Ik had GGMM al voor zijn modschap genomineerd omdat ik al wist dat hij mod zou worden.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was eigenlijk alweer vergeten dat jullie moderator waren geworden. Wel mooi op te zien dat jullie vrij anoniem VBL naar een dusdanige hoogte hebben gepusht in korte tijd gezien de fok awards.
Spijtig. De eerste 3 delen heb ik toch meermaals met plezier gekeken (Deel 3 weet ik eigenlijk niet zo)quote:Op donderdag 20 december 2018 20:45 schreef GGMM het volgende:
Ik heb net de Men in Black 4 trailer gezien.
Die film sla ik even over.
Goed bezig denk ik.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had GGMM al voor zijn modschap genomineerd omdat ik al wist dat hij mod zou worden.
dit boeit vrijwel niemand.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:46 schreef skysherrif het volgende:
Zojuist departed weer eens gekeken
wat een film
quote:Op donderdag 20 december 2018 20:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit boeit vrijwel niemand.
quote:Op donderdag 20 december 2018 20:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit boeit vrijwel helemaal niemand.
Jammer. Dan ga ik darts kijken.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit boeit vrijwel niemand.
ik ben nu bezig met der kommer en dagquote:Op donderdag 20 december 2018 20:46 schreef skysherrif het volgende:
Zojuist departed weer eens gekeken
wat een film
Moet jij weten?quote:Op donderdag 20 december 2018 20:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik drink op dit moment een cuvee rene
ik zal je even een toast geven.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik drink op dit moment een cuvee rene
moest je het even googlen ja?quote:Op donderdag 20 december 2018 20:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar krijgt een goede score en interessant verhaal.
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht is leuk om te weten
Hij is hatelijk hequote:Op donderdag 20 december 2018 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou GGMM helemaal kapot seksueel intimideren als hij zo tegen mij deed als tegen Knut. Die 200 euro voorwaardelijk neem ik voor lief.
Kan het jou wat schelen?quote:Op donderdag 20 december 2018 20:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moest je het even googlen ja?
Zeer passief agressief ja. Waarschijnlijk heeft iemand een baardfoto van jou gedeeld en speelt er wat seksuele frustratie dan wel jaloezie mee.quote:
ja.quote:
Hoi Renéquote:Op donderdag 20 december 2018 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Paul.
Wat vind jij? Zal ik weer aardig doen tegen Knut?
Hij snitchte bij Jojo dat ik in VBL had gepost. (Terwijl dat gewoon mocht, hij had het zelf verkeerd begrepen)quote:Op donderdag 20 december 2018 20:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoi René
Waarom doe je onaardig tegen Knut?
Ik denk van wel.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij snitchte bij Jojo dat ik in VBL had gepost. (Terwijl dat gewoon mocht, hij had het zelf verkeerd begrepen)
En heb ik excuses ontvangen? Nou? Wat denk je?
kipquote:Op donderdag 20 december 2018 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker!
(denk ik, geen idee wat pollo is)
Ik denk dat je niet zo moet zeikenquote:Op donderdag 20 december 2018 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij snitchte bij Jojo dat ik in VBL had gepost. (Terwijl dat gewoon mocht, hij had het zelf verkeerd begrepen)
En heb ik excuses ontvangen? Nou? Wat denk je?
Oke, dan laat ik het los.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet zo moet zeiken
Dat ziet er niet lekker uit.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:55 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat is mijn ding niet.
Is dit zo'n kaas die je nog ver buiten de koelkast ruikt? Stinken is een subjectief bericht maar dat soort kazen laten mij moeiteloos binnensmonds kokhalzenquote:Op donderdag 20 december 2018 20:55 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb helpen deze tekst schrijven
Lang over nagedacht
Kip natuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker!
(denk ik, geen idee wat pollo is)
Oh ja, die link had ik nog niet gelegd.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kip natuurlijk.
Geen breaking bad gekeken?
valt mee eigenlijkquote:Op donderdag 20 december 2018 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit zo'n kaas die je nog ver buiten je koelkast ruikt? Stinken is een subjectief bericht maar dat soort kazen laten mij moeiteloos binnensmonds kokhalzen
GGMM kwam niet door season 3 omdat het te langdradig met teveel terugkerend drama was of zo.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kip natuurlijk.
Geen breaking bad gekeken?
quote:Op donderdag 20 december 2018 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM kwam niet door season 3 omdat het te langdradig met teveel terugkerend drama was of zo.
1 en al wansmaak die man.
Zat er dik inquote:Op donderdag 20 december 2018 21:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb weer eens een extreem ranzig bier van emelisse BA.
Die is voor mw Knut. Net slokje, wel erg lekker hoor. En was echt 4 euro ofzoquote:Op donderdag 20 december 2018 21:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Zat er dik in
hoe was je cuvee rene
quote:Op donderdag 20 december 2018 21:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb weer eens een extreem ranzig bier van emelisse BA.
Prijs kwaliteit daarvan gaat echt helemaal nergens over iddquote:Op donderdag 20 december 2018 21:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die is voor mw Knut. Net slokje, wel erg lekker hoor. En was echt 4 euro ofzo
Ik moet die eens halen voor mw napquote:Op donderdag 20 december 2018 21:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die is voor mw Knut. Net slokje, wel erg lekker hoor. En was echt 4 euro ofzo
Die emelisse ruikt naar de alcohollucht uit een oud flesje parfum .quote:Op donderdag 20 december 2018 21:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Prijs kwaliteit daarvan gaat echt helemaal nergens over idd
Al die shitquote:Op donderdag 20 december 2018 21:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die emelisse ruikt naar de alcohollucht uit een oud flesje parfum .
Waarom kijk je geen Feyenoord Knut-san?quote:Op donderdag 20 december 2018 21:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit dartswedstrijdje is niet best
En dan ook nog Evers zijn laatste emotionele radio uitzending. Wat een belevenissen op radiogebied.quote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 20 december 2018 21:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik sjans momenteel met een mede moderator (nee, geen charlotte) Als ik tettenpics scoor, deel ik ze uiteraard met mijn vrienden van de SC.
Zou wel een snitch move zijnquote:Op donderdag 20 december 2018 21:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik sjans momenteel met een mede moderator (nee, geen charlotte) Als ik tettenpics scoor, deel ik ze uiteraard met mijn vrienden van de SC.
Ziedend.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou wel een snitch move zijn
goede kapoquote:
Dik varken.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Godver weeral honger. Ik mik er nog ff wat mini pizzaatjes in.
Hij had het net ook over 'een poets'quote:Op donderdag 20 december 2018 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Weeral, alweer.
Dit moeten Vlaamse invloeden zijn
Een 'poets' is gewoon Nederlands voor een 'grap'. Meer uit jouw tijd. Zou je toch moeten weten.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij had het net ook over 'een poets'
Nooit van gehoord, tot vandaag. Vlamingquote:Op donderdag 20 december 2018 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een 'poets' is gewoon Nederlands voor een 'grap'. Meer uit jouw tijd. Zou je toch moeten weten.
'Iemand een poets bakken'
Als in het Nederlandse woord voor prank?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij had het net ook over 'een poets'
Blijkbaar.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als in het Nederlandse woord voor prank?
een poets bakken echt nog nooit gehoord?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, tot vandaag. Vlaming
Nee. Maar gezien jouw reactie en die van LR ga ik me nu wel dom voelenquote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef Saind het volgende:
[..]
een poets bakken echt nog nooit gehoord?
Dat jij een woord niet kent maakt het nog niet Vlaam, mafkees.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, tot vandaag. Vlaming
Wollah wat is deze. Ik hoop echt dat wanneer je straks je reet af moet vegen het papiertje scheurt.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Onlogisch kwam zowaar bijna de gehele avond niet extreem dom over.
Je zou het hooguit onder ietwat oud Nederlands kunnen gooien en types als Saind de schuld geven van jouw onvermogen.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Maar gezien jouw reactie en die van LR ga ik me nu wel dom voelen
Kloptquote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als in het Nederlandse woord voor prank?
Url?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:03 schreef KingRoland het volgende:
even wat posts teruglezen van inso in het brexittopic
Grootste politicoloog en beste overall userquote:Op donderdag 20 december 2018 22:03 schreef KingRoland het volgende:
even wat posts teruglezen van inso in het brexittopic
Terechtquote:Op donderdag 20 december 2018 22:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Grootste politicoloog en beste overall user
Inso zet iemand op zijn plekquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Jij snapt Brits politiek woordgebruik niet?
Iemand een poets bakken.. dat doe ik hier ook altijd ..quote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef Saind het volgende:
[..]
een poets bakken echt nog nooit gehoord?
Tegen wie spelen jullie?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:15 schreef Doublepain het volgende:
Met al deze thuiswedstrijden gaat Feyenoord weer de beker winnen
Die hele onafhankelijkheidsact die ze maar blijven opvoeren is wel redelijk sneu ja.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:16 schreef onlogisch het volgende:
Dat hele brexitgebeuren is gewoon lachwekkend voor Engeland. Ze pretenderen nog een grootmacht te zijn in de wereld maar ze stellen echt niet zoveel meer voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |