Prijs kwaliteit daarvan gaat echt helemaal nergens over iddquote:Op donderdag 20 december 2018 21:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die is voor mw Knut. Net slokje, wel erg lekker hoor. En was echt 4 euro ofzo
Ik moet die eens halen voor mw napquote:Op donderdag 20 december 2018 21:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die is voor mw Knut. Net slokje, wel erg lekker hoor. En was echt 4 euro ofzo
Die emelisse ruikt naar de alcohollucht uit een oud flesje parfum .quote:Op donderdag 20 december 2018 21:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Prijs kwaliteit daarvan gaat echt helemaal nergens over idd
Al die shitquote:Op donderdag 20 december 2018 21:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die emelisse ruikt naar de alcohollucht uit een oud flesje parfum .
Waarom kijk je geen Feyenoord Knut-san?quote:Op donderdag 20 december 2018 21:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit dartswedstrijdje is niet best
En dan ook nog Evers zijn laatste emotionele radio uitzending. Wat een belevenissen op radiogebied.quote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 20 december 2018 21:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik sjans momenteel met een mede moderator (nee, geen charlotte) Als ik tettenpics scoor, deel ik ze uiteraard met mijn vrienden van de SC.
Zou wel een snitch move zijnquote:Op donderdag 20 december 2018 21:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik sjans momenteel met een mede moderator (nee, geen charlotte) Als ik tettenpics scoor, deel ik ze uiteraard met mijn vrienden van de SC.
Ziedend.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou wel een snitch move zijn
goede kapoquote:
Dik varken.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Godver weeral honger. Ik mik er nog ff wat mini pizzaatjes in.
Hij had het net ook over 'een poets'quote:Op donderdag 20 december 2018 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Weeral, alweer.
Dit moeten Vlaamse invloeden zijn
Een 'poets' is gewoon Nederlands voor een 'grap'. Meer uit jouw tijd. Zou je toch moeten weten.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij had het net ook over 'een poets'
Nooit van gehoord, tot vandaag. Vlamingquote:Op donderdag 20 december 2018 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een 'poets' is gewoon Nederlands voor een 'grap'. Meer uit jouw tijd. Zou je toch moeten weten.
'Iemand een poets bakken'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |