. Ik wil niet eens mee.
Weet je eigenlijk zelf wel waarom je het niet leuk zou vinden?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:17 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Waarom open je dan dit janktopic? Gewoon niet meegaan en je partner zijn betaling gunnen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:14 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik jank niet dat ik niet mee mag. Ik wil niet eens mee. Ik heb die persoon nooit leuk gevonden, maar nu is er zelfs haat.
Nee, maar als je niet meemag om mee te profiteren kom je hier een topic openen. Wat wil je nou helemaal?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:15 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Als mijn partner een kado krijgt is het niet zo dat ik daarvan meeprofiteer.
Maar hij vind het futiel genoeg om niet aan je belachelijke eisen toe te geven. Reden te meer voor ons om te veronderstellen dat je je aanstelt als een peuter.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:16 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dit weet mijn partner. En begrijpt het ook enigszins.
Hij kiest dus voor de vriendschap in plaats voor een "partner" die hij pas een paar maanden kent. Test geslaagd, relatie ten einde.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:17 schreef Allures het volgende:
[..]
jawel want je krijgt je zin en dwingt van alles af
Het klinkt ook zo erg alsof je hem loopt te testen of ie wel voor jou kiest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Misschien oordelen we te hard, vullen we teveel in voor TS en heeft ze een langdurige relatie. Jaren, geen maanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou ze hem nog gevonden hebben dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, van de andere kant, welke vriend van een vriend maakt een situatie zo dat de vriendin van die vriend niks meer met hem te maken wil hebben. Bedoel er kan best veel dingen spelen die TS hier niet meldt, zou niet te snel conclusies gaan trekken. Zeker niet als je zo'n persoon bent die 4 krachtwoorden nodig heeft om extra duidelijk te maken hoe je 'denkt'quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:07 schreef Deshain het volgende:
Dus je verbreekt het contact met iemand omdat diegene zijn/haar relatie boven jullie vriendschap stelt en vervolgens probeer je door emotionele chantage jouw vriend jullie relatie boven zijn vriendschap te laten stellen?
Sneu, irrationeel, hypocriet en kinderachtig..
Aanname? Of ben je een kloontje van TS?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:12 schreef miertje00 het volgende:
[..]
Ach ja, van de andere kant, welke vriend van een vriend maakt een situatie zo dat de vriendin van die vriend niks meer met hem te maken wil hebben.
TS meldt idd niet veel, de manier waarop ze hier wel reageert geeft wel een goed beeld.quote:Bedoel er kan best veel dingen spelen die TS hier niet meldt, zou niet te snel conclusies gaan trekken.
Ik geef de vier omschrijvingen van het gedrag wat ik benoem. Vind je ze niet toereikend of specifiek genoeg?quote:Zeker niet als je zo'n persoon bent die 4 krachtwoorden nodig heeft om extra duidelijk te maken hoe je 'denkt'
We zijn langer bij elkaar dan 2 maanden. Maar korter dan de vriendschap tussen hun. Die hebben zij vanaf schooltijd.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:14 schreef Allures het volgende:
[..]
knap allemaal in 2 maanden
Haat nog wel
Heeft ze lippenstift geleend zonder vragen?
Letterlijk dat ik het oneerlijk vind als zij met zijn drieën hetgeen zouden doen wat ooit afgesproken was met zijn vieren te doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:52 schreef Elpis het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk zelf wel waarom je het niet leuk zou vinden?
Je zegt dat je niet mee wil en dat je het geen probleem vindt als je partner een leuke dag heeft met degene met wie je partner bevriend is.
Dus wat is het probleem?
Ik zou willen dat mijn partner besluit niet te gaan en een andere manier om te bedanken vraagt. Of het bedankje zelfs laat zitten.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:47 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, maar als je niet meemag om mee te profiteren kom je hier een topic openen. Wat wil je nou helemaal?
Als je weer single wilt zijn ben je helemaal op de juiste weg
wat liep je dan die andere kerel te zoekenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:28 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
We zijn langer bij elkaar dan 2 maanden. Maar korter dan de vriendschap tussen hun. Die hebben zij vanaf schooltijd.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Misschien oordelen we te hard, vullen we teveel in voor TS en heeft ze een langdurige relatie. Jaren, geen maanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze relatie is idd langer dan 2 maanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
Dus tijdens die relatie wilde je met die gast van de a28 aanpappen? Waarom moedwillig je partner pijn willen doen als je weet dat hij dat niet leuk zou vinden?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:33 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Onze relatie is idd langer dan 2 maanden.
Open relatie? Voor beide partners?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:33 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Onze relatie is idd langer dan 2 maanden.
Ik heb het contact verbroken omdat ik iets niet langer accepteer. Dat de partner van die persoon besluit mij ook niet meer te willen zien is irrationeel, hypocriet en kinderachtig.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:07 schreef Deshain het volgende:
Dus je verbreekt het contact met iemand omdat diegene zijn/haar relatie boven jullie vriendschap stelt en vervolgens probeer je door emotionele chantage jouw vriend jullie relatie boven zijn vriendschap te laten stellen?
Sneu, irrationeel, hypocriet en kinderachtig..
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:23 schreef Deshain het volgende:
[..]
Aanname? Of ben je een kloontje van TS?
Geen kloon. Weet ook niet welke kant je hiermee op wil gaan.. Of zelf dit ook zo meegemaakt ofzo?
TS meldt idd niet veel, de manier waarop ze hier wel reageert geeft wel een goed beeld.
Ah oke
Ik geef de vier omschrijvingen van het gedrag wat ik benoem. Vind je ze niet toereikend of specifiek genoeg?
Vind ze vooral zwakzinnig. Als ik iemand dom vind zeg ik dat ik die persoon dom vind. Dan ga ik niet die persoon de grond in proberen te boren door allerlei andere brut erbij te halen om mijn zogenaamde gelijk maar extra kracht bij te zetten. Dat is kinderlijk hinderlijk.
Als het andersom was geweest, dus die persoon had jou nooit meer willen zien, had je het dan leuk gevonden als je partner nog gezellig met hem of haar omging?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:36 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik heb het contact verbroken omdat ik iets niet langer accepteer. Dat de partner van die persoon besluit mij ook niet meer te willen zien is irrationeel, hypocriet en kinderachtig.
Mijn partner zat er zelfs naast.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:33 schreef Allures het volgende:
[..]
wat liep je dan die andere kerel te zoeken
Weet ie dat?
Andersom: zou jij bij je partner blijven als die ik dit conflict niet voor jou kiest en hem verdere omgang met die mensen gunnen als een echt nare situatie zou zijn?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:12 schreef miertje00 het volgende:
[..]
Ach ja, van de andere kant, welke vriend van een vriend maakt een situatie zo dat de vriendin van die vriend niks meer met hem te maken wil hebben. Bedoel er kan best veel dingen spelen die TS hier niet meldt, zou niet te snel conclusies gaan trekken. Zeker niet als je zo'n persoon bent die 4 krachtwoorden nodig heeft om extra duidelijk te maken hoe je 'denkt'
Dat lijkt mij duidelijk aangezien ik hier heb gezegd dat ik geen probleem heb met hun vriendschap.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:38 schreef mspoez het volgende:
[..]
Als het andersom was geweest, dus die persoon had jou nooit meer willen zien, had je het dan leuk gevonden als je partner nog gezellig met hem of haar omging?
Dus jij hebt een relatie en vraagt je af hoe je in contact kunt komen met onbekende mannen (zie je vorige topic). Er zit duidelijk iets niet goed in je relatie.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:28 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
We zijn langer bij elkaar dan 2 maanden. Maar korter dan de vriendschap tussen hun. Die hebben zij vanaf schooltijd.
Ach ja ik heb 2 kinderen dus kan niet zo gemakkelijk weg. Maar als een ex me zoiets zou flikken dan ben ik flink op mijn pik getrapt en wordt de relatie waarschijnlijk kortdurig jaquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:40 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Andersom: zou jij bij je partner blijven als die ik dit conflict niet voor jou kiest en hem verdere omgang met die mensen gunnen als een echt nare situatie zou zijn?
Niks oneerlijk. Je mag gewoon mee. Alleen heb jij besloten niet mee te willen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:30 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Letterlijk dat ik het oneerlijk vind als zij met zijn drieën hetgeen zouden doen wat ooit afgesproken was met zijn vieren te doen.
Letterlijk vraag ik niet in dat andere topic of iemand hem kent. Ik zeg in het topic ook niet letterlijk dat ik op zoek ben naar hem.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:43 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dus jij hebt een relatie en vraagt je af hoe je in contact kunt komen met onbekende mannen (zie je vorige topic). Er zit duidelijk iets niet goed in je relatie.
Oh kom op zet jezelf niet zo voor lul. De intentie had er in dat topic niet dikker op kunnen liggenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:44 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Letterlijk vraag ik niet in dat andere topic of iemand hem kent. Ik zeg in het topic ook niet letterlijk dat ik op zoek ben naar hem.
En waarom doet je partner dat niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:32 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik zou willen dat mijn partner besluit niet te gaan en een andere manier om te bedanken vraagt. Of het bedankje zelfs laat zitten.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:44 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Letterlijk vraag ik niet in dat andere topic of iemand hem kent. Ik zeg in het topic ook niet letterlijk dat ik op zoek ben naar hem.
Het is heel simpel. Jij kunt kiezen het contact met iemand te verbreken. Maar je kunt je partner nergens toe dwingen zonder iets kapot te maken.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:29 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat is nieuw. Jij besluit het contact te verbreken.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:36 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik heb het contact verbroken omdat ik iets niet langer accepteer. Dat de partner van die persoon besluit mij ook niet meer te willen zien is irrationeel, hypocriet en kinderachtig.
Waarom heb je dat topic geopend dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:44 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Nee nee, ho. Dat is iets anders.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:42 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat lijkt mij duidelijk aangezien ik hier heb gezegd dat ik geen probleem heb met hun vriendschap.
Lijkt me een goed idee om dat tegelijk te doen met het uitje van je partner met die twee anderen. Hebben jullie beiden een leuke avond toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:56 schreef -Ferb- het volgende:
Er is iets wat ik heel leuk vind om te doen, waar mijn partner niets mee heeft. En er is iemand waar ik dit mee kan doen, die mijn partner minder leuk vindt.
Het lijkt mij een eerlijke “deal” als ik die avond doorbreng met mijn bestie en uitga. Alleen betekent dat wel dat ik bij die persoon moet blijven slapen, er mag niet gereden worden met drank op.
Ik zeg alleen dat ik er niet letterlijk om vraag. Alleen ik weet mijn intentie met dat topic, jij kan het alleen bedenken, maar dat is een aanname.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh kom op zet jezelf niet zo voor lul. De intentie had er in dat topic niet dikker op kunnen liggen
Oke dit is een probleem dus?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:56 schreef -Ferb- het volgende:
Er is iets wat ik heel leuk vind om te doen, waar mijn partner niets mee heeft. En er is iemand waar ik dit mee kan doen, die mijn partner minder leuk vindt.
Het lijkt mij een eerlijke “deal” als ik die avond doorbreng met mijn bestie en uitga. Alleen betekent dat wel dat ik bij die persoon moet blijven slapen, er mag niet gereden worden met drank op.
Dat je jezelf van alles wijsmaakt over je intenties betekent niet dat anderen het per definitie bij het verkeerde eind hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:00 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik er niet letterlijk om vraag. Alleen ik weet mijn intentie met dat topic, jij kan het alleen bedenken, maar dat is een aanname.
Dat is nu ook aan de hand.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:58 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nee nee, ho. Dat is iets anders.
Iemand wil jou NOOIT meer zien, want die iemand is helemaal KLAAR met jouw ge*iets*. Je mag ter plekke doodvallen van hem of haar. Zou je het okay vinden als je lief dan zegt: hey, ik ga naar truus en miep, ik weet dat ze jou uitkotsen maar ze vinden mij nog wel gezellig dus tot later.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:44 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Nee nu is het zo dat jij die ander niet meer wil zien. Jouw keuze dus, niet die van de ander. Je draait het voortdurend zo dat de zaak in jouw voordeel lijkt te spreken, maar de consensus is al pagina's lang dat jij moeilijk doet.quote:
Het enige wat ik zeg is dat het een aanname is als je denkt te weten wat mijn intentie was.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat je jezelf van alles wijsmaakt over je intenties betekent niet dat anderen het per definitie bij het verkeerde eind hebben.
Nee het is letterlijk nu ook aan de hand.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:07 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nee nu is het zo dat jij die ander niet meer wil zien. Jouw keuze dus, niet die van de ander. Je draait het voortdurend zo dat de zaak in jouw voordeel lijkt te spreken, maar de consensus is al pagina's lang dat jij moeilijk doet.
En het enige wat ik zeg is dat wat jij jezelf hebt wijsgemaakt over je intenties ook niet per definitie de waarheid is.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:08 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Het enige wat ik zeg is dat het een aanname is als je denkt te weten wat mijn intentie was.
Ik had er toch geen hoop op. Spelt in hoiberg.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:09 schreef Chia het volgende:
[..]
En het enige wat ik zeg is dat wat jij jezelf hebt wijsgemaakt over je intenties ook niet per definitie de waarheid is.
Volgens mij staat hier toch echt dat JIJ het contact hebt verbroken. Niet die ander.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:42 schreef -Ferb- het volgende:
Ik begin het nieuwe jaar goedIk heb het contact verbroken met iemand en dit heeft tot gevolg ook met de partner van die persoon.
maar anders was je overgestapt? Lekker ben jijquote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:11 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik had er toch geen hoop op. Spelt in hoiberg.
lex parsimoniaequote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:08 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Het enige wat ik zeg is dat het een aanname is als je denkt te weten wat mijn intentie was.
Lijkt me een goed idee om dat tegelijk te doen met het uitje van je partner met die twee anderen. Hebben jullie beiden een leuke avond toch?quote:1s.gif
Op vrijdag 4 januari 2019 22:56 schreef -Ferb- het volgende:
Dat is nu letterlijk aan de hand. Hoe vaak moet ik het nog zeggen?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:13 schreef mspoez het volgende:
[..]
Volgens mij staat hier toch echt dat JIJ het contact hebt verbroken. Niet die ander.
Mijn vraag dus nogmaals: als iemand jou de toegang tot haar huis ontzegt en je nooit meer wil zien en je ook liefst zou zien doodvallen, zou jij het dan okay vinden als jouw geliefde nog gezellig met die iemand zou omgaan?
Ik vind het feit dat die iemands partner de kant van zijn lief heeft gekozen van meer klasse getuigen dan de wijze waarop jij nu jouw lief zijn beloning misgunt.
Aanname.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:14 schreef Allures het volgende:
[..]
maar anders was je overgestapt? Lekker ben jij
Wat zou jij doen als iemand jouw partner plotseling uit zijn leven bande? Zou je dan nog gezellig met die iemand omgaan of zou je aan de kant van je lief staan?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:33 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat is nu letterlijk aan de hand. Hoe vaak moet ik het nog zeggen?
Dat getuigt niet van meer klasse, maar van dom en blind achter je partner staan en het IQ hebben van een eencellige.
Ik kan niet “vrolijk” verder gaan. Als mijn partner zou gaan, zou ik dat niet leuk vinden en ik kan dat moeilijk verbergen. Ik zou mijn partner laten merken dat ik het echt niet leuk vind. Op wat voor manier weet ik niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:20 schreef miertje00 het volgende:
Kan je hem niet gewoon zijn cadeau laten ontvangen, wat het ook moge zijn, en daarna gewoon vrolijk verdergaan?
Dat ligt aan wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:36 schreef mspoez het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als iemand jouw partner plotseling uit zijn leven bande? Zou je dan nog gezellig met die iemand omgaan of zou je aan de kant van je lief staan?
Serieus? Ik zou je, als je mijn lief was en je ging gewoon vrolijk verder vriendjes zijn met iemand die mij te kennen heeft gegeven me NOOIT meer te hoeven zien, direct op de A28 op de vluchtstrook zetten.quote:
Ga je je vriend nu chanteren? “Als jij x doet, doe ik z”?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:56 schreef -Ferb- het volgende:
Ach dat doet iedereen, bewust of onbewust.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:50 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ga je je vriend nu chanteren? “Als jij x doet, doe ik z”?
Hoe oud ben je?
Er een paar keer overheen rijden voordat een ander hem meeneemt.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:49 schreef mspoez het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou je, als je mijn lief was en je ging gewoon vrolijk verder vriendjes zijn met iemand die mij te kennen heeft gegeven me NOOIT meer te hoeven zien, direct op de A28 op de vluchtstrook zetten.
Dan zou ik dat ook bij mijn partner moeten doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:49 schreef mspoez het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou je, als je mijn lief was en je ging gewoon vrolijk verder vriendjes zijn met iemand die mij te kennen heeft gegeven me NOOIT meer te hoeven zien, direct op de A28 op de vluchtstrook zetten.
Nee, want jij hebt het contact verbroken, niet die ander.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:10 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dan zou ik dat ook bij mijn partner moeten doen.
Vermoeiend.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:42 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik kan niet “vrolijk” verder gaan. Als mijn partner zou gaan, zou ik dat niet leuk vinden en ik kan dat moeilijk verbergen. Ik zou mijn partner laten merken dat ik het echt niet leuk vind. Op wat voor manier weet ik niet.
Want hij mag wel iets doen met mensen die ik niet (meer) leuk vind en niet kan verbieden, maar andersom mag hij mij dat wel verbieden?! Nou issie mooi!quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:50 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ga je je vriend nu chanteren? “Als jij x doet, doe ik z”?
Hoe oud ben je?
Mijn partner wil nog steeds met beide omgaan, ook al heeft de partner van gezegd dat ik niet meer welkom ben maar mijn partner nog wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:11 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt het contact verbroken, niet die ander.
Mooi, hoe je alle reacties zo verdraaid dat jij gelijk krijgt.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:12 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Want hij mag wel iets doen met mensen die ik niet (meer) leuk vind en niet kan verbieden, maar andersom mag hij mij dat wel verbieden?! Nou issie mooi!
Ik kan iets niet leuk vinden zonder het oordeel borderline?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:37 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. Ik zet mijn geld op Borderline.
Antwoord eens op mijn vraag?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Mooi, hoe je alle reacties zo verdraaid dat jij gelijk krijgt.
Hou op met janken. Word volwassen.
Verbiedt ie het je dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:12 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Want hij mag wel iets doen met mensen die ik niet (meer) leuk vind en niet kan verbieden, maar andersom mag hij mij dat wel verbieden?! Nou issie mooi!
Waarom zie jij dit als straffen? Moet ik alleen thuis blijven zitten terwijl mijn partner plezier heeft? Mag ik ook iets wat ik leuk vind gaan doen?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Verbiedt ie het je dan?
Heb je het al voorgesteld, die 'fair deal' die je ineens bedacht hebt om hem lekker te straffen voor het feit dat ie gewoon z'n vrienden wil blijven zien?
Ben benieuwd hoe lang hij nog zin heeft in jouw doorzichtige gejengel met je gestampvoet en gepruil en dwingelanderitis. Maar het positieve aan dit verhaal: ik gok dat je binnenkort zo vaak als je wilt kunt blijven slapen bij die ene, en hij lekker z'n vrienden blijft zien, omdat jullie dan niets meer met elkaar te maken hebben. Eind goed al goed.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:42 schreef -Ferb- het volgende:
Ik begin het nieuwe jaar goedIk heb het contact verbroken met iemand en dit heeft tot gevolg ook met de partner van die persoon. Mijn partner is met 1 van hen bevriend.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:33 schreef -Ferb- het volgende:
Dat getuigt niet van meer klasse, maar van dom en blind achter je partner staan en het IQ hebben van een eencellige.
Verwarrend hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:42 schreef -Ferb- het volgende:
Ik kan niet “vrolijk” verder gaan. Als mijn partner zou gaan, zou ik dat niet leuk vinden en ik kan dat moeilijk verbergen. Ik zou mijn partner laten merken dat ik het echt niet leuk vind. Op wat voor manier weet ik niet.
Niemand zegt toch dat je dat niet mag?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:04 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Waarom zie jij dit als straffen? Moet ik alleen thuis blijven zitten terwijl mijn partner plezier heeft? Mag ik ook iets wat ik leuk vind gaan doen?
Ja maar nee maar ja maar nee dat is ANDERS jogy. Snap dat dan joh.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:14 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verwarrend hoor.. Je vindt het niet leuk dat jouw partner nou precies doet wat je verwacht van de partner van de ander. Alleen wanneer het in jouw voordeel is dus?
*Iemand die mijn partner niet leuk vindt. Net als ik die vrienden niet leuk vind.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat je dat niet mag?En ik zie het niet als straffen, maar jij. Overduidelijk. Anders had je er niet 'iemand die hij niet mag en ik moet blijven slapen' bijgezet. (Hebben ze daar geen OV of taxi's?) Tis allemaal zo doorzichtig.
Dus ga lekker bij diegene slapen en blijf lekker pruilen en zeuren. Dan zijn binnenkort al je issues met je relatie en die vrienden van tafel.
Ik verwacht niks van de partner van degene die ik heb verbannen. Ik vind het gezien wat er speelt onnadenkend dom.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:14 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verwarrend hoor.. Je vindt het niet leuk dat jouw partner nou precies doet wat je verwacht van de partner van de ander. Alleen wanneer het in jouw voordeel is dus?
Nou,wees blij dat jouw partner dan wel nadenkt.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:34 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik verwacht niks van de partner van degene die ik heb verbannen. Ik vind het gezien wat er speelt onnadenkend dom.
Ik weet iets!!!! Niet drinkenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:32 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
*Iemand die mijn partner niet leuk vindt. Net als ik die vrienden niet leuk vind.
Ik zie het als ook een leuke avond hebben en wellicht had ik iets anders kunnen kiezen. Maar ik vind uitgaan echt leuk en slaap dan liever in die stad dan dronken te wachten tot de eerste trein weer gaat, of een rib uit mijn lijf voor een taxi betalen. Enig idee wat er kan gebeuren als je dronken op het station aan het wachten bent?
Pfffquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:32 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
*Iemand die mijn partner niet leuk vindt. Net als ik die vrienden niet leuk vind.
Ik zie het als ook een leuke avond hebben en wellicht had ik iets anders kunnen kiezen. Maar ik vind uitgaan echt leuk en slaap dan liever in die stad dan dronken te wachten tot de eerste trein weer gaat, of een rib uit mijn lijf voor een taxi betalen. Enig idee wat er kan gebeuren als je dronken op het station aan het wachten bent?
Wat speelt er dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:34 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik verwacht niks van de partner van degene die ik heb verbannen. Ik vind het gezien wat er speelt onnadenkend dom.
Wat dacht je ervan om gewoon tegen je partner te zeggen dat je het niet leuk vindt en hem uit te leggen waarom je het niet leuk vindt. Dan kun je kijken of je het kunt uitpraten.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:42 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Die iemand is het jaar beter begonnenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:42 schreef -Ferb- het volgende:
Ik begin het nieuwe jaar goedIk heb het contact verbroken met iemand
Dat weet mijn partner, ik heb dat gezegd. Uitpraten lukt niet. Hij blijft van mening dat het oké is als hij zou gaan. Dat is niet oké als je partner er geen goed gevoel bij heeft, het maakt niet uit wat de reden daarvoor is. Als het andersom zou zijn zou ik niet gaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 07:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om gewoon tegen je partner te zeggen dat je het niet leuk vindt en hem uit te leggen waarom je het niet leuk vindt. Dan kun je kijken of je het kunt uitpraten.
Hem laten merken dat je het niet leuk vindt door te proberen hem met een actie van jouw kant te laten voelen hoe het voor jou voelt, is echt puberniveau. Hetzelfde geldt overigens voor je voortdurende gedraai in dit topic. Ook wanneer zaken zo klaar zijn als een klontje, blijf jij je maar verdedigen met ‘dat zijn maar aannames’.
En je kan dus niet accepteren dat hij die vriendschap voorzet. Je zegt wel dat je dat accepteert, maar dat blijkt dus niet. Want als hij je nu zou kwetsen door iets leuks met ze zou doen, dan vind je het de volgende keer dus ook niet leuk. Wees daar dan ook gewoon eerlijk over.
Maar als de vriendin van de vriend van je vriend meegaat schiet je bijna in een psychose....quote:Op zaterdag 5 januari 2019 09:14 schreef -Ferb- het volgende:
Ik accepteer hun vriendschap wel. Als zij iets met zijn tweeën willen doen heb ik daar geen probleem mee.
Je hele denkwijze is fout. Hij kent die jongen al jaren langer dan hij jou kent. "geen problemen mee" klinkt alsof je toestemming hebt gegeven en dat is helemaal geen goede basisquote:Op zaterdag 5 januari 2019 09:14 schreef -Ferb- het volgende:
.
Ik accepteer hun vriendschap wel. Als zij iets met zijn tweeën willen doen heb ik daar geen probleem mee.
Ik heb één van de twee verbannen uit mijn leven en de partner heeft mij verbannen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 09:24 schreef MissMSX het volgende:
Heb jij nou het contact met die ander verbroken of heeft die ander het contact met jou verbroken?
Dus jij hebt de vriendin van de vriend van jou vriend de huid volgescholden en gezegd dat je haar nooit meer hoeft te zien. Daarop heeft de vriend van jou vriend gezegd dat hij ook geen behoefte meer aan dit dramaqueen gedrag van jou heeft?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 09:49 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik heb één van de twee verbannen uit mijn leven en de partner heeft mij verbannen.
Ik weet niet wat jij in die woorden ziet, maar klinken als toestemming geven klinkt als een aparte leeskunst. Ik heb die persoon nooit leuk gevonden, maar het altijd geaccepteerd omdat mijn partner bevriend is. Ik hoef niet iedereen waar mijn partner mee omgaat geweldig te vinden.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 09:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hele denkwijze is fout. Hij kent die jongen al jaren langer dan hij jou kent. "geen problemen mee" klinkt alsof je toestemming hebt gegeven en dat is helemaal geen goede basis
Nee.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 09:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus jij hebt de vriendin van de vriend van jou vriend de huid volgescholden en gezegd dat je haar nooit meer hoeft te zien. Daarop heeft de vriend van jou vriend gezegd dat hij ook geen behoefte meer aan dit dramaqueen gedrag van jou heeft?
Maar dat is niet dezelfde persoon? Met wie heb jij nou precies het contact verbroken dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 09:49 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik heb één van de twee verbannen uit mijn leven en de partner heeft mij verbannen.
Ah, dus jij hebt het contact met de vriend verbroken waarop de partner ook geen contact met jou meer wil?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 09:59 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij in die woorden ziet, maar klinken als toestemming geven klinkt als een aparte leeskunst. Ik heb die persoon nooit leuk gevonden, maar het altijd geaccepteerd omdat mijn partner bevriend is. Ik hoef niet iedereen waar mijn partner mee omgaat geweldig te vinden.
Dat hij die jongen langer kent maakt niet uit. Stel dat er iets gebeurd was waardoor ik mijn partner voor de keuze zou stellen: vriendschap of relatie, dan zou mijn partner als het goed is voor de relatie kiezen. Dat zou jij als het goed is ook doen nietwaar? Met een partner moet je namelijk nog je hele leven door. Vriendschappen komen en gaan.
Met de persoon waar mijn partner vriendschap mee heeft.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dat is niet dezelfde persoon? Met wie heb jij nou precies het contact verbroken dan?
Natuurlijk maakt dat wel uit. Sommige vriendschappen zijn dusdanig goed dat ze altijd blijven.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 09:59 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat hij die jongen langer kent maakt niet uit. Stel dat er iets gebeurd was waardoor ik mijn partner voor de keuze zou stellen: vriendschap of relatie, dan zou mijn partner als het goed is voor de relatie kiezen. Dat zou jij als het goed is ook doen nietwaar? Met een partner moet je namelijk nog je hele leven door. Vriendschappen komen en gaan.
Waarom zou dat moeten?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 09:59 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij in die woorden ziet, maar klinken als toestemming geven klinkt als een aparte leeskunst. Ik heb die persoon nooit leuk gevonden, maar het altijd geaccepteerd omdat mijn partner bevriend is. Ik hoef niet iedereen waar mijn partner mee omgaat geweldig te vinden.
En dat.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:18 schreef MissMSX het volgende:
Bovendien is het geen keuze: vriendschap of relatie. Jouw partner wil blijkbaar beide. En dat zou ook prima moeten kunnen. Maar jij maakt er een starre halszaak van. Dat is jouw keuze en jouw probleem en dat moet je niet bij je partner neerleggen.
jij ziet iemand onderweg, probeert met lichtsignalen zijn aandacht te trekken ( met nu volgens jou je partner naast je in de auto) en diegene wil je heel graag ontmoeten om te zien wie het precies was. Ok dan, spoor jij wel?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 09:14 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat weet mijn partner, ik heb dat gezegd. Uitpraten lukt niet. Hij blijft van mening dat het oké is als hij zou gaan. Dat is niet oké als je partner er geen goed gevoel bij heeft, het maakt niet uit wat de reden daarvoor is. Als het andersom zou zijn zou ik niet gaan.
Als je doelt op mijn vorige topic: Ik weet niet wat ik had gedaan als ik die jongen gevonden zou hebben. Ik zou hem graag ontmoeten om te zien wie het precies was, maar niet mijn relatie voor verbreken.
Dat leg ik ook niet bij mijn partner neer. Maar het geld net zo voor mijn partner dat hij de reactie op zijn actie voor lief moet nemen, als ik dat moet. Als hij gaat dan is het een korte tijd niet leuk tussen ons bij terugkomst. Omdat ik het nou eenmaal niet kan verbergen als ik boos ben. Ik zou boos zijn vanwege teleurstelling, dat hij toch gaat, terwijl ik heb gezegd dat ik dat liever niet zie gebeuren omdat ik het oneerlijk tegenover mij vind en het me zou kwetsen. Als hij zou gaan kwetst hij me dus met volle bewustzijn daarvan. Dat is niet oké.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:18 schreef MissMSX het volgende:
Bovendien is het geen keuze: vriendschap of relatie. Jouw partner wil blijkbaar beide. En dat zou ook prima moeten kunnen. Maar jij maakt er een starre halszaak van. Dat is jouw keuze en jouw probleem en dat moet je niet bij je partner neerleggen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 09:59 schreef -Ferb- het volgende:
.
Omdat wij bij elkaar willen blijven tot de dood ons scheidt. Een relatie (en een huwelijk sowieso) hoort belangrijker voor je te zijn dan vriendschap.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten?
Partners kunnen veranderen, jij kunt veranderen en dan kan er een moment komen dat een vriendschap belangrijker wordt dan een relatie.
En als jij je houding blijft volhouden dan denk ik dat dat moment voor je partner ook snel genoeg komt. Tenzij het jouw deurmat is.
Ik ik ik ik ik ik ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:37 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat leg ik ook niet bij mijn partner neer. Maar het geld net zo voor mijn partner dat hij de reactie op zijn actie voor lief moet nemen, als ik dat moet. Als hij gaat dan is het een korte tijd niet leuk tussen ons bij terugkomst. Omdat ik het nou eenmaal niet kan verbergen als ik boos ben. Ik zou boos zijn vanwege teleurstelling, dat hij toch gaat, terwijl ik heb gezegd dat ik dat liever niet zie gebeuren omdat ik het oneerlijk tegenover mij vind en het me zou kwetsen. Als hij zou gaan kwetst hij me dus met volle bewustzijn daarvan. Dat is niet oké.
Dat ik ook een leuke avond zou hebben doet niets af aan het blijvende feit dat ik het absoluut niet leuk zou vinden als mijn partner daadwerkelijk zou gaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ikke ik Ikke ik ik ik![]()
Het draait alleen maar om jou in die relatie en het doet er duidelijk niet toe wat je partner wil. Als ik jouw partner was zou ik heel hard rennen![]()
Ga gewoon lekker stappen en laat je partner met die vrienden weg gaan. Jullie beide een leuke avond.
Hij kent me.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ik ik ik ik ik ik.
Even uit nieuwsgierigheid, wat zei je partner eigenlijk toen je knipperend de aandacht van die jongen wilde trekken in die blauwe auto en hij ernaast zat? Was ie boos? Was ie gekwetst toen je dat 'met volle bewustzijn' deed? Was het toen een tijdje 'niet leuk tussen jullie omdat hij nou eenmaal niet kon verbergen dat ie boos was'?
Ik zou voor de jarenlange vriendschap kiezen, no matter what. Iemand die je (bijna) je hele leven als (goede) vriend hebt, bijna als een broer of zus, is vele malen meer waard dan een partner die pas later je leven is binnengekomen. Een vriend zal ook niet eisen zo'n keuze te moeten maken. En in een echte vriendschap is het geen komen en gaan, het zijn doorgaans de partners die komen en gaan, want ondanks alle romantiek zijn de scheidingscijfers van mensen die elkaar eeuwige trouw beloofden nog steeds heel hoog.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 09:59 schreef -Ferb- het volgende:
Nou en?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:45 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat ik ook een leuke avond zou hebben doet niets af aan het blijvende feit dat ik het absoluut niet leuk zou vinden als mijn partner daadwerkelijk zou gaan.
Dat bepaal jij voor jullie beiden? Als je partner er ook zo over dacht had hij immers wel een punt achter de vriendschap gezetquote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:40 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Omdat wij bij elkaar willen blijven tot de dood ons scheidt. Een relatie (en een huwelijk sowieso) hoort belangrijker voor je te zijn dan vriendschap.
Hij maakt zich er dus niet zo druk om als jij iets doet wat hij niet zo leuk vindt. Zou jij ook eens moeten proberen.quote:
Ik vind mijn partner belangrijker dan vriendschap.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:48 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik zou voor de jarenlange vriendschap kiezen, no matter what. Iemand die je (bijna) je hele leven als (goede) vriend hebt, bijna als een broer of zus, is vele malen meer waard dan een partner die pas later je leven is binnengekomen. Een vriend zal ook niet eisen zo'n keuze te moeten maken. En in een echte vriendschap is het geen komen en gaan, het zijn doorgaans de partners die komen en gaan, want ondanks alle romantiek zijn de scheidingscijfers van mensen die elkaar eeuwige trouw beloofden nog steeds heel hoog.
Ik denk dus dat je een heel grote inschattingsfout maakt als jij denkt dat je partner voor jou gaat kiezen omdat je zijn partner bent. Uiteidelijk stelt zo'n relatie heel weinig voor en is die verbroken zodra er een betere partner in beeld komt, op de A28 of zo.
Dan heb jij vriendschap niet begrepen. Vriendschap is vele malen belangrijker dan een relatie. De beste relaties zijn daarom gebaseerd op vriendschap tussen de partners. Het is dat vrienden doorgaans van hetzelfde geslacht zijn en dan zullen de meesten een partner van het andere geslacht moeten zoeken voor seksuele behoeften en voortplanting, maar verder zijn echte vrienden minstens zoveel waard als een partner, zo niet meer.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:40 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Omdat wij bij elkaar willen blijven tot de dood ons scheidt. Een relatie (en een huwelijk sowieso) hoort belangrijker voor je te zijn dan vriendschap.
Misschien, na 22 jaar huwelijk en je maakt een nieuwe vriend die niet lekker ligt. Dat je erover kunt praten of overleggen. Lijkt me alsnog een slechte reden, maar goed.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:50 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik vind mijn partner belangrijker dan vriendschap.
Ik heb niet de indruk dat je vrienden hebt.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:50 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik vind mijn partner belangrijker dan vriendschap.
Dit stukje heeft tot wel een hoog na-na-na-na-na gehalte. Raar he dat het gelezen wordt al straffen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:56 schreef -Ferb- het volgende:
Misschien dat hij daarom ook niet zo'n goed gevoel over jou en je bestie heeft wellicht?quote:
Waarom zou hij dat doen? Ik heb dat niet aan mijn partner gevraagd.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat bepaal jij voor jullie beiden? Als je partner er ook zo over dacht had hij immers wel een punt achter de vriendschap gezet
ftfyquote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:50 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik vind mijn partnereen random stranger op de a28 belangrijker dan vriendschapmijn partner
Ik schrijf alleen dat hij me kent. Waarom maak jij daarvan dat hij dat niet leuk vindt?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij maakt zich er dus niet zo druk om als jij iets doet wat hij niet zo leuk vindt. Zou jij ook eens moeten proberen.
je bent echt 12 hequote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:15 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik schrijf alleen dat hij me kent. Waarom maak jij daarvan dat hij dat niet leuk vindt?
Voor mij niet. Dat blijkt uit het feit dat ik geen seconde verdriet heb gehad om mijn verbroken vriendschap in deze.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:54 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dan heb jij vriendschap niet begrepen. Vriendschap is vele malen belangrijker dan een relatie. De beste relaties zijn daarom gebaseerd op vriendschap tussen de partners. Het is dat vrienden doorgaans van hetzelfde geslacht zijn en dan zullen de meesten een partner van het andere geslacht moeten zoeken voor seksuele behoeften en voortplanting, maar verder zijn echte vrienden minstens zoveel waard als een partner, zo niet meer.
Goed. Als hij jou die lol gunt, waarom andersom dan niet?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:15 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik schrijf alleen dat hij me kent. Waarom maak jij daarvan dat hij dat niet leuk vindt?
Hoe lang waren jullie bevriend?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:16 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Voor mij niet. Dat blijkt uit het feit dat ik geen seconde verdriet heb gehad om mijn verbroken vriendschap in deze.
Rare vriendschap.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:14 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik heb nu nog drie vrienden, geen vriendinnen meer.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:58 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat je vrienden hebt.
En het is niet de vraag of jij dat belangrijker vindt, maar of je partner dat vindt. Het lijkt er namelijk op dat hij voor de vriendschap kiest en niet voor jou.
Ga ook na hoeveel partners hij al die jaren heeft gehad terwijl die vriendschap maar voortduurde. Jij bent net als die andere partners uiteindelijk inwisselbaar
Hij kan toch ook zelf nadenken? Als hij net als jij zou vinden dat een relatie belangrijker is dan vriendschap, dan had hij de vriendschap wel verbroken.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:11 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen? Ik heb dat niet aan mijn partner gevraagd.
Ik schrijf alleen een feit op waar hij iets van maakt wat ik niet gezegd heb en stel daarna een vraag. Waarom is dat “12-jarigen-gedrag” volgens jou? Denk je niet dat 12-jarigen heel anders zouden reageren? Heb je kinderen?quote:
Dat was iets met oneerlijk tegenover mij.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed. Als hij jou die lol gunt, waarom andersom dan niet?
Ik weet niet exact hoe lang maar om en nabij de 20 jaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:17 schreef StrawberryMilkshake het volgende:
[..]
Hoe lang waren jullie bevriend?
Dat had ik niet met die persoon.quote:
Dat wat jij als enige in dit hele topic oneerlijk vindt.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:26 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat was iets met oneerlijk tegenover mij.
Nee, waarom?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Als hij net als jij zou vinden dat een relatie belangrijker is dan vriendschap, dan had hij de vriendschap wel verbroken.
Toch noemde je het vriendschap:quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:16 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Voor mij niet. Dat blijkt uit het feit dat ik geen seconde verdriet heb gehad om mijn verbroken vriendschap in deze.
Je vriend en dat andere stel zijn al 20 jaar bevriend?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:27 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik weet niet exact hoe lang maar om en nabij de 20 jaar.
Ik had het niet over die persoon.quote:
quote:
Wat is het nou? Vrienden of niet met de partner van je partner?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:16 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Degene die ik verbannen heb ben ik nooit bevriend mee geweest.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:33 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou? Vrienden of niet met de partner van je partner?
Dan is het probleem toch opgelost?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:35 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Degene die ik verbannen heb ben ik nooit bevriend mee geweest.
Omdat jij dat zo'n beetje van hem eist. Hij moet van jou stennis gaan maken met zijn vriend omdat jij niet mee wilt doen aan wat je partner van zijn vriend heeft gekregen.quote:
Uhuh daarom meldde je ook 'in deze' erachter.quote:
Dan is het ook logisch dat je er geen verdriet van hebt. En dus draaikont je weer wat aan.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:35 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Degene die ik verbannen heb ben ik nooit bevriend mee geweest.
Huh? Nu is het jouw vriend met wie je de relatie verbroken hebt?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:16 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit van mijn partner geëist. Mij partner hoeft geen stennis te maken, alleen vragen of zij hem op een andere manier willen bedanken vanwege wat er speelt met de reden dat het oneerlijk tegenover mij is als zij alleen hem uitnodigen. Dat dat niet oké is, omdat ik er oorspronkelijk bij hoorde. Het is niet oké om te doen alsof ik er niet ben. Het probleem is dat mij uitnodigen ook niet gaat. Een andere oplossing verzinnen om te bedanken zou voor iedereen het beste zijn. Niemand wordt dan teleurgesteld.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:37 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Omdat jij dat zo'n beetje van hem eist. Hij moet van jou stennis gaan maken met zijn vriend omdat jij niet mee wilt doen aan wat je partner van zijn vriend heeft gekregen.
En dat is onredelijk.
Je zeurt, zet je erover heen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:45 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit van mijn partner geëist. Mij partner hoeft geen stennis te maken, alleen vragen of zij hem op een andere manier willen bedanken vanwege wat er speelt met de reden dat het oneerlijk tegenover mij is als zij alleen hem uitnodigen. Dat dat niet oké is, omdat ik er oorspronkelijk bij hoorde. Het is niet oké om te doen alsof ik er niet ben. Het probleem is dat mij uitnodigen ook niet gaat. Een andere oplossing verzinnen om te bedanken zou voor iedereen het beste zijn. Niemand wordt dan teleurgesteld.
Ik heb het niet wat betreft verdrietig zijn om een verbroken vriendschap over de persoon die ik verbannen heb. Daar ben ik nooit bevriend mee geweest, waarom zou ik dat vriendschap noemen?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:39 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dan is het ook logisch dat je er geen verdriet van hebt. En dus draaikont je weer wat aan.
behalve dan de andere 3 mensenquote:
Relatie vs vriendschap. Wat klopt er dan niet aan jouw vraag?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh? Nu is het jouw vriend met wie je de relatie verbroken hebt?
Jouw partner, zijn vriend, en diens partner zijn dan teleurgesteld.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:45 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit van mijn partner geëist. Mij partner hoeft geen stennis te maken, alleen vragen of zij hem op een andere manier willen bedanken vanwege wat er speelt met de reden dat het oneerlijk tegenover mij is als zij alleen hem uitnodigen. Dat dat niet oké is, omdat ik er oorspronkelijk bij hoorde. Het is niet oké om te doen alsof ik er niet ben. Het probleem is dat mij uitnodigen ook niet gaat. Een andere oplossing verzinnen om te bedanken zou voor iedereen het beste zijn. Niemand wordt dan teleurgesteld.
Je had het over geen spijt hebben van een verbroken vriendschap.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:48 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Relatie vs vriendschap. Wat klopt er dan niet aan jouw vraag?
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:50 schreef StrawberryMilkshake het volgende:
Heeft iemand een korte samenvatting? Ik snap er niks meer van.
Die zijn dan niet teleurgesteld. Wat afgesproken was kunnen zij ook met zijn tweeën of met andere vrienden of familie doen. Dat is het punt niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:48 schreef Allures het volgende:
[..]
behalve dan de andere 3 mensen
En precies hierom ben je net een kind. Je denkt alleen aan jezelf en vanuit jezelf
En al je reacties zijn als die van een verongelijkte puber die de boel naar haar hand probeert te zetten. En gelukkig enorm daarin faalt
Ze gaan trouwen en jij bent niet uitgenodigd? Ze krijgen een baby en jij mag niet op kraamvisite komen?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:53 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Die zijn dan niet teleurgesteld. Wat afgesproken was kunnen zij ook met zijn tweeën of met andere vrienden of familie doen. Dat is het punt niet.
Je weet niet of ik daarin faal. Voor nu is er nog niks aan de hand. Het duurt namelijk een behoorlijke tijd voor zij hem uit kunnen nodigen.
Maar ze willen dit niet met anderen doen, ze willen dit met z'n drieën doen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:53 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Die zijn dan niet teleurgesteld. Wat afgesproken was kunnen zij ook met zijn tweeën of met andere vrienden of familie doen. Dat is het punt niet.
Je weet niet of ik daarin faal. Voor nu is er nog niks aan de hand. Het duurt namelijk een behoorlijke tijd voor zij hem uit kunnen nodigen.
Dat zou een raar bedankje zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:55 schreef StrawberryMilkshake het volgende:
[..]
Ze gaan trouwen en jij bent niet uitgenodigd? Ze krijgen een baby en jij mag niet op kraamvisite komen?
en ze willen het met zijn 3en doen. Deal with itquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:53 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Je hebt je vriend opgesloten in de kelder waardoor uitnodigingen hem niet bereiken?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:53 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Je hebt personen A&B en C&D.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je had het over geen spijt hebben van een verbroken vriendschap.
Je bent gewoon heel onduidelijk steeds waardoor mensen hier steeds op het verkeerde been worden gezet over de hele situatie. Wees eens duidelijk.
Oh het gaat over een bedankje?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:56 schreef Elpis het volgende:
[..]
Dat zou een raar bedankje zijn.
Ik geloof dat zelfs ik dan maar om een gewoon cadeautje zou vragen.
En dat je partner teleurgesteld gaat zijn omdat jij hem dwingt hij zich door jou laat dwingen niet met die activiteit mee te doen laat je voor het gemak buiten beschouwingquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:53 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Oké duidelijk. Wat was de reden van de permaban?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:00 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Je hebt personen A&B en C&D.
A en D zijn bevriend en B en C ook. Ik ben persoon D, mijn partner is persoon C. Ik heb persoon B verbannen, waarop A mij verbannen heeft.
Klopt. Maar beloofd he? Dan houden we ons eraan vast. Als een pitbull.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:00 schreef StrawberryMilkshake het volgende:
[..]
Oh het gaat over een bedankje?
En de vriend van ts moet deze vriendschap op het spel zetten omdat zij geen bedankje krijgt?
Gaat het over een etentje of dagje uit of iets dergelijks?
En ts is nu dus over de emmer omdat haar vriend het bedankje graag aanneemt en zij er geen deel van uitmaakt?
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Je hebt je vriend opgesloten in de kelder waardoor uitnodigingen hem niet bereiken?
Ondanks dat ik dit soort kinderachtig gezeik eerder bij een vrouw zou verwachtenquote:
Dus je was al vrienden met A voordat jullie relaties met respectievelijk B en C kregen?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:00 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Je hebt personen A&B en C&D.
A en D zijn bevriend en B en C ook. Ik ben persoon D, mijn partner is persoon C. Ik heb persoon B verbannen, waarop A mij verbannen heeft.
Dat staat zelfs letterlijk in de eerste post.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:00 schreef StrawberryMilkshake het volgende:
[..]
Oh het gaat over een bedankje?
En de vriend van ts moet deze vriendschap op het spel zetten omdat zij geen bedankje krijgt?
Gaat het over een etentje of dagje uit of iets dergelijks?
En ts is nu dus over de emmer omdat haar vriend het bedankje graag aanneemt en zij er geen deel van uitmaakt?
Dit klopt.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus je was al vrienden met A voordat jullie relaties met respectievelijk B en C kregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |