SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HET WEER
MEER INFO?
› Kunst, Cultuur & Media
• Uitagenda Groningen
• Groninger Museum
• Eurosonic Noorderslag
• Noorderzon | Performing Arts Festival
• Sikkom - nieuws/community voor en door Groningse jongeren
• Omroep Organisatie Groningen (OOG Radio en Televisie)
• StadjersTV
› Studie & Sport
• Rijksuniversiteit Groningen
• Hanzehogeschool Groningen
• FC Groningen
› Overig
• Groningen.nl
• Gemeente Groningen
• Oude foto's van de Stad
• Diverse foto's van de Stad![]()
Ik ook. Bij kwam de VVD uit de stemwijzer, maar daar ga ik sowieso niet op stemmenquote:Op zondag 11 november 2018 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
En waar gaan we op stemmen tijdens de gemeenteraadsverkiezingen? Ik twijfel wel een beetje tussen lokaal en landelijk.
Goed punt van SP inderdaad! En ernstig dat anno 2018 er nog mensen moeten wonen in schimmelhuizen. Lekker voor je gezondheid ook zeg.quote:Op zondag 11 november 2018 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
lastige keuze dit keer. Ben er nog lang niet uit.
Qua ruchtbaarheid moet ik de SP toch wel een pluim geven. Zij komen op voor de Groningers die moeten wonen in schimmelhuizen. Echt triest dat dit nog zo is in deze tijd.
Hahaha hier ookquote:Op zondag 11 november 2018 21:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ook. Bij kwam de VVD uit de stemwijzer, maar daar ga ik sowieso niet op stemmen
quote:Op zondag 11 november 2018 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Goed punt van SP inderdaad! En ernstig dat anno 2018 er nog mensen moeten wonen in schimmelhuizen. Lekker voor je gezondheid ook zeg.
[..]
Hahaha hier ooken PVV
![]()
![]()
heb blijkbaar een identiteitscrisis.
Ik moet werktechnisch aftaaien naar linksquote:Op zondag 11 november 2018 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
En waar gaan we op stemmen tijdens de gemeenteraadsverkiezingen? Ik twijfel wel een beetje tussen lokaal en landelijk.
Ik zit vanwege mijn werk dicht op dat schimmelwoningen verhaal. Veel bewoners zijn Jimmy Dijk best zat, hij laat zich alleen zien als hij weer moet schreeuwen en doen. Constructief is hij niet. Veel media erbij etc. Daarna verdwijnt hij weer uit beeld, wat bewoners als zeer storend ervaren. Het is Jimmy's show, niet die van de bewoners.quote:Op zondag 11 november 2018 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
lastige keuze dit keer. Ben er nog lang niet uit.
Qua ruchtbaarheid moet ik de SP toch wel een pluim geven. Zij komen op voor de Groningers die moeten wonen in schimmelhuizen. Echt triest dat dit nog zo is in deze tijd.
Dat is meer Stad & Ommeland naar mijn ideequote:Op maandag 12 november 2018 10:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
100% Groningen komt op mij over als aan kantineclubje die veel roept maar eigenlijk niet weet wat ze doen of hoe dat te bereiken. En voor wat ik zie op social media gaan ze niet in op kritische vragen/opmerkingen.
Die lokale partijen vind ik vaak maar komisch.quote:Op maandag 12 november 2018 10:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik denk dat ik voor de SP ga. 100% Groningen komt op mij over als aan kantineclubje die veel roept maar eigenlijk niet weet wat ze doen of hoe dat te bereiken. En voor wat ik zie op social media gaan ze niet in op kritische vragen/opmerkingen.
Prachtigquote:Op maandag 12 november 2018 17:22 schreef RingBewoner het volgende:
Neem dit nou:
Dat is toch hilarisch.
Goed punt. Dat is mijn kritiek op de hele SP en PVV wel wat. Veel roepen, maar als het erop aan komt niet thuis geven, al pleit voor de SP dan weer dat ze op diverse plekken lokaal en regionaal wel in colleges zijn gaan zitten.quote:Op maandag 12 november 2018 08:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zit vanwege mijn werk dicht op dat schimmelwoningen verhaal. Veel bewoners zijn Jimmy Dijk best zat, hij laat zich alleen zien als hij weer moet schreeuwen en doen. Constructief is hij niet. Veel media erbij etc. Daarna verdwijnt hij weer uit beeld, wat bewoners als zeer storend ervaren. Het is Jimmy's show, niet die van de bewoners.
En vanuit het stadhuis is er kritiek op de SP omdat ze blijven zeuren en schoppen, zelfs als ze een overwinning boeken, een idee van hen gehonoreerd wordt, dan heeft Jimmy weer kritiek.
Heb in die wijk gewoond en weet dat er daar veel moet gebeuren om het een betere wijk te maken.quote:Dat gezegd hebbende zijn PvdA, SP en 100% Groningen de enige partijen die zich (ook buiten campagne om) in wijken als Selwerd laten zien.
Ben er zelf nog lang niet uitquote:Ik zit zelf nog te twijfelen tussen 100% Groningen, CU en GroenLinks
Leukquote:Overigens ben ik voorzitter op een stembureau
Maar de oude doos woont helemaal niet in Oosterpark.quote:Op maandag 12 november 2018 17:22 schreef RingBewoner het volgende:
Neem dit nou:
Dat is toch hilarisch.
dat weet jij natuurlijk. Jij kent nu de echte oosterparkers bij naam.quote:Op maandag 12 november 2018 20:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maar de oude doos woont helemaal niet in Oosterpark.
quote:Op maandag 12 november 2018 17:22 schreef RingBewoner het volgende:
Neem dit nou:
Dat is toch hilarisch.
quote:En wat mij helemaal aanspreekt is natuurlijk de vuiligheid op straat, de rommel die ze achterlaten bij de containers.. Dat is mijn ding!
quote:Op maandag 12 november 2018 20:50 schreef Renesite het volgende:
dat weet jij natuurlijk. Jij kent nu de echte oosterparkers bij naam.
lkkr mnquote:
Hij heeft wel gelijk en weet ook wie dit isquote:Op maandag 12 november 2018 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
dat weet jij natuurlijk. Jij kent nu de echte oosterparkers bij naam.
quote:Op maandag 12 november 2018 17:22 schreef RingBewoner het volgende:
Neem dit nou:
Dat is toch hilarisch.
quote:Hij is met onderkoelingsverschijnselen naar het UMCG gebracht. De reden is onbekend
quote:
Klinkt niet als veelquote:Op woensdag 21 november 2018 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
ik geloof dat ze het over 44,6% opkomst hebben.
quote:
Nog mensen de toegang moeten ontzeggen of waarschuwen dat mensen niet met zijn tweeën in een hokje mogen staanquote:Op donderdag 22 november 2018 00:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Was weer een enerverende dag. als voorzitter van een stembureau
Nee, alles verliep helemaal primaquote:Op donderdag 22 november 2018 08:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nog mensen de toegang moeten ontzeggen of waarschuwen dat mensen niet met zijn tweeën in een hokje mogen staan?
quote:
Aaah zo dus. Nee dan snap ik het wel. Was je een beetje in de juiste stemming?quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..].
Nee, zo’n rondje roodkrabbelen bij een stemhokje en het dan in een container duwen. Snap je, dat soort stemmen.
Heb jij de studentencabaret gewonnen?quote:Op zaterdag 24 november 2018 18:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Aaah zo dus. Nee dan snap ik het wel. Was je een beetje in de juiste stemming?
Uiteraard. Wie anders ?quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij de studentencabaret gewonnen?
Ik stond erbij en ik keek ernaar!quote:Op donderdag 6 december 2018 15:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En weer een aanvaring tegen een brug aan ..
Terechte klacht.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dichtsbijzijnde supermarkt is nu Coop.
We hebben in Hoogkerk nu een compleet vernieuwde Poieszquote:Op donderdag 6 december 2018 16:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik stond erbij en ik keek ernaar!
Dichtsbijzijnde supermarkt is nu Coop.
hou maar op. Dit is wel gewoon rukquote:Op donderdag 6 december 2018 21:52 schreef Albert86 het volgende:
[..]
We hebben in Hoogkerk nu een compleet vernieuwde Poiesz
De AH aan de Rijksweg dan, dat is toch wel te doen?quote:Op donderdag 6 december 2018 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
hou maar op. Dit is wel gewoon ruk! Zelfs de nieuwe aldi en straks lidl maken het niet goed
quote:Op donderdag 6 december 2018 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
hou maar op. Dit is wel gewoon ruk! Zelfs de nieuwe aldi en straks lidl maken het niet goed
ik moet nu naar p en r fietsen, langs de rungweg omhoog en weer terug langs het water. Geen wereldprobleem, maar wel rukquote:Op donderdag 6 december 2018 22:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De AH aan de Rijksweg dan, dat is toch wel te doen?
https://www.rtvnoord.nl/n(...)remd-voor-wegverkeerquote:Op vrijdag 7 december 2018 07:52 schreef Tommeke het volgende:
Is er al wat duidelijk over hoe lang die brug er uit ligt? Ik fiets er best vaak overheen wanneer ik een rondje op m’n racefiets maak.
Rijkswaterstaat streeft ernaar de brug in de loop van het eerste kwartaal van volgend jaar weer op zijn plek te hebben. 'Begin februari? We hopen het', zegt Middendorp.quote:Op vrijdag 7 december 2018 09:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
https://www.rtvnoord.nl/n(...)remd-voor-wegverkeer
"voor langere tijd"
Vorige keer was dat volgens mij een half jaar
Negen maanden zelfsquote:Op vrijdag 7 december 2018 09:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
https://www.rtvnoord.nl/n(...)remd-voor-wegverkeer
"voor langere tijd"
Vorige keer was dat volgens mij een half jaar
Vannacht al.. ze halen hem er direct uit voor de scheepvaartquote:Op vrijdag 7 december 2018 12:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Negen maanden zelfs![]()
Ze waren wel bezig toen ik er vanochtend langsreed
Caïroquote:Op zondag 9 december 2018 23:14 schreef The_Verve het volgende:
Zit er nog ergens een goede shoarmazaak in de Stad? #viesdik
Ozan, Doner X, Hasret.quote:Op zondag 9 december 2018 23:14 schreef The_Verve het volgende:
Zit er nog ergens een goede shoarmazaak in de Stad? #viesdik
Oh ja, is ook zo !quote:
oh? Ze hebben anders een poging gedaan de brug in de fik te stekenquote:Op maandag 31 december 2018 21:47 schreef LPFAN het volgende:
Het is hier nog redelijk rustig in Hoogkerk.
Serieus? damnquote:Op maandag 31 december 2018 22:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
oh? Ze hebben anders een poging gedaan de brug in de fik te steken
het was iets eerder deze avond.quote:Op maandag 31 december 2018 22:20 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Serieus? damnIk hoor wel vuurwerk maar niet in erge mate.
quote:Op maandag 31 december 2018 22:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
het was iets eerder deze avond.
https://www.oogtv.nl/2018(...)n-viert-oudjaarsdag/
Hoop dat de feestgangers die naar het feest in de sporthal gaan, morgenvroeg om 6 uur bij het verlaten rekening houden met mensen die er tegenover wonen (ondergetekende).quote:Op maandag 31 december 2018 21:47 schreef LPFAN het volgende:
Het is hier nog redelijk rustig in Hoogkerk.
Hoop het ook voor je jaquote:Op maandag 31 december 2018 22:32 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Hoop dat de feestgangers die naar het feest in de sporthal gaan, morgenvroeg om 6 uur bij het verlaten rekening houden met mensen die er tegenover wonen (ondergetekende).
Volgena mij was het vorig jaar dat er hoop geschreeuw was, omdat er wat lui ruzie hadden blijkbaar.
Je had genoeg op aan de typfoutjes te zienquote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:29 schreef Renesite het volgende:
Beste wensjes mensjes! Hier in meerstadje is het nu weer rusrig. Gekukkig. Ons katertje is weer rusrig. Nu wachten op onzs eigen kater. Daag!
laten we vooral opstaanquote:Op dinsdag 1 januari 2019 08:33 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Je had genoeg op aan de typfoutjes te zienJe hebt het dus gezellig gehad.
heb van die verplichtingen. Maar zo weer naar huisquote:Op dinsdag 1 januari 2019 14:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben maar weer opgebaard gaan liggen in mijn bed. Nondeju.
De visite is net weer naar Groningen gegaan; die lui moeten nog lekker verplicht met de familie uit eten gaan. Moet er echt niet aan denken.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 15:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb van die verplichtingen. Maar zo weer naar huis
was net in de gemeente westerkwartierrrr. Woist jawel. Nu in grunn ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 15:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
De visite is net weer naar Groningen gegaan; die lui moeten nog lekker verplicht met de familie uit eten gaan. Moet er echt niet aan denken.
Ik ga dit serieus overwegen. Die gehakt balletjesquote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
Ikea-maaltijden kun je nu ook al thuis laten bezorgen
https://www.sikkom.nl/inc(...)-op-thuisbezorgd-nl/
Ik woon best in de buurt. Doen ze niet bezorgenquote:Op woensdag 9 januari 2019 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
ik zie wel dat het niet de hele stad is die bediend wordt
https://www.thuisbezorgd.(...)-ikea-food-groningen
quote:Op woensdag 9 januari 2019 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik woon best in de buurt. Doen ze niet bezorgen!
quote:Op woensdag 9 januari 2019 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik woon best in de buurt. Doen ze niet bezorgen!
https://www.umcg.nl/NL/UM(...)ngeval-met-lift.aspxquote:Gezamenlijke verklaring RUG en UMCG naar aanleiding ongeval met lift
In een gebouw van de Rijksuniversiteit Groningen aan de Antonius Deusinglaan 1 (ook wel ADL1 genoemd) op het UMCG terrein, is aan het einde van de ochtend een lift zeven verdiepingen naar beneden gevallen. Dit gebeurde tijdens werkzaamheden nadat de lift vast was komen te zitten bij afdaling van de 10e naar de 6e verdieping. De 14 mensen in de lift hebben ca. 1 uur vastgezeten tot de lift viel.
De hulpverlening aan de mensen in de lift, medewerkers en studenten van RUG en UMCG, is direct op gang gekomen. Enkele mensen raakten lichtgewond. Eén persoon is behandeld op de spoedeisende hulp van het UMCG. Voor alle betrokkenen is een bedrijfsarts en maatschappelijk werk per direct beschikbaar.
Alle liften in het liftenblok zijn tot 15.00 uur buiten werking gesteld. Na controle zijn deze weer in gebruik genomen, met uitzondering van de lift die naar beneden viel.
Het incident is niet alleen een grote schok voor de mensen in de lift, maar ook voor alle collega’s en studenten in het gebouw. Er wordt momenteel uitgebreid onderzoek gedaan naar hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren.
Tk maxxquote:Op maandag 13 mei 2019 17:34 schreef Fokker101 het volgende:
Iemand enig idee waar je Ralph Lauren polo's kan halen in Groningen en omstreken?
Internetquote:Op maandag 13 mei 2019 17:34 schreef Fokker101 het volgende:
Iemand enig idee waar je Ralph Lauren polo's kan halen in Groningen en omstreken?
ik ook nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 07:37 schreef Albert86 het volgende:
Dikke aardbeving weer vanmorgen. Heb er zelf niks van gemerkt.
Is eens wat anders dan de busquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
Zo kun je in de stad ook je wasmachine vervoeren:
https://www.dumpert.nl/me(...)machine_gekocht.html
Nice! Niks van gehoord in de stad, dus de wind zal wel de andere kant op hebben gestaanquote:
Waar (ongeveer)?quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Eind september/begin oktober woonachtig in Groningen. Zin in
Dichtbij Euroborg.quote:
Oh geloof me als ik zeg dat dit de update van mijn leven isquote:
Thanks!quote:
Welkom!quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Eind september/begin oktober woonachtig in Groningen. Zin in
*waar kom je wegquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:11 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Welkom!waar kom je vandaan?
*Woar komst vot... en als ze je dan heel raar aankijken weet je ook direct met wie je van doen hebt..quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:01 schreef 1410 het volgende:
[..]
*waar kom je weg![]()
Een van de eerste dingen die ik leerde toen ik vanuit de randstad naar Grunn was verhuisd.
Haha, ik woon in de stad Groningen, dus dan wordt er Stadjers gesprokenquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:24 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
*Woar komst vot... en als ze je dan heel raar aankijken weet je ook direct met wie je van doen hebt..
Nee ja..quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:28 schreef 1410 het volgende:
[..]
Haha, ik woon in de stad Groningen, dus dan wordt er Stadjers gesproken![]()
Ik snapte de vraag inderdaad niet, ik dacht: ja gewoon van huis? Wat bedoel je?
Maar het allerergste, en ik doe daar hard aan mee, is overal ‘ja’ achter zeggen.
Leuk, ja
Wat ga je doen ja
Ga naar de stad ja.
Kom ik hier ooit nog vanaf?
Haha, mag je daar als Groninger/Noorderling iets van vinden? Het is wel ietwat vreemd, maar in het Noorden worden er net zoveel rare ding gezegd. Ik moest tenminste wel heel erg wennen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:31 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee ja..![]()
Weetje wat verwarrend is? Die lui die aanrijden zeggen als ze vertrekken.. Limburg Brabant enz..
Daar snap je geen hol van: Huh hebben jullie nou iemand aangereden voor jullie hier kwamen?
Ja hoor.. helemaal als ze Asten verwarren met Assen en de helft dus nog in het zuiden is..quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:36 schreef 1410 het volgende:
[..]
Haha, mag je daar als Groninger/Noorderling iets van vinden? Het is wel ietwat vreemd, maar in het Noorden worden er net zoveel rare ding gezegd. Ik moest tenminste wel heel erg wennen.
Ik wilde het eerst typen en bedacht me toenquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:01 schreef 1410 het volgende:
[..]
*waar kom je weg![]()
Een van de eerste dingen die ik leerde toen ik vanuit de randstad naar Grunn was verhuisd.
Ik werk in de ouderenzorg en ik vind het ook heel moeilijk somsquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:42 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Maar als ik met een echt oude Groninger praat is dat voor niemand te verstaan.. Halve binnenmondse woorden in het dialect..
Is ook lastig..quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:29 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ik werk in de ouderenzorg en ik vind het ook heel moeilijk somsik woon hier nu 4 jaar en kom oorspronkelijk uit de omgeving Alkmaar, dat was wel even wennen in het begin
Leeuwarden dus de vraag 'Waar kom je weg?' is mij zeker bekendquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:11 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Welkom!waar kom je vandaan?
Waar komst weg, jonguh?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Leeuwarden dus de vraag 'Waar kom je weg?' is mij zeker bekend
gest hennequote:Op donderdag 25 juli 2019 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waar komst weg, jonguh?
Zo zeggen ze dat daar
Dan is dat een bolsward friesquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zeggen ze daar niet.
Wel: Waar gaast heen?
Het is iig geen Bildts Fries, want daar zeggen ze: Waar gaast hiene.quote:
We binne weer mooi fut weestquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waar komst weg, jonguh?
Zo zeggen ze dat daar
Dan valt het inderdaad mee met de cultuurshockquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Welkom in Grunn'.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Welkom in Grunn'.
Ik was afgelopen weekend nog op de Groene Ster
Moiquote:
Beste keuze die je maar kunt maken (al zeg ik het zelf).quote:
Danku! Tot nu toe erg goed.quote:
quote:
Moi!quote:
Ja, prima. Zit in een gloednieuw appartement.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:02 schreef Renesite het volgende:
Leuke wijk? Was je al bekend met 050?
Moiquote:
Nee. Wilde gewoon hoi zeggen.quote:
Tnks man. Waardeer ik.quote:Op zondag 24 november 2019 23:55 schreef nietzman het volgende:
Van mij mag je gewoon dronken zijn hoor!
En waar ga je wonen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:02 schreef Homdeck het volgende:
Hoi vanaf komende maandag ben ik ook weer stadjer
Hoi buurmanquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice, woon ik nu ook. Dichtbij de Mac.
Ha buurman, misschien tot eens een keer in Tante Truus of de Kofferquote:
Maat van mij zit in de Grote Leliestraat. Ook regelmatig rondgehangen.quote:
Welkom terugquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:02 schreef Homdeck het volgende:
Hoi vanaf komende maandag ben ik ook weer stadjer
Ik woonde aan die kant, nu aan de overkant.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ha buurman, misschien tot eens een keer in Tante Truus of de Koffer
[..]
Maat van mij zit in de Grote Leliestraat. Ook regelmatig rondgehangen.
Goeddquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hey jij !Hoe is het met je
?
Nice, met mij ook. Jep, woon er nu 2 maand alweer.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:35 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Goedden met jou? Al verhuisd inmiddels?
Oh nice, tijd gaat snel. Zal zo ff zwaaien, kom er langs in de busquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice, met mij ook. Jep, woon er nu 2 maand alweer.
Ah verrek, ik zit op het werk.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:39 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Oh nice, tijd gaat snel. Zal zo ff zwaaien, kom er langs in de bus
Jammerquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ah verrek, ik zit op het werk.
Waar is dat, dan fiets ik zo even langs.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ah verrek, ik zit op het werk.
DUO gebouw, of we doen eem koffie bij Pernikkelquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar is dat, dan fiets ik zo even langs.
Ja, Pernikkel!quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
DUO gebouw, of we doen eem koffie bij Pernikkel
Vriend, welkomquote:Op zondag 6 oktober 2019 11:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Danku! Tot nu toe erg goed.
[..]
[..]
Moi!
[..]
Ja, prima. Zit in een gloednieuw appartement.
Ben zeker bekend. Werk al jaren in Groningen
[..]
Moi
Een van mijn jeugdvrienden woonde daar een tijd boven de herenkapper. De kapper is van zijn oom/opa.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice, woon ik nu ook. Dichtbij de Mac.
Thanks man!quote:
De koffie werd koud, heb hem zelf maar opgedronkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
De koffie werd koud, heb hem zelf maar opgedronkenJa, sorry. Moest nog eem wat scoren in stad bie de parfurmerie en toen naar huis om eten te koken voor mijn man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The love you take is equal to the love you make.
Ja, we zagen het ook. Mooie verhalen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:31 schreef AnneX het volgende:
Nu de Olle Grieze op npo2. Leuk hoor.
Wat een ravage was de Grote Markt in 1945.
Kende alleen de verhalen van oma en opa.
Morgen! Bioscoop!quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie is er al geweest?
Nog éven getwijfeld of we zouden aansluiten bij de Forum-rij gisterenavond. Maar toen lonkte een biertje drinken bij de Kroeg van Klaas toch meer.
Deze week maar eens op het gemak een kijkje nemen. Het zag er van de buitenkant in elk geval al mooi uit gisteren!
Yes. Om 17u met twee collega’s in de rij gestaan. Mooi gebouw. Ramdruk wel. We zijn bewust gelijk naar boven gegaan. Een IPAtje gedronken. Goede sfeer in de bar gekomen bovenin! Dakterras is zeker mooi! De bibliotheken overgeslagen. Bioscoopzalen zijn mooi geworden! Verder gewoon leuke atmosfeer. Wel benieuwd hoe je stilte zones wilt creëeren bij de bibliotheken, maar dat zullen we zienquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie is er al geweest?
Nog éven getwijfeld of we zouden aansluiten bij de Forum-rij gisterenavond. Maar toen lonkte een biertje drinken bij de Kroeg van Klaas toch meer.
Deze week maar eens op het gemak een kijkje nemen. Het zag er van de buitenkant in elk geval al mooi uit gisteren!
Moest je lang in de rij staan?quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:54 schreef Rene het volgende:
[..]
Yes. Om 17u met twee collega’s in de rij gestaan. Mooi gebouw. Ramdruk wel. We zijn bewust gelijk naar boven gegaan. Een IPAtje gedronken. Goede sfeer in de bar gekomen bovenin! Dakterras is zeker mooi! De bibliotheken overgeslagen. Bioscoopzalen zijn mooi geworden! Verder gewoon leuke atmosfeer. Wel benieuwd hoe je stilte zones wilt creëeren bij de bibliotheken, maar dat zullen we zien.
Ik ga eens even kijken. Maar gauw weer een film inplannen.quote:
Ja, ik vond het ook heel fijn dat die aan het Hereplein weer tijdelijk open ging. Kwam daar in de jaren ‘90 heel geregeld. En nog veel langer geleden, van voor dat ik in Groningen ging studeren, reed mijn vader ons wel eens naar die bioscoop. Heb er toen Jungle Book gezien.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ga eens even kijken. Maar gauw weer een film inplannen.![]()
Ben benieuwd hoe jullie het vinden in de nieuwe setting.
Ik was ook wel echt dol op Images aan het Hereplein. Was zo lekker ‘om de hoek’. Maar dat is het Forum eigenlijk ook gewoon.
Oh dan heb je er wel echt een hele reejs aan herinneringen aan. Wat leuk!quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook heel fijn dat die aan het Hereplein weer tijdelijk open ging. Kwam daar in de jaren ‘90 heel geregeld. En nog veel langer geleden, van voor dat ik in Groningen ging studeren, reed mijn vader ons wel eens naar die bioscoop. Heb er toen Jungle Book gezien.
Was wel jammer dat de grote zaal niet meer een echte bioscoopzaal was.
Wel van gehoord maar nooit geweest. Ik pimpel mijzelf dan al zo ver heen bij het Zusje zelf dat een afzakkertje niet veel zin meer heeftquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Moest je lang in de rij staan?
Wij dachten: we gaan bewust niet om 17 uur. Eerst even Der Witz - even ergens eten - natafelen - en dan zien we wel. Maar toen was de rij nog altijd schier oneindig!
Ben wel heel benieuwd! Verheug me vooral op de bioscoopzaal met de chesterfieldstoelenWij zijn best trouwe filmhuisgangers, dus dat deel zullen we zeker regelmatig bezoeken.
We ontdekten gisteren trouwens nog wel een ‘verborgen’ cocktailbar aan de Oosterstraat. Ken je die? Naast Zusje. Het was er moordend druk, dus toen vertrokken naar ouwelullenkroeg Klaas, maar deze is het: https://www.sikkom.nl/inc(...)eaky-blinders-stijl/
Wel echt erg leuk dat je op gevoel maar een buitendeur openduwt en dan in een opslagruimte staat - waar je dan ook maar weer een willekeurige deur moet opendoen. Daarna sta je opeens in een geweldige bar. Tipje voor de mensen hier.![]()
Vind dat de stad steeds leuker wordt (en ik vónd het al zo fijn hier!)
Apéritief cocktailtje doen, voortaan. Of een gintonic.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:19 schreef Rene het volgende:
[..]
Wel van gehoord maar nooit geweest. Ik pimpel mijzelf dan al zo ver heen bij het Zusje zelf dat een afzakkertje niet veel zin meer heeft
Oeh gin Tonic, goeie ! Krijg daar spontaan zin in.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Apéritief cocktaltje doen, voortaan. Of een gintonic.
Die cocktailbar van (en naast) Mofongo’s maakt ook puike GT’s.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga vanavond misschien even naar Forum. Anders gewoon weer lekker het literaire cafe in
[..]
Oeh gin Tonic, goeie ! Krijg daar spontaan zin in.
Allemaal lekker om de hoekquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die cocktailbar van (en naast) Mofongo’s maakt ook puike GT’s.
En in de zomer nip je ze heerlijk weg op het dak van Cappuvino aan de Vismarkt. Daar zit je echt heerlijk op een zwoele avond.
Zoveel leuke (wat luxere) gelegenheden zijn er de afgelopen jaren bijgekomen! Ik schop een bruine kroeg mijn bed niet uit, maar afwisseling moet er ook zijn.
Leuke plek! Daar in de buurt hebben wij ooit ook naar een huis gekeken. 15 jaar geleden of zo. Toen al een gewilde locatie!quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Allemaal lekker om de hoekWoon sinds kort Westersingel
Zal straks lekker de stad in struinen
De Graanrepubliek, naast de Ierse pub aan het Kattendiep. Het is niet heel erg groot maar wel gezellig/leuk ! Zeker de moeite waard om eens te kijkenquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuke plek! Daar in de buurt hebben wij ooit ook naar een huis gekeken. 15 jaar geleden of zo. Toen al een gewilde locatie!
Ik woon nu in de Oosterpoort. Ook op hobbelafstand van ALLES zo ongeveer. Heerlijk. De tijden dat we vanuit onze pyjama spontaan weer omkleedden om alsnog naar de kroeg te gaan, zijn wel voorbij, maar het blijft wel zalig je bloemkool aan de kant te kunnen smijten om toch maar even in de stad te gaan eten.
Wat/waar is het literaire café? Ik las daar laatst ook al iets over!
Ah ja!! Moet zéker op de to do. Dank!quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
De Graanrepubliek, naast de Ierse pub aan het Kattendiep. Het is niet heel erg groot maar wel gezellig/leuk ! Zeker de moeite waard om eens te kijken
Ha wellicht tot kijk in de Graanquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah ja!! Moet zéker op de to do. Dank!
(Die Ierse pub is ook prima. Die ken ik dan weer wel.)
Over een tijdje stap jij gewoon in je speedboot!quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:32 schreef Rene het volgende:
Vanuit het waterrijke wijkje waar wij wonen kan je ook redelijk last minute nog wat bedenken hoor!
Oh wat leuk om te horen. Ik ga van de week ook even buurten.quote:Op zondag 1 december 2019 20:29 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben fan van het Groninger Forum.![]()
Fijn gebouw van binnen, roltrappen béétje eng maar wennen snel. Bioscoop was prima. Overal in het gebouw leuke plekken om te zitten en... naar alle kanten heel mooi zicht op de stad. Echt een aanwinst.
Ook de moeite!quote:Op zondag 1 december 2019 21:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh wat leuk om te horen. Ik ga van de week ook even buurten.
Hoe was de film?
Grappig, ik dus totaal niet. Ben een paar dagen geleden geweest omdat vriendinlief niets beters te doen had en het wel leuk vond om daar te kijken..quote:Op zondag 1 december 2019 20:29 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben fan van het Groninger Forum.![]()
Fijn gebouw van binnen, roltrappen béétje eng maar wennen snel. Bioscoop was prima. Overal in het gebouw leuke plekken om te zitten en... naar alle kanten heel mooi zicht op de stad. Echt een aanwinst.
Hoe kun je nou ‘het nut’ niet snappen? Er zit o.a. een bioscoop en en een bibliotheek. Al zou dat jou persoonlijk niet interesseren, dan nog snap je daar ‘het nut’ toch wel van?quote:Op donderdag 26 december 2019 07:48 schreef Chandler het volgende:
[..]
Grappig, ik dus totaal niet. Ben een paar dagen geleden geweest omdat vriendinlief niets beters te doen had en het wel leuk vond om daar te kijken..
Groot gebouw, hoop ruimte maar wat een CHAOS zeg... dan doel ik niet op de mensen maar naar de indeling. De buitenkant is en blijft een rots op de verkeerde plek, al is de binnenkant prachtig zie het nut er (nog) niet van in... tenzij het een verkapte hangplek is geworden voor studenten en toeristen!.
Uitzicht is fenomenaal, maar was op een ieder willekeurig gebouw dat daar had kunnen staan het zelfde geweest! ;-)
Maar goed, over smaak valt te twisten... al had ik het forum liever als 'gebouw' bij DUO gezien.
Tja, meningen blijven verschillen! ;-) en dat mag je gezeur vinden!quote:Op donderdag 26 december 2019 07:50 schreef Lienekien het volgende:
Hoe kun je nou ‘het nut’ niet snappen? Er zit o.a. een bioscoop en en een bibliotheek. Al zou dat jou persoonlijk niet interesseren, dan nog snap je daar ‘het nut’ toch wel van?
Verder hangt al dat gezeur over het Forum me onderhand nogal de keel uit. No offence.![]()
Dit is de bioscoop die eerst aan de Poelestraat zat, toen tijdelijk naar het Hereplein verhuisde vanwege alle bouwplannen. Dus het is geen ‘extra’ bioscoop.quote:Op donderdag 26 december 2019 07:55 schreef Chandler het volgende:
[..]
Tja, meningen blijven verschillen! ;-) en dat mag je gezeur vinden!
- Bios prachtig, maar hadden we er niet al genoeg?
- Bieb onnodig verdeeld en denk dat het met een paar jaar allemaal op 1 vloer past.
- Wat zit er verder in? behalve de VVV en horeca? kon verder niet echt vinden wat voor toevoeging het forum voor Groningen moest worden!
Interesse heb ik zeker wel, anders zou ik er niet eens heengegaan zijn maar goed, snap het werkelijk nog steeds niet. Misschien dat je mij het nut kunt vertellen?
no worries, no offence taken hoor!
Vandaar dat ik daar weinig mensen meer zie, was laatste jaren erg druk daar!quote:Op donderdag 26 december 2019 08:13 schreef Lienekien het volgende:
Dit is de bioscoop die eerst aan de Poelestraat zat, toen tijdelijk naar het Hereplein verhuisde vanwege alle bouwplannen. Dus het is geen ‘extra’ bioscoop.
Dat had ik idd al vernomen! wel fijn om te zien dat er invulling komt... maar qua toekomst ben ik niet erg optimistisch... maar dat zal een Gronings ding zijn (te nuchterquote:De opvolger van het Stripmuseum wordt volgende maand geopend. En er zijn nog de nodige multifunctionele ruimtes die zich lenen voor het organiseren van uiteenlopende zaken.
Ja, er wonen een hoop beroepszeikers in Groningen.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:18 schreef Chandler het volgende:
[..]
Vandaar dat ik daar weinig mensen meer zie, was laatste jaren erg druk daar!
[..]
Dat had ik idd al vernomen! wel fijn om te zien dat er invulling komt... maar qua toekomst ben ik niet erg optimistisch... maar dat zal een Gronings ding zijn (te nuchter)
Dank voor je reactie!
Jij noemt het zo, ik noem het nuchter, maar goed alle respect!quote:Op donderdag 26 december 2019 08:29 schreef Lienekien het volgende:
Ja, er wonen een hoop beroepszeikers in Groningen.
We zullen het zien, ik ben echter bang dat het een hoop weg gegooid geld is, prestige project..quote:Op donderdag 26 december 2019 16:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hou mijn hart ook wel een beetje vast hoor. Ben benieuwd hoe het gebouw er over een paar jaar voor staat. Vind het wel erg mooi.
Kritische noot:
https://www.dvhn.nl/Menin(...)-Forum-25163492.html
Hoe moet de historie van Groningen op deze manier tentoon gesteld worden? ben benieuwd achter dat idee ;-) en het kleine marktje zal ongetwijfeld gezellig worden, het feithuis zal daar zeker een stevige duit in het zakje doen om daar nog meer duitjes uit te halen!.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het oorspronkelijke idee, om de historie van Groningen ook hier naar voren te laten komen, was dan ook zonde om weg te doen. Waar ik trouwens wel naar uitkijk is van het zomer. Eens zien of die Nieuwe Markt een gezellig pleintje wordt
Moi.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:19 schreef cuteflower89 het volgende:
Nog de beste wensen mensen!!! Nog een Groningse hier
Ik sinds ik hier kwam studeren, alweer ruim 30 jaar geleden.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 08:20 schreef cuteflower89 het volgende:
@:lienekien ja eigenlijk mijn hele leven al. Jij? Bevalt me overigens prima hier in de stad:)
Ja inderdaad. Wat voor studie heb je gedaan dan ? Ik ben vandaag even met mijn zoon naar kerstplaza geweest, nu weer lekker thuis met de kachel aanquote:Op zaterdag 4 januari 2020 08:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik sinds ik hier kwam studeren, alweer ruim 30 jaar geleden.Ik wil ook eigenlijk niet meer weg.
Een die er niet meer is, althans, niet met deze benaming. Nederlandse taal- en letterkunde.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:53 schreef cuteflower89 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wat voor studie heb je gedaan dan ? Ik ben vandaag even met mijn zoon naar kerstplaza geweest, nu weer lekker thuis met de kachel aan
Ah okay. Ken het inderdaad niet. Nee ik wilde eigenlijk ook niet heen, maar hij stond er op dat hij echt in attracties zou gaan. Ach en als hij daar blij van word , vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een die er niet meer is, althans, niet met deze benaming. Nederlandse taal- en letterkunde.
Kerstplaza laten wij aan ons voorbijgaan (geen kinderen en verder zelf ook geen interesse).
Qua temperatuur is het al bijna lente. In ieder geval geen winter.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:17 schreef Rene het volgende:
Eind van de ochtend op de fiets naar de stad. Even door 't forum, rondje door het centrum, tulpen van de markt en wat fruit gehaald. Broodjes gehaald en weer naar huis.
Heb wel weer zin in het voorjaar
Hoe lang fiets je er eigenlijk over?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:17 schreef Rene het volgende:
Eind van de ochtend op de fiets naar de stad. Even door 't forum, rondje door het centrum, tulpen van de markt en wat fruit gehaald. Broodjes gehaald en weer naar huis.
Wind mee 17 min laatst. Maar normaal 20/25min? Met de gewone fietsquote:Op zondag 12 januari 2020 00:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe lang fiets je er eigenlijk over?
Oh nog een aardig endje wel! Maar er komt een handigere weg toch? Of wauwel ik onzin?quote:Op zondag 12 januari 2020 07:03 schreef Rene het volgende:
[..]
Wind mee 17 min laatst. Maar normaal 20/25min? Met de gewone fiets
Ja en nee. Het zal íets schelen maar niet de wereld.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh nog een aardig endje wel! Maar er komt een handigere weg toch? Of wauwel ik onzin?
Oh, da’s jammer. Zijn er eigenlijk al (winkel)voorzieningen in de buurt?quote:Op zondag 12 januari 2020 11:58 schreef Rene het volgende:
[..]
Ja en nee. Het zal íets schelen maar niet de wereld.
Lewenborg. Harkstede. En met een jaar een supermarktquote:Op zondag 12 januari 2020 12:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh, da’s jammer. Zijn er eigenlijk al (winkel)voorzieningen in de buurt?
Neem aan dat je niet voor elk busje zout naar Stad hoeft?
O dat is fijn!quote:Op zondag 12 januari 2020 12:58 schreef Rene het volgende:
[..]
Lewenborg. Harkstede. En met een jaar een supermarkt
Wacht maar tot het weer zwart ziet van de Duutsers die op de bloemen afkomen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:17 schreef Rene het volgende:
Fair enoughquote:Op zondag 12 januari 2020 19:04 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Wacht maar tot het weer zwart ziet van de Duutsers die op de bloemen afkomen.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Woont er niemand meer in Groningen??
Sinds 3 week heb een allerliefst (en veel te duur) koopwoning gekocht in Oosterparkwijk. Best jammer dat nu even helemaal niks kan
quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Sinds 3 week heb een allerliefst (en veel te duur) koopwoning gekocht in Oosterparkwijk. Best jammer dat nu even helemaal niks kan
Leuk, welkom.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Welkom in de stad. Oosterparkwijk is van oudsher een volkswijkquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Welkomquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeeej.... mensen![]()
Ben zelf 43 en na een relatie van 12 jaar, dat uit ging, moest ik toch wat anders zoeken.
Van oorsprong een Friezin maar ik altijd gezegd: Als ik ooit alleen kom, dan wil ik in de stad wonen.
Nou is er in deze tijd sowieso nergens wat te beleven, dit is voor iedereen een "dooie" boel
UMCG is kruipend te doen dat is wel handig
Nou ja, binnenstad uitgestorven... In huis dingen laten installeren of gewoon iemand op visite krijgen... Het is nu even niet zo. Het is half af zeg maar..quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Leuk, welkom.
Enne, waarom kan er niets dan? Doel je op klussen/verbouwen of recreatie?
Toch niet van die koude kak in dat nieuwbouwstuk he?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Nope, poep nog gewoon warmquote:Op zondag 12 april 2020 17:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
Toch niet van die koude kak in dat nieuwbouwstuk he?
En welkom!!quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Tsja, ik heb deze weken al menig rood licht genegeerdquote:Op zondag 12 april 2020 21:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Nog wel. Kan niet wachten om als trashy studenty over de Grote Markt te paraderen om later mijzelf klem te zuipen in de Poele.
Quarantaine doet rare dingen met je.![]()
#goals.
Je klantjes?quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:54 schreef Rene het volgende:
Ik mis het fietsen door de oosterpark. Veelvuldig langs Nietz zijn casa te scheuren. Met mn klantjes in de Korreweg te babbelen. Ik mis, jaja, kantoortuinen!! En de lekkere gehaktbal in de kantine
!
Volgens mij kan alles wat je noemt nog steeds?! Behalve die gehaktballen misschienquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:54 schreef Rene het volgende:
Ik mis het fietsen door de oosterpark. Veelvuldig langs Nietz zijn casa te scheuren. Met mn klantjes in de Korreweg te babbelen. Ik mis, jaja, kantoortuinen!! En de lekkere gehaktbal in de kantine
!
Ik loop enigszins vast met huis thuiswerken. Ik mis vooral het op pad zijn met een goed doel en om leuke gesprekken te voeren 'for the better cause'.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Volgens mij kan alles wat je noemt nog steeds?! Behalve die gehaktballen misschien
Ik ben vooralsnog bijzonder content met de thuiswerksituatie. Beetje werk afwisselen met thuisklusjes is best bevorderlijk voor mijn productiviteit heb ik gemerkt.
Je tofheid komt face-to-face beter over?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:51 schreef Rene het volgende:
[..]
Ik loop enigszins vast met huis thuiswerken. Ik mis vooral het op pad zijn met een goed doel en om leuke gesprekken te voeren 'for the better cause'.
Mijn goede bedoelingen en ook dat van mn clienten komt niet meer goed aan telefonisch. Veel ruis. Past ook wel bij de doelgroep
Ik moet niets van jullie en vice versa. Maar bij mijn cliënten wel. Dus dan wordt de gezelligheid bedrukt. Dan kan ik niet shinen bij de mensen met mijn uitermate goed gemutste glimlach. Telefonisch kom ik dan toch niet zo uit de verfquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je tofheid komt face-to-face beter over?
Hier lukt het toch ook?!
Snap ik. Jij deed iets advocaturigs/juridischigs toch? Microsoft Teamsen een optie?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:51 schreef Rene het volgende:
[..]
Ik loop enigszins vast met huis thuiswerken. Ik mis vooral het op pad zijn met een goed doel en om leuke gesprekken te voeren 'for the better cause'.
Mijn goede bedoelingen en ook dat van mn clienten komt niet meer goed aan telefonisch. Veel ruis. Past ook wel bij de doelgroep
Ik werk met de onderkant van de samenleving. Werkt vaak niet zo. Helaasquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Snap ik. Jij deed iets advocaturigs/juridischigs toch? Microsoft Teamsen een optie?
Al is dat ook geen volwaardige vervanger van face2face meeten natuurlijk.
Er wordt ook meer besteld, aan pakjes.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:42 schreef 2dope het volgende:
Weet iemand hoe vaak de oudpapiercontainers in stad geleegd worden? Is dat met een bepaalde interval? Ik heb een straat verderop twee oudpapiercontainers staan die letterlijk elke dag (weer) vol zitten.
Mogelijk heeft het nog te maken met het bericht van eind maart dat er tijdelijk geen oud papier opgehaald zou worden, dat iedereen zich massaal tot de openbare containers wendt. Inmiddels is dat allemaal alweer teruggedraaid.
Ja, al sinds 6 april weer, zie dit. Kwam ik zelf net te laat achter... Maar ik breng het sowieso liever zelf weg, ben altijd wat huiverig dat als ik het bij de weg zet dat er allerlei zooi de straat over waaitquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er wordt ook meer besteld, aan pakjes.
Maar komen de verenigingen nu dus weer langs voor het papier?
Ah dank. Wist ik niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, al sinds 6 april weer, zie dit. Kwam ik zelf net te laat achter... Maar ik breng het sowieso liever zelf weg, ben altijd wat huiverig dat als ik het bij de weg zet dat er allerlei zooi de straat over waait
Nee, er woont niemand meer. Niet gezien hoe stil het op straat is? De mensen die er lopen zijn verdwaald en hebben de afslag naar Amsterdam (🤮) gemistquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Same here.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:15 schreef Rene het volgende:
We hebben gewoon een blauwe bak. Die wordt eens per maand netjes opgehaald.
En zijn allemaal corona houdende types. In groningen kennen we dat nauwelijksquote:Op maandag 20 april 2020 19:01 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nee, er woont niemand meer. Niet gezien hoe stil het op straat is? De mensen die er lopen zijn verdwaald en hebben de afslag naar Amsterdam (🤮) gemist
Jeetje... heftig! Ik heb in het huis ernaast gewoond. Gaskachel ontploft gok ik. Rotdingen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:04 schreef King_Merc het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ie-in-groningse-flat
Hmm niet gehoord, wel een ambulance die Voorbij kwam, iemand die daar in oost woont ? (Ik woon in west)
blijkt een oventje te zijn geweest. Gelukkig waren er maar twee gewonden. Had veel erger af kunnen lopenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:41 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jeetje... heftig! Ik heb in het huis ernaast gewoond. Gaskachel ontploft gok ik. Rotdingen.
Ja idd, zag zonet klein filmpje van de binnenkant. Damn.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
blijkt een oventje te zijn geweest. Gelukkig waren er maar twee gewonden. Had veel erger af kunnen lopen
Tokkieflat. Man man man.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:04 schreef King_Merc het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ie-in-groningse-flat
Hmm niet gehoord, wel een ambulance die Voorbij kwam, iemand die daar in oost woont ? (Ik woon in west)
Ook nog eens gevonden in het appartement waar het gisteren mis gingquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:35 schreef LPFAN het volgende:
https://www.dvhn.nl/groni(...)vonden-25628295.html
Ben ik blij dat ik daar niet meer woon zeg. Wat een geauwhoer.
Nee idd..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |