Ja, gaat VTBL heten.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:59 schreef Elan het volgende:
Humberto gaat op RTL 7 voetbalpraatprogamma doen
Leukquote:Op vrijdag 21 december 2018 10:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je niets te doen hebt ben je van harte welkom. (dit geldt alleen voor GGMM omdat ik weet dat die toch niet komt)
Leuk voor die Marokkanenquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Snap ik. Vrijwel iedere Marokkaan die ik ken eet kip. Met kerst, met Pasen, op dinsdagavond.
Dat wordt lekker kritisch.quote:Op vrijdag 21 december 2018 09:59 schreef Elan het volgende:
Humberto gaat op RTL 7 voetbalpraatprogamma doen
Moeten jullie weten.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:17 schreef Saind het volgende:
Wij eten met kerst (eerste versie menu, onderhevig aan wijzigingen, kunnen geen garanties over gegeven worden)
Voor: Geroosterde tomaten met shrikand
Soep: Mosterdsoep met garnering van spek en lenteui
Voor: Kleine zalmlasagne
Aperitief: Spoom
Hoofd: Hertenbiefstuk met een soort sausje van vijgen; bietstuk voor de vegetarische medemens, aardappel/zuurkool puree met amandelen, cranberries, appelcompote, aardappelkroketten, van die paarse spruitjes met pompoen (geroosterd), sla
Dessert: bemoei ik me niet mee
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:17 schreef Saind het volgende:
Wij eten met kerst (eerste versie menu, onderhevig aan wijzigingen, kunnen geen garanties over gegeven worden)
Hoofd: Hertenbiefstuk met een soort sausje van vijgen; bietstuk voor de vegetarische medemens, aardappel/zuurkool puree met amandelen, cranberries, appelcompote, aardappelkroketten, van die paarse spruitjes met pompoen (geroosterd), sla
Die plaatjes van panini vroeger waren echt leuk!quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:36 schreef napoleonfour het volgende:
Voetbalplaatjes terug bij Albert Heijn
Al had de AH hier al willem 2 voetbalplaatjes.
Heerlijk. Al zou ik niet meteen voor hert kiezen. Heb ik net wat liever een mooi lendestuk.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:17 schreef Saind het volgende:
Dat heb ik je al ooit ge-dm't.quote:
Er zit toevallig een hertenboerderij in het dorp, dus daar halen we vaak vleesquote:Op vrijdag 21 december 2018 11:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heerlijk. Al zou ik niet meteen voor hert kiezen. Heb ik net wat liever een mooi lendestuk.
Even kijken.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat heb ik je al ooit ge-dm't.
Moet ik even een klacht over je maken in FB? Koest en in je mand.quote:
Hou gewoon je bek.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet ik even een klacht over je maken in FB? Koest en in je mand.
Neejoh, doe niet zo gek.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
Deze aids hadden we aan Haags te danken toch?
Excuus.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neejoh, doe niet zo gek.
Hou je bek en rot op.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet ik even een klacht over je maken in FB? Koest en in je mand.
Duidelijk, gelukkig is er met onlogisch hier in VBL tenminste 1 normale moderator.quote:
Waar is Scrummie heen dan calimeroquote:Op vrijdag 21 december 2018 11:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hou je bek en rot op.
Jammer dat sommige mensen bestaan.
Naar je moeder. Mallerd. Oprotten.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waar is Scrummie heen dan calimero
Wat men zaait zal men oogsten.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dit nou de kerstgedachte?
Hallo Scrummie, kun je even op je gescheld letten?quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Volgens mij verdween er hier een post.
Ja mag niet zeggen dat je hopeloos bent omdat jij niks kan hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Volgens mij verdween er hier een post.
Hoi GGMM!quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Scrummie, kun je even op je gescheld letten?Tnx!
Oogsten je ouders nu elk jaar zo'n kutkind danquote:
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja mag niet zeggen dat je hopeloos bent omdat jij niks kan hebben.
Heb je wel.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oogsten je ouders nu elk jaar zo'n kutkind dan
wat kost dat per keer?quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo even naar de barbier.
3 x deze maand. Wel lekker fresh hele tijd.
Wel Japanse?quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
20 euro. Inclusief een glas whisky
dat valt me nog meequote:Op vrijdag 21 december 2018 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
20 euro. Inclusief een glas whisky
Optyven gauwquote:Op vrijdag 21 december 2018 11:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Duidelijk, gelukkig is er met onlogisch hier in VBL tenminste 1 normale moderator.
tegelijk?quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:44 schreef Dven het volgende:
Ik ben me helemaal scheel aan het vreten aan tartaar en filet americain
Na elkaar. Nu een duits biefstukje. Rauwvleesgenotquote:
zeker lekker alleen filet americain vertrouw ik nooit zo uit de winkelquote:Op vrijdag 21 december 2018 11:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Na elkaar. Nu een duits biefstukje. Rauwvleesgenot
NEe dat nietquote:Op vrijdag 21 december 2018 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel Japanse?
Fraai prijsje overigens. Ik betaal in Bulgarije 20 leva dus omgerekend is het bij jou best een koopje
Nooit problemen mee gehad eigenlijk maar goed, rauwe blokjes kipfilet gaan ook altijd naar binnen tijdens het koken dus tot ik ooit eens flink ziek word zie ik mezelf als immuunquote:Op vrijdag 21 december 2018 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker lekker alleen filet americain vertrouw ik nooit zo uit de winkel
Nee, ik ben net na 2 weken rust weer begonnen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 13:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goeiemiddag Don
Bijna vakantie?
Maar als jij bij je ouders zit, wie moet dan de schepen waarschuwen voor de kust?quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Onze kerst gaat een keer anders zijn, dus is het kerstavond bij m'n ouders te doen ipv eerste kerstdag.
Kerstavond: gourmetten met m'n broer, diens vriendin en m'n oom erbij.
Eerste kerstdag: zit ik ook bij ouders, maar geen idee wat we gaan eten.
Tweede kerstdag: blijf ik thuis, zie wel wat ik dan maak.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar als jij bij je ouders zit, wie moet dan de schepen waarschuwen voor de kust?
Wat een ingrijpende verandering.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Onze kerst gaat een keer anders zijn, dus is het kerstavond bij m'n ouders te doen ipv eerste kerstdag.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar als jij bij je ouders zit, wie moet dan de schepen waarschuwen voor de kust?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |