Niet dus.. en welke conclusie kun je hieruit trekken..?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:17 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat er begrepen zou worden dat ik het niet leuk vind als mijn partner zou gaan.
Je klote voelen is een keuze. Jij wilt niet zeggen wat de ander heeft misdaan, dus trekken we hier de conclusie dat het iets futiels is. Die parter van jou heeft ook al schijt aan je dramagedrag en trekt -terecht- zijn eigen plan. Hopelijk doet hij dat zodat je ervan kunt leren, dat je er volwassener door wordt en je minder als een peuter gedraagt, want dat is voor hem ook niet leuk.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:38 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Waarom zou mijn partner mij doelbewust klote willen laten voelen door toch te gaan? Waarom zou jij je partner dat aan doen als je dit mee zou maken?
Jawel, jij misgunt je partner een uitje met vrienden. Sterker nog, je wilt dat ze er vanaf zien in ruil voor iets waar jij van kunt mee-profiteren, ondanks het verbroken contact.quote:
Klink redelijk, maar als ik een vriendschap van jaren op het spel moet zetten omdat een "partner" die ik amper twee maanden ken mot heeft met mijn vriends vrouw... gaat voor mij de vriendschap voor. Of ik moet me al die jaren wel heel erg in die vriend hebben vergist.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik heb geen idee postbus...
Zover ik kan lezen heeft de partner vooral een vriendschap met de partner van degene waarmee de ts zo'n probleem heeft.
Maar wat er gebeurd is, het waarom, daar zegt de ts niets over.
Voor mij persoonlijk geld dat als iemand echt kut doet tegen mijn partner het voor mij ook onmogelijk zal worden. En als diens partner mijn vriend is, maar achter zijn/haar eigen partner blijft staan dat ook lastig wordt. En ik achter mijn partner zal staan.
Maar op hetzelfde moment geld dat als mijn partner het meest onredelijk is ik daar niet in mee zal gaan.
Dat jij het niet leuk vindt, wordt begrepen. Maar waarom je zo halsstarrig bent, begrijpen we niet. Waarom maak je er zo'n drama van dat je partner van een vriend een cadeau krijgt dat jou niet bevalt, maar hem kennelijk wel?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:17 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat er begrepen zou worden dat ik het niet leuk vind als mijn partner zou gaan.
Ik jank niet dat ik niet mee mag. Ik wil niet eens mee. Ik heb die persoon nooit leuk gevonden, maar nu is er zelfs haat.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:31 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ho. Wacht even. Jij wordt uitgenodigd omdat je vriend iets heeft gedaan. Vervolgens verbreek jij zelf het contact. En dan ga je lopen janken dat je niet mee mag? Ga je schamen. Jij hebt besloten die ander niet meer te willen zien, daarom ben je er niet bij.
Ik zie niet in waarom je partner (die je kennelijk nog niet zo lang kent) de voorgestelde/beloofde beloning niet mag krijgen. Omdat jij met iemand het contact hebt verbroken mag hij ineens zijn vriend niet meer zien?
Check eerst eens of jij hier niet de dramaqueen bent die het een en ander op het spits drijft. Als er echt iets aan de hand zou zijn zou je partner wel aan jouw kant staan, en nu dat niet zo is kun je of jezelf aanpassen, of met hem breken. Blijkbaar is dat akkefietje van jou met een van die twee voor hem van veel minder belang dan zijn vriendschap. Dus òf ke stelt je ongelooflijk aan, of je partner heeft weinig met je op.
knap allemaal in 2 maandenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:14 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik jank niet dat ik niet mee mag. Ik wil niet eens mee. Ik heb die persoon nooit leuk gevonden, maar nu is er zelfs haat.
Als mijn partner een kado krijgt is het niet zo dat ik daarvan meeprofiteer.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:48 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Jawel, jij misgunt je partner een uitje met vrienden. Sterker nog, je wilt dat ze er vanaf zien in ruil voor iets waar jij van kunt mee-profiteren, ondanks het verbroken contact.
Dit weet mijn partner. En begrijpt het ook enigszins.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:04 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat jij het niet leuk vindt, wordt begrepen. Maar waarom je zo halsstarrig bent, begrijpen we niet. Waarom maak je er zo'n drama van dat je partner van een vriend een cadeau krijgt dat jou niet bevalt, maar hem kennelijk wel?
Weet jouw partner wel dat jij het contact met die vrienden hebt verbroken, en waarom?
jawel want je krijgt je zin en dwingt van alles afquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:15 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Als mijn partner een kado krijgt is het niet zo dat ik daarvan meeprofiteer.
Nou dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:14 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik jank niet dat ik niet mee mag. Ik wil niet eens mee.
Weet je eigenlijk zelf wel waarom je het niet leuk zou vinden?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:17 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Waarom open je dan dit janktopic? Gewoon niet meegaan en je partner zijn betaling gunnen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:14 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik jank niet dat ik niet mee mag. Ik wil niet eens mee. Ik heb die persoon nooit leuk gevonden, maar nu is er zelfs haat.
Nee, maar als je niet meemag om mee te profiteren kom je hier een topic openen. Wat wil je nou helemaal?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:15 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Als mijn partner een kado krijgt is het niet zo dat ik daarvan meeprofiteer.
Maar hij vind het futiel genoeg om niet aan je belachelijke eisen toe te geven. Reden te meer voor ons om te veronderstellen dat je je aanstelt als een peuter.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:16 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dit weet mijn partner. En begrijpt het ook enigszins.
Hij kiest dus voor de vriendschap in plaats voor een "partner" die hij pas een paar maanden kent. Test geslaagd, relatie ten einde.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:17 schreef Allures het volgende:
[..]
jawel want je krijgt je zin en dwingt van alles af
Het klinkt ook zo erg alsof je hem loopt te testen of ie wel voor jou kiest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Misschien oordelen we te hard, vullen we teveel in voor TS en heeft ze een langdurige relatie. Jaren, geen maanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou ze hem nog gevonden hebben dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |