Ik had GGMM al voor zijn modschap genomineerd omdat ik al wist dat hij mod zou worden.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was eigenlijk alweer vergeten dat jullie moderator waren geworden. Wel mooi op te zien dat jullie vrij anoniem VBL naar een dusdanige hoogte hebben gepusht in korte tijd gezien de fok awards.
Spijtig. De eerste 3 delen heb ik toch meermaals met plezier gekeken (Deel 3 weet ik eigenlijk niet zo)quote:Op donderdag 20 december 2018 20:45 schreef GGMM het volgende:
Ik heb net de Men in Black 4 trailer gezien.
Die film sla ik even over.
Goed bezig denk ik.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had GGMM al voor zijn modschap genomineerd omdat ik al wist dat hij mod zou worden.
dit boeit vrijwel niemand.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:46 schreef skysherrif het volgende:
Zojuist departed weer eens gekeken
wat een film
quote:Op donderdag 20 december 2018 20:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit boeit vrijwel niemand.
quote:Op donderdag 20 december 2018 20:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit boeit vrijwel helemaal niemand.
Jammer. Dan ga ik darts kijken.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit boeit vrijwel niemand.
ik ben nu bezig met der kommer en dagquote:Op donderdag 20 december 2018 20:46 schreef skysherrif het volgende:
Zojuist departed weer eens gekeken
wat een film
Moet jij weten?quote:Op donderdag 20 december 2018 20:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik drink op dit moment een cuvee rene
ik zal je even een toast geven.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik drink op dit moment een cuvee rene
moest je het even googlen ja?quote:Op donderdag 20 december 2018 20:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar krijgt een goede score en interessant verhaal.
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht is leuk om te weten
Hij is hatelijk hequote:Op donderdag 20 december 2018 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou GGMM helemaal kapot seksueel intimideren als hij zo tegen mij deed als tegen Knut. Die 200 euro voorwaardelijk neem ik voor lief.
Kan het jou wat schelen?quote:Op donderdag 20 december 2018 20:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moest je het even googlen ja?
Zeer passief agressief ja. Waarschijnlijk heeft iemand een baardfoto van jou gedeeld en speelt er wat seksuele frustratie dan wel jaloezie mee.quote:
ja.quote:
Hoi Renéquote:Op donderdag 20 december 2018 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Paul.
Wat vind jij? Zal ik weer aardig doen tegen Knut?
Hij snitchte bij Jojo dat ik in VBL had gepost. (Terwijl dat gewoon mocht, hij had het zelf verkeerd begrepen)quote:Op donderdag 20 december 2018 20:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoi René
Waarom doe je onaardig tegen Knut?
Ik denk van wel.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij snitchte bij Jojo dat ik in VBL had gepost. (Terwijl dat gewoon mocht, hij had het zelf verkeerd begrepen)
En heb ik excuses ontvangen? Nou? Wat denk je?
kipquote:Op donderdag 20 december 2018 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker!
(denk ik, geen idee wat pollo is)
Ik denk dat je niet zo moet zeikenquote:Op donderdag 20 december 2018 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij snitchte bij Jojo dat ik in VBL had gepost. (Terwijl dat gewoon mocht, hij had het zelf verkeerd begrepen)
En heb ik excuses ontvangen? Nou? Wat denk je?
Oke, dan laat ik het los.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet zo moet zeiken
Dat ziet er niet lekker uit.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:55 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat is mijn ding niet.
Is dit zo'n kaas die je nog ver buiten de koelkast ruikt? Stinken is een subjectief bericht maar dat soort kazen laten mij moeiteloos binnensmonds kokhalzenquote:Op donderdag 20 december 2018 20:55 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb helpen deze tekst schrijven
Lang over nagedacht
Kip natuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker!
Oh ja, die link had ik nog niet gelegd.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kip natuurlijk.
Geen breaking bad gekeken?
valt mee eigenlijkquote:Op donderdag 20 december 2018 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit zo'n kaas die je nog ver buiten je koelkast ruikt? Stinken is een subjectief bericht maar dat soort kazen laten mij moeiteloos binnensmonds kokhalzen
GGMM kwam niet door season 3 omdat het te langdradig met teveel terugkerend drama was of zo.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kip natuurlijk.
Geen breaking bad gekeken?
quote:Op donderdag 20 december 2018 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM kwam niet door season 3 omdat het te langdradig met teveel terugkerend drama was of zo.
1 en al wansmaak die man.
Zat er dik inquote:Op donderdag 20 december 2018 21:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb weer eens een extreem ranzig bier van emelisse BA.
Die is voor mw Knut. Net slokje, wel erg lekker hoor. En was echt 4 euro ofzoquote:Op donderdag 20 december 2018 21:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Zat er dik in
hoe was je cuvee rene
quote:Op donderdag 20 december 2018 21:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb weer eens een extreem ranzig bier van emelisse BA.
Prijs kwaliteit daarvan gaat echt helemaal nergens over iddquote:Op donderdag 20 december 2018 21:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die is voor mw Knut. Net slokje, wel erg lekker hoor. En was echt 4 euro ofzo
Ik moet die eens halen voor mw napquote:Op donderdag 20 december 2018 21:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die is voor mw Knut. Net slokje, wel erg lekker hoor. En was echt 4 euro ofzo
Die emelisse ruikt naar de alcohollucht uit een oud flesje parfum .quote:Op donderdag 20 december 2018 21:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Prijs kwaliteit daarvan gaat echt helemaal nergens over idd
Al die shitquote:Op donderdag 20 december 2018 21:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die emelisse ruikt naar de alcohollucht uit een oud flesje parfum .
Waarom kijk je geen Feyenoord Knut-san?quote:Op donderdag 20 december 2018 21:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit dartswedstrijdje is niet best
En dan ook nog Evers zijn laatste emotionele radio uitzending. Wat een belevenissen op radiogebied.quote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 20 december 2018 21:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik sjans momenteel met een mede moderator (nee, geen charlotte) Als ik tettenpics scoor, deel ik ze uiteraard met mijn vrienden van de SC.
Zou wel een snitch move zijnquote:Op donderdag 20 december 2018 21:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik sjans momenteel met een mede moderator (nee, geen charlotte) Als ik tettenpics scoor, deel ik ze uiteraard met mijn vrienden van de SC.
Ziedend.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou wel een snitch move zijn
goede kapoquote:
Dik varken.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Godver weeral honger. Ik mik er nog ff wat mini pizzaatjes in.
Hij had het net ook over 'een poets'quote:Op donderdag 20 december 2018 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Weeral, alweer.
Dit moeten Vlaamse invloeden zijn
Een 'poets' is gewoon Nederlands voor een 'grap'. Meer uit jouw tijd. Zou je toch moeten weten.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij had het net ook over 'een poets'
Nooit van gehoord, tot vandaag. Vlamingquote:Op donderdag 20 december 2018 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een 'poets' is gewoon Nederlands voor een 'grap'. Meer uit jouw tijd. Zou je toch moeten weten.
'Iemand een poets bakken'
Als in het Nederlandse woord voor prank?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij had het net ook over 'een poets'
Blijkbaar.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als in het Nederlandse woord voor prank?
een poets bakken echt nog nooit gehoord?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, tot vandaag. Vlaming
Nee. Maar gezien jouw reactie en die van LR ga ik me nu wel dom voelenquote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef Saind het volgende:
[..]
een poets bakken echt nog nooit gehoord?
Dat jij een woord niet kent maakt het nog niet Vlaam, mafkees.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, tot vandaag. Vlaming
Wollah wat is deze. Ik hoop echt dat wanneer je straks je reet af moet vegen het papiertje scheurt.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Onlogisch kwam zowaar bijna de gehele avond niet extreem dom over.
Je zou het hooguit onder ietwat oud Nederlands kunnen gooien en types als Saind de schuld geven van jouw onvermogen.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Maar gezien jouw reactie en die van LR ga ik me nu wel dom voelen
Kloptquote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als in het Nederlandse woord voor prank?
Url?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:03 schreef KingRoland het volgende:
even wat posts teruglezen van inso in het brexittopic
Grootste politicoloog en beste overall userquote:Op donderdag 20 december 2018 22:03 schreef KingRoland het volgende:
even wat posts teruglezen van inso in het brexittopic
Terechtquote:Op donderdag 20 december 2018 22:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Grootste politicoloog en beste overall user
Inso zet iemand op zijn plekquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Jij snapt Brits politiek woordgebruik niet?
Iemand een poets bakken.. dat doe ik hier ook altijd ..quote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef Saind het volgende:
[..]
een poets bakken echt nog nooit gehoord?
Tegen wie spelen jullie?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:15 schreef Doublepain het volgende:
Met al deze thuiswedstrijden gaat Feyenoord weer de beker winnen
Die hele onafhankelijkheidsact die ze maar blijven opvoeren is wel redelijk sneu ja.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:16 schreef onlogisch het volgende:
Dat hele brexitgebeuren is gewoon lachwekkend voor Engeland. Ze pretenderen nog een grootmacht te zijn in de wereld maar ze stellen echt niet zoveel meer voor.
Ja bent echt iemand met een hersencelquote:Op donderdag 20 december 2018 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker!
gast wtfquote:Op donderdag 20 december 2018 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ben ik de enige die weinig met gourmetten heeft?
Tupacquote:Op donderdag 20 december 2018 22:41 schreef KingRoland het volgende:
@DP
Biggie of 2pac? ik zeg Biggie.
Ik heb nog een ongebruikte ticket naar Marrakeshquote:Op donderdag 20 december 2018 22:41 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga maar geen vakantie naar Marokko boeken binnenkort
Wandelen en overnachten in een tentje?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:41 schreef skysherrif het volgende:
wtf wat?quote:
kijk je niet dartsquote:Op donderdag 20 december 2018 22:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
OP VICELAND NU **** THATS DELICIOUS
Waarom nietquote:Op donderdag 20 december 2018 22:41 schreef skysherrif het volgende:
biggiegodquote:Op donderdag 20 december 2018 22:41 schreef KingRoland het volgende:
@DP
Biggie natuurlijk, wat is dit voor vraag johquote:Op donderdag 20 december 2018 22:41 schreef KingRoland het volgende:
@DP
ik bedoelde meer het idee al als ik aan gourmetten denk.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
wtf wat?
Gourmetten is eigenlijk niks. Geen goede bereiding, geen goed vlees, geen goede smaken, veel smerige walmen en spetters en veel schoonmaakwerk.
net die video gezienquote:Op donderdag 20 december 2018 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wandelen en overnachten in een tentje?
quote:
Jullie zijn raaarquote:Op donderdag 20 december 2018 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Biggie natuurlijk, wat is dit voor vraag joh
allebeiquote:Op donderdag 20 december 2018 22:41 schreef KingRoland het volgende:
@DP
biggiequote:Op donderdag 20 december 2018 22:41 schreef KingRoland het volgende:
@DP
Dan denk jij dus aan roti, logisch. Zo denk ik altijd aan de zee als ik een bergtop zie.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik bedoelde meer het idee al als ik aan gourmetten denk.
quote:Op donderdag 20 december 2018 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan denk jij dus aan roti, logisch. Zo denk ik altijd aan de zee als ik een bergtop zie.
Verbaasde me er ook al overquote:Op donderdag 20 december 2018 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan denk jij dus aan roti, logisch. Zo denk ik altijd aan de zee als ik een bergtop zie.
oh die stond gister al in de appquote:Op donderdag 20 december 2018 22:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Van die 2 Scandinavische vrouwen die zijn vermoord door IS in Marokko.
Overigens vind ik gourmetten in het juiste gezelschap leuk en eet ik mij zo incidenteel graag helemaal vol.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verbaasde me er ook al over
App?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh die stond gister al in de app
Wanneer en waar in Marokkoquote:Op donderdag 20 december 2018 22:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Van die 2 Scandinavische vrouwen die zijn vermoord door IS in Marokko.
Maar waarom is het dan leuk? Het is toch minder leuk dan normaal eten?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens vind ik gourmetten in het juiste gezelschap leuk en eet ik mij zo incidenteel graag helemaal vol.
Is je gezelschap maar zo, zo dan weegt het schoonmaken en de geur inderdaad niet op tegen het eten.
Je gaat dat soort filmpjes toch niet kijken manquote:Op donderdag 20 december 2018 22:53 schreef JanCees het volgende:
Knut vond het verbazingwekkend dat je nog zo lang kan tegenstribbelen als je hoofd eraf gesneden wordt
Vlakbij Marrakech in het Atlasgebergte, toeristisch gebied.quote:
onlogisch stuurde dat hequote:Op donderdag 20 december 2018 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat dat soort filmpjes toch niet kijken man
Goedkoopquote:Op donderdag 20 december 2018 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar waarom is het dan leuk? Het is toch minder leuk dan normaal eten?
Dan ben je aan het wachten op de dinergangen daar waar je met gourmetten gewoon lekker je eigen plan trekt maar alsnog vast aan een tafel zit zonder al te veel moeite.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar waarom is het dan leuk? Het is toch minder leuk dan normaal eten?
om je vol te eten heb je toch geen gourmet nodigquote:Op donderdag 20 december 2018 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan ben je aan het wachten op de dinergangen daar waar je met gourmetten gewoon lekker je eigen plan trekt maar alsnog vast aan een tafel zit zonder al te veel moeite.
En nogmaals, mij zo af en toe echt vol eten heeft zijn charme.
Iets niet leuk vinden heeft toch niks met elitair te maken? Blijkbaar vind jij gourmetten dan niet-elitair ofzo, aangezien jij dat gelijk er bij betrekt.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:55 schreef skysherrif het volgende:
Mensen die altijd maar elitair willen doen over bepaalde dingen zijn zo vermoeiend.
Zo eens in het jaar een keer ordinair gourmetten en je volvreten is niks mis mee.
Zolang je dat ding maar niet zelf hoeft schoon te maken.
Ik ben allang blij dat het burgerlijk aspect niet is aangesneden.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:55 schreef skysherrif het volgende:
Mensen die altijd maar elitair willen doen over bepaalde dingen zijn zo vermoeiend.
Zo eens in het jaar een keer ordinair gourmetten en je volvreten is niks mis mee.
Zolang je dat ding maar niet zelf hoeft schoon te maken.
Wel op een dusdanig praktische en goedkope manier.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
om je vol te eten heb je toch geen gourmet nodig
Dat vermoeden had ik.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iets niet leuk vinden heeft toch niks met elitair te maken? Blijkbaar vind jij gourmetten dan niet-elitair ofzo, aangezien jij dat gelijk er bij betrekt.
Het is toch een stuk duurder dan bijvoorbeeld friet, stamppot of pannekoeken.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat het burgerlijk aspect niet is aangesneden.
[..]
Wel op een dusdanig praktische en goedkope manier.
Wat hebben wij toch bizar weinig gemeen met elkaar. Wat een verschrikkelijk wereldvreemde show is dat tochquote:Op donderdag 20 december 2018 23:00 schreef kapiteintje het volgende:
Morgenochtend laatste keer Evers in de auto.
Guilty pleasure joh, daarna lekker BNR. Zeker eind vd middag met Genee is mooie radio.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat hebben wij toch bizar weinig gemeen met elkaar. Wat een verschrikkelijk wereldvreemde show is dat toch
is wel te hopen jaquote:Op donderdag 20 december 2018 23:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klote maat, hopen dat ze zo laat nog die shit repareren.
Veel plezier, Roland.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:39 schreef KingRoland het volgende:
Aftrekken en dan slapen
Welterusten
beter wordt dit effe geen dingetje op ander vliegveldentwitter:lucymanning twitterde op donderdag 20-12-2018 om 22:21:04Has been more drone action over Gatwick action in last hour. Airport shut tonight. Reviewing whether it will be reopened tomorrow but it could be shut again. reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 december 2018 00:35 schreef moemoe het volgende:
https://skribbl.io/?SZ9gaMhYe4
Hebben jullie zin om mee te doen na het darten?
Nee, waarom zouden we?quote:Op vrijdag 21 december 2018 08:03 schreef JanCees het volgende:
Luisteren jullie allemaal naar Erwin evers vandaag?
Nee nooitquote:Op vrijdag 21 december 2018 08:03 schreef JanCees het volgende:
Luisteren jullie allemaal naar Erwin evers vandaag?
Opzich wel. Alleen nog de boodschappen doen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 08:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Harrie!
Klaar voor de kerst?
Gewoon mevrouw Haags sturen. Je hebt toch geen tieten?quote:Op vrijdag 21 december 2018 08:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opzich wel. Alleen nog de boodschappen doen.
Ja kan ik wel doen. Moet morgenochtend toch werken. Stuur ik haar op pad.quote:Op vrijdag 21 december 2018 08:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon mevrouw Haags sturen. Je hebt toch geen tieten?
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 21 december 2018 08:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja kan ik wel doen. Moet morgenochtend toch werken. Stuur ik haar op pad.
Ik weet zo 1,2,3 even niets.quote:Op vrijdag 21 december 2018 08:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Kan ik je nog ergens anders in advies voorzien?
En het dak lekt hierquote:Op vrijdag 21 december 2018 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een tyfusweer zeg, mijn god.
Behoorlijk jaquote:Op vrijdag 21 december 2018 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meen je niet! Tering wat kut!
Ja die hebben het druk maar zijn wel onderweg nuquote:Op vrijdag 21 december 2018 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom bel je daar niet iemand voor, beter gaat het niet worden
Tarado vriend,quote:Op vrijdag 21 december 2018 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom bel je daar niet iemand voor, beter gaat het niet worden
Ik moet ook het nagerecht maken, ik ga voor een cheesecake mede omdat we wat lactose nurds hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tarado vriend,
ik moet voor kerstdiner een nagerecht maken maar het kan geen kaas zijn en ik hou zelf niet van die veel te zoete meuk. Jij een idee misschien?
Hadden ze het beter daar heen kunnen brengen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:05 schreef Saind het volgende:
Er zit er een ander postkantoor letterlijk 2 deuren naast mijn huis
Ja dat vond ik ookquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden ze het beter daar heen kunnen brengen.
ik ben niet zo van de toetjes maar crepes suzette vind ik wel lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tarado vriend,
ik moet voor kerstdiner een nagerecht maken maar het kan geen kaas zijn en ik hou zelf niet van die veel te zoete meuk. Jij een idee misschien?
quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden ze het beter daar heen kunnen brengen.
Ja ik dus ook nietquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de toetjes maar crepes suzette vind ik wel lekker
Nee. Zo een chocolade lava ding is altijd een enorm succes op feestjes en partijen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de toetjes maar crepes suzette vind ik wel lekker
Peter kon het niet latenquote:De tragedie van de 16-jarige Humeyra in Rotterdam staat niet op zichzelf. Bij ernstige stalking is desinteresse, gemakzucht en luiheid vaak troef bij de politie: te ingewikkeld... Maar ja, Grapperhaus jaagt liever op wietplantages.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Wij doen kerstavond hapjes.
Carpaccio, rivierkreeftjes salade, zalmtartaar, buikspek, scholletjes. Lekker man.
En dan eerste kerstdag 5 gangen bij mijn ouders en tweede het onvermijdelijke gourmetten waarbij ik traditioneel ruzie krijg met mijn schoonvader.
Met oud op nieuw zitten we in Oostenrijk. Lekker lawinepijlen afschieten.
Met kerst eet ik kipquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Wij doen kerstavond hapjes.
Carpaccio, rivierkreeftjes salade, zalmtartaar, buikspek, scholletjes. Lekker man.
En dan eerste kerstdag 5 gangen bij mijn ouders en tweede het onvermijdelijke gourmetten waarbij ik traditioneel ruzie krijg met mijn schoonvader.
Met oud op nieuw zitten we in Oostenrijk. Lekker lawinepijlen afschieten.
Hij wil per se vlees rechtstreeks van de boer en klaagt dan ieder jaar over datzelfde vlees. En ik erger me daar dan aan, hij heeft er immers zelf voor gekozem. En waarschijnlijk hebben we dan beide de eerste fles chateaux neuf dus pape achter de kiezen dus dat is altijd gezellig.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]hoezo krijg je ruzie met je schoonvader?
Snap ik. Vrijwel iedere Marokkaan die ik ken eet kip. Met kerst, met Pasen, op dinsdagavond.quote:
Wat een connoisseur.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij wil per se vlees rechtstreeks van de boer en klaagt dan ieder jaar over datzelfde vlees. En ik erger me daar dan aan, hij heeft er immers zelf voor gekozem. En waarschijnlijk hebben we dan beide de eerste fles chateaux neuf dus pape achter de kiezen dus dat is altijd gezellig.
Spannend verhaal.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij wil per se vlees rechtstreeks van de boer en klaagt dan ieder jaar over datzelfde vlees. En ik erger me daar dan aan, hij heeft er immers zelf voor gekozem. En waarschijnlijk hebben we dan beide de eerste fles chateaux neuf dus pape achter de kiezen dus dat is altijd gezellig.
Peter weet alleen niet dat de politie vaak machteloos staat m.b.t. dit soort zaken. Dat is geen luiheid maar puur lacunes en het geweldige EVRM die dit soort dingen tegenhoudt. Over Grapper heeft hij een punt, ik ben ook geen fan van de arbeidsjurist.quote:
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:59 schreef Elan het volgende:
Humberto gaat op RTL 7 voetbalpraatprogamma doen
Fijn voor hem.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:59 schreef Elan het volgende:
Kan ook pas vanaf 15:00quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga jij lekker je pakketje ophalen in de stromende regen joh lul
Het mot de kelder in hup.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan ook pas vanaf 15:00En volgens mij is het een doos bier dus ja dat wordt kut
Ja.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb jij ook het idee dat hij vooral even de fles wilde noemen?
Ga niet kijken.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:59 schreef Elan het volgende:
Oeh lala.quote:
Als je niets te doen hebt ben je van harte welkom. (dit geldt alleen voor GGMM omdat ik weet dat die toch niet komt)quote:
Je bent hier iets op het spoor Maxi-mus.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb jij ook het idee dat hij vooral even de fles wilde noemen?
Ja, gaat VTBL heten.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:59 schreef Elan het volgende:
Leukquote:Op vrijdag 21 december 2018 10:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je niets te doen hebt ben je van harte welkom. (dit geldt alleen voor GGMM omdat ik weet dat die toch niet komt)
Leuk voor die Marokkanenquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Snap ik. Vrijwel iedere Marokkaan die ik ken eet kip. Met kerst, met Pasen, op dinsdagavond.
Dat wordt lekker kritisch.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:59 schreef Elan het volgende:
Moeten jullie weten.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:17 schreef Saind het volgende:
Wij eten met kerst (eerste versie menu, onderhevig aan wijzigingen, kunnen geen garanties over gegeven worden)
Voor: Geroosterde tomaten met shrikand
Soep: Mosterdsoep met garnering van spek en lenteui
Voor: Kleine zalmlasagne
Aperitief: Spoom
Hoofd: Hertenbiefstuk met een soort sausje van vijgen; bietstuk voor de vegetarische medemens, aardappel/zuurkool puree met amandelen, cranberries, appelcompote, aardappelkroketten, van die paarse spruitjes met pompoen (geroosterd), sla
Dessert: bemoei ik me niet mee
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:17 schreef Saind het volgende:
Wij eten met kerst (eerste versie menu, onderhevig aan wijzigingen, kunnen geen garanties over gegeven worden)
Hoofd: Hertenbiefstuk met een soort sausje van vijgen; bietstuk voor de vegetarische medemens, aardappel/zuurkool puree met amandelen, cranberries, appelcompote, aardappelkroketten, van die paarse spruitjes met pompoen (geroosterd), sla
Die plaatjes van panini vroeger waren echt leuk!quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:36 schreef napoleonfour het volgende:
Voetbalplaatjes terug bij Albert Heijn
Al had de AH hier al willem 2 voetbalplaatjes.
Heerlijk. Al zou ik niet meteen voor hert kiezen. Heb ik net wat liever een mooi lendestuk.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:17 schreef Saind het volgende:
Dat heb ik je al ooit ge-dm't.quote:
Er zit toevallig een hertenboerderij in het dorp, dus daar halen we vaak vleesquote:Op vrijdag 21 december 2018 11:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heerlijk. Al zou ik niet meteen voor hert kiezen. Heb ik net wat liever een mooi lendestuk.
Even kijken.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat heb ik je al ooit ge-dm't.
Moet ik even een klacht over je maken in FB? Koest en in je mand.quote:
Hou gewoon je bek.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet ik even een klacht over je maken in FB? Koest en in je mand.
Neejoh, doe niet zo gek.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
Deze aids hadden we aan Haags te danken toch?
Excuus.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neejoh, doe niet zo gek.
Hou je bek en rot op.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet ik even een klacht over je maken in FB? Koest en in je mand.
Duidelijk, gelukkig is er met onlogisch hier in VBL tenminste 1 normale moderator.quote:
Waar is Scrummie heen dan calimeroquote:Op vrijdag 21 december 2018 11:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hou je bek en rot op.
Jammer dat sommige mensen bestaan.
Naar je moeder. Mallerd. Oprotten.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waar is Scrummie heen dan calimero
Wat men zaait zal men oogsten.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dit nou de kerstgedachte?
Hallo Scrummie, kun je even op je gescheld letten?quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Volgens mij verdween er hier een post.
Ja mag niet zeggen dat je hopeloos bent omdat jij niks kan hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Volgens mij verdween er hier een post.
Hoi GGMM!quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Scrummie, kun je even op je gescheld letten?Tnx!
Oogsten je ouders nu elk jaar zo'n kutkind danquote:
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja mag niet zeggen dat je hopeloos bent omdat jij niks kan hebben.
Heb je wel.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oogsten je ouders nu elk jaar zo'n kutkind dan
wat kost dat per keer?quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo even naar de barbier.
3 x deze maand. Wel lekker fresh hele tijd.
Wel Japanse?quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
20 euro. Inclusief een glas whisky
dat valt me nog meequote:Op vrijdag 21 december 2018 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
20 euro. Inclusief een glas whisky
Optyven gauwquote:Op vrijdag 21 december 2018 11:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Duidelijk, gelukkig is er met onlogisch hier in VBL tenminste 1 normale moderator.
tegelijk?quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:44 schreef Dven het volgende:
Ik ben me helemaal scheel aan het vreten aan tartaar en filet americain
Na elkaar. Nu een duits biefstukje. Rauwvleesgenotquote:
zeker lekker alleen filet americain vertrouw ik nooit zo uit de winkelquote:Op vrijdag 21 december 2018 11:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Na elkaar. Nu een duits biefstukje. Rauwvleesgenot
NEe dat nietquote:Op vrijdag 21 december 2018 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel Japanse?
Fraai prijsje overigens. Ik betaal in Bulgarije 20 leva dus omgerekend is het bij jou best een koopje
Nooit problemen mee gehad eigenlijk maar goed, rauwe blokjes kipfilet gaan ook altijd naar binnen tijdens het koken dus tot ik ooit eens flink ziek word zie ik mezelf als immuunquote:Op vrijdag 21 december 2018 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker lekker alleen filet americain vertrouw ik nooit zo uit de winkel
Nee, ik ben net na 2 weken rust weer begonnen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 13:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goeiemiddag Don
Bijna vakantie?
Maar als jij bij je ouders zit, wie moet dan de schepen waarschuwen voor de kust?quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Onze kerst gaat een keer anders zijn, dus is het kerstavond bij m'n ouders te doen ipv eerste kerstdag.
Kerstavond: gourmetten met m'n broer, diens vriendin en m'n oom erbij.
Eerste kerstdag: zit ik ook bij ouders, maar geen idee wat we gaan eten.
Tweede kerstdag: blijf ik thuis, zie wel wat ik dan maak.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar als jij bij je ouders zit, wie moet dan de schepen waarschuwen voor de kust?
Wat een ingrijpende verandering.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Onze kerst gaat een keer anders zijn, dus is het kerstavond bij m'n ouders te doen ipv eerste kerstdag.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar als jij bij je ouders zit, wie moet dan de schepen waarschuwen voor de kust?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |