Ja, gaat VTBL heten.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:59 schreef Elan het volgende:
Humberto gaat op RTL 7 voetbalpraatprogamma doen
Leukquote:Op vrijdag 21 december 2018 10:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je niets te doen hebt ben je van harte welkom. (dit geldt alleen voor GGMM omdat ik weet dat die toch niet komt)
Leuk voor die Marokkanenquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Snap ik. Vrijwel iedere Marokkaan die ik ken eet kip. Met kerst, met Pasen, op dinsdagavond.
Dat wordt lekker kritisch.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:59 schreef Elan het volgende:
Humberto gaat op RTL 7 voetbalpraatprogamma doen
Moeten jullie weten.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:17 schreef Saind het volgende:
Wij eten met kerst (eerste versie menu, onderhevig aan wijzigingen, kunnen geen garanties over gegeven worden)
Voor: Geroosterde tomaten met shrikand
Soep: Mosterdsoep met garnering van spek en lenteui
Voor: Kleine zalmlasagne
Aperitief: Spoom
Hoofd: Hertenbiefstuk met een soort sausje van vijgen; bietstuk voor de vegetarische medemens, aardappel/zuurkool puree met amandelen, cranberries, appelcompote, aardappelkroketten, van die paarse spruitjes met pompoen (geroosterd), sla
Dessert: bemoei ik me niet mee
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:17 schreef Saind het volgende:
Wij eten met kerst (eerste versie menu, onderhevig aan wijzigingen, kunnen geen garanties over gegeven worden)
Hoofd: Hertenbiefstuk met een soort sausje van vijgen; bietstuk voor de vegetarische medemens, aardappel/zuurkool puree met amandelen, cranberries, appelcompote, aardappelkroketten, van die paarse spruitjes met pompoen (geroosterd), sla
Die plaatjes van panini vroeger waren echt leuk!quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:36 schreef napoleonfour het volgende:
Voetbalplaatjes terug bij Albert Heijn
Al had de AH hier al willem 2 voetbalplaatjes.
Heerlijk. Al zou ik niet meteen voor hert kiezen. Heb ik net wat liever een mooi lendestuk.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:17 schreef Saind het volgende:
Dat heb ik je al ooit ge-dm't.quote:
Er zit toevallig een hertenboerderij in het dorp, dus daar halen we vaak vleesquote:Op vrijdag 21 december 2018 11:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heerlijk. Al zou ik niet meteen voor hert kiezen. Heb ik net wat liever een mooi lendestuk.
Even kijken.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat heb ik je al ooit ge-dm't.
Moet ik even een klacht over je maken in FB? Koest en in je mand.quote:
Hou gewoon je bek.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet ik even een klacht over je maken in FB? Koest en in je mand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |