Oh nog een aardig endje wel! Maar er komt een handigere weg toch? Of wauwel ik onzin?quote:Op zondag 12 januari 2020 07:03 schreef Rene het volgende:
[..]
Wind mee 17 min laatst. Maar normaal 20/25min? Met de gewone fiets
Ja en nee. Het zal íets schelen maar niet de wereld.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh nog een aardig endje wel! Maar er komt een handigere weg toch? Of wauwel ik onzin?
Oh, da’s jammer. Zijn er eigenlijk al (winkel)voorzieningen in de buurt?quote:Op zondag 12 januari 2020 11:58 schreef Rene het volgende:
[..]
Ja en nee. Het zal íets schelen maar niet de wereld.
Lewenborg. Harkstede. En met een jaar een supermarktquote:Op zondag 12 januari 2020 12:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh, da’s jammer. Zijn er eigenlijk al (winkel)voorzieningen in de buurt?
Neem aan dat je niet voor elk busje zout naar Stad hoeft?
O dat is fijn!quote:Op zondag 12 januari 2020 12:58 schreef Rene het volgende:
[..]
Lewenborg. Harkstede. En met een jaar een supermarkt
Wacht maar tot het weer zwart ziet van de Duutsers die op de bloemen afkomen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:17 schreef Rene het volgende:
Eind van de ochtend op de fiets naar de stad. Even door 't forum, rondje door het centrum, tulpen van de markt en wat fruit gehaald. Broodjes gehaald en weer naar huis.
Heb wel weer zin in het voorjaar
Fair enoughquote:Op zondag 12 januari 2020 19:04 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Wacht maar tot het weer zwart ziet van de Duutsers die op de bloemen afkomen.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Woont er niemand meer in Groningen??
Sinds 3 week heb een allerliefst (en veel te duur) koopwoning gekocht in Oosterparkwijk. Best jammer dat nu even helemaal niks kan
quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Sinds 3 week heb een allerliefst (en veel te duur) koopwoning gekocht in Oosterparkwijk. Best jammer dat nu even helemaal niks kan
Leuk, welkom.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Welkom in de stad. Oosterparkwijk is van oudsher een volkswijkquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Welkomquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeeej.... mensen![]()
Ben zelf 43 en na een relatie van 12 jaar, dat uit ging, moest ik toch wat anders zoeken.
Van oorsprong een Friezin maar ik altijd gezegd: Als ik ooit alleen kom, dan wil ik in de stad wonen.
Nou is er in deze tijd sowieso nergens wat te beleven, dit is voor iedereen een "dooie" boel
UMCG is kruipend te doen dat is wel handig
Nou ja, binnenstad uitgestorven... In huis dingen laten installeren of gewoon iemand op visite krijgen... Het is nu even niet zo. Het is half af zeg maar..quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Leuk, welkom.
Enne, waarom kan er niets dan? Doel je op klussen/verbouwen of recreatie?
Toch niet van die koude kak in dat nieuwbouwstuk he?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Nope, poep nog gewoon warmquote:Op zondag 12 april 2020 17:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
Toch niet van die koude kak in dat nieuwbouwstuk he?
En welkom!!quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Tsja, ik heb deze weken al menig rood licht genegeerdquote:Op zondag 12 april 2020 21:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Nog wel. Kan niet wachten om als trashy studenty over de Grote Markt te paraderen om later mijzelf klem te zuipen in de Poele.
Quarantaine doet rare dingen met je.![]()
#goals.
Je klantjes?quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:54 schreef Rene het volgende:
Ik mis het fietsen door de oosterpark. Veelvuldig langs Nietz zijn casa te scheuren. Met mn klantjes in de Korreweg te babbelen. Ik mis, jaja, kantoortuinen!! En de lekkere gehaktbal in de kantine
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |