Zelfs geen Igorrr?quote:Op donderdag 20 december 2018 20:32 schreef skysherrif het volgende:
Luister al die '...'core niet echt
Maar angerfist blijft wel gaaf
Je bent zelf een proleet. (rijmpt)quote:Op donderdag 20 december 2018 20:35 schreef GGMM het volgende:
Muziek luisteren via Youtube is voor proleten.
eensquote:Op donderdag 20 december 2018 20:35 schreef GGMM het volgende:
Muziek luisteren via Youtube is voor proleten.
goedequote:Op donderdag 20 december 2018 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent zelf een proleet. (rijmpt)
thuis is het warm en heb je echt bier.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:36 schreef onlogisch het volgende:
Als een echte gloryhunter ben ik niet naar de Kuip. Ik verhuis even naar beneden naar de laptop en ga veilig Feyenoord op TV aanschouwen
Wat kan een mens zichzelf aandoen.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:36 schreef onlogisch het volgende:
Als een echte gloryhunter ben ik niet naar de Kuip. Ik verhuis even naar beneden naar de laptop en ga veilig Feyenoord op TV aanschouwen
Prima, wij modden het topic wel.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het jammer dat jij niet de beste mod award hebt gekregen.quote:
Toch waardeer ik de personen die op mij gestemd hebben ten zeerste.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat jij niet de beste mod award hebt gekregen.
je hebt slechts 1 stem gekregen.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch waardeer ik de personen die op mij gestemd hebben ten zeerste.
Ja wrijf het er nog eens in.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je hebt slechts 1 stem gekregen.
quote:Op donderdag 20 december 2018 20:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je hebt slechts 1 stem gekregen.
Ik zal jou eens vergeten.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was eigenlijk alweer vergeten dat jullie moderator waren geworden. Wel mooi op te zien dat jullie vrij anoniem VBL naar een dusdanige hoogte hebben gepusht in korte tijd gezien de fok awards.
zeker 2 vrouwenquote:Op donderdag 20 december 2018 20:45 schreef GGMM het volgende:
Ik heb net de Men in Black 4 trailer gezien.
Die film sla ik even over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |