SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Samequote:Op woensdag 21 november 2018 11:18 schreef Cue_ het volgende:
Vroeger was ik al dik, dus ik heb geen idee hoe het is om slank te zijn
Das nog wel een slim idee! Ik ga op soepjesjachtquote:Op woensdag 21 november 2018 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Realistische (tussen)doelen zijn alleen maar prettig.En ik vind het een mooie reden hoor, quick!
Heb je een (heldere) soepoptie ipv de slechte warme hap? Met dit koude weer/wat snotterig gooi ik er in ieder geval graag een instant"soep" tegenaan. Helpt enorm met het alles wat los en vast zit willen vreten en zo heel veel impact hebben ze niet op m'n dag.
Klinkt lekker en gezond!quote:Op woensdag 21 november 2018 12:50 schreef quickstepster het volgende:
Dankzij jullie mijn geplande lunch teruggeschoven in de koelkast, maar ipv een slechte keuze, gewoon een andere keuze gemaakt, namelijk een kopje bouillon en een couscoussalade met pepertjes en komkommer met pittige hummus erbij. Pittig werkt ook als je niet lekker bent!
Nice!quote:Op woensdag 21 november 2018 12:50 schreef quickstepster het volgende:
Dankzij jullie mijn geplande lunch teruggeschoven in de koelkast, maar ipv een slechte keuze, gewoon een andere keuze gemaakt, namelijk een kopje bouillon en een couscoussalade met pepertjes en komkommer met pittige hummus erbij. Pittig werkt ook als je niet lekker bent!
Dat lijkt me een mooi doel inderdaad, dat ze geen verstoord beeld van dik/dun meekrijgen.quote:Op woensdag 21 november 2018 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn schoonmoeder noemt ook al haar kinderen dik, terwijl er geen 1 een bmi boven de 27 heeft.
Ze zijn inderdaad niet vel over been, maar dat lijkt me ook geen standaard
Mijn moeder was áltijd aan de lijn. Altijdaltijdaltijd. En mijn moeder is echt nooit dik geweest. Dus ik wil daar heel erg waakzaam op zijn. Dat ik dat niet doorgeef aan mijn kinderen.
Ik doneer al m'n haar en mijn bloed (en ooit mijn organen). Iets niet mogen voelt dan stom. Ik heb zoiets van, ik kan dit allemaal doen en zou het zelf ook graag willen ontvangen wanneer nodig. Dus het is voor mij meer een waarom niet vraag. Dat is de wereldverbeteraar in me hoorquote:Op woensdag 21 november 2018 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
Goede keuze, quick! En een mooie reden!is daar een bijzondere aanleiding voor, dat je dat wil doen?
de mijne ook. Inclusief zaljedatweldoens. Maar mijn vader was graatmager dus daar kocht ze dan alle vette dingen voor. Zoals monatoetjes enzo. Zie daar mijn verwrongen relatie met eten.quote:Op woensdag 21 november 2018 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn schoonmoeder noemt ook al haar kinderen dik, terwijl er geen 1 een bmi boven de 27 heeft.
Ze zijn inderdaad niet vel over been, maar dat lijkt me ook geen standaard
Mijn moeder was áltijd aan de lijn. Altijdaltijdaltijd. En mijn moeder is echt nooit dik geweest. Dus ik wil daar heel erg waakzaam op zijn. Dat ik dat niet doorgeef aan mijn kinderen.
Wat voor ovenschotel ga je eten?quote:Op woensdag 21 november 2018 13:58 schreef DrSauvignon het volgende:
[..]
de mijne ook. Inclusief zaljedatweldoens. Maar mijn vader was graatmager dus daar kocht ze dan alle vette dingen voor. Zoals monatoetjes enzo. Zie daar mijn verwrongen relatie met eten.
Enerzijds jezelf uithongeren en anderzijds zoveel mogelijk eten.
Goh, hey. Dieetclub; voor mensen die zelfkennis moeten verwerven.
Mijn lijstje is nogal zuivelintensief geloof ik vandaag.
o: Cottage cheese gemengd met franse kwark, gedroogd fruit en paranoten
d: Twee boterhammen, 1 met pindakaas, 1 met kip van dvs en een bakje optifit proteine kwark van de aldi
t: herhaling o maar dan zonder noten
d: ovenschotel
t: thee, koekje
Of de magjijdatweleten?quote:Op woensdag 21 november 2018 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Zoujedatweldoens en wiljeechtnietsen.
Lose-lose situaties dat.
ik twijfel tussen rode kool en aardappel met noten of groente-ei-en(veel) Parmezaanse kaas. Laatstgenoemde laat meer ruimte over voor koekjes bij de koffiequote:
Dat eerste klinkt het lekkerste?quote:Op woensdag 21 november 2018 15:00 schreef DrSauvignon het volgende:
[..]
ik twijfel tussen rode kool en aardappel met noten of groente-ei-en(veel) Parmezaanse kaas. Laatstgenoemde laat meer ruimte over voor koekjes bij de koffie
ja maar koekjesquote:Op woensdag 21 november 2018 15:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat eerste klinkt het lekkerste?
Ah... ja... dat is ook lekkerquote:Op woensdag 21 november 2018 19:08 schreef DrSauvignon het volgende:
[..]
ja maar koekjes
t werd een spinazie - zoete aardappel - erwt - ui en ei soufflé. Met parmezaanse kaas
Dat is nou een combinatie waar ik me weinig bij voor kan stellen, maar wat wel lekker klinktquote:Op woensdag 21 november 2018 19:08 schreef DrSauvignon het volgende:
[..]
ja maar koekjes
t werd een spinazie - zoete aardappel - erwt - ui en ei soufflé. Met parmezaanse kaas
Had bij het woord piloxing een ander idee, maarquote:Op zondag 18 november 2018 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
De keren dat ik in Engeland was dronk ik graag cream teaMaar hier doe ik dat eigenlijk nooit. Wel zwarte thee met honing
[..]
Si si, salsa en Zumba nu! En heb binnenkort ook een proeflesje piloxing bij dezelfde dame die de Zumba geeftLeek zo te zien een beetje op een mixje van pilates en body combat ofzo, dus dat wil ik best eens proberen
![]()
Oei, niet heel handig dan ook om voor een jaar in te schrijven iddDan moet je op de blaren zitten (of alsnog gaan, dat kan ook natuurlijk
)
Jij gaat dus ook weer lekker met de fitness?
5xquote:Op woensdag 21 november 2018 21:50 schreef V1z0R het volgende:
Wat een boutweer zeg, ik heb 2 borden stamppot zuurkool met schnitzel op en nog honger
[..]
Had bij het woord piloxing een ander idee, maar
Yup, behalve de week met kaakontsteking nog altijd 5x per week
Nee, iets met het woordje pillockquote:Op woensdag 21 november 2018 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
5xHeilige makreel! Netjes
![]()
En je dacht aan een soort botox-pil ofzo?
Dat kende ik nietquote:
jup. Ik zat er flink naast vanmorgen. Ik gokte op 71.7, het werd 71.0quote:Op donderdag 22 november 2018 07:53 schreef Cue_ het volgende:
Doen jullie dat smorgens (enof evt savonds) ook: raden welk getal de weegschaal zal geven?
Dat zijn mooie verrassingenquote:Op donderdag 22 november 2018 08:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup. Ik zat er flink naast vanmorgen. Ik gokte op 71.7, het werd 71.0
Meestal is het andersom
Ik maar 5 ons max meestal.quote:Op donderdag 22 november 2018 08:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, het is niet altijd oké.
Meestal ben ik in de ochtend rond de 7-8 ons lichter dan in de avond.
Was voor het slapen gaan om 23:00 nog 72,4. Wel met rendierpyjama aan maar toch. Had ik niet verwacht.
Elke keer.quote:Op donderdag 22 november 2018 07:53 schreef Cue_ het volgende:
Doen jullie dat smorgens (enof evt savonds) ook: raden welk getal de weegschaal zal geven?
Een rendierpyjama klinkt wel redelijk episch.quote:Op donderdag 22 november 2018 08:03 schreef Stormqueen het volgende:
Was voor het slapen gaan om 23:00 nog 72,4. Wel met rendierpyjama aan maar toch. Had ik niet verwacht.
ja, ik red het ook alleen maar omdat ik in de tussentijd 2 keer plas en 1 keer poepquote:Op donderdag 22 november 2018 08:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik maar 5 ons max meestal.
Snap dat dat redelijke drop is.
ik kon de verleiding van matchende familie kerstpyjama's vorig jaar niet weerstaanquote:Op donderdag 22 november 2018 08:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Een rendierpyjama klinkt wel redelijk episch.
Dat poepen idd! maar ik wil dat smorgens vroeg liever niet doen. Kost tijd enzo.quote:Op donderdag 22 november 2018 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik red het ook alleen maar omdat ik in de tussentijd 2 keer plas en 1 keer poep
Pics!quote:Op donderdag 22 november 2018 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kon de verleiding van matchende familie kerstpyjama's vorig jaar niet weerstaan
+1quote:
ik zag bij de Hema matchende pyama's én een pakje voor de hond. Te snoezig. Alleen is mijn hond XXL en doe ik hem geen plezier met pakjes. Maar aghquote:Op donderdag 22 november 2018 08:03 schreef Stormqueen het volgende:
Hahahaha, mijn darmen kunnen wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 22 november 2018 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt prima, ook goed voor de stoelgang
lijkt me een heel goed idee!quote:Op donderdag 22 november 2018 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een "nieuw" (voor mij dan) idee voor een lekker tussendoortje (ik krijg halverwege de middag altijd echt honger en ik lust niet meer lunch op) dus: Schaaltje kwark, met een lepeltje chiazaad, lijnzaad en 3 of 4 gedroogde vruchtjes (pruimen of vijgen of etc) klein gesneden. Is dat een goede? Het leek mij wel lekker en gezond
Uhm...misschien dom, maar dag is toch een gezond lijstje?quote:Op donderdag 22 november 2018 14:07 schreef DrSauvignon het volgende:
[..]
lijkt me een heel goed idee!
mijn dag begint vorm te nemen. O/L/T is wat er nog op het kantoor rondzweeft. Niet mijn beste dag maar we oden het er maar mee
o: Een handje noten en gedroogde vruchten
l: twee boterhammen met pindakaas
t: een bakje huttenkase en een smoothie
d: Courgette rolletjes gevuld met spinazie met tomatensaus en kaas
t: weet ik nog niet helemaal
Oh ja, ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 22 november 2018 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt prima, ook goed voor de stoelgang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft het niet te pakken, hč.quote:Op donderdag 22 november 2018 16:30 schreef Cue_ het volgende:
Ze hebben hier een 5 kilo zak (of 10 dunno) peper/kruidnoten neergezet. Gezellig..
Welkomquote:Op donderdag 22 november 2018 16:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te pakken, hč.
Heel goed!quote:
Volgens de OP is het ook voor mensen die op gewicht willen blijven hier. En niet alleen voor mensen die af willen vallen.quote:
Dan maakt het ook niet uit wat ze neerzetten. Alleen jij bepaalt wat je aan eten neemt.quote:
Als je de OP zo goed kent weet je ook dat we zo niet met elkaar om gaanquote:Op donderdag 22 november 2018 18:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens de OP is het ook voor mensen die op gewicht willen blijven hier. En niet alleen voor mensen die af willen vallen.
Maar ik loop hier al een tijdje. En jij?
(Volgens mij hebben we al eens gesproken in dit topic)
Gelukkig is 't leven zo makkelijkquote:Op donderdag 22 november 2018 18:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan maakt het ook niet uit wat ze neerzetten. Alleen jij bepaalt wat je aan eten neemt.
quote:Op donderdag 22 november 2018 18:56 schreef Lonaa het volgende:
Ondanks stress en veel in de auto tot nu toe:
O: 2 crackers met filet americain
L: volkoren bol met rosbief
T: skyr drink
D: rendang, broccoli, zoete aardappel.
Alles koe.
Be proud! Goed bezigquote:Op donderdag 22 november 2018 18:13 schreef Cue_ het volgende:
Dikke shit op 't werk gehad. Thuis niet emotie gegeten. That's a first.
Hoogstens straks met biljarten een kaas en worst meer.
Neuh. Pepernoten worden nu wel gegeten.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Be proud! Goed bezig
En sterkte
quote:Op donderdag 22 november 2018 20:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh. Pepernoten worden nu wel gegeten.
Daar is toch niks mis mee?quote:Op vrijdag 23 november 2018 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
Pepernoten
Weegschaal weer stabiel vanmorgen. Mijn lichaam voelt zich gewoon het fijnst met een bmi van 25,1
gewicht vasthouden is toch een mooi doel? Of moet er nog meer af?quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb m'n doel bereikt.
74,9kg vanmorgen.![]()
Op zoek naar een nieuw doel dan maar.
Goed bezigquote:Op vrijdag 23 november 2018 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb m'n doel bereikt.
74,9kg vanmorgen.![]()
Op zoek naar een nieuw doel dan maar.
Ook gezelligquote:Op vrijdag 23 november 2018 10:21 schreef DrSauvignon het volgende:
er zat een rot snacktomaatje in mijn doos en die is gaan lekken en nu ruikt alles zuur. Portemonnee zuur. Tas zuur. Agenda zuur. Ik zuur.
Is het ook.quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewicht vasthouden is toch een mooi doel? Of moet er nog meer af?
feest! hopelijk niet al teveel suiker. Anders plak je aan het einde van de dag nogquote:Op vrijdag 23 november 2018 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook gezellig
Ik liet vanmorgen een halve liter icethee + water in m'n tas los. Dus vloer en tas helemaal onder thuis.
Niet mijn beste ochtend
Fuuuuquote:Op vrijdag 23 november 2018 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook gezellig
Ik liet vanmorgen een halve liter icethee + water in m'n tas los. Dus vloer en tas helemaal onder thuis.
Niet mijn beste ochtend
Dat zal nog wel gaan plakken, al valt het hopelijk wel mee, want verduntdtdttquote:Op vrijdag 23 november 2018 10:39 schreef DrSauvignon het volgende:
feest! hopelijk niet al teveel suiker. Anders plak je aan het einde van de dag nog
Langzaam is duizend keer beter dan crashenquote:Op vrijdag 23 november 2018 11:41 schreef Myraela het volgende:
Het gaat hier langzaaaaahaaaaaaam. Maarja, door op te geven kom ik ook nergens, dus we gaan maar gestaag door.
Lijstje:
O: Geroosterde boterham, roerei (2 eieren) met kipfilet en tomaatjes
L: Twee geroosterde boterhammen met hummus en tomaatjes
T: Kiwi gold
T: Optimel kers
D: Kip curry met broccoli, champignons en rijst.
Je bent ook net weer begonnen joh.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:41 schreef Myraela het volgende:
Het gaat hier langzaaaaahaaaaaaam. Maarja, door op te geven kom ik ook nergens, dus we gaan maar gestaag door.
Lijstje:
Juist daarom. De eerste kilo's vliegen er normaal echt af.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Je bent ook net weer begonnen joh.
Maar had je niet gezegd dat je het nu juist anders aan ging pakken dan vorige keren? Of heb ik dat verkeerd onthouden?quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Juist daarom. De eerste kilo's vliegen er normaal echt af.
Zit je misschien op een plateau? Heb je ongeveer bijgehouden wat je in de laatste maanden, weken gemiddeld hebt gegeten qua calorieën?quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:41 schreef Myraela het volgende:
Lijstje:
Dit klinkt positief toch? Hopelijk land je snel weer een beetje en herstel je zo goed mogelijk. Echt heel erg veel sterktequote:Op vrijdag 23 november 2018 22:36 schreef Pizzapuntje het volgende:
Dinsdag weer diëtist. Ben heel benieuwd.
Zus heeft donderdag vier porties bami, vier porties macaroni en vier porties kip tagliatelle staan koken.
Nu gevraagd of mama iets met rijst paar porties wil maken en x wil langskomen om aardappel vlees groenten te maken, want elke dag pasta is niet lekker.
Krijg morgen van een vriendin boerenkoolstamp, bood ze aan, alleen nog even rookworstje bij kopen.
Snaai trouwens veel minder (weinig) dan dat ik gedacht had te gaan doen nu ik weer thuis ben.
Hopelijk met jullie alles goed!
Thanks.quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:11 schreef LuNaTiC het volgende:
Zit je misschien op een plateau? Heb je ongeveer bijgehouden wat je in de laatste maanden, weken gemiddeld hebt gegeten qua calorieën?
Wow... wat is het verschil tussen die twee salades?quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Thanks.Maar er is helemaal niets aan de hand. Ik klaag gewoon graag.
Net weer boodschappen gedaan. Niets slechts gekocht.Heb gekozen voor gezonde lekkere dingetjes, zoals vanavond verse frambozen.
![]()
Maandag is m'n vriend niet thuis, dus ik wilde iets makkelijks. Stond ik eerst met de Ceasar maaltijdsalade bij de Jumbo in m'n hangen. 700 kcal! We gingen daarna nog nar de Lidl, dus die meegenomen. En daar heeft de Ceasar salade maar 480 kcal. Dat vind ik toch wel een groot verschil. Ik weet trouwens dat maaltijdsalades niet echt enorm gezond zijn, maar ik vind die gewoon onwijs lekker.
Lijstje:
O: Kiwi gold
L: Half meergranen stokbroodding van de Lidl, met hummus, gemarineerde olijven en tomaatjes
D: Restje curry van gisteren, sperziebonen en tonijnsteak
T: Verse frambozen.
quote:Op zondag 25 november 2018 13:55 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een vriend met smaak. De kleren die ik bijna twee jaar geleden samen met hem kocht, zijn nog steeds mijn favoriete kleren. Inmiddels begint hij steeds vaker te zeggen dat het weer tijd wordt om te gaan winkelen. Ik heb sinds toen geloof ik ook niets meer gekocht
Beterschap. Ik wil van de week wel even op bezoek komen als je wat afleiding kunt gebruikenquote:Op zondag 25 november 2018 20:22 schreef Pizzapuntje het volgende:
Sinds gister weer in zh en vandaag met spoed operatie gehad. Diëtist gaat dus niet door dinsdag want moet waarschijnlijk nog minstens week blijven.
Stiekem zelf gewogen donderdag. 130, maar m'n arm alleen is al paar kilo aan vocht dus onduidelijke weging.
Anyway, weer gestructureerd en vrij gezond eten hier nu.
ik was nog de limoncello vergetenquote:Op zondag 25 november 2018 14:04 schreef DrSauvignon het volgende:
gister:
o: vruchtenkwark met cruesli
t: een krentenboterham met een plak geitenkaas
l: bami met alles wat er bij hoort
t: twee mandarijnen
d: twee boterhammen - 1 met een eitje en 1 met jam
vandaag:
o: cottage cheese / franse kwark / gedroogd fruit en notenmix
t: een komkommer / twee eitjes en augurk. Laten we het een salade noemen
l: twee boterhammen met hazelnootboter
d: groente / rijst en vegaspul
Die heb je wel nodig als je zo'n trui koopt!quote:Op maandag 26 november 2018 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
"Helaas" is die lelijke kersttrui wel meegegaan naar huis. Die lag ineens zo maar in mijn mandje.
Bij de psych geweest, dat was oké. Binnenkort weer dagbehandeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op maandag 26 november 2018 17:17 schreef Messina het volgende:
[..]
Die heb je wel nodig als je zo'n trui koopt!
Hahahaha, de tekst op mijn trui is "My ugly christmas swaeter" met de nodige tierelantijntjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 november 2018 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha, de tekst op mijn trui is "My ugly christmas swaeter" met de nodige tierelantijntjes
keurig!quote:Op maandag 26 november 2018 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wederom langs al het snoepgoed in de Action geraced. "Helaas" is die lelijke kersttrui wel meegegaan naar huis. Die lag ineens zo maar in mijn mandje.
Bij de psych geweest, dat was oké. Binnenkort weer dagbehandeling
(even een lijstje die volgens mij oké is)
O. 2 boterhammen met kaas
T. plakje ontbijtkoek met 30% minder suiker
L. 2 boterhammen kaas
T. plakje ontbijtkoek
D. Boontjes, rijst, beetje saus en vegaballetjes
T. Kwark met fruit en zaadjes
B. Uurtje gewandeld
morgen weer boodschappen en dan ook maar een hartig tussendoortje scoren
Wauw! Heel veel respect hiervoor! Echt top bezigquote:Op dinsdag 27 november 2018 08:50 schreef LuNaTiC het volgende:
Netjes![]()
Ik zit, na 13 maanden en 1 week, in mijn laatste afvalweek.PT vindt dat ik voldoende kwijt ben om nu weer omhoog te gaan in voeding, en daardoor ook weer in gewicht, waarbij natuurlijk het grootste gedeelte in spiermassa zal moeten zijn.
Laatste week dat ik nog rond de 2300 kcal eet, daarna gaan we stapsgewijs met 100-150 kcal per week omhoog tot ik op een tempo zit van 0.5% toenname in lichaamsgewicht is spiermassa per maand.
Final stats, 82 kg @ 1.92 m, bmi 22.2, vetpercentage om en nabij (alhoewel nooit officieel met een goede meting gemeten) 15% (begon rond de 37%). 41 kg kwijtgeraakt.
Het zal wel gek zijn om straks op de weegschaal te moeten staan en om niet naar beneden te kijken, maar vooral focussen op gelijk blijven en heeel langzaam iets zwaarder te worden (en dan bidden dat het spiermassa is ipv vet).
die 15% neem ik met een heeeeeele grote korrel zout, want ik heb nooit een goede officiële vetmeting laten doen en alles gaat via mijn eigen weegschaal. Ik heb het dan ook eigenlijk altijd gebruikt om over een langere periode te zien of er een trendlijn naar beneden was. In die zin is het nuttig, maar naarmate ik meer afviel, naarmate het meer rond deze regionen bleef. Niet meer dan dat dus.quote:Op dinsdag 27 november 2018 08:58 schreef Cue_ het volgende:
15% vet dat is echt netjes! Heeft die afgetrainde trainer van me ook volgens een geen idee hoe goede weegschaal
Jerommekes.quote:Op dinsdag 27 november 2018 09:32 schreef LuNaTiC het volgende:
Sowieso wil ik niet zo'n kast worden met een dikke nek en dat je dan heel breed met je armen moet lopen
Echt wet van Murphy dit. Ik snap dat het kut is.quote:Op dinsdag 27 november 2018 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed... mijn studieloopbaanbegeleidster wilde zo graag nog afscheid van me nemen. Dus afgesproken, vandaag van tien tot half elf. Ik heb tot kwart over tien op haar gewacht en en toen maar weggegaan (ik was wel op de goede plek, ook volgens haar collega). En ik had zelf een antibehoefte om daar heen te gaan. Ik wilde school helemaal nooit meer zien (iets met zout in de wonde strooien) en niks meer mee te maken hebben en dan dit... Ik voel me heel erg naar en verdrietig nu...
Anyways... van de stress slecht ontbeten, maar ik heb wel even een lekkere lunch voor mezelf bedacht om het gebrek aan tussendoortje en goed ontbijt op te vangen: twee broodjes ei met tomaat, kaas, komkommer en rucola.
quote:Op dinsdag 27 november 2018 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed... mijn studieloopbaanbegeleidster wilde zo graag nog afscheid van me nemen. Dus afgesproken, vandaag van tien tot half elf. Ik heb tot kwart over tien op haar gewacht en en toen maar weggegaan (ik was wel op de goede plek, ook volgens haar collega). En ik had zelf een antibehoefte om daar heen te gaan. Ik wilde school helemaal nooit meer zien (iets met zout in de wonde strooien) en niks meer mee te maken hebben en dan dit... Ik voel me heel erg naar en verdrietig nu...
Anyways... van de stress slecht ontbeten, maar ik heb wel even een lekkere lunch voor mezelf bedacht om het gebrek aan tussendoortje en goed ontbijt op te vangen: twee broodjes ei met tomaat, kaas, komkommer en rucola.
Wat balen :-(quote:Op dinsdag 27 november 2018 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voor jou was het vandaag een heel ding, voor haar waarschijnlijk een van vele punten op haar drukke agenda vandaag en die agenda liep misschien in het honderd door iets onvoorziens. Maakt het voor jou niet minder rottig. Ik hoop dat ze nog wel even van zich laat horen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee, dat snap ik wel. Alleen zij liep er op aan te dringen dat ik dit ging doen, dus dan is het gewoon niet netjes... maar goed, ik ga geen nieuwe afspraak maken. School is klaar nu voor mijquote:Op dinsdag 27 november 2018 11:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor jou was het vandaag een heel ding, voor haar waarschijnlijk een van vele punten op haar drukke agenda vandaag en die agenda liep misschien in het honderd door iets onvoorziens. Maakt het voor jou niet minder rottig. Ik hoop dat ze nog wel even van zich laat horen.
Snap ik, maar ik hoop dat ze nog sorry zegt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik wel. Alleen zij liep er op aan te dringen dat ik dit ging doen, dus dan is het gewoon niet netjes... maar goed, ik ga geen nieuwe afspraak maken. School is klaar nu voor mij
Oh.quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
(anderzijds, dit is niet anders dan de lijn de verwachting bij die vrouw. Alleen eerder had ik een afhankelijke rol, dus moest ik dit slikken)
quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik hoop dat ze nog sorry zegt.
Ach ja, that's life tochquote:
Oooooh jammiequote:Op dinsdag 27 november 2018 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Cots, wat vervelend
De grote baas zette net een doos baby bossche bollen van Jan de Groot neer in ons kantoor. Uiteraard ben ik gezwicht dus nu ga ik maar even 7k stappen maken ter compensatie
Supergoed gedaan!quote:Op dinsdag 27 november 2018 08:50 schreef LuNaTiC het volgende:
Final stats, 82 kg @ 1.92 m, bmi 22.2, vetpercentage om en nabij (alhoewel nooit officieel met een goede meting gemeten) 15% (begon rond de 37%). 41 kg kwijtgeraakt.
quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Supergoed gedaan!![]()
Ooit kom ik daar ook.Maar dan zonder te fitnessen, that stuff ain't for me.
Tot die tijd ben ik vooral blij met elke dag dat ik netjes eet, en dat gaat eigenlijk supergoed. Het is soms nog wel wennen dat ik niet alles wat lekkerder kan maken. Ik ben zo gewend overal dingen aan toe te voegen, en nu probeer ik gewoon wat puurder te eten. Zoals vanavond de spruitjes, gewoon gekookt. Normaal zou ik ze opbakken, liefst met spekjes, pijnboompitten en Parmezaanse kaas.
Anyhow, lijstje:
O: Havermout, blauwe bessen en 2 blokjes chocolade
L: Boterham smeerkaas, kipfilet, ijsbergsla en komkommer, boterham met sandwichspread, ijsbergsla en cherry tomaatjes
D: Spruitjes, tartaartje en gebakken krieltjes
T: Optimel kwark
Dat fitness ook geprobeerd, maar voor mij word het dat ook niet.quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Supergoed gedaan!![]()
Ooit kom ik daar ook.Maar dan zonder te fitnessen, that stuff ain't for me.
Tot die tijd ben ik vooral blij met elke dag dat ik netjes eet, en dat gaat eigenlijk supergoed. Het is soms nog wel wennen dat ik niet alles wat lekkerder kan maken. Ik ben zo gewend overal dingen aan toe te voegen, en nu probeer ik gewoon wat puurder te eten. Zoals vanavond de spruitjes, gewoon gekookt. Normaal zou ik ze opbakken, liefst met spekjes, pijnboompitten en Parmezaanse kaas.
Anyhow, lijstje:
O: Havermout, blauwe bessen en 2 blokjes chocolade
L: Boterham smeerkaas, kipfilet, ijsbergsla en komkommer, boterham met sandwichspread, ijsbergsla en cherry tomaatjes
D: Spruitjes, tartaartje en gebakken krieltjes
T: Optimel kwark
Extra veel kunnen vreten is dan ook wel een optiequote:Op dinsdag 27 november 2018 11:50 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]![]()
helemaal goed toch! het is toch vooral 80% voeding.
Al helpt sporten/fitnessen wel mee als extra katalysator. En het maakt je ook gewoon fitter en zorgt dat je beter in je vel zit waardoor het allemaal weer beter vol te houden is.
En je kunt gewoon veel meer eten omdat je meer verbrandt en ook hoe meer spiermassa je krijgt, hoe hoger die verbranding dan ook weer is.
Eigenlijk sport ik vooral om veel te kunnen vreten(maar wel met alle handige bij-effecten
)
Zekerquote:Op dinsdag 27 november 2018 11:52 schreef steelhead het volgende:
[..]
Extra veel kunnen vreten is dan ook wel een optie.
Is ook wel zo.quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:50 schreef LuNaTiC het volgende:
Al helpt sporten/fitnessen wel mee als extra katalysator. En het maakt je ook gewoon fitter en zorgt dat je beter in je vel zit waardoor het allemaal weer beter vol te houden is.
voor vetverbranding/afvallen hoef je echt niet te fitnessen hoor. Bewegen, dat wel. Maar hoe je beweegt maakt niet zo veel uit.quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is ook wel zo.Maar ik vind het vooral niet leuk. Mijn vriend vindt het bijvoorbeeld leuk omdat hij dan elke keer kan zien dat hij beter aan het worden is in iets. Ik haal daar geen motivatie uit. Wil wel meer bewegen overigens hoor, geloof wel dat dat erbij hoort. Maar dan dingen die ik leuk vind. Zwemmen of (rol)schaatsen bijvoorbeeld, en gewoon meer lopen. Iets van dansen zou ik ook wel tof vinden.
Probeer vooral uit wat je leuk lijkt inderdaadquote:Op dinsdag 27 november 2018 11:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is ook wel zo.Maar ik vind het vooral niet leuk. Mijn vriend vindt het bijvoorbeeld leuk omdat hij dan elke keer kan zien dat hij beter aan het worden is in iets. Ik haal daar geen motivatie uit. Wil wel meer bewegen overigens hoor, geloof wel dat dat erbij hoort. Maar dan dingen die ik leuk vind. Zwemmen of (rol)schaatsen bijvoorbeeld, en gewoon meer lopen. Iets van dansen zou ik ook wel tof vinden.
Ah kijk, dat zijn hoopvolle berichtenquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:10 schreef Sarabi het volgende:
@Maria dansschoenen zitten wel 100x fijner dan gewone hakken dus wie weet valt het mee
Wij hebben ze ook ooit nodig gehad voor een samba crossover.
Yepquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah kijk, dat zijn hoopvolle berichten![]()
Samba crossover, tofGecombineerd met buikdans dan dus? Ik heb ooit een aantal weekjes Samba-les gehad en ik vond het best pittig
Zo slecht is een broodje kroket toch nog niet eens. Als dat er vervolgens mee helpt dat je de rest van de dag netjes kan eten.quote:Op woensdag 28 november 2018 11:01 schreef Cue_ het volgende:
Zin in eten.. broodje kroket ofzo.. hebbn ze hier wel. blegh
We hebben ieder een halve fles appellikeur op.quote:Op woensdag 28 november 2018 11:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom meteen 2 balansdagen?
Je zal per persoon geen flessen op hebben.
Iedereen mag zeker eens buiten de lijntjes kleuren dan moet je niet meteen 2 dagen niets eten.
Ik sluit me aan bij Sarabi, focus op normaal eten houden lijkt me waardevol.quote:Op woensdag 28 november 2018 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gisteren teveel gedronken (was super gezellig + vriendinnetje en ik hadden het beiden even moeilijk + iedereen mag wel eens buiten de lijntjes kleuren). Dus even twee balansdagjes. Ik moet alleen nog even uitzoeken 'hoe', wel gewoon eten uiteraard.
Wat ik bedoelde te zeggen was gewoon drie maaltijden en twee tussendoortjes en daar even bewuste keuzes in maken. Dus even een VGA, dus even gewoon een cracker tussendoor. Niet minder, maar gewoon even gezondquote:Op woensdag 28 november 2018 11:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan je je niet beter focussen op juist normaal eten? (Wat volgens mij nog steeds niet zo normaal voor jou is, toch?)
Volgens mij vallen die vreet (en nu dan drank) dagen bij jou qua kcal heel erg mee.
Is balansen voor jou sowieso slim? Lijkt me lastig als je een stoornis hebt.
Is dat anders dan je gewone eetpatroon?quote:Op woensdag 28 november 2018 11:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
en daar even bewuste keuzes in maken.
quote:Op woensdag 28 november 2018 12:02 schreef Cue_ het volgende:
Is niet kattig en je mag dat best zeggen.
Maar je zegt al rekening ermee te houden normaal, dus vraag me dan af wat je bedoelt met nu op de rem. Want je geeft aan 't gewoon als gezond te doen, maar dat is naar wat ik hier lees ook gewoon de bedoeling bij je normale eetpatroon.
Kcal tellen doe ik niet meer (naja... probeer ik iig). Het is gewoon dat ik bijvoorbeeld even geen lasange of quiche maak, maar even een VGA of een maaltijdsoep met een broodje (ik heb nu besloten dat ik pompoenwortelsoep maak). En het is bij mij idd even het extra laten liggen. In mijn beleving is dat een balansdagjequote:Op woensdag 28 november 2018 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal een interpretatieverschil van "balansdag" zijn dan, bij balansen heb ik (en waarschijnlijk meerdere met mij) in m'n hoofd dat je bewust wat lager gaat zitten in calorieën omdat er verderop in de week (of juist eerder) een zware dag zit, om het gemiddelde per week constant te houden. Maar da's wat anders dan je normale eetpatroon volgen en (bijvoorbeeld) alleen de extra chocolade te laten liggen.
Over chocolade gesproken, ik kreeg van vent. Vanavond een paar blokjes.
Ook dat, een avondje een paar drankjes zal voor mij geen aanleiding zijn, een meerdaags festival met bijbehorende bende als "avondeten" en de halve dag alcohol is wel weer een goede reden om er eentje in te plannen.quote:Op woensdag 28 november 2018 12:43 schreef Myraela het volgende:
Los van wat een balansdag is, is het misschien ook het verschil in wanneer een balansdag 'nodig' voelt.
Ik heb gekeken. 1100kcal aan alcohol... Is een goede redenquote:Op woensdag 28 november 2018 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook dat, een avondje een paar drankjes zal voor mij geen aanleiding zijn, een meerdaags festival met bijbehorende bende als "avondeten" en de halve dag alcohol is wel weer een goede reden om er eentje in te plannen.
Zekerquote:Op woensdag 28 november 2018 12:43 schreef Myraela het volgende:
Los van wat een balansdag is, is het misschien ook het verschil in wanneer een balansdag 'nodig' voelt.
Lekker!quote:Op woensdag 28 november 2018 16:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Aanvullende groente wordt een berg gewokte spinazie.
Zelf soep maken is zo makkelijk!!quote:Op woensdag 28 november 2018 17:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zelf broodjes aan het bakken nu... soepje staat te pruttelen
Jep, de uitdaging zat hem in het brood. Het kost me altijd moeite om het geen steen te laten wordenquote:Op woensdag 28 november 2018 20:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zelf soep maken is zo makkelijk!!
Ik zou dat tweede doen.quote:Op donderdag 29 november 2018 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gisteren verwijderd omdat ik het niet goed kan verwoorden:
Ik heb morgen een begrafenis (nogal ingewikkelde situatie) en die begint om 12:00
Wat is slimmer: Brunchen. Of een broodje meer bij het ontbijt en na de uitvaart nog een broodje eten? Het is belachelijk dat ik me er druk om maak (het eten dan), maar ik wil geen honger krijgen (honger is eetbui als ik me zo voel). Wat zouden jullie doen?
Hoe laat ontbijt je en hoelaat krijg je normaal weer honger?quote:Op donderdag 29 november 2018 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gisteren verwijderd omdat ik het niet goed kan verwoorden:
Ik heb morgen een begrafenis (nogal ingewikkelde situatie) en die begint om 12:00
Wat is slimmer: Brunchen. Of een broodje meer bij het ontbijt en na de uitvaart nog een broodje eten? Het is belachelijk dat ik me er druk om maak (het eten dan), maar ik wil geen honger krijgen (honger is eetbui als ik me zo voel). Wat zouden jullie doen?
Dank je welquote:Op donderdag 29 november 2018 15:29 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik zou dat tweede doen.
Gecondoleerd!
Ik ontbijt rond 7:00 en krijg meestal rond 12:00 hongerquote:Op donderdag 29 november 2018 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe laat ontbijt je en hoelaat krijg je normaal weer honger?
Begrafenis begint om 12, maar hoe laat afgelopen? Zit daar nog koffie en cake bij?
Hoe laat eet je avonds?
Dank je wel... en dat is inderdaad wel een slimme.quote:Op donderdag 29 november 2018 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook zo'n maaltijdreep bij je steken, CotS! Als je dan honger krijgt, dan kan je die snel oppeuzelen (desnoods even buiten). Sterkte morgen en gecondoleerd.
Als je zes uur gelopen hebt, is dat toch prima? Volgens mij heb je dan sowieso meer verbrandt dan binnen gekregen. En anders een dagje rustig aanquote:Op donderdag 29 november 2018 19:15 schreef Myraela het volgende:
Een goede planning is het halve werkt. Had ik vandaag ook moeten doen. Dan had ik niet alleen ontbeten, en om 6 uur in de stad gelopen met teveel honger. Nu heb ik een pastasalade en kant en klare sandwich op. Die pastasalade had belachelijk veel kcal trouwens. Dat zag ik pas toen ik hem op had.Maar over de hele dag gezien is het nog wel okay. Niet slim, maar ach.
Oooooh sorry! Ik dacht dat jij bedoelde dat je zes uur door de stad liep, maar nu ik het terug lees, zie ik dat ik verkeerd gelezen heb!quote:Op donderdag 29 november 2018 19:28 schreef Myraela het volgende:
Neejoh, ik liep om 6 uur toevallig in de stad. Totaal misschien een uurtje. Daarvoor gewoon gewerkt en direct door gegaan naar een sollicitatie. Maar m'n dagtotaal is alsnog wel okay. Had het alleen liever aan gezonde dingen gegeten.
Vandaag weer een dag inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2018 23:17 schreef Cue_ het volgende:
Pff waarom verpest ik een good streak altijd.
Zie 't morgen wel weer.
dat is geen verpesten toch. Na een paar dagen prima eten kun je best een dagje minder prima eten. Dat hoort ook bij een normaal en gezond eetpatroonquote:Op donderdag 29 november 2018 23:17 schreef Cue_ het volgende:
Pff waarom verpest ik een good streak altijd.
Zie 't morgen wel weer.
Ja, baan gekregen!quote:Op donderdag 29 november 2018 22:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Myraela, hoop dat de solli goed ging!
Cup T is dan nog steeds wel heel grootquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:32 schreef DrSauvignon het volgende:
ik was even vergeten dat afvallen met een grote cupmaat echt verschrikkelijk is. T ziet er niet meer uit en je valt opeens weer in de moeilijke maten range. Met bijbehorende omadesigns ķf 60 euro voor een bh uitgeven.
Dat is toch helemaal niet veel voor een goede bh?quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:32 schreef DrSauvignon het volgende:
ik was even vergeten dat afvallen met een grote cupmaat echt verschrikkelijk is. T ziet er niet meer uit en je valt opeens weer in de moeilijke maten range. Met bijbehorende omadesigns ķf 60 euro voor een bh uitgeven.
Yikesquote:Op vrijdag 30 november 2018 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet veel voor een goede bh?Ik heb geen ingewikkelde maten en betaal ook meestal zo'n 80,- voor die dingen. Maar dan zitten ze ook wel echt goed en voor langere tijd.
Tja die goedkopere zooi zit vaak gewoon ruk of kan na een paar maanden al de prullenbak in. Goedkoop = duurkoop wmb als het om bh's gaat.quote:Op vrijdag 30 november 2018 23:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
YikesIk kocht ze altijd bij de Hunkemöller, al moet ik zeggen dat de kwaliteit daar dusdanig achteruit is gegaan dat ik de laatste tijd wel over ben gestapt naar andere winkels (en ook een wat hoger prijssegment). Desalnietteplus vind ik 80 euro wel veel maar misschien zitten ze dan wel MEGA goed
haha, t is t niet.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:38 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Cup T is dan nog steeds wel heel groot
Is ook mijn doel en dan ook met nog ~6mnd om daar te komen. Of in ieder geval in de buurt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 09:32 schreef LuNaTiC het volgende:
Op zich lijkt het me wel heel fijn om gewoon een klein beetje lean/shredded te zijn
Maar goed, ik heb nog ruim 6 maanden te gaan met mijn huidige PT, heb niet echt voor mezelf een stip op de horizon, maar kijk het per week en per maand aan wat de voortgang is en dan zien we het vanzelf.
ik wou dat ik dat al gedaan had.. nu is het steeds : "als ik dan kinderen krijg dan erna " maar ondertussen al jaren last ervanquote:Op zaterdag 1 december 2018 13:52 schreef DrSauvignon het volgende:
de mijne zijn zelfs verkleind toen ik 18 was maar daarna werd ik dik
hier hoop ik nog opquote:Op zaterdag 1 december 2018 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had altijd enorme shamboozles maar na de kinderen zijn het een soort lege waterzakjes geworden.
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg
Shit, die heb ik niet in de planning. Hopelijk krimpen ze nog wat mee tijdens het afvallen!quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had altijd enorme shamboozles maar na de kinderen zijn het een soort lege waterzakjes geworden.
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg
Ook wel eens fijn toch?quote:Op zondag 2 december 2018 19:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... na alle ellende even een weekendje bij mijn moeder geweest. Niet goed voor de weegschaal, wel goed voor mijn ziel
qft.quote:Op maandag 3 december 2018 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vreet mezelf 1 dag per jaar helemaal ziek aan oliebollen. Voor de rest eet ik ze nooit dus dikke #care
Same.quote:Op maandag 3 december 2018 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vreet mezelf 1 dag per jaar helemaal ziek aan oliebollen. Voor de rest eet ik ze nooit dus dikke #care
De mijne viert het nooit.quote:Op maandag 3 december 2018 11:27 schreef DrSauvignon het volgende:
het grootste probleem hier in december is verjaardag van vriend en alle left overs daarna
Oja dat zit ook nog in deze maand....de verjaardag van mijn man.quote:Op maandag 3 december 2018 11:27 schreef DrSauvignon het volgende:
het grootste probleem hier in december is verjaardag van vriend en alle left overs daarna
Ditquote:Op maandag 3 december 2018 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
Denk dat de belangrijkste vraag is: hoeveel ga je zweten?quote:Op maandag 3 december 2018 14:00 schreef DrSauvignon het volgende:
@stormqueen - jij rent toch wel eens naar werk of terug van werk? Ik wil dit ook gaan doen maar we hebben geen douches / omkleedruimte dus ik moet er nog even wat op verzinnen. Hoe doe jij dat?
wij hebben wél douchesquote:Op maandag 3 december 2018 14:00 schreef DrSauvignon het volgende:
@stormqueen - jij rent toch wel eens naar werk of terug van werk? Ik wil dit ook gaan doen maar we hebben geen douches / omkleedruimte dus ik moet er nog even wat op verzinnen. Hoe doe jij dat?
Maar dan is de vraag hoe je er dan komt.quote:Op maandag 3 december 2018 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
Naar huis rennen is makkelijker, dan skip je het douchen gedeelte op kantoor, da's voor jou dan wel beter denk ik
fiets laten staan en met ov/ wandelen de volgende ochtendquote:Op maandag 3 december 2018 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag hoe je er dan komt.
Auto heen - rennen terug - OV heen?
Als dat mogelijk is, dan idd een optie.quote:Op maandag 3 december 2018 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
fiets laten staan en met ov/ wandelen de volgende ochtend
Of de ochtend zelf met het ov.
ja als je het kunt rennen kun je het natuurlijk ook wandelen of fietsen.quote:Op maandag 3 december 2018 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als dat mogelijk is, dan idd een optie.
Daar heb je wel een puntquote:Op maandag 3 december 2018 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
ja als je het kunt rennen kun je het natuurlijk ook wandelen of fietsen.
Er zijn nu eenmaal een hoop gekken..quote:Op maandag 3 december 2018 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
Als het 2 uur fietsen is zou ik er ook niet aan beginnen denk ik. Dan kun je beter na het eten een rondje doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |