Waarom zie jij dit als straffen? Moet ik alleen thuis blijven zitten terwijl mijn partner plezier heeft? Mag ik ook iets wat ik leuk vind gaan doen?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Verbiedt ie het je dan?
Heb je het al voorgesteld, die 'fair deal' die je ineens bedacht hebt om hem lekker te straffen voor het feit dat ie gewoon z'n vrienden wil blijven zien?
Ben benieuwd hoe lang hij nog zin heeft in jouw doorzichtige gejengel met je gestampvoet en gepruil en dwingelanderitis. Maar het positieve aan dit verhaal: ik gok dat je binnenkort zo vaak als je wilt kunt blijven slapen bij die ene, en hij lekker z'n vrienden blijft zien, omdat jullie dan niets meer met elkaar te maken hebben. Eind goed al goed.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:42 schreef -Ferb- het volgende:
Ik begin het nieuwe jaar goedIk heb het contact verbroken met iemand en dit heeft tot gevolg ook met de partner van die persoon. Mijn partner is met 1 van hen bevriend.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:33 schreef -Ferb- het volgende:
Dat getuigt niet van meer klasse, maar van dom en blind achter je partner staan en het IQ hebben van een eencellige.
Verwarrend hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:42 schreef -Ferb- het volgende:
Ik kan niet “vrolijk” verder gaan. Als mijn partner zou gaan, zou ik dat niet leuk vinden en ik kan dat moeilijk verbergen. Ik zou mijn partner laten merken dat ik het echt niet leuk vind. Op wat voor manier weet ik niet.
Niemand zegt toch dat je dat niet mag?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:04 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Waarom zie jij dit als straffen? Moet ik alleen thuis blijven zitten terwijl mijn partner plezier heeft? Mag ik ook iets wat ik leuk vind gaan doen?
Ja maar nee maar ja maar nee dat is ANDERS jogy. Snap dat dan joh.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:14 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verwarrend hoor.. Je vindt het niet leuk dat jouw partner nou precies doet wat je verwacht van de partner van de ander. Alleen wanneer het in jouw voordeel is dus?
*Iemand die mijn partner niet leuk vindt. Net als ik die vrienden niet leuk vind.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat je dat niet mag?En ik zie het niet als straffen, maar jij. Overduidelijk. Anders had je er niet 'iemand die hij niet mag en ik moet blijven slapen' bijgezet. (Hebben ze daar geen OV of taxi's?) Tis allemaal zo doorzichtig.
Dus ga lekker bij diegene slapen en blijf lekker pruilen en zeuren. Dan zijn binnenkort al je issues met je relatie en die vrienden van tafel.
Ik verwacht niks van de partner van degene die ik heb verbannen. Ik vind het gezien wat er speelt onnadenkend dom.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:14 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verwarrend hoor.. Je vindt het niet leuk dat jouw partner nou precies doet wat je verwacht van de partner van de ander. Alleen wanneer het in jouw voordeel is dus?
Nou,wees blij dat jouw partner dan wel nadenkt.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:34 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik verwacht niks van de partner van degene die ik heb verbannen. Ik vind het gezien wat er speelt onnadenkend dom.
Ik weet iets!!!! Niet drinkenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:32 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
*Iemand die mijn partner niet leuk vindt. Net als ik die vrienden niet leuk vind.
Ik zie het als ook een leuke avond hebben en wellicht had ik iets anders kunnen kiezen. Maar ik vind uitgaan echt leuk en slaap dan liever in die stad dan dronken te wachten tot de eerste trein weer gaat, of een rib uit mijn lijf voor een taxi betalen. Enig idee wat er kan gebeuren als je dronken op het station aan het wachten bent?
Pfffquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:32 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
*Iemand die mijn partner niet leuk vindt. Net als ik die vrienden niet leuk vind.
Ik zie het als ook een leuke avond hebben en wellicht had ik iets anders kunnen kiezen. Maar ik vind uitgaan echt leuk en slaap dan liever in die stad dan dronken te wachten tot de eerste trein weer gaat, of een rib uit mijn lijf voor een taxi betalen. Enig idee wat er kan gebeuren als je dronken op het station aan het wachten bent?
Wat speelt er dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:34 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik verwacht niks van de partner van degene die ik heb verbannen. Ik vind het gezien wat er speelt onnadenkend dom.
Wat dacht je ervan om gewoon tegen je partner te zeggen dat je het niet leuk vindt en hem uit te leggen waarom je het niet leuk vindt. Dan kun je kijken of je het kunt uitpraten.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:42 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik kan niet “vrolijk” verder gaan. Als mijn partner zou gaan, zou ik dat niet leuk vinden en ik kan dat moeilijk verbergen. Ik zou mijn partner laten merken dat ik het echt niet leuk vind. Op wat voor manier weet ik niet.
Die iemand is het jaar beter begonnenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:42 schreef -Ferb- het volgende:
Ik begin het nieuwe jaar goedIk heb het contact verbroken met iemand
Dat weet mijn partner, ik heb dat gezegd. Uitpraten lukt niet. Hij blijft van mening dat het oké is als hij zou gaan. Dat is niet oké als je partner er geen goed gevoel bij heeft, het maakt niet uit wat de reden daarvoor is. Als het andersom zou zijn zou ik niet gaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 07:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om gewoon tegen je partner te zeggen dat je het niet leuk vindt en hem uit te leggen waarom je het niet leuk vindt. Dan kun je kijken of je het kunt uitpraten.
Hem laten merken dat je het niet leuk vindt door te proberen hem met een actie van jouw kant te laten voelen hoe het voor jou voelt, is echt puberniveau. Hetzelfde geldt overigens voor je voortdurende gedraai in dit topic. Ook wanneer zaken zo klaar zijn als een klontje, blijf jij je maar verdedigen met ‘dat zijn maar aannames’.
En je kan dus niet accepteren dat hij die vriendschap voorzet. Je zegt wel dat je dat accepteert, maar dat blijkt dus niet. Want als hij je nu zou kwetsen door iets leuks met ze zou doen, dan vind je het de volgende keer dus ook niet leuk. Wees daar dan ook gewoon eerlijk over.
Maar als de vriendin van de vriend van je vriend meegaat schiet je bijna in een psychose....quote:Op zaterdag 5 januari 2019 09:14 schreef -Ferb- het volgende:
Ik accepteer hun vriendschap wel. Als zij iets met zijn tweeën willen doen heb ik daar geen probleem mee.
Je hele denkwijze is fout. Hij kent die jongen al jaren langer dan hij jou kent. "geen problemen mee" klinkt alsof je toestemming hebt gegeven en dat is helemaal geen goede basisquote:Op zaterdag 5 januari 2019 09:14 schreef -Ferb- het volgende:
.
Ik accepteer hun vriendschap wel. Als zij iets met zijn tweeën willen doen heb ik daar geen probleem mee.
Ik heb één van de twee verbannen uit mijn leven en de partner heeft mij verbannen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 09:24 schreef MissMSX het volgende:
Heb jij nou het contact met die ander verbroken of heeft die ander het contact met jou verbroken?
Dus jij hebt de vriendin van de vriend van jou vriend de huid volgescholden en gezegd dat je haar nooit meer hoeft te zien. Daarop heeft de vriend van jou vriend gezegd dat hij ook geen behoefte meer aan dit dramaqueen gedrag van jou heeft?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 09:49 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik heb één van de twee verbannen uit mijn leven en de partner heeft mij verbannen.
Ik weet niet wat jij in die woorden ziet, maar klinken als toestemming geven klinkt als een aparte leeskunst. Ik heb die persoon nooit leuk gevonden, maar het altijd geaccepteerd omdat mijn partner bevriend is. Ik hoef niet iedereen waar mijn partner mee omgaat geweldig te vinden.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 09:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hele denkwijze is fout. Hij kent die jongen al jaren langer dan hij jou kent. "geen problemen mee" klinkt alsof je toestemming hebt gegeven en dat is helemaal geen goede basis
Nee.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 09:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus jij hebt de vriendin van de vriend van jou vriend de huid volgescholden en gezegd dat je haar nooit meer hoeft te zien. Daarop heeft de vriend van jou vriend gezegd dat hij ook geen behoefte meer aan dit dramaqueen gedrag van jou heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |