SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Samequote:Op woensdag 21 november 2018 11:18 schreef Cue_ het volgende:
Vroeger was ik al dik, dus ik heb geen idee hoe het is om slank te zijn
Das nog wel een slim idee! Ik ga op soepjesjachtquote:Op woensdag 21 november 2018 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Realistische (tussen)doelen zijn alleen maar prettig.En ik vind het een mooie reden hoor, quick!
Heb je een (heldere) soepoptie ipv de slechte warme hap? Met dit koude weer/wat snotterig gooi ik er in ieder geval graag een instant"soep" tegenaan. Helpt enorm met het alles wat los en vast zit willen vreten en zo heel veel impact hebben ze niet op m'n dag.
Klinkt lekker en gezond!quote:Op woensdag 21 november 2018 12:50 schreef quickstepster het volgende:
Dankzij jullie mijn geplande lunch teruggeschoven in de koelkast, maar ipv een slechte keuze, gewoon een andere keuze gemaakt, namelijk een kopje bouillon en een couscoussalade met pepertjes en komkommer met pittige hummus erbij. Pittig werkt ook als je niet lekker bent!
Nice!quote:Op woensdag 21 november 2018 12:50 schreef quickstepster het volgende:
Dankzij jullie mijn geplande lunch teruggeschoven in de koelkast, maar ipv een slechte keuze, gewoon een andere keuze gemaakt, namelijk een kopje bouillon en een couscoussalade met pepertjes en komkommer met pittige hummus erbij. Pittig werkt ook als je niet lekker bent!
Dat lijkt me een mooi doel inderdaad, dat ze geen verstoord beeld van dik/dun meekrijgen.quote:Op woensdag 21 november 2018 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn schoonmoeder noemt ook al haar kinderen dik, terwijl er geen 1 een bmi boven de 27 heeft.
Ze zijn inderdaad niet vel over been, maar dat lijkt me ook geen standaard
Mijn moeder was áltijd aan de lijn. Altijdaltijdaltijd. En mijn moeder is echt nooit dik geweest. Dus ik wil daar heel erg waakzaam op zijn. Dat ik dat niet doorgeef aan mijn kinderen.
Ik doneer al m'n haar en mijn bloed (en ooit mijn organen). Iets niet mogen voelt dan stom. Ik heb zoiets van, ik kan dit allemaal doen en zou het zelf ook graag willen ontvangen wanneer nodig. Dus het is voor mij meer een waarom niet vraag. Dat is de wereldverbeteraar in me hoorquote:Op woensdag 21 november 2018 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
Goede keuze, quick! En een mooie reden!is daar een bijzondere aanleiding voor, dat je dat wil doen?
de mijne ook. Inclusief zaljedatweldoens. Maar mijn vader was graatmager dus daar kocht ze dan alle vette dingen voor. Zoals monatoetjes enzo. Zie daar mijn verwrongen relatie met eten.quote:Op woensdag 21 november 2018 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn schoonmoeder noemt ook al haar kinderen dik, terwijl er geen 1 een bmi boven de 27 heeft.
Ze zijn inderdaad niet vel over been, maar dat lijkt me ook geen standaard
Mijn moeder was áltijd aan de lijn. Altijdaltijdaltijd. En mijn moeder is echt nooit dik geweest. Dus ik wil daar heel erg waakzaam op zijn. Dat ik dat niet doorgeef aan mijn kinderen.
Wat voor ovenschotel ga je eten?quote:Op woensdag 21 november 2018 13:58 schreef DrSauvignon het volgende:
[..]
de mijne ook. Inclusief zaljedatweldoens. Maar mijn vader was graatmager dus daar kocht ze dan alle vette dingen voor. Zoals monatoetjes enzo. Zie daar mijn verwrongen relatie met eten.
Enerzijds jezelf uithongeren en anderzijds zoveel mogelijk eten.
Goh, hey. Dieetclub; voor mensen die zelfkennis moeten verwerven.
Mijn lijstje is nogal zuivelintensief geloof ik vandaag.
o: Cottage cheese gemengd met franse kwark, gedroogd fruit en paranoten
d: Twee boterhammen, 1 met pindakaas, 1 met kip van dvs en een bakje optifit proteine kwark van de aldi
t: herhaling o maar dan zonder noten
d: ovenschotel
t: thee, koekje
Of de magjijdatweleten?quote:Op woensdag 21 november 2018 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Zoujedatweldoens en wiljeechtnietsen.
Lose-lose situaties dat.
ik twijfel tussen rode kool en aardappel met noten of groente-ei-en(veel) Parmezaanse kaas. Laatstgenoemde laat meer ruimte over voor koekjes bij de koffiequote:
Dat eerste klinkt het lekkerste?quote:Op woensdag 21 november 2018 15:00 schreef DrSauvignon het volgende:
[..]
ik twijfel tussen rode kool en aardappel met noten of groente-ei-en(veel) Parmezaanse kaas. Laatstgenoemde laat meer ruimte over voor koekjes bij de koffie
ja maar koekjesquote:Op woensdag 21 november 2018 15:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat eerste klinkt het lekkerste?
Ah... ja... dat is ook lekkerquote:Op woensdag 21 november 2018 19:08 schreef DrSauvignon het volgende:
[..]
ja maar koekjes
t werd een spinazie - zoete aardappel - erwt - ui en ei soufflé. Met parmezaanse kaas
Dat is nou een combinatie waar ik me weinig bij voor kan stellen, maar wat wel lekker klinktquote:Op woensdag 21 november 2018 19:08 schreef DrSauvignon het volgende:
[..]
ja maar koekjes
t werd een spinazie - zoete aardappel - erwt - ui en ei soufflé. Met parmezaanse kaas
Had bij het woord piloxing een ander idee, maarquote:Op zondag 18 november 2018 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
De keren dat ik in Engeland was dronk ik graag cream teaMaar hier doe ik dat eigenlijk nooit. Wel zwarte thee met honing
[..]
Si si, salsa en Zumba nu! En heb binnenkort ook een proeflesje piloxing bij dezelfde dame die de Zumba geeftLeek zo te zien een beetje op een mixje van pilates en body combat ofzo, dus dat wil ik best eens proberen
![]()
Oei, niet heel handig dan ook om voor een jaar in te schrijven iddDan moet je op de blaren zitten (of alsnog gaan, dat kan ook natuurlijk
)
Jij gaat dus ook weer lekker met de fitness?
5xquote:Op woensdag 21 november 2018 21:50 schreef V1z0R het volgende:
Wat een boutweer zeg, ik heb 2 borden stamppot zuurkool met schnitzel op en nog honger
[..]
Had bij het woord piloxing een ander idee, maar
Yup, behalve de week met kaakontsteking nog altijd 5x per week
Nee, iets met het woordje pillockquote:Op woensdag 21 november 2018 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
5xHeilige makreel! Netjes
![]()
En je dacht aan een soort botox-pil ofzo?
Dat kende ik nietquote:
jup. Ik zat er flink naast vanmorgen. Ik gokte op 71.7, het werd 71.0quote:Op donderdag 22 november 2018 07:53 schreef Cue_ het volgende:
Doen jullie dat smorgens (enof evt savonds) ook: raden welk getal de weegschaal zal geven?
Dat zijn mooie verrassingenquote:Op donderdag 22 november 2018 08:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup. Ik zat er flink naast vanmorgen. Ik gokte op 71.7, het werd 71.0
Meestal is het andersom
Ik maar 5 ons max meestal.quote:Op donderdag 22 november 2018 08:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, het is niet altijd oké.
Meestal ben ik in de ochtend rond de 7-8 ons lichter dan in de avond.
Was voor het slapen gaan om 23:00 nog 72,4. Wel met rendierpyjama aan maar toch. Had ik niet verwacht.
Elke keer.quote:Op donderdag 22 november 2018 07:53 schreef Cue_ het volgende:
Doen jullie dat smorgens (enof evt savonds) ook: raden welk getal de weegschaal zal geven?
Een rendierpyjama klinkt wel redelijk episch.quote:Op donderdag 22 november 2018 08:03 schreef Stormqueen het volgende:
Was voor het slapen gaan om 23:00 nog 72,4. Wel met rendierpyjama aan maar toch. Had ik niet verwacht.
ja, ik red het ook alleen maar omdat ik in de tussentijd 2 keer plas en 1 keer poepquote:Op donderdag 22 november 2018 08:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik maar 5 ons max meestal.
Snap dat dat redelijke drop is.
ik kon de verleiding van matchende familie kerstpyjama's vorig jaar niet weerstaanquote:Op donderdag 22 november 2018 08:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Een rendierpyjama klinkt wel redelijk episch.
Dat poepen idd! maar ik wil dat smorgens vroeg liever niet doen. Kost tijd enzo.quote:Op donderdag 22 november 2018 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik red het ook alleen maar omdat ik in de tussentijd 2 keer plas en 1 keer poep
Pics!quote:Op donderdag 22 november 2018 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kon de verleiding van matchende familie kerstpyjama's vorig jaar niet weerstaan
+1quote:
ik zag bij de Hema matchende pyama's én een pakje voor de hond. Te snoezig. Alleen is mijn hond XXL en doe ik hem geen plezier met pakjes. Maar aghquote:Op donderdag 22 november 2018 08:03 schreef Stormqueen het volgende:
Hahahaha, mijn darmen kunnen wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 22 november 2018 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt prima, ook goed voor de stoelgang
lijkt me een heel goed idee!quote:Op donderdag 22 november 2018 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een "nieuw" (voor mij dan) idee voor een lekker tussendoortje (ik krijg halverwege de middag altijd echt honger en ik lust niet meer lunch op) dus: Schaaltje kwark, met een lepeltje chiazaad, lijnzaad en 3 of 4 gedroogde vruchtjes (pruimen of vijgen of etc) klein gesneden. Is dat een goede? Het leek mij wel lekker en gezond
Uhm...misschien dom, maar dag is toch een gezond lijstje?quote:Op donderdag 22 november 2018 14:07 schreef DrSauvignon het volgende:
[..]
lijkt me een heel goed idee!
mijn dag begint vorm te nemen. O/L/T is wat er nog op het kantoor rondzweeft. Niet mijn beste dag maar we oden het er maar mee
o: Een handje noten en gedroogde vruchten
l: twee boterhammen met pindakaas
t: een bakje huttenkase en een smoothie
d: Courgette rolletjes gevuld met spinazie met tomatensaus en kaas
t: weet ik nog niet helemaal
Oh ja, ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 22 november 2018 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt prima, ook goed voor de stoelgang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft het niet te pakken, hč.quote:Op donderdag 22 november 2018 16:30 schreef Cue_ het volgende:
Ze hebben hier een 5 kilo zak (of 10 dunno) peper/kruidnoten neergezet. Gezellig..
Welkomquote:Op donderdag 22 november 2018 16:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te pakken, hč.
Heel goed!quote:
Volgens de OP is het ook voor mensen die op gewicht willen blijven hier. En niet alleen voor mensen die af willen vallen.quote:
Dan maakt het ook niet uit wat ze neerzetten. Alleen jij bepaalt wat je aan eten neemt.quote:
Als je de OP zo goed kent weet je ook dat we zo niet met elkaar om gaanquote:Op donderdag 22 november 2018 18:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens de OP is het ook voor mensen die op gewicht willen blijven hier. En niet alleen voor mensen die af willen vallen.
Maar ik loop hier al een tijdje. En jij?
(Volgens mij hebben we al eens gesproken in dit topic)
Gelukkig is 't leven zo makkelijkquote:Op donderdag 22 november 2018 18:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan maakt het ook niet uit wat ze neerzetten. Alleen jij bepaalt wat je aan eten neemt.
quote:Op donderdag 22 november 2018 18:56 schreef Lonaa het volgende:
Ondanks stress en veel in de auto tot nu toe:
O: 2 crackers met filet americain
L: volkoren bol met rosbief
T: skyr drink
D: rendang, broccoli, zoete aardappel.
Alles koe.
Be proud! Goed bezigquote:Op donderdag 22 november 2018 18:13 schreef Cue_ het volgende:
Dikke shit op 't werk gehad. Thuis niet emotie gegeten. That's a first.
Hoogstens straks met biljarten een kaas en worst meer.
Neuh. Pepernoten worden nu wel gegeten.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Be proud! Goed bezig
En sterkte
quote:Op donderdag 22 november 2018 20:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh. Pepernoten worden nu wel gegeten.
Daar is toch niks mis mee?quote:Op vrijdag 23 november 2018 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
Pepernoten
Weegschaal weer stabiel vanmorgen. Mijn lichaam voelt zich gewoon het fijnst met een bmi van 25,1
gewicht vasthouden is toch een mooi doel? Of moet er nog meer af?quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb m'n doel bereikt.
74,9kg vanmorgen.![]()
Op zoek naar een nieuw doel dan maar.
Goed bezigquote:Op vrijdag 23 november 2018 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb m'n doel bereikt.
74,9kg vanmorgen.![]()
Op zoek naar een nieuw doel dan maar.
Ook gezelligquote:Op vrijdag 23 november 2018 10:21 schreef DrSauvignon het volgende:
er zat een rot snacktomaatje in mijn doos en die is gaan lekken en nu ruikt alles zuur. Portemonnee zuur. Tas zuur. Agenda zuur. Ik zuur.
Is het ook.quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewicht vasthouden is toch een mooi doel? Of moet er nog meer af?
feest! hopelijk niet al teveel suiker. Anders plak je aan het einde van de dag nogquote:Op vrijdag 23 november 2018 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook gezellig
Ik liet vanmorgen een halve liter icethee + water in m'n tas los. Dus vloer en tas helemaal onder thuis.
Niet mijn beste ochtend
Fuuuuquote:Op vrijdag 23 november 2018 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook gezellig
Ik liet vanmorgen een halve liter icethee + water in m'n tas los. Dus vloer en tas helemaal onder thuis.
Niet mijn beste ochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |