Wat hebben wij toch bizar weinig gemeen met elkaar. Wat een verschrikkelijk wereldvreemde show is dat tochquote:Op donderdag 20 december 2018 23:00 schreef kapiteintje het volgende:
Morgenochtend laatste keer Evers in de auto.
Guilty pleasure joh, daarna lekker BNR. Zeker eind vd middag met Genee is mooie radio.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat hebben wij toch bizar weinig gemeen met elkaar. Wat een verschrikkelijk wereldvreemde show is dat toch
is wel te hopen jaquote:Op donderdag 20 december 2018 23:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klote maat, hopen dat ze zo laat nog die shit repareren.
Veel plezier, Roland.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:39 schreef KingRoland het volgende:
Aftrekken en dan slapen
Welterusten
beter wordt dit effe geen dingetje op ander vliegveldentwitter:lucymanning twitterde op donderdag 20-12-2018 om 22:21:04Has been more drone action over Gatwick action in last hour. Airport shut tonight. Reviewing whether it will be reopened tomorrow but it could be shut again. reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 december 2018 00:35 schreef moemoe het volgende:
https://skribbl.io/?SZ9gaMhYe4
Hebben jullie zin om mee te doen na het darten?
Nee, waarom zouden we?quote:Op vrijdag 21 december 2018 08:03 schreef JanCees het volgende:
Luisteren jullie allemaal naar Erwin evers vandaag?
Nee nooitquote:Op vrijdag 21 december 2018 08:03 schreef JanCees het volgende:
Luisteren jullie allemaal naar Erwin evers vandaag?
Opzich wel. Alleen nog de boodschappen doen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 08:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Harrie!
Klaar voor de kerst?
Gewoon mevrouw Haags sturen. Je hebt toch geen tieten?quote:Op vrijdag 21 december 2018 08:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opzich wel. Alleen nog de boodschappen doen.
Ja kan ik wel doen. Moet morgenochtend toch werken. Stuur ik haar op pad.quote:Op vrijdag 21 december 2018 08:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon mevrouw Haags sturen. Je hebt toch geen tieten?
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 21 december 2018 08:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja kan ik wel doen. Moet morgenochtend toch werken. Stuur ik haar op pad.
Ik weet zo 1,2,3 even niets.quote:Op vrijdag 21 december 2018 08:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Kan ik je nog ergens anders in advies voorzien?
En het dak lekt hierquote:Op vrijdag 21 december 2018 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een tyfusweer zeg, mijn god.
Behoorlijk jaquote:Op vrijdag 21 december 2018 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meen je niet! Tering wat kut!
Ja die hebben het druk maar zijn wel onderweg nuquote:Op vrijdag 21 december 2018 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom bel je daar niet iemand voor, beter gaat het niet worden
Tarado vriend,quote:Op vrijdag 21 december 2018 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom bel je daar niet iemand voor, beter gaat het niet worden
Ik moet ook het nagerecht maken, ik ga voor een cheesecake mede omdat we wat lactose nurds hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tarado vriend,
ik moet voor kerstdiner een nagerecht maken maar het kan geen kaas zijn en ik hou zelf niet van die veel te zoete meuk. Jij een idee misschien?
Hadden ze het beter daar heen kunnen brengen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:05 schreef Saind het volgende:
Er zit er een ander postkantoor letterlijk 2 deuren naast mijn huis
Ja dat vond ik ookquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden ze het beter daar heen kunnen brengen.
ik ben niet zo van de toetjes maar crepes suzette vind ik wel lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tarado vriend,
ik moet voor kerstdiner een nagerecht maken maar het kan geen kaas zijn en ik hou zelf niet van die veel te zoete meuk. Jij een idee misschien?
quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden ze het beter daar heen kunnen brengen.
Ja ik dus ook nietquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de toetjes maar crepes suzette vind ik wel lekker
Nee. Zo een chocolade lava ding is altijd een enorm succes op feestjes en partijen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de toetjes maar crepes suzette vind ik wel lekker
Peter kon het niet latenquote:De tragedie van de 16-jarige Humeyra in Rotterdam staat niet op zichzelf. Bij ernstige stalking is desinteresse, gemakzucht en luiheid vaak troef bij de politie: te ingewikkeld... Maar ja, Grapperhaus jaagt liever op wietplantages.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Wij doen kerstavond hapjes.
Carpaccio, rivierkreeftjes salade, zalmtartaar, buikspek, scholletjes. Lekker man.
En dan eerste kerstdag 5 gangen bij mijn ouders en tweede het onvermijdelijke gourmetten waarbij ik traditioneel ruzie krijg met mijn schoonvader.
Met oud op nieuw zitten we in Oostenrijk. Lekker lawinepijlen afschieten.
Met kerst eet ik kipquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Wij doen kerstavond hapjes.
Carpaccio, rivierkreeftjes salade, zalmtartaar, buikspek, scholletjes. Lekker man.
En dan eerste kerstdag 5 gangen bij mijn ouders en tweede het onvermijdelijke gourmetten waarbij ik traditioneel ruzie krijg met mijn schoonvader.
Met oud op nieuw zitten we in Oostenrijk. Lekker lawinepijlen afschieten.
Hij wil per se vlees rechtstreeks van de boer en klaagt dan ieder jaar over datzelfde vlees. En ik erger me daar dan aan, hij heeft er immers zelf voor gekozem. En waarschijnlijk hebben we dan beide de eerste fles chateaux neuf dus pape achter de kiezen dus dat is altijd gezellig.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]hoezo krijg je ruzie met je schoonvader?
Snap ik. Vrijwel iedere Marokkaan die ik ken eet kip. Met kerst, met Pasen, op dinsdagavond.quote:
Wat een connoisseur.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij wil per se vlees rechtstreeks van de boer en klaagt dan ieder jaar over datzelfde vlees. En ik erger me daar dan aan, hij heeft er immers zelf voor gekozem. En waarschijnlijk hebben we dan beide de eerste fles chateaux neuf dus pape achter de kiezen dus dat is altijd gezellig.
Spannend verhaal.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij wil per se vlees rechtstreeks van de boer en klaagt dan ieder jaar over datzelfde vlees. En ik erger me daar dan aan, hij heeft er immers zelf voor gekozem. En waarschijnlijk hebben we dan beide de eerste fles chateaux neuf dus pape achter de kiezen dus dat is altijd gezellig.
Peter weet alleen niet dat de politie vaak machteloos staat m.b.t. dit soort zaken. Dat is geen luiheid maar puur lacunes en het geweldige EVRM die dit soort dingen tegenhoudt. Over Grapper heeft hij een punt, ik ben ook geen fan van de arbeidsjurist.quote:
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:59 schreef Elan het volgende:
Humberto gaat op RTL 7 voetbalpraatprogamma doen
Fijn voor hem.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:59 schreef Elan het volgende:
Kan ook pas vanaf 15:00quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga jij lekker je pakketje ophalen in de stromende regen joh lul
Het mot de kelder in hup.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan ook pas vanaf 15:00En volgens mij is het een doos bier dus ja dat wordt kut
Ja.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb jij ook het idee dat hij vooral even de fles wilde noemen?
Ga niet kijken.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:59 schreef Elan het volgende:
Oeh lala.quote:
Als je niets te doen hebt ben je van harte welkom. (dit geldt alleen voor GGMM omdat ik weet dat die toch niet komt)quote:
Je bent hier iets op het spoor Maxi-mus.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb jij ook het idee dat hij vooral even de fles wilde noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |