Verbaasde me er ook al overquote:Op donderdag 20 december 2018 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan denk jij dus aan roti, logisch. Zo denk ik altijd aan de zee als ik een bergtop zie.
oh die stond gister al in de appquote:Op donderdag 20 december 2018 22:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Van die 2 Scandinavische vrouwen die zijn vermoord door IS in Marokko.
Overigens vind ik gourmetten in het juiste gezelschap leuk en eet ik mij zo incidenteel graag helemaal vol.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verbaasde me er ook al over
App?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh die stond gister al in de app
Wanneer en waar in Marokkoquote:Op donderdag 20 december 2018 22:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Van die 2 Scandinavische vrouwen die zijn vermoord door IS in Marokko.
Maar waarom is het dan leuk? Het is toch minder leuk dan normaal eten?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens vind ik gourmetten in het juiste gezelschap leuk en eet ik mij zo incidenteel graag helemaal vol.
Is je gezelschap maar zo, zo dan weegt het schoonmaken en de geur inderdaad niet op tegen het eten.
Je gaat dat soort filmpjes toch niet kijken manquote:Op donderdag 20 december 2018 22:53 schreef JanCees het volgende:
Knut vond het verbazingwekkend dat je nog zo lang kan tegenstribbelen als je hoofd eraf gesneden wordt
Vlakbij Marrakech in het Atlasgebergte, toeristisch gebied.quote:
onlogisch stuurde dat hequote:Op donderdag 20 december 2018 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat dat soort filmpjes toch niet kijken man
Goedkoopquote:Op donderdag 20 december 2018 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar waarom is het dan leuk? Het is toch minder leuk dan normaal eten?
Dan ben je aan het wachten op de dinergangen daar waar je met gourmetten gewoon lekker je eigen plan trekt maar alsnog vast aan een tafel zit zonder al te veel moeite.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar waarom is het dan leuk? Het is toch minder leuk dan normaal eten?
om je vol te eten heb je toch geen gourmet nodigquote:Op donderdag 20 december 2018 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan ben je aan het wachten op de dinergangen daar waar je met gourmetten gewoon lekker je eigen plan trekt maar alsnog vast aan een tafel zit zonder al te veel moeite.
En nogmaals, mij zo af en toe echt vol eten heeft zijn charme.
Iets niet leuk vinden heeft toch niks met elitair te maken? Blijkbaar vind jij gourmetten dan niet-elitair ofzo, aangezien jij dat gelijk er bij betrekt.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:55 schreef skysherrif het volgende:
Mensen die altijd maar elitair willen doen over bepaalde dingen zijn zo vermoeiend.
Zo eens in het jaar een keer ordinair gourmetten en je volvreten is niks mis mee.
Zolang je dat ding maar niet zelf hoeft schoon te maken.
Ik ben allang blij dat het burgerlijk aspect niet is aangesneden.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:55 schreef skysherrif het volgende:
Mensen die altijd maar elitair willen doen over bepaalde dingen zijn zo vermoeiend.
Zo eens in het jaar een keer ordinair gourmetten en je volvreten is niks mis mee.
Zolang je dat ding maar niet zelf hoeft schoon te maken.
Wel op een dusdanig praktische en goedkope manier.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
om je vol te eten heb je toch geen gourmet nodig
Dat vermoeden had ik.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iets niet leuk vinden heeft toch niks met elitair te maken? Blijkbaar vind jij gourmetten dan niet-elitair ofzo, aangezien jij dat gelijk er bij betrekt.
Het is toch een stuk duurder dan bijvoorbeeld friet, stamppot of pannekoeken.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat het burgerlijk aspect niet is aangesneden.
[..]
Wel op een dusdanig praktische en goedkope manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |