Als in het Nederlandse woord voor prank?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij had het net ook over 'een poets'
Blijkbaar.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als in het Nederlandse woord voor prank?
een poets bakken echt nog nooit gehoord?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, tot vandaag. Vlaming
Nee. Maar gezien jouw reactie en die van LR ga ik me nu wel dom voelenquote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef Saind het volgende:
[..]
een poets bakken echt nog nooit gehoord?
Dat jij een woord niet kent maakt het nog niet Vlaam, mafkees.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, tot vandaag. Vlaming
Wollah wat is deze. Ik hoop echt dat wanneer je straks je reet af moet vegen het papiertje scheurt.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Onlogisch kwam zowaar bijna de gehele avond niet extreem dom over.
Je zou het hooguit onder ietwat oud Nederlands kunnen gooien en types als Saind de schuld geven van jouw onvermogen.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Maar gezien jouw reactie en die van LR ga ik me nu wel dom voelen
Kloptquote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als in het Nederlandse woord voor prank?
Url?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:03 schreef KingRoland het volgende:
even wat posts teruglezen van inso in het brexittopic
Grootste politicoloog en beste overall userquote:Op donderdag 20 december 2018 22:03 schreef KingRoland het volgende:
even wat posts teruglezen van inso in het brexittopic
Terechtquote:Op donderdag 20 december 2018 22:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Grootste politicoloog en beste overall user
Inso zet iemand op zijn plekquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Jij snapt Brits politiek woordgebruik niet?
Iemand een poets bakken.. dat doe ik hier ook altijd ..quote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef Saind het volgende:
[..]
een poets bakken echt nog nooit gehoord?
Tegen wie spelen jullie?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:15 schreef Doublepain het volgende:
Met al deze thuiswedstrijden gaat Feyenoord weer de beker winnen
Die hele onafhankelijkheidsact die ze maar blijven opvoeren is wel redelijk sneu ja.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:16 schreef onlogisch het volgende:
Dat hele brexitgebeuren is gewoon lachwekkend voor Engeland. Ze pretenderen nog een grootmacht te zijn in de wereld maar ze stellen echt niet zoveel meer voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |