Gewoon mevrouw Haags sturen. Je hebt toch geen tieten?quote:Op vrijdag 21 december 2018 08:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opzich wel. Alleen nog de boodschappen doen.
Ja kan ik wel doen. Moet morgenochtend toch werken. Stuur ik haar op pad.quote:Op vrijdag 21 december 2018 08:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon mevrouw Haags sturen. Je hebt toch geen tieten?
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 21 december 2018 08:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja kan ik wel doen. Moet morgenochtend toch werken. Stuur ik haar op pad.
Ik weet zo 1,2,3 even niets.quote:Op vrijdag 21 december 2018 08:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Kan ik je nog ergens anders in advies voorzien?
En het dak lekt hierquote:Op vrijdag 21 december 2018 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een tyfusweer zeg, mijn god.
Behoorlijk jaquote:Op vrijdag 21 december 2018 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meen je niet! Tering wat kut!
Ja die hebben het druk maar zijn wel onderweg nuquote:Op vrijdag 21 december 2018 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom bel je daar niet iemand voor, beter gaat het niet worden
Tarado vriend,quote:Op vrijdag 21 december 2018 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom bel je daar niet iemand voor, beter gaat het niet worden
Ik moet ook het nagerecht maken, ik ga voor een cheesecake mede omdat we wat lactose nurds hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tarado vriend,
ik moet voor kerstdiner een nagerecht maken maar het kan geen kaas zijn en ik hou zelf niet van die veel te zoete meuk. Jij een idee misschien?
Hadden ze het beter daar heen kunnen brengen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:05 schreef Saind het volgende:
Er zit er een ander postkantoor letterlijk 2 deuren naast mijn huis
Ja dat vond ik ookquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden ze het beter daar heen kunnen brengen.
ik ben niet zo van de toetjes maar crepes suzette vind ik wel lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tarado vriend,
ik moet voor kerstdiner een nagerecht maken maar het kan geen kaas zijn en ik hou zelf niet van die veel te zoete meuk. Jij een idee misschien?
quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden ze het beter daar heen kunnen brengen.
Ja ik dus ook nietquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de toetjes maar crepes suzette vind ik wel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |