abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184212450
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 00:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Verbiedt ie het je dan?
Heb je het al voorgesteld, die 'fair deal' die je ineens bedacht hebt om hem lekker te straffen voor het feit dat ie gewoon z'n vrienden wil blijven zien?

Ben benieuwd hoe lang hij nog zin heeft in jouw doorzichtige gejengel met je gestampvoet en gepruil en dwingelanderitis. Maar het positieve aan dit verhaal: ik gok dat je binnenkort zo vaak als je wilt kunt blijven slapen bij die ene, en hij lekker z'n vrienden blijft zien, omdat jullie dan niets meer met elkaar te maken hebben. Eind goed al goed. ^O^
Waarom zie jij dit als straffen? Moet ik alleen thuis blijven zitten terwijl mijn partner plezier heeft? Mag ik ook iets wat ik leuk vind gaan doen?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_184212524
Volg.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 01:14:46 #203
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_184212686
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 13:42 schreef -Ferb- het volgende:
Ik begin het nieuwe jaar goed ^O^ Ik heb het contact verbroken met iemand en dit heeft tot gevolg ook met de partner van die persoon. Mijn partner is met 1 van hen bevriend.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 23:33 schreef -Ferb- het volgende:
Dat getuigt niet van meer klasse, maar van dom en blind achter je partner staan en het IQ hebben van een eencellige.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 23:42 schreef -Ferb- het volgende:
Ik kan niet “vrolijk” verder gaan. Als mijn partner zou gaan, zou ik dat niet leuk vinden en ik kan dat moeilijk verbergen. Ik zou mijn partner laten merken dat ik het echt niet leuk vind. Op wat voor manier weet ik niet.
Verwarrend hoor. ;(. Je vindt het niet leuk dat jouw partner nou precies doet wat je verwacht van de partner van de ander. Alleen wanneer het in jouw voordeel is dus?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 januari 2019 @ 01:19:55 #204
163650 Greys
pi_184212798
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 01:04 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Waarom zie jij dit als straffen? Moet ik alleen thuis blijven zitten terwijl mijn partner plezier heeft? Mag ik ook iets wat ik leuk vind gaan doen?
Niemand zegt toch dat je dat niet mag? :D En ik zie het niet als straffen, maar jij. Overduidelijk. Anders had je er niet 'iemand die hij niet mag en ik moet blijven slapen' bijgezet. Tis allemaal zo doorzichtig. "Jij gaat iets doen met iemand die ik niet leuk vind dus dan ga ik lekker uitgerekend die avond blijven slapen bij iemand die jij niet leuk vindt. Pluh!". Kind toch..

Ga lekker bij diegene slapen en blijf lekker pruilen en zeuren. Dan zijn binnenkort al je issues met je relatie en die vrienden van tafel. :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 05-01-2019 01:29:49 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 januari 2019 @ 01:23:03 #205
163650 Greys
pi_184212843
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 01:14 schreef jogy het volgende:

[..]

[..]

[..]

Verwarrend hoor. ;(. Je vindt het niet leuk dat jouw partner nou precies doet wat je verwacht van de partner van de ander. Alleen wanneer het in jouw voordeel is dus?
Ja maar nee maar ja maar nee dat is ANDERS jogy. Snap dat dan joh.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 5 januari 2019 @ 01:25:10 #206
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_184212876
:')
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_184213004
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 01:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Niemand zegt toch dat je dat niet mag? :D En ik zie het niet als straffen, maar jij. Overduidelijk. Anders had je er niet 'iemand die hij niet mag en ik moet blijven slapen' bijgezet. (Hebben ze daar geen OV of taxi's?) Tis allemaal zo doorzichtig.

Dus ga lekker bij diegene slapen en blijf lekker pruilen en zeuren. Dan zijn binnenkort al je issues met je relatie en die vrienden van tafel. :Y
*Iemand die mijn partner niet leuk vindt. Net als ik die vrienden niet leuk vind.

Ik zie het als ook een leuke avond hebben en wellicht had ik iets anders kunnen kiezen. Maar ik vind uitgaan echt leuk en slaap dan liever in die stad dan dronken te wachten tot de eerste trein weer gaat, of een rib uit mijn lijf voor een taxi betalen. Enig idee wat er kan gebeuren als je dronken op het station aan het wachten bent?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
[/quote]
pi_184213059
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 01:14 schreef jogy het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik verwacht niks van de partner van degene die ik heb verbannen. Ik vind het gezien wat er speelt onnadenkend dom.
[/quote]
  zaterdag 5 januari 2019 @ 01:58:20 #209
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_184213338
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 01:34 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik verwacht niks van de partner van degene die ik heb verbannen. Ik vind het gezien wat er speelt onnadenkend dom.
Nou,wees blij dat jouw partner dan wel nadenkt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Moderator zaterdag 5 januari 2019 @ 01:58:29 #210
441859 crew  Lenny77
pi_184213340
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 01:32 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

*Iemand die mijn partner niet leuk vindt. Net als ik die vrienden niet leuk vind.

Ik zie het als ook een leuke avond hebben en wellicht had ik iets anders kunnen kiezen. Maar ik vind uitgaan echt leuk en slaap dan liever in die stad dan dronken te wachten tot de eerste trein weer gaat, of een rib uit mijn lijf voor een taxi betalen. Enig idee wat er kan gebeuren als je dronken op het station aan het wachten bent?
Ik weet iets!!!! Niet drinken *O*

Jezus man..
Wedden dat die persoon waar je bij blijft slapen een man is?
En dat DIT gedoe je eigenlijk wel goed uitkomt?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184213410
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 01:32 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Pfff

Ik ben blij dat ik single ben

Verder alles goed Meis?
  zaterdag 5 januari 2019 @ 02:24:21 #212
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_184213532
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 01:34 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Wat speelt er dan?
Prrrrr
pi_184213551
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 02:24 schreef mspoez het volgende:

[..]

Wat speelt er dan?
Dat wil ze dus niet zeggen
  zaterdag 5 januari 2019 @ 02:29:52 #214
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_184213568
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 02:27 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Dat wil ze dus niet zeggen
t Valt toch te proberen.
Prrrrr
pi_184213572
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 02:29 schreef mspoez het volgende:

[..]

t Valt toch te proberen.
Fair point

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2019 02:30:36 ]
  zaterdag 5 januari 2019 @ 07:14:34 #216
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_184214212
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 23:42 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik kan niet “vrolijk” verder gaan. Als mijn partner zou gaan, zou ik dat niet leuk vinden en ik kan dat moeilijk verbergen. Ik zou mijn partner laten merken dat ik het echt niet leuk vind. Op wat voor manier weet ik niet.
Wat dacht je ervan om gewoon tegen je partner te zeggen dat je het niet leuk vindt en hem uit te leggen waarom je het niet leuk vindt. Dan kun je kijken of je het kunt uitpraten.

Hem laten merken dat je het niet leuk vindt door te proberen hem met een actie van jouw kant te laten voelen hoe het voor jou voelt, is echt puberniveau. Hetzelfde geldt overigens voor je voortdurende gedraai in dit topic. Ook wanneer zaken zo klaar zijn als een klontje, blijf jij je maar verdedigen met ‘dat zijn maar aannames’.

En je kan dus niet accepteren dat hij die vriendschap voorzet. Je zegt wel dat je dat accepteert, maar dat blijkt dus niet. Want als hij je nu zou kwetsen door iets leuks met ze zou doen, dan vind je het de volgende keer dus ook niet leuk. Wees daar dan ook gewoon eerlijk over.
The love you take is equal to the love you make.
pi_184214525
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 13:42 schreef -Ferb- het volgende:
Ik begin het nieuwe jaar goed ^O^ Ik heb het contact verbroken met iemand
Die iemand is het jaar beter begonnen :+ ^O^
Geen contact meer met jou *O*

Wat een rust! Geen drama, draaikonterij en egoïstische en onzinnige verhalen en gedoe meer. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184214645
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 07:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat dacht je ervan om gewoon tegen je partner te zeggen dat je het niet leuk vindt en hem uit te leggen waarom je het niet leuk vindt. Dan kun je kijken of je het kunt uitpraten.

Hem laten merken dat je het niet leuk vindt door te proberen hem met een actie van jouw kant te laten voelen hoe het voor jou voelt, is echt puberniveau. Hetzelfde geldt overigens voor je voortdurende gedraai in dit topic. Ook wanneer zaken zo klaar zijn als een klontje, blijf jij je maar verdedigen met ‘dat zijn maar aannames’.

En je kan dus niet accepteren dat hij die vriendschap voorzet. Je zegt wel dat je dat accepteert, maar dat blijkt dus niet. Want als hij je nu zou kwetsen door iets leuks met ze zou doen, dan vind je het de volgende keer dus ook niet leuk. Wees daar dan ook gewoon eerlijk over.
Dat weet mijn partner, ik heb dat gezegd. Uitpraten lukt niet. Hij blijft van mening dat het oké is als hij zou gaan. Dat is niet oké als je partner er geen goed gevoel bij heeft, het maakt niet uit wat de reden daarvoor is. Als het andersom zou zijn zou ik niet gaan.

Als je doelt op mijn vorige topic: Ik weet niet wat ik had gedaan als ik die jongen gevonden zou hebben. Ik zou hem graag ontmoeten om te zien wie het precies was, maar niet mijn relatie voor verbreken.

Ik accepteer hun vriendschap wel. Als zij iets met zijn tweeën willen doen heb ik daar geen probleem mee.
[/quote]
pi_184214670
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 09:14 schreef -Ferb- het volgende:

Ik accepteer hun vriendschap wel. Als zij iets met zijn tweeën willen doen heb ik daar geen probleem mee.
Maar als de vriendin van de vriend van je vriend meegaat schiet je bijna in een psychose....
pi_184214722
Heb jij nou het contact met die ander verbroken of heeft die ander het contact met jou verbroken?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  Official ESF Kreviewer zaterdag 5 januari 2019 @ 09:25:36 #221
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184214725
quote:
.

Je hele denkwijze is fout. Hij kent die jongen al jaren langer dan hij jou kent. "geen problemen mee" klinkt alsof je toestemming hebt gegeven en dat is helemaal geen goede basis
pi_184214932
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 09:24 schreef MissMSX het volgende:
Heb jij nou het contact met die ander verbroken of heeft die ander het contact met jou verbroken?
Ik heb één van de twee verbannen uit mijn leven en de partner heeft mij verbannen.
[/quote]
pi_184214989
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 09:49 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik heb één van de twee verbannen uit mijn leven en de partner heeft mij verbannen.
Dus jij hebt de vriendin van de vriend van jou vriend de huid volgescholden en gezegd dat je haar nooit meer hoeft te zien. Daarop heeft de vriend van jou vriend gezegd dat hij ook geen behoefte meer aan dit dramaqueen gedrag van jou heeft?
pi_184215018
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 09:25 schreef Kreator het volgende:

[..]

Je hele denkwijze is fout. Hij kent die jongen al jaren langer dan hij jou kent. "geen problemen mee" klinkt alsof je toestemming hebt gegeven en dat is helemaal geen goede basis
Ik weet niet wat jij in die woorden ziet, maar klinken als toestemming geven klinkt als een aparte leeskunst. Ik heb die persoon nooit leuk gevonden, maar het altijd geaccepteerd omdat mijn partner bevriend is. Ik hoef niet iedereen waar mijn partner mee omgaat geweldig te vinden.

Dat hij die jongen langer kent maakt niet uit. Stel dat er iets gebeurd was waardoor ik mijn partner voor de keuze zou stellen: vriendschap of relatie, dan zou mijn partner als het goed is voor de relatie kiezen. Dat zou jij als het goed is ook doen nietwaar? Met een partner moet je namelijk nog je hele leven door. Vriendschappen komen en gaan.
[/quote]
pi_184215030
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 09:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus jij hebt de vriendin van de vriend van jou vriend de huid volgescholden en gezegd dat je haar nooit meer hoeft te zien. Daarop heeft de vriend van jou vriend gezegd dat hij ook geen behoefte meer aan dit dramaqueen gedrag van jou heeft?
Nee.
[/quote]
pi_184215145
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 09:49 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Maar dat is niet dezelfde persoon? Met wie heb jij nou precies het contact verbroken dan?
50.000 O+
pi_184215168
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 09:59 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij in die woorden ziet, maar klinken als toestemming geven klinkt als een aparte leeskunst. Ik heb die persoon nooit leuk gevonden, maar het altijd geaccepteerd omdat mijn partner bevriend is. Ik hoef niet iedereen waar mijn partner mee omgaat geweldig te vinden.

Dat hij die jongen langer kent maakt niet uit. Stel dat er iets gebeurd was waardoor ik mijn partner voor de keuze zou stellen: vriendschap of relatie, dan zou mijn partner als het goed is voor de relatie kiezen. Dat zou jij als het goed is ook doen nietwaar? Met een partner moet je namelijk nog je hele leven door. Vriendschappen komen en gaan.
Ah, dus jij hebt het contact met de vriend verbroken waarop de partner ook geen contact met jou meer wil?
50.000 O+
pi_184215169
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:10 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Maar dat is niet dezelfde persoon? Met wie heb jij nou precies het contact verbroken dan?
Met de persoon waar mijn partner vriendschap mee heeft.
[/quote]
pi_184215237
quote:

[..]

Natuurlijk maakt dat wel uit. Sommige vriendschappen zijn dusdanig goed dat ze altijd blijven.

En het hangt helemaal af van de reden van het verbreken van het contact hoe iemand daarmee omgaat. Maar die wil je niet geven, dus kan niemand hier er iets zinnigs over zeggen.
50.000 O+
pi_184215258
Bovendien is het geen keuze: vriendschap of relatie. Jouw partner wil blijkbaar beide. En dat zou ook prima moeten kunnen. Maar jij maakt er een starre halszaak van. Dat is jouw keuze en jouw probleem en dat moet je niet bij je partner neerleggen.
50.000 O+
pi_184215397
quote:

[..]

Waarom zou dat moeten?
Partners kunnen veranderen, jij kunt veranderen en dan kan er een moment komen dat een vriendschap belangrijker wordt dan een relatie.
En als jij je houding blijft volhouden dan denk ik dat dat moment voor je partner ook snel genoeg komt. Tenzij het jouw deurmat is.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184215403
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:18 schreef MissMSX het volgende:
Bovendien is het geen keuze: vriendschap of relatie. Jouw partner wil blijkbaar beide. En dat zou ook prima moeten kunnen. Maar jij maakt er een starre halszaak van. Dat is jouw keuze en jouw probleem en dat moet je niet bij je partner neerleggen.
En dat.
pi_184215422
quote:

[..]

Dat weet mijn partner, ik heb dat gezegd. Uitpraten lukt niet. Hij blijft van mening dat het oké is als hij zou gaan. Dat is niet oké als je partner er geen goed gevoel bij heeft, het maakt niet uit wat de reden daarvoor is. Als het andersom zou zijn zou ik niet gaan.

Als je doelt op mijn vorige topic: Ik weet niet wat ik had gedaan als ik die jongen gevonden zou hebben. Ik zou hem graag ontmoeten om te zien wie het precies was, maar niet mijn relatie voor verbreken.

jij ziet iemand onderweg, probeert met lichtsignalen zijn aandacht te trekken ( met nu volgens jou je partner naast je in de auto) en diegene wil je heel graag ontmoeten om te zien wie het precies was. Ok dan, spoor jij wel?
pi_184215491
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:18 schreef MissMSX het volgende:
Dat leg ik ook niet bij mijn partner neer. Maar het geld net zo voor mijn partner dat hij de reactie op zijn actie voor lief moet nemen, als ik dat moet. Als hij gaat dan is het een korte tijd niet leuk tussen ons bij terugkomst. Omdat ik het nou eenmaal niet kan verbergen als ik boos ben. Ik zou boos zijn vanwege teleurstelling, dat hij toch gaat, terwijl ik heb gezegd dat ik dat liever niet zie gebeuren omdat ik het oneerlijk tegenover mij vind en het me zou kwetsen. Als hij zou gaan kwetst hij me dus met volle bewustzijn daarvan. Dat is niet oké.
[/quote]
  Official ESF Kreviewer zaterdag 5 januari 2019 @ 10:39:42 #235
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184215517
quote:
.

:D. Goeie troll dit. Natuurlijk zou ik jou keihard dumpen en er met mijn vrienden om lachen. Wie denk je wel niet dat je bent.
pi_184215533
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waarom zou dat moeten?
Partners kunnen veranderen, jij kunt veranderen en dan kan er een moment komen dat een vriendschap belangrijker wordt dan een relatie.
En als jij je houding blijft volhouden dan denk ik dat dat moment voor je partner ook snel genoeg komt. Tenzij het jouw deurmat is.
Omdat wij bij elkaar willen blijven tot de dood ons scheidt. Een relatie (en een huwelijk sowieso) hoort belangrijker voor je te zijn dan vriendschap.
[/quote]
pi_184215536
Ikke ik Ikke ik ik ik :r

Het draait alleen maar om jou in die relatie en het doet er duidelijk niet toe wat je partner wil. Als ik jouw partner was zou ik heel hard rennen :o

Ga gewoon lekker stappen en laat je partner met die vrienden weg gaan. Jullie beide een leuke avond.
I solemnly swear i'm up to no good
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 januari 2019 @ 10:43:03 #238
163650 Greys
pi_184215554
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:37 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat leg ik ook niet bij mijn partner neer. Maar het geld net zo voor mijn partner dat hij de reactie op zijn actie voor lief moet nemen, als ik dat moet. Als hij gaat dan is het een korte tijd niet leuk tussen ons bij terugkomst. Omdat ik het nou eenmaal niet kan verbergen als ik boos ben. Ik zou boos zijn vanwege teleurstelling, dat hij toch gaat, terwijl ik heb gezegd dat ik dat liever niet zie gebeuren omdat ik het oneerlijk tegenover mij vind en het me zou kwetsen. Als hij zou gaan kwetst hij me dus met volle bewustzijn daarvan. Dat is niet oké.
Ik ik ik ik ik ik ik. :D

Even uit nieuwsgierigheid, wat zei je partner eigenlijk toen je knipperend de aandacht van die jongen wilde trekken in die blauwe auto en hij ernaast zat? Was ie boos? Was ie gekwetst toen je dat 'met volle bewustzijn' deed? Was het toen een tijdje 'niet leuk tussen jullie omdat hij nou eenmaal niet kon verbergen dat ie boos was'?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184215571
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ikke ik Ikke ik ik ik :r

Het draait alleen maar om jou in die relatie en het doet er duidelijk niet toe wat je partner wil. Als ik jouw partner was zou ik heel hard rennen :o

Ga gewoon lekker stappen en laat je partner met die vrienden weg gaan. Jullie beide een leuke avond.
Dat ik ook een leuke avond zou hebben doet niets af aan het blijvende feit dat ik het absoluut niet leuk zou vinden als mijn partner daadwerkelijk zou gaan.
[/quote]
  zaterdag 5 januari 2019 @ 10:46:29 #240
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184215584
Stappen terwijl je boos bent op je partner is altijd zo een mooi recept voor nieuwe topics. Ik juich dit dus van harte toe.
pi_184215589
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ik ik ik ik ik ik. :D

Even uit nieuwsgierigheid, wat zei je partner eigenlijk toen je knipperend de aandacht van die jongen wilde trekken in die blauwe auto en hij ernaast zat? Was ie boos? Was ie gekwetst toen je dat 'met volle bewustzijn' deed? Was het toen een tijdje 'niet leuk tussen jullie omdat hij nou eenmaal niet kon verbergen dat ie boos was'?
Hij kent me.
[/quote]
  zaterdag 5 januari 2019 @ 10:48:58 #242
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184215621
quote:
Ik zou voor de jarenlange vriendschap kiezen, no matter what. Iemand die je (bijna) je hele leven als (goede) vriend hebt, bijna als een broer of zus, is vele malen meer waard dan een partner die pas later je leven is binnengekomen. Een vriend zal ook niet eisen zo'n keuze te moeten maken. En in een echte vriendschap is het geen komen en gaan, het zijn doorgaans de partners die komen en gaan, want ondanks alle romantiek zijn de scheidingscijfers van mensen die elkaar eeuwige trouw beloofden nog steeds heel hoog.
Ik denk dus dat je een heel grote inschattingsfout maakt als jij denkt dat je partner voor jou gaat kiezen omdat je zijn partner bent. Uiteidelijk stelt zo'n relatie heel weinig voor en is die verbroken zodra er een betere partner in beeld komt, op de A28 of zo.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 januari 2019 @ 10:49:04 #243
163650 Greys
pi_184215622
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:45 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat ik ook een leuke avond zou hebben doet niets af aan het blijvende feit dat ik het absoluut niet leuk zou vinden als mijn partner daadwerkelijk zou gaan.
Nou en?

Maak het gewoon uit.
Win-win in jullie geval.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184215625
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:40 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Omdat wij bij elkaar willen blijven tot de dood ons scheidt. Een relatie (en een huwelijk sowieso) hoort belangrijker voor je te zijn dan vriendschap.
Dat bepaal jij voor jullie beiden? Als je partner er ook zo over dacht had hij immers wel een punt achter de vriendschap gezet :)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 januari 2019 @ 10:49:47 #245
163650 Greys
pi_184215630
quote:
12s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:46 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Hij kent me.
Hij maakt zich er dus niet zo druk om als jij iets doet wat hij niet zo leuk vindt. Zou jij ook eens moeten proberen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184215642
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:48 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik zou voor de jarenlange vriendschap kiezen, no matter what. Iemand die je (bijna) je hele leven als (goede) vriend hebt, bijna als een broer of zus, is vele malen meer waard dan een partner die pas later je leven is binnengekomen. Een vriend zal ook niet eisen zo'n keuze te moeten maken. En in een echte vriendschap is het geen komen en gaan, het zijn doorgaans de partners die komen en gaan, want ondanks alle romantiek zijn de scheidingscijfers van mensen die elkaar eeuwige trouw beloofden nog steeds heel hoog.
Ik denk dus dat je een heel grote inschattingsfout maakt als jij denkt dat je partner voor jou gaat kiezen omdat je zijn partner bent. Uiteidelijk stelt zo'n relatie heel weinig voor en is die verbroken zodra er een betere partner in beeld komt, op de A28 of zo.
Ik vind mijn partner belangrijker dan vriendschap.
[/quote]
  zaterdag 5 januari 2019 @ 10:54:23 #247
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184215678
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:40 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dan heb jij vriendschap niet begrepen. Vriendschap is vele malen belangrijker dan een relatie. De beste relaties zijn daarom gebaseerd op vriendschap tussen de partners. Het is dat vrienden doorgaans van hetzelfde geslacht zijn en dan zullen de meesten een partner van het andere geslacht moeten zoeken voor seksuele behoeften en voortplanting, maar verder zijn echte vrienden minstens zoveel waard als een partner, zo niet meer.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 5 januari 2019 @ 10:54:31 #248
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184215679
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:50 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Misschien, na 22 jaar huwelijk en je maakt een nieuwe vriend die niet lekker ligt. Dat je erover kunt praten of overleggen. Lijkt me alsnog een slechte reden, maar goed.

Niet na drie maanden verkering en een vriendschap van jaren.
pi_184215688
Wat een vermoeiend topic. Grow up TO.
Alius aliud dicit
  zaterdag 5 januari 2019 @ 10:58:27 #250
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184215727
quote:

[..]

Ik heb niet de indruk dat je vrienden hebt.
En het is niet de vraag of jij dat belangrijker vindt, maar of je partner dat vindt. Het lijkt er namelijk op dat hij voor de vriendschap kiest en niet voor jou.
Ga ook na hoeveel partners hij al die jaren heeft gehad terwijl die vriendschap maar voortduurde. Jij bent net als die andere partners uiteindelijk inwisselbaar

[ Bericht 0% gewijzigd door Lunatiek op 05-01-2019 11:11:58 ]
  zaterdag 5 januari 2019 @ 11:10:18 #251
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184215859
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 22:56 schreef -Ferb- het volgende:
Het lijkt mij een eerlijke “deal” als ik die avond doorbreng met mijn bestie en uitga. Alleen betekent dat wel dat ik bij die persoon moet blijven slapen, er mag niet gereden worden met drank op.
Dit stukje heeft tot wel een hoog na-na-na-na-na gehalte. Raar he dat het gelezen wordt al straffen.
Niet omdat je nou eenmaal vind dat je de ander niet aan een ketting hebt liggen of dat je zelf aan de ketting ligt.

quote:
12s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:46 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Hij kent me.
Misschien dat hij daarom ook niet zo'n goed gevoel over jou en je bestie heeft wellicht?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_184215870
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:49 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat bepaal jij voor jullie beiden? Als je partner er ook zo over dacht had hij immers wel een punt achter de vriendschap gezet :)
Waarom zou hij dat doen? Ik heb dat niet aan mijn partner gevraagd.
[/quote]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 januari 2019 @ 11:15:12 #253
163650 Greys
pi_184215912
quote:

[..]

Ik vind mijn partnereen random stranger op de a28 belangrijker dan vriendschapmijn partner
ftfy
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184215915
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij maakt zich er dus niet zo druk om als jij iets doet wat hij niet zo leuk vindt. Zou jij ook eens moeten proberen.
Ik schrijf alleen dat hij me kent. Waarom maak jij daarvan dat hij dat niet leuk vindt?
[/quote]
pi_184215921
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:15 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik schrijf alleen dat hij me kent. Waarom maak jij daarvan dat hij dat niet leuk vindt?
je bent echt 12 he :')

Stampvoet
pi_184215930
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:54 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dan heb jij vriendschap niet begrepen. Vriendschap is vele malen belangrijker dan een relatie. De beste relaties zijn daarom gebaseerd op vriendschap tussen de partners. Het is dat vrienden doorgaans van hetzelfde geslacht zijn en dan zullen de meesten een partner van het andere geslacht moeten zoeken voor seksuele behoeften en voortplanting, maar verder zijn echte vrienden minstens zoveel waard als een partner, zo niet meer.
Voor mij niet. Dat blijkt uit het feit dat ik geen seconde verdriet heb gehad om mijn verbroken vriendschap in deze.
[/quote]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 januari 2019 @ 11:17:04 #257
163650 Greys
pi_184215936
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:15 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Goed. Als hij jou die lol gunt, waarom andersom dan niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184215944
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:16 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Voor mij niet. Dat blijkt uit het feit dat ik geen seconde verdriet heb gehad om mijn verbroken vriendschap in deze.
Hoe lang waren jullie bevriend?
  zaterdag 5 januari 2019 @ 11:17:59 #259
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184215951
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 20:14 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik jank niet dat ik niet mee mag. Ik wil niet eens mee. Ik heb die persoon nooit leuk gevonden, maar nu is er zelfs haat.
Rare vriendschap.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_184215986
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:58 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik heb niet de indruk dat je vrienden hebt.
En het is niet de vraag of jij dat belangrijker vindt, maar of je partner dat vindt. Het lijkt er namelijk op dat hij voor de vriendschap kiest en niet voor jou.
Ga ook na hoeveel partners hij al die jaren heeft gehad terwijl die vriendschap maar voortduurde. Jij bent net als die andere partners uiteindelijk inwisselbaar
Ik heb nu nog drie vrienden, geen vriendinnen meer.

Ik weet niet waar mijn partner voor zou kiezen áls ik die keuze voor zou leggen. Maar mijn partner heeft meer vriendschappen gehad dan partners.
[/quote]
pi_184216032
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:11 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Waarom zou hij dat doen? Ik heb dat niet aan mijn partner gevraagd.
Hij kan toch ook zelf nadenken? Als hij net als jij zou vinden dat een relatie belangrijker is dan vriendschap, dan had hij de vriendschap wel verbroken.
pi_184216035
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:16 schreef Allures het volgende:

[..]

je bent echt 12 he :')

Stampvoet
Ik schrijf alleen een feit op waar hij iets van maakt wat ik niet gezegd heb en stel daarna een vraag. Waarom is dat “12-jarigen-gedrag” volgens jou? Denk je niet dat 12-jarigen heel anders zouden reageren? Heb je kinderen?
[/quote]
pi_184216049
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Goed. Als hij jou die lol gunt, waarom andersom dan niet?
Dat was iets met oneerlijk tegenover mij.
[/quote]
pi_184216066
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:17 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

[..]

Hoe lang waren jullie bevriend?
Ik weet niet exact hoe lang maar om en nabij de 20 jaar.
[/quote]
pi_184216078
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:17 schreef Elpis het volgende:

[..]

Rare vriendschap.
Dat had ik niet met die persoon.
[/quote]
  zaterdag 5 januari 2019 @ 11:28:27 #266
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184216085
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:26 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat was iets met oneerlijk tegenover mij.
Dat wat jij als enige in dit hele topic oneerlijk vindt.
pi_184216099
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:24 schreef Chia het volgende:

[..]

Als hij net als jij zou vinden dat een relatie belangrijker is dan vriendschap, dan had hij de vriendschap wel verbroken.
Nee, waarom?
[/quote]
  zaterdag 5 januari 2019 @ 11:30:30 #268
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184216115
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:28 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Toch noemde je het vriendschap:

quote:

[..]

pi_184216121
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:27 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik weet niet exact hoe lang maar om en nabij de 20 jaar.
Je vriend en dat andere stel zijn al 20 jaar bevriend?
Ik heb ook een keer zoiets gehad, onthoud dat je niet iedereen leuk hoeft te vinden en andersom ook. Laat hem gewoon gaan en niet te moeilijk over doen.
pi_184216126
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:30 schreef Elpis het volgende:

[..]

Toch noemde je het vriendschap:

[..]

Ik had het niet over die persoon.
[/quote]
  zaterdag 5 januari 2019 @ 11:33:46 #271
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184216143
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:28 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

quote:

[..]

Wat is het nou? Vrienden of niet met de partner van je partner?
pi_184216167
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:33 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

[..]

Wat is het nou? Vrienden of niet met de partner van je partner?
Degene die ik verbannen heb ben ik nooit bevriend mee geweest.
[/quote]
pi_184216181
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:35 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dan is het probleem toch opgelost?
  zaterdag 5 januari 2019 @ 11:37:40 #274
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184216186
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:29 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Nee, waarom?
Omdat jij dat zo'n beetje van hem eist. Hij moet van jou stennis gaan maken met zijn vriend omdat jij niet mee wilt doen aan wat je partner van zijn vriend heeft gekregen.
En dat is onredelijk.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 11:38:38 #275
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184216201
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:31 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik had het niet over die persoon.
Uhuh daarom meldde je ook 'in deze' erachter.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 11:39:05 #276
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184216210
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:35 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dan is het ook logisch dat je er geen verdriet van hebt. En dus draaikont je weer wat aan.
pi_184216302
quote:

[..]

Huh? Nu is het jouw vriend met wie je de relatie verbroken hebt? :?
50.000 O+
pi_184216314
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:37 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Omdat jij dat zo'n beetje van hem eist. Hij moet van jou stennis gaan maken met zijn vriend omdat jij niet mee wilt doen aan wat je partner van zijn vriend heeft gekregen.
En dat is onredelijk.
Dat heb ik nog nooit van mijn partner geëist. Mij partner hoeft geen stennis te maken, alleen vragen of zij hem op een andere manier willen bedanken vanwege wat er speelt met de reden dat het oneerlijk tegenover mij is als zij alleen hem uitnodigen. Dat dat niet oké is, omdat ik er oorspronkelijk bij hoorde. Het is niet oké om te doen alsof ik er niet ben. Het probleem is dat mij uitnodigen ook niet gaat. Een andere oplossing verzinnen om te bedanken zou voor iedereen het beste zijn. Niemand wordt dan teleurgesteld.
[/quote]
pi_184216343
quote:
4s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:45 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit van mijn partner geëist. Mij partner hoeft geen stennis te maken, alleen vragen of zij hem op een andere manier willen bedanken vanwege wat er speelt met de reden dat het oneerlijk tegenover mij is als zij alleen hem uitnodigen. Dat dat niet oké is, omdat ik er oorspronkelijk bij hoorde. Het is niet oké om te doen alsof ik er niet ben. Het probleem is dat mij uitnodigen ook niet gaat. Een andere oplossing verzinnen om te bedanken zou voor iedereen het beste zijn. Niemand wordt dan teleurgesteld.
Je zeurt, zet je erover heen.
De enige die teleurgesteld is ben jij in deze.
pi_184216349
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:39 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dan is het ook logisch dat je er geen verdriet van hebt. En dus draaikont je weer wat aan.
Ik heb het niet wat betreft verdrietig zijn om een verbroken vriendschap over de persoon die ik verbannen heb. Daar ben ik nooit bevriend mee geweest, waarom zou ik dat vriendschap noemen?
[/quote]
pi_184216353
quote:

[..]
. Niemand wordt dan teleurgesteld.
behalve dan de andere 3 mensen :D
En precies hierom ben je net een kind. Je denkt alleen aan jezelf en vanuit jezelf
En al je reacties zijn als die van een verongelijkte puber die de boel naar haar hand probeert te zetten. En gelukkig enorm daarin faalt
pi_184216362
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:44 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Huh? Nu is het jouw vriend met wie je de relatie verbroken hebt? :?
Relatie vs vriendschap. Wat klopt er dan niet aan jouw vraag?
[/quote]
pi_184216374
quote:

[..]

Jouw partner, zijn vriend, en diens partner zijn dan teleurgesteld.
50.000 O+
pi_184216393
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:48 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Relatie vs vriendschap. Wat klopt er dan niet aan jouw vraag?
Je had het over geen spijt hebben van een verbroken vriendschap.

Je bent gewoon heel onduidelijk steeds waardoor mensen hier steeds op het verkeerde been worden gezet over de hele situatie. Wees eens duidelijk.
50.000 O+
pi_184216395
Heeft iemand een korte samenvatting? Ik snap er niks meer van.
  Vis een optie? zaterdag 5 januari 2019 @ 11:52:47 #286
70532 loveli
N
pi_184216422
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:50 schreef StrawberryMilkshake het volgende:
Heeft iemand een korte samenvatting? Ik snap er niks meer van.
crap in = crap out
pi_184216430
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:48 schreef Allures het volgende:

[..]

behalve dan de andere 3 mensen :D
En precies hierom ben je net een kind. Je denkt alleen aan jezelf en vanuit jezelf
En al je reacties zijn als die van een verongelijkte puber die de boel naar haar hand probeert te zetten. En gelukkig enorm daarin faalt
Die zijn dan niet teleurgesteld. Wat afgesproken was kunnen zij ook met zijn tweeën of met andere vrienden of familie doen. Dat is het punt niet.

Je weet niet of ik daarin faal. Voor nu is er nog niks aan de hand. Het duurt namelijk een behoorlijke tijd voor zij hem uit kunnen nodigen.
[/quote]
pi_184216449
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:53 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Die zijn dan niet teleurgesteld. Wat afgesproken was kunnen zij ook met zijn tweeën of met andere vrienden of familie doen. Dat is het punt niet.

Je weet niet of ik daarin faal. Voor nu is er nog niks aan de hand. Het duurt namelijk een behoorlijke tijd voor zij hem uit kunnen nodigen.
Ze gaan trouwen en jij bent niet uitgenodigd? Ze krijgen een baby en jij mag niet op kraamvisite komen?
pi_184216460
quote:

[..]

Maar ze willen dit niet met anderen doen, ze willen dit met z'n drieën doen.
50.000 O+
  zaterdag 5 januari 2019 @ 11:56:29 #290
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184216470
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:55 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

[..]

Ze gaan trouwen en jij bent niet uitgenodigd? Ze krijgen een baby en jij mag niet op kraamvisite komen?
Dat zou een raar bedankje zijn. :{
Ik geloof dat zelfs ik dan maar om een gewoon cadeautje zou vragen. :+
pi_184216496
quote:

[..]

en ze willen het met zijn 3en doen. Deal with it
Je faalt hier in ieder geval :D met je gedraai en mysterieus doen in een poging de boel naar je hand te zetten dus ik heb goeie hoop
pi_184216513
quote:

[..]

Je hebt je vriend opgesloten in de kelder waardoor uitnodigingen hem niet bereiken?
pi_184216521
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:50 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Je had het over geen spijt hebben van een verbroken vriendschap.

Je bent gewoon heel onduidelijk steeds waardoor mensen hier steeds op het verkeerde been worden gezet over de hele situatie. Wees eens duidelijk.
Je hebt personen A&B en C&D.

A en D zijn bevriend en B en C ook. Ik ben persoon D, mijn partner is persoon C. Ik heb persoon B verbannen, waarop A mij verbannen heeft.
[/quote]
pi_184216524
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:56 schreef Elpis het volgende:

[..]

Dat zou een raar bedankje zijn. :{
Ik geloof dat zelfs ik dan maar om een gewoon cadeautje zou vragen. :+
Oh het gaat over een bedankje?
En de vriend van ts moet deze vriendschap op het spel zetten omdat zij geen bedankje krijgt?
Gaat het over een etentje of dagje uit of iets dergelijks?
En ts is nu dus over de emmer omdat haar vriend het bedankje graag aanneemt en zij er geen deel van uitmaakt?
pi_184216544
quote:

[..]

En dat je partner teleurgesteld gaat zijn omdat jij hem dwingt hij zich door jou laat dwingen niet met die activiteit mee te doen laat je voor het gemak buiten beschouwing :')
pi_184216557
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 12:00 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

A en D zijn bevriend en B en C ook. Ik ben persoon D, mijn partner is persoon C. Ik heb persoon B verbannen, waarop A mij verbannen heeft.
Oké duidelijk. Wat was de reden van de permaban?
  zaterdag 5 januari 2019 @ 12:03:25 #297
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184216561
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 12:00 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

[..]

En de vriend van ts moet deze vriendschap op het spel zetten omdat zij geen bedankje krijgt?
En ts is nu dus over de emmer omdat haar vriend het bedankje graag aanneemt en zij er geen deel van uitmaakt?
Klopt. Maar beloofd he? Dan houden we ons eraan vast. Als een pitbull.
Reden van ban wil ts niet zeggen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:59 schreef Chia het volgende:

[..]

Je hebt je vriend opgesloten in de kelder waardoor uitnodigingen hem niet bereiken?
_O-

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 02:06 schreef -mosrednA het volgende:
Verder alles goed Meis?
Ondanks dat ik dit soort kinderachtig gezeik eerder bij een vrouw zou verwachten :@ heb ik toch sterk het gevoel dat ts een man is. Of het type troll of type Gordon is ben ik nog niet over uit.

Er komt toch straks wel een deel 2 he? :)
pi_184216568
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 12:00 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dus je was al vrienden met A voordat jullie relaties met respectievelijk B en C kregen?
50.000 O+
  Moderator zaterdag 5 januari 2019 @ 12:04:42 #299
441859 crew  Lenny77
pi_184216573
Arme jongen -O-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184216585
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 12:00 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

[..]

Dat staat zelfs letterlijk in de eerste post.
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')