quote:
I rest my case.quote:Op maandag 19 november 2018 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
Wederom een slaapmomentje van de Ligt. Heeft hij wel vaak.
Mwah, dat denk ik niet. Maar dat wordt geen nations league finale neequote:Op maandag 19 november 2018 21:05 schreef Themeparktommy het volgende:
Dat wordt gewoon kwalificeren dus
Wie ben jij?quote:Op maandag 19 november 2018 21:05 schreef Caland het volgende:
Foutje De Ligt, daar kon die reservekeeper van Barcelona niet zo gek veel aan doen
Bergwijn is niet fit he.quote:Op maandag 19 november 2018 21:05 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Dit krijg je als je Tete en Promes opstelt.
NOS is ook een kutkrantquote:Op maandag 19 november 2018 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
de LIgt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wordt ALS EEN KLEUTER UITGEKAPT
toekomstige wereldster volgens de telegraaf en de nos
Mja De Ligt schatte die bal verkeerd in, maar Cil had m achteraf nog wel kunnen hebben denk ik. Al is zo'n half geblokte bal altijd kut.quote:Op maandag 19 november 2018 21:05 schreef Caland het volgende:
Foutje De Ligt, daar kon die reservekeeper van Barcelona niet zo gek veel aan doen
quote:Op maandag 19 november 2018 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
Jasper doe maar even wisselen. Wat sta je daar te klungelen man. Idioot. Mafkees.
Heeft nog veel te leren. Zodra hij achter iemand aan moet lopen is het gelijk 100% kans.quote:Op maandag 19 november 2018 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
de LIgt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wordt ALS EEN KLEUTER UITGEKAPT
toekomstige wereldster volgens de telegraaf en de nos
Uh, oke?quote:Op maandag 19 november 2018 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok. Ik weet dat het dameselftal dit ook zou verliezen, maar daar zou ik momenteel misschien wel minder moeite mee hebben (ok lees zeker weten)
Jaquote:Op maandag 19 november 2018 21:06 schreef leolinedance het volgende:
Wat staat die prutser van een Te Te erin ja?
Omdat Bergwijn blessa is en Koeman in koppels denktquote:Op maandag 19 november 2018 21:06 schreef leolinedance het volgende:
Wat staat die prutser van een Te Te erin ja?
Wissel Tete eens man.quote:
Ik snap niet waarom je met een andere basisopstelling begint. Je kunt gewoon winnaar van de poule worden.quote:Op maandag 19 november 2018 21:06 schreef TheArt het volgende:
Grootste probleem is ook opeens dat je twee aanvallers hebt (Depay en Promes) die niet meeverdedigen. waar Depay dat afgelopen vrijdag wel consequent deed. En Wijnaldum is vandaag echt onzichtbaar.
Ook gewoon twee keer dat de defensie slaapt. Duitsland is verder allerminst beter hoor.quote:
van richting veranderd op 8 meterquote:Op maandag 19 november 2018 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja De Ligt schatte die bal verkeerd in, maar Cil had m achteraf nog wel kunnen hebben denk ik. Al is zo'n half geblokte bal altijd kut.
dat sowieso, mane had dan al zijn tong op zijn knieën liggenquote:Op maandag 19 november 2018 21:06 schreef Doublepain het volgende:
Met Dumfries was het sowieso anders gelopen
Die bal had weinig snelheidquote:Op maandag 19 november 2018 21:07 schreef Adames het volgende:
[..]
van richting veranderd op 8 meter
succes ermee
Wist niet dat die tegenwoordig ook al bij Duitsland speelt, die Sadio tochquote:Op maandag 19 november 2018 21:07 schreef Adames het volgende:
[..]
dat sowieso, mane had dan al zijn tong op zijn knieën liggen
Hij post mee.quote:Op maandag 19 november 2018 21:07 schreef De_Kraam het volgende:
Tijd voor Jan Scharie, lees je mee Koeman?
Haha. Kijk De_Pel hier weer een mooie post maken.quote:Op maandag 19 november 2018 21:07 schreef De_Kraam het volgende:
Je beantwoord je vraagquote:Op maandag 19 november 2018 21:08 schreef Duveldrinker het volgende:
Waarom geen Janmaat die speelt toch wekelijks bij Watford.
blessaquote:Op maandag 19 november 2018 21:08 schreef Duveldrinker het volgende:
stop depay wat veren in zijn reet en hij loopt weer 6 weken naast zijn schoenenquote:Op maandag 19 november 2018 21:06 schreef TheArt het volgende:
Grootste probleem is ook opeens dat je twee aanvallers hebt (Depay en Promes) die niet meeverdedigen. waar Depay dat afgelopen vrijdag wel consequent deed. En Wijnaldum is vandaag echt onzichtbaar.
Hij moest schijnbaar wel omdat Bergwijn niet fit is. Dat ie Dumfries dan ook direct niet opstelt, snap ik ook niet nee.quote:Op maandag 19 november 2018 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je met een andere basisopstelling begint. Je kunt gewoon winnaar van de poule worden.
Langdurig geblesseerd.quote:Op maandag 19 november 2018 21:08 schreef Duveldrinker het volgende:
Met Bart Nieuwkoop was dit nooit gebeurdquote:Op maandag 19 november 2018 21:07 schreef De_Kraam het volgende:
oh kutquote:Op maandag 19 november 2018 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist niet dat die tegenwoordig ook al bij Duitsland speelt, die Sadio toch
Of Tom Breugelsdijkquote:Op maandag 19 november 2018 21:08 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik denk eerder 3-0 voor het eerste half uur voorbij isquote:Op maandag 19 november 2018 21:08 schreef onlogisch het volgende:
Straks bij de 2-2 heeft iedereen het over de veerkracht die Nederland heeft getoond.
Dan verander je toch alleen Bergwijn?quote:Op maandag 19 november 2018 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij moest schijnbaar wel omdat Bergwijn niet fit is. Dat ie Dumfries dan ook direct niet opstelt, snap ik ook niet nee.
Gewoon nu van het veld stappen.quote:Op maandag 19 november 2018 21:09 schreef Karina het volgende:
Als ze niet uitkijken wordt het straks nog 8-0 of zo.
Tete kan niet aanvallenquote:Op maandag 19 november 2018 21:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
Gvd Tete.. probeer eens de rechterkant te bestrijken. Loop vrij
Hoezo? We overwinteren in de A divisie.quote:Op maandag 19 november 2018 21:10 schreef Cattivo het volgende:
Tot zover de optimisme. Terug met de pootjes op aarde.
Ook leuk om jou te zien Buitendom.quote:Op maandag 19 november 2018 21:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Haha. Kijk De_Pel hier weer een mooie post maken.
Huldiging op museumplein .quote:Op maandag 19 november 2018 21:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hoezo? We overwinteren in de A divisie.
Ik zeg grachtentocht.
quote:Op maandag 19 november 2018 21:10 schreef Doublepain het volgende:
Kapi weer met zijn boze oog op Memphis
Schuld van Kapi dit
Wat kan ie dan welquote:
tweede plekquote:Op maandag 19 november 2018 21:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hoezo? We overwinteren in de A divisie.
Ik zeg grachtentocht.
Was ook wel te verwachten natuurlijk. Tegen een gemotiveerd Duitsland maakt Nederland voorlopig nog geen kans.quote:Op maandag 19 november 2018 21:10 schreef Cattivo het volgende:
Tot zover de optimisme. Terug met de pootjes op aarde.
Man man manquote:Op maandag 19 november 2018 21:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice. Maar die met die vlag had wel 'topic gekaapt' mogen zijnquote:Op maandag 19 november 2018 21:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van wat is die laatstequote:Op maandag 19 november 2018 21:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij denkt steeds dat hij tiet zat heeft.quote:Op maandag 19 november 2018 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
Tete betekent tiet op de Antillen, dus hij is een tiet maar kan er geen tiet van nu
Hi-la-risch!quote:Op maandag 19 november 2018 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
Tete betekent tiet op de Antillen, dus hij is een tiet maar kan er geen tiet van nu
ook 2010quote:Op maandag 19 november 2018 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zal ‘m inkoppen.
Dat gebeurt alleen bij Feyenoord.
Ze kunnen nog beter Adriaantje in het veld zetten of eigenlijk gewoon neerleggen.quote:Op maandag 19 november 2018 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Bart Nieuwkoop was dit nooit gebeurd
Ik zal maar happen.quote:Op maandag 19 november 2018 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zal ‘m inkoppen.
Dat gebeurt alleen bij Feyenoord.
Zijn we allemaal ajacieden?quote:Op maandag 19 november 2018 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dachten mensen nu echt dat we Duitsland even gingen oprollen??
quote:Op maandag 19 november 2018 21:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zal maar happen.
Dat was geen huldiging.
marco van basten zal toch vast wel ergens een grotere drol hebben opgeroepenquote:Op maandag 19 november 2018 21:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tete is de slechtste rechtsback die ik ooit heb gezien in het Nederlands elftal
Of Bassie na drie sambuccaquote:Op maandag 19 november 2018 21:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ze kunnen nog beter Adriaantje in het veld zetten of eigenlijk gewoon neerleggen.
quote:Op maandag 19 november 2018 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Maar die met die vlag had wel 'topic gekaapt' mogen zijn
Of huldigen op een parkeerplaats, het is allemaal kut.quote:Op maandag 19 november 2018 21:13 schreef Adames het volgende:
[..]
ook 2010
maar inderdaad, feyenoord ook. was het eigenlijk alweer vergeten
lijkt wel een instructiefilmpje van jo bontenquote:Op maandag 19 november 2018 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat moest 'Goeie counter' zijn
UND NEUER GEGEN DIE WANDquote:Op maandag 19 november 2018 21:15 schreef Rodgrod het volgende:
Nederland moet gewoon een Blitzkrieg uitvoeren daar op dat veld.
quote:Op maandag 19 november 2018 21:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en laatste moest 'Goeie counter' zijn
Ik vind Duitsland niet veel beter. Hoogstens effectiever aan de balquote:Op maandag 19 november 2018 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dachten mensen nu echt dat we Duitsland even gingen oprollen??
zoveel mogelijk tete erinquote:Op maandag 19 november 2018 21:15 schreef Montelly het volgende:
Tete moet eruit, wat armoedig die jongen zit totaal niet in de wedstrijd.
Ik ook niet, maar ik ben graag behulpzaam voor een mede-user.quote:Op maandag 19 november 2018 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik vind hem alsnog niet echt grappig
nou dan houdt het op,quote:Op maandag 19 november 2018 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik vind hem alsnog niet echt grappig
Ik vind ze na de 2-0 wel beter, daarvoor zat t wat tegen jaquote:Op maandag 19 november 2018 21:16 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik vind Duitsland niet veel beter. Hoogstens effectiever aan de bal
Ja, dat is dus ook bullshit.quote:Op maandag 19 november 2018 21:17 schreef Houtenbeen het volgende:
Bij Duitsland is het lek ook weer boven
We weten het nu welquote:Op maandag 19 november 2018 21:18 schreef Doublepain het volgende:
Kan niet wachten op onze volgende uitwedstrijd
[ afbeelding ]
Wij zijn duidelijk complementair aan elkaar.quote:Op maandag 19 november 2018 21:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zal maar happen.
Dat was geen huldiging.
Ja daar gaat structureel weinig dreiging van uit.quote:Op maandag 19 november 2018 21:19 schreef Bolasie het volgende:
Die corners bij Oranje zijn lachwekkend. Pleur Memphis daar lekker weg.
lijkt feyenoord welquote:Op maandag 19 november 2018 21:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja daar gaat structureel weinig dreiging van uit.
Probleem is dat ieder eindstation de bal weer verspeelt...quote:Op maandag 19 november 2018 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
Frenkie verdeelt de balletjes weer lekker.
Kom maar opquote:Op maandag 19 november 2018 21:18 schreef Doublepain het volgende:
Kan niet wachten op onze volgende uitwedstrijd
[ afbeelding ]
Laat ze maar even blijven dan!quote:Op maandag 19 november 2018 21:21 schreef leolinedance het volgende:
Frenkie en Matthijs -30 miljoen. Het is wel duidelijk dat die ook nog niet klaar zijn voor het grote werk.
quote:Op maandag 19 november 2018 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom maar op
[ afbeelding ]
Hahah was dit op Rijnmond?quote:Op maandag 19 november 2018 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom maar op
[ afbeelding ]
FC in je moederquote:Op maandag 19 november 2018 21:22 schreef leolinedance het volgende:
waar speelt die Te Te? FC bal op het dak?
Dutch Joe Allenquote:Op maandag 19 november 2018 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom is de jong ineens minder waard? Ik zie hem geen rare dingen doen. In tegenstelling tot de Ligt die om de 2 wedstrijden een domme fout maakt waar een goal uit voortkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |