abonnement Unibet Coolblue
pi_183359920
gister:

o: vruchtenkwark met cruesli
t: een krentenboterham met een plak geitenkaas
l: bami met alles wat er bij hoort
t: twee mandarijnen
d: twee boterhammen - 1 met een eitje en 1 met jam

vandaag:

o: cottage cheese / franse kwark / gedroogd fruit en notenmix
t: een komkommer / twee eitjes en augurk. Laten we het een salade noemen :P
l: twee boterhammen met hazelnootboter
d: groente / rijst en vegaspul
pi_183365042
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 13:55 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een vriend met smaak. De kleren die ik bijna twee jaar geleden samen met hem kocht, zijn nog steeds mijn favoriete kleren. Inmiddels begint hij steeds vaker te zeggen dat het weer tijd wordt om te gaan winkelen. Ik heb sinds toen geloof ik ook niets meer gekocht :')
:D Meestal hoor je het andersom. Ik zoek de kleren voor m'n vriend vaak uit.

Lijstje voor vandaag:
O: Havermout, blauwe bessen, 3 blokjes pure chocolade
L: 3 crackers, 2 hummus met tomaat en olijven en 1 met sandwichspread
T: Halve ring met garnalen en chilisaus
T: Banaan
D: 2 meergranen wraps met gemarineerde varkenshaas met paprika en champignons, sla, tomaat en yoghurt knoflooksaus.
pi_183368073
Sinds gister weer in zh en vandaag met spoed operatie gehad. Diëtist gaat dus niet door dinsdag want moet waarschijnlijk nog minstens week blijven.

Stiekem zelf gewogen donderdag. 130, maar m'n arm alleen is al paar kilo aan vocht dus onduidelijke weging.

Anyway, weer gestructureerd en vrij gezond eten hier nu.
pi_183368404
Raar weekendlijstje hier

O: niets want laat wakker
L: bonenburger
T: speciaal biertje
D: pizza

Morgen maar weer normaal doen
pi_183368867
Jeetje PP, het zit je niet mee hé.. hopelijk nu geen operaties meer nodig!

Tele, succes met je enkel! Inderdaad goed rustig aan doen, hopelijk loopt het dan met een sisser af!

Mijn vriend en ik hebben allebei geen smaak wat kleding betreft, top dus :+

Ik heb een weekendlijstje vandaag, maar eigenlijk niet echt ontevreden. Past prima denk ik.

L: speltbolletje, ene helft met halve avocado en twee plakken kipfilet, andere helft met truffelmayo en rauwe ham
T: speltbolletje met truffelmayo en rauwe ham
T2: mueslireep
B: hockeywedstrijd
T: mueslireep
D: pizza Quattro Stagioni van de Italiaan
pi_183368996
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 20:22 schreef Pizzapuntje het volgende:
Sinds gister weer in zh en vandaag met spoed operatie gehad. Diëtist gaat dus niet door dinsdag want moet waarschijnlijk nog minstens week blijven.

Stiekem zelf gewogen donderdag. 130, maar m'n arm alleen is al paar kilo aan vocht dus onduidelijke weging.

Anyway, weer gestructureerd en vrij gezond eten hier nu.
Beterschap. Ik wil van de week wel even op bezoek komen als je wat afleiding kunt gebruiken
pi_183376649
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 14:04 schreef DrSauvignon het volgende:
gister:

o: vruchtenkwark met cruesli
t: een krentenboterham met een plak geitenkaas
l: bami met alles wat er bij hoort
t: twee mandarijnen
d: twee boterhammen - 1 met een eitje en 1 met jam

vandaag:

o: cottage cheese / franse kwark / gedroogd fruit en notenmix
t: een komkommer / twee eitjes en augurk. Laten we het een salade noemen :P
l: twee boterhammen met hazelnootboter
d: groente / rijst en vegaspul
ik was nog de limoncello vergeten :) drie glaasjes op zaterdag

o: kwark / paranoten / gedroogde vijgen
l: Twee boterhammen met pindakaas en een bakje cottage cheese
t: iets met chocolade - zin an
d: Noodles met vega babi pangang die ik in de Amazing Oriental vond. Ben benieuwd :P
t: kopje thee, wat gedroogd fruit

twee weken geleden was ik aan het juichen omdat ik eindelijk op de 85 zat. Daarna 2 wraakkilo's en nu eindelijk de 85 weer op de weegschaal. Moeizaam :P Nog een week en dan komt sharkweek er aan dus vanaf deze week hou ik ongetwijfeld meer vocht vast.

Nu ik dat weet en bijhou vind ik het ook makkelijker om niet toe te geven aan dat gevoel van "maar het helpt toch niet, ik kom alleen maar aan.". Nee. In mijn cyclus verander ik nu gewoon in een wandelende waterzak. In de twee weken na sharkweek zie ik altijd de weegschaal opeens naar beneden gaan.
pi_183376773
Lijstje:

O: Griekse yoghurt met honing
L: 2 boterhammen met 2 gebakken eieren
D: ??? Iets onderweg
S: 2,5 uur danstraining in België
T: mueslireep
pi_183377676
Rustig dagje vandaag. Vriend viert Sinterklaas op z'n werk, dus ik eet vanavond m'n Ceasar salade. Zin in. :D En vanmiddag is misschien ook een wat vreemde combinatie, maar zijn restjes. Dus moet gewoon op.

O: Havermout, blauwe bessen, twee blokjes pure chocolade
L: Gebakken champignons, spinazie a la creme. En een kleine salade met ijsbergsla, tomaat, komkommer, gekookt ei en honing/mosterd dressing
T: Kiwi gold
D: Ceasar maaltijdsalade

Misschien nog twee crackers met hummus ergens tussendoor. Maar heb pas net ontbeten, dus weet niet of ik daar nog trek in ga hebben.
pi_183381089
Vanochtend op de weegschaal 90 kg. Het doel voor dit jaar behaald *O* . Nu in totaal 25kg kwijt over 2 jaar. Nog 7 kg te gaan voor een gezond gewicht. Nog 10kg te gaan voor waar ik uit wil komen.

O: 4 boterhammen (spelt) met Franse kaas.
L: idem

Vriendin is in Parijs geweest dit weekend en had dat meegebracht, de kaas. Meestal doe ik er de groente spread van Zonnatura erop, ze hebben 7 verschillende, dus goed af te wisselen. :D

T: Wortel (Het loof gaat naar de cavia's :P )
D: Bloemkool/broccoli mix en een stukje kip met een beetje knoflooksaus. Geen aardappel.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_183383696
Wederom langs al het snoepgoed in de Action geraced. "Helaas" is die lelijke kersttrui wel meegegaan naar huis. Die lag ineens zo maar in mijn mandje.
Bij de psych geweest, dat was oké. Binnenkort weer dagbehandeling

(even een lijstje die volgens mij oké is)
O. 2 boterhammen met kaas
T. plakje ontbijtkoek met 30% minder suiker
L. 2 boterhammen kaas
T. plakje ontbijtkoek
D. Boontjes, rijst, beetje saus en vegaballetjes
T. Kwark met fruit en zaadjes
B. Uurtje gewandeld

morgen weer boodschappen en dan ook maar een hartig tussendoortje scoren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183384090
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
"Helaas" is die lelijke kersttrui wel meegegaan naar huis. Die lag ineens zo maar in mijn mandje.
Bij de psych geweest, dat was oké. Binnenkort weer dagbehandeling

Die heb je wel nodig als je zo'n trui koopt! :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_183384112
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:17 schreef Messina het volgende:

[..]

Die heb je wel nodig als je zo'n trui koopt! :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha, de tekst op mijn trui is "My ugly christmas swaeter" met de nodige tierelantijntjes
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183384818
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahahaha, de tekst op mijn trui is "My ugly christmas swaeter" met de nodige tierelantijntjes


:7 :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_183384846
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:56 schreef Messina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:7 :P
Oké, jij wint ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183385313
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wederom langs al het snoepgoed in de Action geraced. "Helaas" is die lelijke kersttrui wel meegegaan naar huis. Die lag ineens zo maar in mijn mandje.
Bij de psych geweest, dat was oké. Binnenkort weer dagbehandeling

(even een lijstje die volgens mij oké is)
O. 2 boterhammen met kaas
T. plakje ontbijtkoek met 30% minder suiker
L. 2 boterhammen kaas
T. plakje ontbijtkoek
D. Boontjes, rijst, beetje saus en vegaballetjes
T. Kwark met fruit en zaadjes
B. Uurtje gewandeld

morgen weer boodschappen en dan ook maar een hartig tussendoortje scoren
keurig!
pi_183392308
Ik heb een ugly Christmasdress zelfs. En een trui. En een legging, maar daar ga ik niet mee de deur uit. :')
Aids.
  dinsdag 27 november 2018 @ 08:02:25 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183395458
Hier gaat ie (qua gewicht) best oke. Heb nog 2,5 week om minimaal 1 kilo af te vallen Al heb ik wel enkele feestjes eventueel. Dus wordt nog lastig. Maar het gaat in ieder geval de goede kant op.
pi_183395774
Netjes ^O^

Ik zit, na 13 maanden en 1 week, in mijn laatste afvalweek. *O* PT vindt dat ik voldoende kwijt ben om nu weer omhoog te gaan in voeding, en daardoor ook weer in gewicht, waarbij natuurlijk het grootste gedeelte in spiermassa zal moeten zijn.

Laatste week dat ik nog rond de 2300 kcal eet, daarna gaan we stapsgewijs met 100-150 kcal per week omhoog tot ik op een tempo zit van 0.5% toenname in lichaamsgewicht is spiermassa per maand.

Final stats, 82 kg @ 1.92 m, bmi 22.2, vetpercentage om en nabij (alhoewel nooit officieel met een goede meting gemeten) 15% (begon rond de 37%). 41 kg kwijtgeraakt.

Het zal wel gek zijn om straks op de weegschaal te moeten staan en om niet naar beneden te kijken, maar vooral focussen op gelijk blijven en heeel langzaam iets zwaarder te worden (en dan bidden dat het spiermassa is ipv vet :+).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_183395812
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 08:50 schreef LuNaTiC het volgende:
Netjes ^O^

Ik zit, na 13 maanden en 1 week, in mijn laatste afvalweek. *O* PT vindt dat ik voldoende kwijt ben om nu weer omhoog te gaan in voeding, en daardoor ook weer in gewicht, waarbij natuurlijk het grootste gedeelte in spiermassa zal moeten zijn.

Laatste week dat ik nog rond de 2300 kcal eet, daarna gaan we stapsgewijs met 100-150 kcal per week omhoog tot ik op een tempo zit van 0.5% toenname in lichaamsgewicht is spiermassa per maand.

Final stats, 82 kg @ 1.92 m, bmi 22.2, vetpercentage om en nabij (alhoewel nooit officieel met een goede meting gemeten) 15% (begon rond de 37%). 41 kg kwijtgeraakt.

Het zal wel gek zijn om straks op de weegschaal te moeten staan en om niet naar beneden te kijken, maar vooral focussen op gelijk blijven en heeel langzaam iets zwaarder te worden (en dan bidden dat het spiermassa is ipv vet :+).
Wauw! Heel veel respect hiervoor! Echt top bezig :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 27 november 2018 @ 08:57:17 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_183395843
Goed zeg, Luna! Het lijkt me inderdaad heel raar om de focus te gaan verleggen. Maar wat een mooi resultaat tot nu toe, mag je trots op zijn!
disclaimer
  dinsdag 27 november 2018 @ 08:58:52 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183395851
15% vet dat is echt netjes! Heeft die afgetrainde trainer van me ook volgens een geen idee hoe goede weegschaal :+
pi_183395977
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 november 2018 08:58 schreef Cue_ het volgende:
15% vet dat is echt netjes! Heeft die afgetrainde trainer van me ook volgens een geen idee hoe goede weegschaal :+
die 15% neem ik met een heeeeeele grote korrel zout, want ik heb nooit een goede officiële vetmeting laten doen en alles gaat via mijn eigen weegschaal. Ik heb het dan ook eigenlijk altijd gebruikt om over een langere periode te zien of er een trendlijn naar beneden was. In die zin is het nuttig, maar naarmate ik meer afviel, naarmate het meer rond deze regionen bleef. Niet meer dan dat dus.

Overigens heb ik begrepen dat een vetpercentage an sich nog niet heel veel zegt, omdat het bij iedereen weer er anders uit kan doen, en dat dat voor een groot deel genetisch is bepaald. Met name waar iemands vet het meest ophoopt.

Bij mij zit het vooral nog rond mijn buik (en voorheen een beetje moobs, maar dat is best al netjes weggetrokken ik verwacht dat dat nog helemaal goedkomt straks met krachttraining :P).


Maar om duidelijk te zijn, mijn lichaam ziet er nog verre uit van een gespierde pt zoals jij die misschien kent met 15% :+ (op dit moment ben ik dan nog ook, zoals ze zeggen, 'skinny fat').
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 27 november 2018 @ 09:21:41 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_183396024
Ik vind dat overmatig gespierde gewoon écht niet mooi :') beetje muscletone is wel nice, maar zo'n gefragmenteerd lichaam, neh.
disclaimer
  dinsdag 27 november 2018 @ 09:23:18 #150
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183396039
Zie niet echt verschil tussen 3 en 15%
Daarbij 3% vet.. daar moet je echt heel veel voor laten + al die aderen die je dan ziet enzo. Neh

Gespierd vind ik wel echt mooi, maar niet zoals die van je filmpje/screenshot. Dat is mij ook net wat te om als vriend te hebben.
Iets minder mag ook :P (niet teveel minder :+ )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')