abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 januari 2019 @ 11:39:05 #276
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184216210
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:35 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Degene die ik verbannen heb ben ik nooit bevriend mee geweest.
Dan is het ook logisch dat je er geen verdriet van hebt. En dus draaikont je weer wat aan.
pi_184216302
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:16 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Voor mij niet. Dat blijkt uit het feit dat ik geen seconde verdriet heb gehad om mijn verbroken vriendschap in deze.
Huh? Nu is het jouw vriend met wie je de relatie verbroken hebt? :?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_184216314
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:37 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Omdat jij dat zo'n beetje van hem eist. Hij moet van jou stennis gaan maken met zijn vriend omdat jij niet mee wilt doen aan wat je partner van zijn vriend heeft gekregen.
En dat is onredelijk.
Dat heb ik nog nooit van mijn partner geëist. Mij partner hoeft geen stennis te maken, alleen vragen of zij hem op een andere manier willen bedanken vanwege wat er speelt met de reden dat het oneerlijk tegenover mij is als zij alleen hem uitnodigen. Dat dat niet oké is, omdat ik er oorspronkelijk bij hoorde. Het is niet oké om te doen alsof ik er niet ben. Het probleem is dat mij uitnodigen ook niet gaat. Een andere oplossing verzinnen om te bedanken zou voor iedereen het beste zijn. Niemand wordt dan teleurgesteld.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_184216343
quote:
4s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:45 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit van mijn partner geëist. Mij partner hoeft geen stennis te maken, alleen vragen of zij hem op een andere manier willen bedanken vanwege wat er speelt met de reden dat het oneerlijk tegenover mij is als zij alleen hem uitnodigen. Dat dat niet oké is, omdat ik er oorspronkelijk bij hoorde. Het is niet oké om te doen alsof ik er niet ben. Het probleem is dat mij uitnodigen ook niet gaat. Een andere oplossing verzinnen om te bedanken zou voor iedereen het beste zijn. Niemand wordt dan teleurgesteld.
Je zeurt, zet je erover heen.
De enige die teleurgesteld is ben jij in deze.
pi_184216349
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:39 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dan is het ook logisch dat je er geen verdriet van hebt. En dus draaikont je weer wat aan.
Ik heb het niet wat betreft verdrietig zijn om een verbroken vriendschap over de persoon die ik verbannen heb. Daar ben ik nooit bevriend mee geweest, waarom zou ik dat vriendschap noemen?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
[/quote]
pi_184216353
quote:

[..]
. Niemand wordt dan teleurgesteld.
behalve dan de andere 3 mensen :D
En precies hierom ben je net een kind. Je denkt alleen aan jezelf en vanuit jezelf
En al je reacties zijn als die van een verongelijkte puber die de boel naar haar hand probeert te zetten. En gelukkig enorm daarin faalt
pi_184216362
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:44 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Huh? Nu is het jouw vriend met wie je de relatie verbroken hebt? :?
Relatie vs vriendschap. Wat klopt er dan niet aan jouw vraag?
[/quote]
pi_184216374
quote:

[..]

Jouw partner, zijn vriend, en diens partner zijn dan teleurgesteld.
50.000 O+
pi_184216393
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:48 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Relatie vs vriendschap. Wat klopt er dan niet aan jouw vraag?
Je had het over geen spijt hebben van een verbroken vriendschap.

Je bent gewoon heel onduidelijk steeds waardoor mensen hier steeds op het verkeerde been worden gezet over de hele situatie. Wees eens duidelijk.
50.000 O+
pi_184216395
Heeft iemand een korte samenvatting? Ik snap er niks meer van.
  Vis een optie? zaterdag 5 januari 2019 @ 11:52:47 #286
70532 loveli
N
pi_184216422
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:50 schreef StrawberryMilkshake het volgende:
Heeft iemand een korte samenvatting? Ik snap er niks meer van.
crap in = crap out
pi_184216430
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:48 schreef Allures het volgende:

[..]

behalve dan de andere 3 mensen :D
En precies hierom ben je net een kind. Je denkt alleen aan jezelf en vanuit jezelf
En al je reacties zijn als die van een verongelijkte puber die de boel naar haar hand probeert te zetten. En gelukkig enorm daarin faalt
Die zijn dan niet teleurgesteld. Wat afgesproken was kunnen zij ook met zijn tweeën of met andere vrienden of familie doen. Dat is het punt niet.

Je weet niet of ik daarin faal. Voor nu is er nog niks aan de hand. Het duurt namelijk een behoorlijke tijd voor zij hem uit kunnen nodigen.
[/quote]
pi_184216449
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:53 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Die zijn dan niet teleurgesteld. Wat afgesproken was kunnen zij ook met zijn tweeën of met andere vrienden of familie doen. Dat is het punt niet.

Je weet niet of ik daarin faal. Voor nu is er nog niks aan de hand. Het duurt namelijk een behoorlijke tijd voor zij hem uit kunnen nodigen.
Ze gaan trouwen en jij bent niet uitgenodigd? Ze krijgen een baby en jij mag niet op kraamvisite komen?
pi_184216460
quote:

[..]

Maar ze willen dit niet met anderen doen, ze willen dit met z'n drieën doen.
50.000 O+
  zaterdag 5 januari 2019 @ 11:56:29 #290
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184216470
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:55 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

[..]

Ze gaan trouwen en jij bent niet uitgenodigd? Ze krijgen een baby en jij mag niet op kraamvisite komen?
Dat zou een raar bedankje zijn. :{
Ik geloof dat zelfs ik dan maar om een gewoon cadeautje zou vragen. :+
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_184216496
quote:

[..]

en ze willen het met zijn 3en doen. Deal with it
Je faalt hier in ieder geval :D met je gedraai en mysterieus doen in een poging de boel naar je hand te zetten dus ik heb goeie hoop
pi_184216513
quote:

[..]

Je hebt je vriend opgesloten in de kelder waardoor uitnodigingen hem niet bereiken?
pi_184216521
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:50 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Je had het over geen spijt hebben van een verbroken vriendschap.

Je bent gewoon heel onduidelijk steeds waardoor mensen hier steeds op het verkeerde been worden gezet over de hele situatie. Wees eens duidelijk.
Je hebt personen A&B en C&D.

A en D zijn bevriend en B en C ook. Ik ben persoon D, mijn partner is persoon C. Ik heb persoon B verbannen, waarop A mij verbannen heeft.
[/quote]
pi_184216524
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:56 schreef Elpis het volgende:

[..]

Dat zou een raar bedankje zijn. :{
Ik geloof dat zelfs ik dan maar om een gewoon cadeautje zou vragen. :+
Oh het gaat over een bedankje?
En de vriend van ts moet deze vriendschap op het spel zetten omdat zij geen bedankje krijgt?
Gaat het over een etentje of dagje uit of iets dergelijks?
En ts is nu dus over de emmer omdat haar vriend het bedankje graag aanneemt en zij er geen deel van uitmaakt?
pi_184216544
quote:

[..]

En dat je partner teleurgesteld gaat zijn omdat jij hem dwingt hij zich door jou laat dwingen niet met die activiteit mee te doen laat je voor het gemak buiten beschouwing :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184216557
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 12:00 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

A en D zijn bevriend en B en C ook. Ik ben persoon D, mijn partner is persoon C. Ik heb persoon B verbannen, waarop A mij verbannen heeft.
Oké duidelijk. Wat was de reden van de permaban?
  zaterdag 5 januari 2019 @ 12:03:25 #297
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184216561
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 12:00 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

[..]

En de vriend van ts moet deze vriendschap op het spel zetten omdat zij geen bedankje krijgt?
En ts is nu dus over de emmer omdat haar vriend het bedankje graag aanneemt en zij er geen deel van uitmaakt?
Klopt. Maar beloofd he? Dan houden we ons eraan vast. Als een pitbull.
Reden van ban wil ts niet zeggen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:59 schreef Chia het volgende:

[..]

Je hebt je vriend opgesloten in de kelder waardoor uitnodigingen hem niet bereiken?
_O-

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 02:06 schreef -mosrednA het volgende:
Verder alles goed Meis?
Ondanks dat ik dit soort kinderachtig gezeik eerder bij een vrouw zou verwachten :@ heb ik toch sterk het gevoel dat ts een man is. Of het type troll of type Gordon is ben ik nog niet over uit.

Er komt toch straks wel een deel 2 he? :)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_184216568
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 12:00 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dus je was al vrienden met A voordat jullie relaties met respectievelijk B en C kregen?
50.000 O+
  Moderator zaterdag 5 januari 2019 @ 12:04:42 #299
441859 crew  Lenny77
pi_184216573
Arme jongen -O-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184216585
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 12:00 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

[..]

Dat staat zelfs letterlijk in de eerste post.
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')