quote:
I rest my case.quote:Op maandag 19 november 2018 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
Wederom een slaapmomentje van de Ligt. Heeft hij wel vaak.
Mwah, dat denk ik niet. Maar dat wordt geen nations league finale neequote:Op maandag 19 november 2018 21:05 schreef Themeparktommy het volgende:
Dat wordt gewoon kwalificeren dus
Wie ben jij?quote:Op maandag 19 november 2018 21:05 schreef Caland het volgende:
Foutje De Ligt, daar kon die reservekeeper van Barcelona niet zo gek veel aan doen
Bergwijn is niet fit he.quote:Op maandag 19 november 2018 21:05 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Dit krijg je als je Tete en Promes opstelt.
NOS is ook een kutkrantquote:Op maandag 19 november 2018 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
de LIgt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wordt ALS EEN KLEUTER UITGEKAPT
toekomstige wereldster volgens de telegraaf en de nos
Mja De Ligt schatte die bal verkeerd in, maar Cil had m achteraf nog wel kunnen hebben denk ik. Al is zo'n half geblokte bal altijd kut.quote:Op maandag 19 november 2018 21:05 schreef Caland het volgende:
Foutje De Ligt, daar kon die reservekeeper van Barcelona niet zo gek veel aan doen
quote:Op maandag 19 november 2018 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
Jasper doe maar even wisselen. Wat sta je daar te klungelen man. Idioot. Mafkees.
Heeft nog veel te leren. Zodra hij achter iemand aan moet lopen is het gelijk 100% kans.quote:Op maandag 19 november 2018 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
de LIgt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wordt ALS EEN KLEUTER UITGEKAPT
toekomstige wereldster volgens de telegraaf en de nos
Uh, oke?quote:Op maandag 19 november 2018 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok. Ik weet dat het dameselftal dit ook zou verliezen, maar daar zou ik momenteel misschien wel minder moeite mee hebben (ok lees zeker weten)
Jaquote:Op maandag 19 november 2018 21:06 schreef leolinedance het volgende:
Wat staat die prutser van een Te Te erin ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |