abonnement Unibet Coolblue
pi_184201584
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:39 schreef Allures het volgende:

[..]

Mijn partner is gelukkig geen stampvoetend kleuter dus hoef ik hem er niet op te wijzen dat ie kansloos bezig is
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarom zou jij je partner klote laten voelen door toch te gaan ook al weet je dat je partner dat liever niet heeft?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  vrijdag 4 januari 2019 @ 16:08:30 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_184201587
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:06 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik ben niet jaloers.
Je maakt je partner onterechte verwijten. Dat is niet goed. Voor jouzelf niet en voor je relatie niet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_184201621
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:08 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarom zou jij je partner klote laten voelen door toch te gaan ook al weet je dat je partner dat liever niet heeft?
Omdat je partner een zeikerd is die moeilijk doet om niks.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 16:09:48 #79
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184201622
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:08 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarom zou jij je partner klote laten voelen door toch te gaan ook al weet je dat je partner dat liever niet heeft?
Als de reden daarvoor iets geldigs is, dan niet, maar als het stampvoetend kleutergedrag is, dan zou ik tegen je zeggen dat je gewoon even lekker normaal moet doen, en dan zou ik geen rekening met je houden.

Daarom is het voorval zo belangrijk. Als je dat niet wil geven, prima, maar dan zijn we in cirkeltjes aan het gaan en dan kan dit topic net zo goed dicht.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 4 januari 2019 @ 16:10:30 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_184201634
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:08 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarom zou jij je partner klote laten voelen door toch te gaan ook al weet je dat je partner dat liever niet heeft?
Als je zegt te accepteren dat hij bevriend blijft, dan moet je dus maar dealen met het klotegevoel dat jij hebt als hij met hen op stap gaat. En dan kun je niet je vriend verwijten dat jij een klotegevoel hebt, of nog erger, hem de schuld geven van jouw klotegevoel.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 16:11:59 #81
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_184201661
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:08 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarom zou jij je partner klote laten voelen door toch te gaan ook al weet je dat je partner dat liever niet heeft?
Zie je niet in dat Allures met die post je wil laten inzien dat je wat kritischer naar je manier van denken kan kijken? Aan alles wat je vooralsnog gepost hebt is af te leiden dat jij hoogstwaarschijnlijk de onredelijke bent, dus zullen veel mensen het begrijpen dat je vriend, ondanks dat je het stom vindt, gewoon lekker met dat andere stel uit eten gaat.
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 16:19:15 #82
441859 crew  Lenny77
pi_184201804
Het waarom is belangrijk!
Heeft ze hetzelfde kleedje als jou gekocht?
Heeft ze vroeger eens iets gehad met jouw partner?
Heeft ze hem nu liggen versieren?
Heeft ze geroddeld over jou?
Wat is het?
Want heeeeeel veel is gewoon geen reden om jouw partner iets te verbieden.
Hoelang zijn jullie samen trouwens?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184201892
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nou ja tja. Niks mee hebben en contact willen verbreken door omstandigheden zijn 2 verschillende dingen.
Bij het 1 is het hun contact en is dat prima op zichzelf, bij het ander is er rottigheid, gekwetsheid.

Daarom is het waarom dan ook zo belangrijk, daar hangt alles van af.
Als iemand mijn partner echt rot behandeld is dat andere koek dan ze hebben helemaal niets met elkaar, maar ook geen haat en nijd.
Maar daar zegt TS niks over. En gezien de manier hoe ze hier reageert..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_184201914
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nou ja tja. Niks mee hebben en contact willen verbreken door omstandigheden zijn 2 verschillende dingen.
Bij het 1 is het hun contact en is dat prima op zichzelf, bij het ander is er rottigheid, gekwetsheid.

Daarom is het waarom dan ook zo belangrijk, daar hangt alles van af.
Als iemand mijn partner echt rot behandeld is dat andere koek dan ze hebben helemaal niets met elkaar, maar ook geen haat en nijd.
Maar ze ontzegt haar partner niet het contact, dus zó erg kan het nou ook weer niet zijn (geen vreemdgaan, mishandeling of misbruik of wat dan ook voor ernstigs).
Somebody that I used to know
pi_184201923
1) Wat er oorspronkelijk gold, geldt niet meer, omdat jij ervoor kiest om de omstandigheden te veranderen. Jouw actie, dus jij draagt de gevolgen. Je kunt geen eisen stellen hoe zij daarmee om moet gaan; zij gaan daarmee om zoals zij dat willen.

2) Je partner heeft ze geholpen; ze zijn je partner dankbaar. Het is leuk voor je dat ze je erbij hebben betrokken, maar ze zijn jou helemaal niets verschuldigd. Zolang ze je partner bedanken, komen ze hun belofte na.

3) Jij kunt geen eisen stellen aan de manier hoe anderen moeten/mogen bedanken. Zij bepalen dat zelf, en doen het op hun eigen manier. Hun cadeau, take it or leave it.

4) Door je gedrag verneuk je ook de vriendschap van je partner met anderen. Het is prima dat jij voor jezelf bepaalt hoe je met anderen omgaat, maar je kunt dat niet doen voor je eigen partner. Je partner bepaalt zelf hoe hij omgaat met jouw beslissing. Het is respectloos van jou om je partner in zo'n moeilijke positie te plaatsen, waardoor hij ook - tegen zijn zin in - het contact moet verbreken of zich anders moet gaan gedragen.

Je kiest ervoor om het contact te verbreken, zij kiezen ervoor om geen rekening meer met jou te houden. Actie, reactie.


Gezien je vorige topic; wat een gezeik binnen 2 maanden zeg.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2019 16:25:48 ]
pi_184201986
Jij maakt de keuze om het contact te verbreken, vervolgens verwacht je wel dat ze je betrekken bij iets wat ooit beloofd is en als jij niet mee mag dan mag je partner ook niet gaan terwijl het je partner is die ze bedanken.....euhm...die vlieger ging bij mij niet op.
Laat je partner gewoon gaan want jij bepaald niet voor hem met wie hij wel of niet mag omgaan ondanks je gevoelens tegenover diegene die JIJ niet meer wilt zien.
Stap over je eigen kleutergedrag heen, word volwassen en laat je partner dat lekker doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Luuntje op 04-01-2019 16:57:26 ]
  vrijdag 4 januari 2019 @ 16:40:17 #87
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184202212
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Maar daar zegt TS niks over. En gezien de manier hoe ze hier reageert..
Geheel eens met je.

Ik snap best dat ze dat hier niet wil delen. Maar dan zal ze dit eerlijk en open met haar partner moeten bespreken. Inc kritisch naar zichzelf kijken hierin.

Alles valt of staat met het waarom.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184202265
Ik denk dst ze een stedentrip doen en TS dat niet wil.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 16:46:01 #89
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184202317
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:24 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Maar ze ontzegt haar partner niet het contact, dus zó erg kan het nou ook weer niet zijn (geen vreemdgaan, mishandeling of misbruik of wat dan ook voor ernstigs).
Ik heb geen idee postbus...

Zover ik kan lezen heeft de partner vooral een vriendschap met de partner van degene waarmee de ts zo'n probleem heeft.
Maar wat er gebeurd is, het waarom, daar zegt de ts niets over.

Voor mij persoonlijk geld dat als iemand echt kut doet tegen mijn partner het voor mij ook onmogelijk zal worden. En als diens partner mijn vriend is, maar achter zijn/haar eigen partner blijft staan dat ook lastig wordt. En ik achter mijn partner zal staan.
Maar op hetzelfde moment geld dat als mijn partner het meest onredelijk is ik daar niet in mee zal gaan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 16:57:59 #90
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_184202550
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:08 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarom zou jij je partner klote laten voelen door toch te gaan ook al weet je dat je partner dat liever niet heeft?
Waarom laat jij je partner klote voelen door je partner niet de keuze te geven om gewoon te gaan?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_184202642
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:08 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarom zou jij je partner klote laten voelen door toch hem niet toe te staan te gaan ook al weet je dat je partner dat liever niet heeft ?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184202679
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:08 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarom zou jij je partner klote laten voelen door toch te gaan ook al weet je dat je partner dat liever niet heeft?
omdat je kinderachtig gedrag niet moet valideren. Dat had ik je eerder al uitgelegd
pi_184202776
Je gijzelt ook een situatie helemaal vanuit jezelf en jouw emoties

Het is niet altijd aan anderen om naar de pijp en van jouw emotie te dansen
Zoals al gezegd doet het er totaal toe waar die vandaan komt. Heeft ze je geslagen of zo dan is dat wat anders dan dat ze zei dat je oorbellen niet leuk vind
In het geval van het laatste kun je niet anderen dwingen daar wat mee te doen
pi_184203857
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:08 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Je bent alleen maar aannames aan het ontkennen, wat wil je met dit topic?
Ik had gehoopt dat er begrepen zou worden dat ik het niet leuk vind als mijn partner zou gaan.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_184203871
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je maakt je partner onterechte verwijten. Dat is niet goed. Voor jouzelf niet en voor je relatie niet.
Welk verwijt maak ik?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_184204017
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 18:18 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Welk verwijt maak ik?
Nou....

quote:
15s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 13:42 schreef -Ferb- het volgende:
Ik begin het nieuwe jaar goed ^O^ Ik heb het contact verbroken met iemand en dit heeft tot gevolg ook met de partner van die persoon. Mijn partner is met 1 van hen bevriend. Nou is het zo dat zij ons wat beloofd hadden omdat mijn partner geholpen heeft bij hun.

Maar ik wil inmiddels niet meer hebben dat dat beloofde wordt uitgevoerd. Ze kunnen ook iets anders bedenken om te bedanken, een cadeautje geven. Omdat ik er niet bij kan, secu wil, zijn zou ik het oneerlijk vinden als mijn partner wel zou gaan en zij met zijn drieën zouden “vieren” terwijl ik er oorspronkelijk bij hoorde. Dat is mijn inziens ook respectloos tegenover mij.

In hoeverre heb ik hier gelijk in? Wat zouden jullie van hier van vinden?

Belangrijk detail: Afgezien van het feit dat mijn partner met 1 van hen bevriend is, dat aub niet meenemen in je oordeel hierover.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:38 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Waarom zou mijn partner mij doelbewust klote willen laten voelen door toch te gaan? Waarom zou jij je partner dat aan doen als je dit mee zou maken?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184204049
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 18:17 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat er begrepen zou worden dat ik het niet leuk vind als mijn partner zou gaan.
Dat is niet zoals je het in de OP stelt. Daarin wil je goedkeuring voor jouw mening dat het prima is om je partner te verbieden mee te gaan met de activiteit. En dat is het gewoon niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 4 januari 2019 @ 18:31:18 #98
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184204054
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:21 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik wil één van de twee niet meer zien. De partner van de persoon die ik niet meer wil zien kiest voor de partner ipv vriendschap.

Ja. Als zij het beloofde met zijn drietjes zouden doen vind ik dat oneerlijk en respectloos tegenover mij. Omdat ik er oorspronkelijk bij hoorde.

[..]

Dat klopt. Ze kunnen mijn partner op een andere manier bedanken, vind ik.

[..]

Dat doet er niet toe.

[..]

Dat hoor je mij niet zeggen. Ik zou het oneerlijk tegenover mij vinden. En waarom zou je je partner moedwillig klote laten voelen als je weet dat diegene liever niet heeft dat je gaat en waarom precies, maar toch gaat?

[..]

Dat staat er niet. Ik vind het geen probleem als mijn partner een leuke dag heeft met degene met wie mijn partner bevriend is. Het gaat mij om iets met zijn drieën doen wat met zijn vieren had moeten zijn en ik vind dat er een andere oplossing gezocht moet worden om te bedanken.

[..]

Het is niet beloofd in de letterlijke zin van beloofd. Het is voorgesteld toen.

Mijn partner neemt niemand anders mee. Het was voor ons vieren, niet voor zomaar 4 personen.

[..]

Ook dit staat nergens. Ik verwacht niet dat mijn partner de vriendschap opzegt. Ik vraag me af of ik gelijk heb als ik vind dat het oneerlijk tegenover mij is als ze het met zijn drieën gaan doen.
Ho. Wacht even. Jij wordt uitgenodigd omdat je vriend iets heeft gedaan. Vervolgens verbreek jij zelf het contact. En dan ga je lopen janken dat je niet mee mag? Ga je schamen. Jij hebt besloten die ander niet meer te willen zien, daarom ben je er niet bij.
Ik zie niet in waarom je partner (die je kennelijk nog niet zo lang kent) de voorgestelde/beloofde beloning niet mag krijgen. Omdat jij met iemand het contact hebt verbroken mag hij ineens zijn vriend niet meer zien?
Check eerst eens of jij hier niet de dramaqueen bent die het een en ander op het spits drijft. Als er echt iets aan de hand zou zijn zou je partner wel aan jouw kant staan, en nu dat niet zo is kun je of jezelf aanpassen, of met hem breken. Blijkbaar is dat akkefietje van jou met een van die twee voor hem van veel minder belang dan zijn vriendschap. Dus òf ke stelt je ongelooflijk aan, of je partner heeft weinig met je op.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 18:34:15 #99
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184204088
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:29 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Als mijn partner op een andere manier bedankt wordt, met een kado bijv, dan geldt dit niet.
En wil hij dat wel? En willen die twee waarvoor hij heeft gewerkt dat wel? Wat heb jij eigenlijk met die deal te maken?
  vrijdag 4 januari 2019 @ 18:36:29 #100
17979 MissMSX
Knightmare
pi_184204125
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 18:17 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat er begrepen zou worden dat ik het niet leuk vind als mijn partner zou gaan.
Had dat dan gewoon gezegd in plaats van te vragen of men het hier met je eens is.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')