SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Samequote:Op woensdag 21 november 2018 11:18 schreef Cue_ het volgende:
Vroeger was ik al dik, dus ik heb geen idee hoe het is om slank te zijn
Das nog wel een slim idee! Ik ga op soepjesjachtquote:Op woensdag 21 november 2018 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Realistische (tussen)doelen zijn alleen maar prettig.En ik vind het een mooie reden hoor, quick!
Heb je een (heldere) soepoptie ipv de slechte warme hap? Met dit koude weer/wat snotterig gooi ik er in ieder geval graag een instant"soep" tegenaan. Helpt enorm met het alles wat los en vast zit willen vreten en zo heel veel impact hebben ze niet op m'n dag.
Klinkt lekker en gezond!quote:Op woensdag 21 november 2018 12:50 schreef quickstepster het volgende:
Dankzij jullie mijn geplande lunch teruggeschoven in de koelkast, maar ipv een slechte keuze, gewoon een andere keuze gemaakt, namelijk een kopje bouillon en een couscoussalade met pepertjes en komkommer met pittige hummus erbij. Pittig werkt ook als je niet lekker bent!
Nice!quote:Op woensdag 21 november 2018 12:50 schreef quickstepster het volgende:
Dankzij jullie mijn geplande lunch teruggeschoven in de koelkast, maar ipv een slechte keuze, gewoon een andere keuze gemaakt, namelijk een kopje bouillon en een couscoussalade met pepertjes en komkommer met pittige hummus erbij. Pittig werkt ook als je niet lekker bent!
Dat lijkt me een mooi doel inderdaad, dat ze geen verstoord beeld van dik/dun meekrijgen.quote:Op woensdag 21 november 2018 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn schoonmoeder noemt ook al haar kinderen dik, terwijl er geen 1 een bmi boven de 27 heeft.
Ze zijn inderdaad niet vel over been, maar dat lijkt me ook geen standaard
Mijn moeder was áltijd aan de lijn. Altijdaltijdaltijd. En mijn moeder is echt nooit dik geweest. Dus ik wil daar heel erg waakzaam op zijn. Dat ik dat niet doorgeef aan mijn kinderen.
Ik doneer al m'n haar en mijn bloed (en ooit mijn organen). Iets niet mogen voelt dan stom. Ik heb zoiets van, ik kan dit allemaal doen en zou het zelf ook graag willen ontvangen wanneer nodig. Dus het is voor mij meer een waarom niet vraag. Dat is de wereldverbeteraar in me hoorquote:Op woensdag 21 november 2018 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
Goede keuze, quick! En een mooie reden!is daar een bijzondere aanleiding voor, dat je dat wil doen?
de mijne ook. Inclusief zaljedatweldoens. Maar mijn vader was graatmager dus daar kocht ze dan alle vette dingen voor. Zoals monatoetjes enzo. Zie daar mijn verwrongen relatie met eten.quote:Op woensdag 21 november 2018 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn schoonmoeder noemt ook al haar kinderen dik, terwijl er geen 1 een bmi boven de 27 heeft.
Ze zijn inderdaad niet vel over been, maar dat lijkt me ook geen standaard
Mijn moeder was áltijd aan de lijn. Altijdaltijdaltijd. En mijn moeder is echt nooit dik geweest. Dus ik wil daar heel erg waakzaam op zijn. Dat ik dat niet doorgeef aan mijn kinderen.
Wat voor ovenschotel ga je eten?quote:Op woensdag 21 november 2018 13:58 schreef DrSauvignon het volgende:
[..]
de mijne ook. Inclusief zaljedatweldoens. Maar mijn vader was graatmager dus daar kocht ze dan alle vette dingen voor. Zoals monatoetjes enzo. Zie daar mijn verwrongen relatie met eten.
Enerzijds jezelf uithongeren en anderzijds zoveel mogelijk eten.
Goh, hey. Dieetclub; voor mensen die zelfkennis moeten verwerven.
Mijn lijstje is nogal zuivelintensief geloof ik vandaag.
o: Cottage cheese gemengd met franse kwark, gedroogd fruit en paranoten
d: Twee boterhammen, 1 met pindakaas, 1 met kip van dvs en een bakje optifit proteine kwark van de aldi
t: herhaling o maar dan zonder noten
d: ovenschotel
t: thee, koekje
Of de magjijdatweleten?quote:Op woensdag 21 november 2018 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Zoujedatweldoens en wiljeechtnietsen.
Lose-lose situaties dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |