abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 november 2019 @ 12:54:22 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190198452
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 12:40 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Fijn!! Welke film?
Marriage Story.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 30 november 2019 @ 12:59:48 #202
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190198516
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 12:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Marriage Story.
Ik ga eens even kijken. Maar gauw weer een film inplannen. O+
Ben benieuwd hoe jullie het vinden in de nieuwe setting.

Ik was ook wel echt dol op Images aan het Hereplein. Was zo lekker ‘om de hoek’. Maar dat is het Forum eigenlijk ook gewoon.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 30 november 2019 @ 13:02:55 #203
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190198552
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 12:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik ga eens even kijken. Maar gauw weer een film inplannen. O+
Ben benieuwd hoe jullie het vinden in de nieuwe setting.

Ik was ook wel echt dol op Images aan het Hereplein. Was zo lekker ‘om de hoek’. Maar dat is het Forum eigenlijk ook gewoon.
Ja, ik vond het ook heel fijn dat die aan het Hereplein weer tijdelijk open ging. Kwam daar in de jaren ‘90 heel geregeld. En nog veel langer geleden, van voor dat ik in Groningen ging studeren, reed mijn vader ons wel eens naar die bioscoop. Heb er toen Jungle Book gezien.

Was wel jammer dat de grote zaal niet meer een echte bioscoopzaal was.
  zaterdag 30 november 2019 @ 13:15:13 #204
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190198720
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 13:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, ik vond het ook heel fijn dat die aan het Hereplein weer tijdelijk open ging. Kwam daar in de jaren ‘90 heel geregeld. En nog veel langer geleden, van voor dat ik in Groningen ging studeren, reed mijn vader ons wel eens naar die bioscoop. Heb er toen Jungle Book gezien.

Was wel jammer dat de grote zaal niet meer een echte bioscoopzaal was.
Oh dan heb je er wel echt een hele reejs aan herinneringen aan. Wat leuk! :*

Ben benieuwd wat er nu in komt. Het is gelukkig een beschermd monument.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zaterdag 30 november 2019 @ 13:19:26 #205
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_190198772
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 12:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Moest je lang in de rij staan?

Wij dachten: we gaan bewust niet om 17 uur. Eerst even Der Witz - even ergens eten - natafelen - en dan zien we wel. Maar toen was de rij nog altijd schier oneindig!

Ben wel heel benieuwd! Verheug me vooral op de bioscoopzaal met de chesterfieldstoelen :D Wij zijn best trouwe filmhuisgangers, dus dat deel zullen we zeker regelmatig bezoeken.

We ontdekten gisteren trouwens nog wel een ‘verborgen’ cocktailbar aan de Oosterstraat. Ken je die? Naast Zusje. Het was er moordend druk, dus toen vertrokken naar ouwelullenkroeg Klaas, maar deze is het: https://www.sikkom.nl/inc(...)eaky-blinders-stijl/

Wel echt erg leuk dat je op gevoel maar een buitendeur openduwt en dan in een opslagruimte staat - waar je dan ook maar weer een willekeurige deur moet opendoen. Daarna sta je opeens in een geweldige bar. Tipje voor de mensen hier. *)

Vind dat de stad steeds leuker wordt (en ik vónd het al zo fijn hier!)
Wel van gehoord maar nooit geweest. Ik pimpel mijzelf dan al zo ver heen bij het Zusje zelf dat een afzakkertje niet veel zin meer heeft :7
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 30 november 2019 @ 16:52:56 #206
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190201136
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 13:19 schreef Rene het volgende:

[..]

Wel van gehoord maar nooit geweest. Ik pimpel mijzelf dan al zo ver heen bij het Zusje zelf dat een afzakkertje niet veel zin meer heeft :7
Apéritief cocktailtje doen, voortaan. Of een gintonic. :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 30-11-2019 17:28:44 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zaterdag 30 november 2019 @ 16:58:40 #207
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_190201223
Fairrr
pi_190201423
Ik ga vanavond misschien even naar Forum. Anders gewoon weer lekker het literaire cafe in :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 16:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Apéritief cocktaltje doen, voortaan. Of een gintonic. :9
Oeh gin Tonic, goeie ! Krijg daar spontaan zin in.
Ook in moeilijke tijden.
  zaterdag 30 november 2019 @ 17:28:09 #209
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190201798
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 17:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga vanavond misschien even naar Forum. Anders gewoon weer lekker het literaire cafe in :D
[..]

Oeh gin Tonic, goeie ! Krijg daar spontaan zin in.
Die cocktailbar van (en naast) Mofongo’s maakt ook puike GT’s.

En in de zomer nip je ze heerlijk weg op het dak van Cappuvino aan de Vismarkt. Daar zit je echt heerlijk op een zwoele avond.
Zoveel leuke (wat luxere :@ ) gelegenheden zijn er de afgelopen jaren bijgekomen! Ik schop een bruine kroeg mijn bed niet uit, maar afwisseling moet er ook zijn. :9
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_190201841
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Die cocktailbar van (en naast) Mofongo’s maakt ook puike GT’s.

En in de zomer nip je ze heerlijk weg op het dak van Cappuvino aan de Vismarkt. Daar zit je echt heerlijk op een zwoele avond.
Zoveel leuke (wat luxere :+ ) gelegenheden zijn er de afgelopen jaren bijgekomen! Ik schop een bruine kroeg mijn bed niet uit, maar afwisseling moet er ook zijn. :9
Allemaal lekker om de hoek :D Woon sinds kort Westersingel :D Zal straks lekker de stad in struinen :7
Ook in moeilijke tijden.
  zaterdag 30 november 2019 @ 17:39:43 #211
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190202008
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 17:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Allemaal lekker om de hoek :D Woon sinds kort Westersingel :D Zal straks lekker de stad in struinen :7
Leuke plek! Daar in de buurt hebben wij ooit ook naar een huis gekeken. 15 jaar geleden of zo. Toen al een gewilde locatie!
Ik woon nu in de Oosterpoort. Ook op hobbelafstand van ALLES zo ongeveer. Heerlijk. De tijden dat we vanuit onze pyjama spontaan weer omkleedden om alsnog naar de kroeg te gaan, zijn wel voorbij, maar het blijft wel zalig je bloemkool aan de kant te kunnen smijten om toch maar even in de stad te gaan eten.

Wat/waar is het literaire café? Ik las daar laatst ook al iets over!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_190202043
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 17:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Leuke plek! Daar in de buurt hebben wij ooit ook naar een huis gekeken. 15 jaar geleden of zo. Toen al een gewilde locatie!
Ik woon nu in de Oosterpoort. Ook op hobbelafstand van ALLES zo ongeveer. Heerlijk. De tijden dat we vanuit onze pyjama spontaan weer omkleedden om alsnog naar de kroeg te gaan, zijn wel voorbij, maar het blijft wel zalig je bloemkool aan de kant te kunnen smijten om toch maar even in de stad te gaan eten.

Wat/waar is het literaire café? Ik las daar laatst ook al iets over!
De Graanrepubliek, naast de Ierse pub aan het Kattendiep. Het is niet heel erg groot maar wel gezellig/leuk ! Zeker de moeite waard om eens te kijken :D
Ook in moeilijke tijden.
  zaterdag 30 november 2019 @ 17:46:57 #213
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190202105
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 17:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

De Graanrepubliek, naast de Ierse pub aan het Kattendiep. Het is niet heel erg groot maar wel gezellig/leuk ! Zeker de moeite waard om eens te kijken :D
Ah ja!! Moet zéker op de to do. Dank!
(Die Ierse pub is ook prima. Die ken ik dan weer wel.)
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zaterdag 30 november 2019 @ 19:32:03 #214
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_190204189
Vanuit het waterrijke wijkje waar wij wonen kan je ook redelijk last minute nog wat bedenken hoor :7 !
pi_190210657
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 17:46 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ah ja!! Moet zéker op de to do. Dank!
(Die Ierse pub is ook prima. Die ken ik dan weer wel.)
Ha wellicht tot kijk in de Graan :D
Ook in moeilijke tijden.
  zondag 1 december 2019 @ 11:26:56 #216
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190211490
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 november 2019 19:32 schreef Rene het volgende:
Vanuit het waterrijke wijkje waar wij wonen kan je ook redelijk last minute nog wat bedenken hoor :7 !
Over een tijdje stap jij gewoon in je speedboot!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 1 december 2019 @ 11:29:48 #217
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_190211510
Oooh ja O+
  zondag 1 december 2019 @ 20:29:26 #218
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190220337
Ik ben fan van het Groninger Forum. O+

Fijn gebouw van binnen, roltrappen béétje eng maar wennen snel. Bioscoop was prima. Overal in het gebouw leuke plekken om te zitten en... naar alle kanten heel mooi zicht op de stad. Echt een aanwinst. ^O^
  zondag 1 december 2019 @ 21:29:09 #219
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190221778
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 20:29 schreef Lienekien het volgende:

Fijn gebouw van binnen, roltrappen béétje eng maar wennen snel. Bioscoop was prima. Overal in het gebouw leuke plekken om te zitten en... naar alle kanten heel mooi zicht op de stad. Echt een aanwinst. ^O^
Oh wat leuk om te horen. Ik ga van de week ook even buurten.

Hoe was de film?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 1 december 2019 @ 21:55:50 #220
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190222672
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 21:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh wat leuk om te horen. Ik ga van de week ook even buurten.

Hoe was de film?
Ook de moeite!
pi_190656756
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 20:29 schreef Lienekien het volgende:

Grappig, ik dus totaal niet. Ben een paar dagen geleden geweest omdat vriendinlief niets beters te doen had en het wel leuk vond om daar te kijken..
Groot gebouw, hoop ruimte maar wat een CHAOS zeg... dan doel ik niet op de mensen maar naar de indeling. De buitenkant is en blijft een rots op de verkeerde plek, al is de binnenkant prachtig zie het nut er (nog) niet van in... tenzij het een verkapte hangplek is geworden voor studenten en toeristen!.
Uitzicht is fenomenaal, maar was op een ieder willekeurig gebouw dat daar had kunnen staan het zelfde geweest! ;-)
Maar goed, over smaak valt te twisten... al had ik het forum liever als 'gebouw' bij DUO gezien.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  donderdag 26 december 2019 @ 07:50:36 #222
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190656763
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 07:48 schreef Chandler het volgende:

[..]

Grappig, ik dus totaal niet. Ben een paar dagen geleden geweest omdat vriendinlief niets beters te doen had en het wel leuk vond om daar te kijken..
Groot gebouw, hoop ruimte maar wat een CHAOS zeg... dan doel ik niet op de mensen maar naar de indeling. De buitenkant is en blijft een rots op de verkeerde plek, al is de binnenkant prachtig zie het nut er (nog) niet van in... tenzij het een verkapte hangplek is geworden voor studenten en toeristen!.
Uitzicht is fenomenaal, maar was op een ieder willekeurig gebouw dat daar had kunnen staan het zelfde geweest! ;-)
Maar goed, over smaak valt te twisten... al had ik het forum liever als 'gebouw' bij DUO gezien.
Hoe kun je nou ‘het nut’ niet snappen? Er zit o.a. een bioscoop en en een bibliotheek. Al zou dat jou persoonlijk niet interesseren, dan nog snap je daar ‘het nut’ toch wel van?

Verder hangt al dat gezeur over het Forum me onderhand nogal de keel uit. No offence. :')
pi_190656785
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 07:50 schreef Lienekien het volgende:
Hoe kun je nou ‘het nut’ niet snappen? Er zit o.a. een bioscoop en en een bibliotheek. Al zou dat jou persoonlijk niet interesseren, dan nog snap je daar ‘het nut’ toch wel van?

Verder hangt al dat gezeur over het Forum me onderhand nogal de keel uit. No offence. :')
Tja, meningen blijven verschillen! ;-) en dat mag je gezeur vinden!
- Bios prachtig, maar hadden we er niet al genoeg?
- Bieb onnodig verdeeld en denk dat het met een paar jaar allemaal op 1 vloer past.
- Wat zit er verder in? behalve de VVV en horeca? kon verder niet echt vinden wat voor toevoeging het forum voor Groningen moest worden!

Interesse heb ik zeker wel, anders zou ik er niet eens heengegaan zijn maar goed, snap het werkelijk nog steeds niet. Misschien dat je mij het nut kunt vertellen?
no worries, no offence taken hoor! O-)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  donderdag 26 december 2019 @ 08:13:50 #224
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190656874
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 07:55 schreef Chandler het volgende:

[..]

Tja, meningen blijven verschillen! ;-) en dat mag je gezeur vinden!
- Bios prachtig, maar hadden we er niet al genoeg?
- Bieb onnodig verdeeld en denk dat het met een paar jaar allemaal op 1 vloer past.
- Wat zit er verder in? behalve de VVV en horeca? kon verder niet echt vinden wat voor toevoeging het forum voor Groningen moest worden!

Interesse heb ik zeker wel, anders zou ik er niet eens heengegaan zijn maar goed, snap het werkelijk nog steeds niet. Misschien dat je mij het nut kunt vertellen?
no worries, no offence taken hoor! O-)
Dit is de bioscoop die eerst aan de Poelestraat zat, toen tijdelijk naar het Hereplein verhuisde vanwege alle bouwplannen. Dus het is geen ‘extra’ bioscoop.

De opvolger van het Stripmuseum wordt volgende maand geopend. En er zijn nog de nodige multifunctionele ruimtes die zich lenen voor het organiseren van uiteenlopende zaken.
pi_190656917
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 08:13 schreef Lienekien het volgende:
Dit is de bioscoop die eerst aan de Poelestraat zat, toen tijdelijk naar het Hereplein verhuisde vanwege alle bouwplannen. Dus het is geen ‘extra’ bioscoop.
Vandaar dat ik daar weinig mensen meer zie, was laatste jaren erg druk daar!
quote:
De opvolger van het Stripmuseum wordt volgende maand geopend. En er zijn nog de nodige multifunctionele ruimtes die zich lenen voor het organiseren van uiteenlopende zaken.
Dat had ik idd al vernomen! wel fijn om te zien dat er invulling komt... maar qua toekomst ben ik niet erg optimistisch... maar dat zal een Gronings ding zijn (te nuchter :P )

Dank voor je reactie!
Like trump...
  donderdag 26 december 2019 @ 08:29:53 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190657030
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 08:18 schreef Chandler het volgende:

[..]

Vandaar dat ik daar weinig mensen meer zie, was laatste jaren erg druk daar!
[..]

Dat had ik idd al vernomen! wel fijn om te zien dat er invulling komt... maar qua toekomst ben ik niet erg optimistisch... maar dat zal een Gronings ding zijn (te nuchter :P )

Dank voor je reactie!
Ja, er wonen een hoop beroepszeikers in Groningen.
pi_190657063
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 08:29 schreef Lienekien het volgende:
Ja, er wonen een hoop beroepszeikers in Groningen.
Jij noemt het zo, ik noem het nuchter, maar goed alle respect! O-)

Nu weer over naar de orde van de dag en klaar maken voor verplicht sociale gezelligheid! ~:)
Like trump...
pi_190658062
Ik ben er nu twee keer geweest. Vind het van buiten niet mooi. Van binnen op zich wel.
Leuke plekken met mooi uitzicht. Maar na twee keer heb ik het wel gezien. En vind ik het
niet zo heel bijzonder meer. Misschien dat ik nog eens een blik over Stad werp zodra er een dik pak sneeuw ligt.
Ook in moeilijke tijden.
  donderdag 26 december 2019 @ 16:42:53 #229
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190664351
Ik hou mijn hart ook wel een beetje vast hoor. Ben benieuwd hoe het gebouw er over een paar jaar voor staat. Vind het wel erg mooi.

Kritische noot:

https://www.dvhn.nl/Menin(...)-Forum-25163492.html
Snobs have more fun!
KLIK!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 december 2019 @ 11:32:24 #230
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_190675959
Het oorspronkelijke idee, om de historie van Groningen ook hier naar voren te laten komen, was dan ook zonde om weg te doen. Waar ik trouwens wel naar uitkijk is van het zomer. Eens zien of die Nieuwe Markt een gezellig pleintje wordt
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_190699560
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 16:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hou mijn hart ook wel een beetje vast hoor. Ben benieuwd hoe het gebouw er over een paar jaar voor staat. Vind het wel erg mooi.

Kritische noot:

https://www.dvhn.nl/Menin(...)-Forum-25163492.html
We zullen het zien, ik ben echter bang dat het een hoop weg gegooid geld is, prestige project..
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 11:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het oorspronkelijke idee, om de historie van Groningen ook hier naar voren te laten komen, was dan ook zonde om weg te doen. Waar ik trouwens wel naar uitkijk is van het zomer. Eens zien of die Nieuwe Markt een gezellig pleintje wordt
Hoe moet de historie van Groningen op deze manier tentoon gesteld worden? ben benieuwd achter dat idee ;-) en het kleine marktje zal ongetwijfeld gezellig worden, het feithuis zal daar zeker een stevige duit in het zakje doen om daar nog meer duitjes uit te halen!.
We zullen zien!
Like trump...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 december 2019 @ 10:14:05 #232
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_190700943
Dat is het punt. Groninger Archieven en alles eromheen mbt Groninger Cultuurhistorie werd eruit gekickt. Gemiste kans maar mijn idee, want daar kun je een boel mee.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_190763347
Gaan de Groninger Fokkers ook nog de stad in met oud en nieuw? of blijven we allen lekker thuis voor de buis? (ik wel, zit vast een vriendin en kids :+ )
Like trump...
pi_190823616
De beste wensen enzo iedereen. *O*
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 1 januari 2020 @ 10:45:06 #235
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_190824278
Gelukkig nieuw jaar allemaal *O*
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_190858852
Nog de beste wensen mensen!!! Nog een Groningse hier :W
  vrijdag 3 januari 2020 @ 16:26:35 #237
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190858932
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 16:19 schreef cuteflower89 het volgende:
Nog de beste wensen mensen!!! Nog een Groningse hier :W
Moi.

Fris usertje. :9
pi_190858967
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 16:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Moi.

Fris usertje. :9
Haha dankjewel
  vrijdag 3 januari 2020 @ 16:42:57 #239
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190859198
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 16:28 schreef cuteflower89 het volgende:

[..]

Haha dankjewel
Woon je hier allang? :) Al lang?
pi_190869615
@Lienekien ja eigenlijk mijn hele leven al. Jij? Bevalt me overigens prima hier in de stad:)
  zaterdag 4 januari 2020 @ 08:25:58 #241
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190869641
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 08:20 schreef cuteflower89 het volgende:
@:lienekien ja eigenlijk mijn hele leven al. Jij? Bevalt me overigens prima hier in de stad:)
Ik sinds ik hier kwam studeren, alweer ruim 30 jaar geleden. :+ Ik wil ook eigenlijk niet meer weg.
pi_190869771
Groningen verlaten :') _!!

Pracht Stad :D
Ook in moeilijke tijden.
pi_190875304
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 08:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik sinds ik hier kwam studeren, alweer ruim 30 jaar geleden. :+ Ik wil ook eigenlijk niet meer weg.
Ja inderdaad. Wat voor studie heb je gedaan dan ? Ik ben vandaag even met mijn zoon naar kerstplaza geweest, nu weer lekker thuis met de kachel aan :)
  zaterdag 4 januari 2020 @ 16:01:47 #244
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190875418
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 15:53 schreef cuteflower89 het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Wat voor studie heb je gedaan dan ? Ik ben vandaag even met mijn zoon naar kerstplaza geweest, nu weer lekker thuis met de kachel aan :)
Een die er niet meer is, althans, niet met deze benaming. Nederlandse taal- en letterkunde.

Kerstplaza laten wij aan ons voorbijgaan (geen kinderen en verder zelf ook geen interesse).
pi_190875439
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 16:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Een die er niet meer is, althans, niet met deze benaming. Nederlandse taal- en letterkunde.

Kerstplaza laten wij aan ons voorbijgaan (geen kinderen en verder zelf ook geen interesse).
Ah okay. Ken het inderdaad niet. Nee ik wilde eigenlijk ook niet heen, maar hij stond er op dat hij echt in attracties zou gaan. Ach en als hij daar blij van word , vooruit dan maar.
  Moderator zaterdag 11 januari 2020 @ 20:17:50 #246
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_190983523
Eind van de ochtend op de fiets naar de stad. Even door 't forum, rondje door het centrum, tulpen van de markt en wat fruit gehaald. Broodjes gehaald en weer naar huis.

Heb wel weer zin in het voorjaar O+
pi_190987308
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 20:17 schreef Rene het volgende:
Eind van de ochtend op de fiets naar de stad. Even door 't forum, rondje door het centrum, tulpen van de markt en wat fruit gehaald. Broodjes gehaald en weer naar huis.

Qua temperatuur is het al bijna lente. In ieder geval geen winter. :P
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  Moderator zaterdag 11 januari 2020 @ 23:34:02 #248
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_190987710
Sjaal en handschoenen waren geen overbodige luxe. En die wind ;(
  zondag 12 januari 2020 @ 00:35:20 #249
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190989146
quote:

Hoe lang fiets je er eigenlijk over?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 12 januari 2020 @ 07:03:27 #250
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_190991220
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 00:35 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hoe lang fiets je er eigenlijk over?
Wind mee 17 min laatst. Maar normaal 20/25min? Met de gewone fiets
  zondag 12 januari 2020 @ 11:12:44 #251
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190992403
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 07:03 schreef Rene het volgende:

[..]

Wind mee 17 min laatst. Maar normaal 20/25min? Met de gewone fiets
Oh nog een aardig endje wel! Maar er komt een handigere weg toch? Of wauwel ik onzin?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 12 januari 2020 @ 11:58:32 #252
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_190992871
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh nog een aardig endje wel! Maar er komt een handigere weg toch? Of wauwel ik onzin?
Ja en nee. Het zal íets schelen maar niet de wereld.
  zondag 12 januari 2020 @ 12:33:15 #253
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190993306
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 11:58 schreef Rene het volgende:

[..]

Ja en nee. Het zal íets schelen maar niet de wereld.
Oh, da’s jammer. Zijn er eigenlijk al (winkel)voorzieningen in de buurt?
Neem aan dat je niet voor elk busje zout naar Stad hoeft?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 12 januari 2020 @ 12:58:39 #254
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_190993655
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 12:33 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh, da’s jammer. Zijn er eigenlijk al (winkel)voorzieningen in de buurt?
Neem aan dat je niet voor elk busje zout naar Stad hoeft?
Lewenborg. Harkstede. En met een jaar een supermarkt
  zondag 12 januari 2020 @ 13:21:10 #255
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190993947
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 12:58 schreef Rene het volgende:

[..]

Lewenborg. Harkstede. En met een jaar een supermarkt
O dat is fijn!
Daardoor wordt een wijk vaak ook wat levendiger. Als je je buurman bij de super tegenkomt, bedoel ik.

Het is/wordt allemaal erg mooi daar!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_190998400
quote:

Wacht maar tot het weer zwart ziet van de Duutsers die op de bloemen afkomen.
Doei
  Moderator zondag 12 januari 2020 @ 20:28:56 #257
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_190999706
quote:
3s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:04 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Wacht maar tot het weer zwart ziet van de Duutsers die op de bloemen afkomen.
Fair enough ;(
pi_191742920
TILBURGED

En tevens gecoronariseerd
  Moderator vrijdag 28 februari 2020 @ 22:56:43 #259
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_191744765
Neuh
  vrijdag 10 april 2020 @ 19:16:34 #260
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192556214
Woont er niemand meer in Groningen??

Sinds 3 week heb een allerliefst (en veel te duur) koopwoning gekocht in Oosterparkwijk. Best jammer dat nu even helemaal niks kan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 10 april 2020 @ 20:30:20 #261
269692 Divje
brr brr patapim
pi_192557507
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:

Sinds 3 week heb een allerliefst (en veel te duur) koopwoning gekocht in Oosterparkwijk. Best jammer dat nu even helemaal niks kan
:W
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 10 april 2020 @ 20:50:44 #262
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_192557822
quote:

:W
  vrijdag 10 april 2020 @ 21:17:48 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192558292
Jeeej.... mensen :W

Ben zelf 43 en na een relatie van 12 jaar, dat uit ging, moest ik toch wat anders zoeken.
Van oorsprong een Friezin maar ik altijd gezegd: Als ik ooit alleen kom, dan wil ik in de stad wonen.

Nou is er in deze tijd sowieso nergens wat te beleven, dit is voor iedereen een "dooie" boel

UMCG is kruipend te doen dat is wel handig >:)
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Eindredactie Games vrijdag 10 april 2020 @ 21:20:51 #264
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_192558343
quote:

Leuk, welkom.

Enne, waarom kan er niets dan? Doel je op klussen/verbouwen of recreatie? :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 10 april 2020 @ 21:44:42 #265
Maffe Fries
pi_192558790
quote:

Welkom in de stad. Oosterparkwijk is van oudsher een volkswijk
  vrijdag 10 april 2020 @ 23:41:20 #266
269692 Divje
brr brr patapim
pi_192560818
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeeej.... mensen :W

Ben zelf 43 en na een relatie van 12 jaar, dat uit ging, moest ik toch wat anders zoeken.
Van oorsprong een Friezin maar ik altijd gezegd: Als ik ooit alleen kom, dan wil ik in de stad wonen.

Nou is er in deze tijd sowieso nergens wat te beleven, dit is voor iedereen een "dooie" boel

UMCG is kruipend te doen dat is wel handig >:)
Welkom O+
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 12 april 2020 @ 16:59:26 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192582913
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2020 21:20 schreef 2dope het volgende:

[..]

Leuk, welkom.

Enne, waarom kan er niets dan? Doel je op klussen/verbouwen of recreatie? :P
Nou ja, binnenstad uitgestorven... In huis dingen laten installeren of gewoon iemand op visite krijgen... Het is nu even niet zo. Het is half af zeg maar..

Een volkswijk, dat klopt maar dat wil niet zeggen dat de mensen niet aardig zijn. Ergens pas ik er wel in ofzo.
Gisteren een oudere meneer die zeulde met 2 zware tassen. Liep hem voorbij en groette hem. Hij groette terug.
Ik zei: "meneer kan ik wat voor u dragen want dit is allemaal wel heel zwaar, als u de zwaarste tas op de grond zet dan pak ik het zometeen op dan loop ik achter u aan"
Nou tevreden man, dat vind ik zo fijn om te doen
  zondag 12 april 2020 @ 17:13:31 #268
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_192583112
quote:

Toch niet van die koude kak in dat nieuwbouwstuk he?
Ik ga naar huis.
  zondag 12 april 2020 @ 17:16:47 #269
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192583165
quote:
11s.gif Op zondag 12 april 2020 17:13 schreef nietzman het volgende:

[..]

Toch niet van die koude kak in dat nieuwbouwstuk he?
Nope, poep nog gewoon warm
  zondag 12 april 2020 @ 17:21:02 #270
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_192583225
Ah jammer anders waren we buren.
Ik ga naar huis.
  zondag 12 april 2020 @ 21:08:31 #271
445804 Opsonisatie
cheat codes
pi_192586852
Nog wel. Kan niet wachten om als trashy studenty over de Grote Markt te paraderen om later mijzelf klem te zuipen in de Poele.

Quarantaine doet rare dingen met je. ;(

#goals.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  zondag 12 april 2020 @ 21:10:08 #272
445804 Opsonisatie
cheat codes
pi_192586894
quote:

En welkom!!
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 april 2020 @ 21:58:26 #273
Maffe Fries
pi_192587808
quote:
10s.gif Op zondag 12 april 2020 21:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Nog wel. Kan niet wachten om als trashy studenty over de Grote Markt te paraderen om later mijzelf klem te zuipen in de Poele.

Quarantaine doet rare dingen met je. ;(

#goals.
Tsja, ik heb deze weken al menig rood licht genegeerd :@

Moet nog steeds gewoon naar mijn werk
  Moderator vrijdag 17 april 2020 @ 08:54:14 #274
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_192660590
Ik mis het fietsen door de oosterpark. Veelvuldig langs Nietz zijn casa te scheuren. Met mn klantjes in de Korreweg te babbelen. Ik mis, jaja, kantoortuinen :'( !! En de lekkere gehaktbal in de kantine O+ !
  vrijdag 17 april 2020 @ 10:53:41 #275
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_192662442
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 08:54 schreef Rene het volgende:
Ik mis het fietsen door de oosterpark. Veelvuldig langs Nietz zijn casa te scheuren. Met mn klantjes in de Korreweg te babbelen. Ik mis, jaja, kantoortuinen :'( !! En de lekkere gehaktbal in de kantine O+ !
Je klantjes? :o
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator vrijdag 17 april 2020 @ 11:24:16 #276
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_192662976
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Je klantjes? :o
Clientele 8-)
  Eindredactie Games vrijdag 17 april 2020 @ 11:41:54 #277
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_192663280
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 08:54 schreef Rene het volgende:
Volgens mij kan alles wat je noemt nog steeds?! Behalve die gehaktballen misschien :P

Ik ben vooralsnog bijzonder content met de thuiswerksituatie. Beetje werk afwisselen met thuisklusjes is best bevorderlijk voor mijn productiviteit heb ik gemerkt.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 17 april 2020 @ 11:42:24 #278
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_192663296
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:24 schreef Rene het volgende:

[..]

Clientele 8-)
Ik dacht even dat je op een scootertje wat handel dreef. 8-)
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator vrijdag 17 april 2020 @ 11:51:05 #279
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_192663460
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:41 schreef 2dope het volgende:

[..]

Volgens mij kan alles wat je noemt nog steeds?! Behalve die gehaktballen misschien :P

Ik ben vooralsnog bijzonder content met de thuiswerksituatie. Beetje werk afwisselen met thuisklusjes is best bevorderlijk voor mijn productiviteit heb ik gemerkt.
Ik loop enigszins vast met huis thuiswerken. Ik mis vooral het op pad zijn met een goed doel en om leuke gesprekken te voeren 'for the better cause'.
Mijn goede bedoelingen en ook dat van mn clienten komt niet meer goed aan telefonisch. Veel ruis. Past ook wel bij de doelgroep
  vrijdag 17 april 2020 @ 12:46:39 #280
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192664494
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:51 schreef Rene het volgende:

[..]

Ik loop enigszins vast met huis thuiswerken. Ik mis vooral het op pad zijn met een goed doel en om leuke gesprekken te voeren 'for the better cause'.
Mijn goede bedoelingen en ook dat van mn clienten komt niet meer goed aan telefonisch. Veel ruis. Past ook wel bij de doelgroep
Je tofheid komt face-to-face beter over?

Hier lukt het toch ook?! :D
  Moderator vrijdag 17 april 2020 @ 12:50:27 #281
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_192664567
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 12:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je tofheid komt face-to-face beter over?

Hier lukt het toch ook?! :D
Ik moet niets van jullie en vice versa. Maar bij mijn cliënten wel. Dus dan wordt de gezelligheid bedrukt. Dan kan ik niet shinen bij de mensen met mijn uitermate goed gemutste glimlach. Telefonisch kom ik dan toch niet zo uit de verf 8-) :7
  Eindredactie Games vrijdag 17 april 2020 @ 16:39:12 #282
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_192668594
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:51 schreef Rene het volgende:

[..]

Snap ik. Jij deed iets advocaturigs/juridischigs toch? Microsoft Teamsen een optie?
Al is dat ook geen volwaardige vervanger van face2face meeten natuurlijk.
  Eindredactie Games vrijdag 17 april 2020 @ 16:42:43 #283
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_192668652
Weet iemand hoe vaak de oudpapiercontainers in stad geleegd worden? Is dat met een bepaalde interval? Ik heb een straat verderop twee oudpapiercontainers staan die letterlijk elke dag (weer) vol zitten.

Mogelijk heeft het nog te maken met het bericht van eind maart dat er tijdelijk geen oud papier opgehaald zou worden, dat iedereen zich massaal tot de openbare containers wendt. Inmiddels is dat allemaal alweer teruggedraaid.
  Moderator vrijdag 17 april 2020 @ 17:47:10 #284
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_192669762
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:39 schreef 2dope het volgende:

[..]

Snap ik. Jij deed iets advocaturigs/juridischigs toch? Microsoft Teamsen een optie?
Al is dat ook geen volwaardige vervanger van face2face meeten natuurlijk.
Ik werk met de onderkant van de samenleving. Werkt vaak niet zo. Helaas ;(
  vrijdag 17 april 2020 @ 17:56:05 #285
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_192669936
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:42 schreef 2dope het volgende:
Weet iemand hoe vaak de oudpapiercontainers in stad geleegd worden? Is dat met een bepaalde interval? Ik heb een straat verderop twee oudpapiercontainers staan die letterlijk elke dag (weer) vol zitten.

Mogelijk heeft het nog te maken met het bericht van eind maart dat er tijdelijk geen oud papier opgehaald zou worden, dat iedereen zich massaal tot de openbare containers wendt. Inmiddels is dat allemaal alweer teruggedraaid.
Er wordt ook meer besteld, aan pakjes.

Maar komen de verenigingen nu dus weer langs voor het papier?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eindredactie Games vrijdag 17 april 2020 @ 18:05:19 #286
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_192670095
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Er wordt ook meer besteld, aan pakjes.

Maar komen de verenigingen nu dus weer langs voor het papier?
Ja, al sinds 6 april weer, zie dit. Kwam ik zelf net te laat achter... Maar ik breng het sowieso liever zelf weg, ben altijd wat huiverig dat als ik het bij de weg zet dat er allerlei zooi de straat over waait :P
  vrijdag 17 april 2020 @ 18:28:22 #287
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_192670605
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2020 18:05 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ja, al sinds 6 april weer, zie dit. Kwam ik zelf net te laat achter... Maar ik breng het sowieso liever zelf weg, ben altijd wat huiverig dat als ik het bij de weg zet dat er allerlei zooi de straat over waait :P
Ah dank. Wist ik niet.

Al brengen wij dozen ook vaak zelf weg (als de katten even niet opletten).
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator vrijdag 17 april 2020 @ 20:15:44 #288
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_192673002
We hebben gewoon een blauwe bak. Die wordt eens per maand netjes opgehaald.
pi_192719685
quote:

Nee, er woont niemand meer. Niet gezien hoe stil het op straat is? De mensen die er lopen zijn verdwaald en hebben de afslag naar Amsterdam (🤮) gemist ;)
pi_192719693
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2020 20:15 schreef Rene het volgende:
We hebben gewoon een blauwe bak. Die wordt eens per maand netjes opgehaald.
Same here.
  Moderator maandag 20 april 2020 @ 19:09:30 #291
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_192719837
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 19:01 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Nee, er woont niemand meer. Niet gezien hoe stil het op straat is? De mensen die er lopen zijn verdwaald en hebben de afslag naar Amsterdam (🤮) gemist ;)
En zijn allemaal corona houdende types. In groningen kennen we dat nauwelijks 8-) !
pi_192899018
https://www.telegraaf.nl/(...)ie-in-groningse-flat

Hmm niet gehoord, wel een ambulance die Voorbij kwam, iemand die daar in oost woont ? (Ik woon in west)
  zaterdag 2 mei 2020 @ 00:41:20 #293
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_192901382
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 22:04 schreef King_Merc het volgende:

Hmm niet gehoord, wel een ambulance die Voorbij kwam, iemand die daar in oost woont ? (Ik woon in west)
Jeetje... heftig! Ik heb in het huis ernaast gewoond. Gaskachel ontploft gok ik. Rotdingen.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 mei 2020 @ 19:42:00 #294
Maffe Fries
pi_192911507
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 00:41 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jeetje... heftig! Ik heb in het huis ernaast gewoond. Gaskachel ontploft gok ik. Rotdingen.
blijkt een oventje te zijn geweest. Gelukkig waren er maar twee gewonden. Had veel erger af kunnen lopen
  zaterdag 2 mei 2020 @ 19:46:07 #295
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_192911591
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 19:42 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

blijkt een oventje te zijn geweest. Gelukkig waren er maar twee gewonden. Had veel erger af kunnen lopen
Ja idd, zag zonet klein filmpje van de binnenkant. Damn.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 21:35:57 #296
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_192914024
https://www.dvhn.nl/groni(...)vonden-25628295.html

Ben ik blij dat ik daar niet meer woon zeg. Wat een geauwhoer.
  Moderator zaterdag 2 mei 2020 @ 23:29:47 #297
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_192917008
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 22:04 schreef King_Merc het volgende:

Tokkieflat. Man man man.
Beijum, Lewenborg, Selwerd, Paddepoel en Korreweg hoef ik liever niet te wonen :7
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 mei 2020 @ 23:36:58 #298
Maffe Fries
pi_192917222
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 21:35 schreef LPFAN het volgende:
https://www.dvhn.nl/groni(...)vonden-25628295.html

Ben ik blij dat ik daar niet meer woon zeg. Wat een geauwhoer.
Ook nog eens gevonden in het appartement waar het gisteren mis ging
  zaterdag 2 mei 2020 @ 23:44:58 #299
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192917493
Dus niks ontploft oventje.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 23:51:22 #300
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_192917665
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 23:44 schreef Lienekien het volgende:
Dus niks ontploft oventje.
Nee idd..

De flat heeft een fb pagina waar ik nog steeds in zit en zo te lezen mag nog niemand hun huis in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')