Volgens mij kan alles wat je noemt nog steeds?! Behalve die gehaktballen misschienquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:54 schreef Rene het volgende:
Ik mis het fietsen door de oosterpark. Veelvuldig langs Nietz zijn casa te scheuren. Met mn klantjes in de Korreweg te babbelen. Ik mis, jaja, kantoortuinen!! En de lekkere gehaktbal in de kantine
!
Ik loop enigszins vast met huis thuiswerken. Ik mis vooral het op pad zijn met een goed doel en om leuke gesprekken te voeren 'for the better cause'.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Volgens mij kan alles wat je noemt nog steeds?! Behalve die gehaktballen misschien
Ik ben vooralsnog bijzonder content met de thuiswerksituatie. Beetje werk afwisselen met thuisklusjes is best bevorderlijk voor mijn productiviteit heb ik gemerkt.
Je tofheid komt face-to-face beter over?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:51 schreef Rene het volgende:
[..]
Ik loop enigszins vast met huis thuiswerken. Ik mis vooral het op pad zijn met een goed doel en om leuke gesprekken te voeren 'for the better cause'.
Mijn goede bedoelingen en ook dat van mn clienten komt niet meer goed aan telefonisch. Veel ruis. Past ook wel bij de doelgroep
Ik moet niets van jullie en vice versa. Maar bij mijn cliënten wel. Dus dan wordt de gezelligheid bedrukt. Dan kan ik niet shinen bij de mensen met mijn uitermate goed gemutste glimlach. Telefonisch kom ik dan toch niet zo uit de verfquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je tofheid komt face-to-face beter over?
Hier lukt het toch ook?!
Snap ik. Jij deed iets advocaturigs/juridischigs toch? Microsoft Teamsen een optie?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:51 schreef Rene het volgende:
[..]
Ik loop enigszins vast met huis thuiswerken. Ik mis vooral het op pad zijn met een goed doel en om leuke gesprekken te voeren 'for the better cause'.
Mijn goede bedoelingen en ook dat van mn clienten komt niet meer goed aan telefonisch. Veel ruis. Past ook wel bij de doelgroep
Ik werk met de onderkant van de samenleving. Werkt vaak niet zo. Helaasquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Snap ik. Jij deed iets advocaturigs/juridischigs toch? Microsoft Teamsen een optie?
Al is dat ook geen volwaardige vervanger van face2face meeten natuurlijk.
Er wordt ook meer besteld, aan pakjes.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:42 schreef 2dope het volgende:
Weet iemand hoe vaak de oudpapiercontainers in stad geleegd worden? Is dat met een bepaalde interval? Ik heb een straat verderop twee oudpapiercontainers staan die letterlijk elke dag (weer) vol zitten.
Mogelijk heeft het nog te maken met het bericht van eind maart dat er tijdelijk geen oud papier opgehaald zou worden, dat iedereen zich massaal tot de openbare containers wendt. Inmiddels is dat allemaal alweer teruggedraaid.
Ja, al sinds 6 april weer, zie dit. Kwam ik zelf net te laat achter... Maar ik breng het sowieso liever zelf weg, ben altijd wat huiverig dat als ik het bij de weg zet dat er allerlei zooi de straat over waaitquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er wordt ook meer besteld, aan pakjes.
Maar komen de verenigingen nu dus weer langs voor het papier?
Ah dank. Wist ik niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, al sinds 6 april weer, zie dit. Kwam ik zelf net te laat achter... Maar ik breng het sowieso liever zelf weg, ben altijd wat huiverig dat als ik het bij de weg zet dat er allerlei zooi de straat over waait
Nee, er woont niemand meer. Niet gezien hoe stil het op straat is? De mensen die er lopen zijn verdwaald en hebben de afslag naar Amsterdam (🤮) gemistquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Woont er niemand meer in Groningen??
Sinds 3 week heb een allerliefst (en veel te duur) koopwoning gekocht in Oosterparkwijk. Best jammer dat nu even helemaal niks kan
Same here.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:15 schreef Rene het volgende:
We hebben gewoon een blauwe bak. Die wordt eens per maand netjes opgehaald.
En zijn allemaal corona houdende types. In groningen kennen we dat nauwelijksquote:Op maandag 20 april 2020 19:01 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nee, er woont niemand meer. Niet gezien hoe stil het op straat is? De mensen die er lopen zijn verdwaald en hebben de afslag naar Amsterdam (🤮) gemist
Jeetje... heftig! Ik heb in het huis ernaast gewoond. Gaskachel ontploft gok ik. Rotdingen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:04 schreef King_Merc het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ie-in-groningse-flat
Hmm niet gehoord, wel een ambulance die Voorbij kwam, iemand die daar in oost woont ? (Ik woon in west)
blijkt een oventje te zijn geweest. Gelukkig waren er maar twee gewonden. Had veel erger af kunnen lopenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:41 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jeetje... heftig! Ik heb in het huis ernaast gewoond. Gaskachel ontploft gok ik. Rotdingen.
Ja idd, zag zonet klein filmpje van de binnenkant. Damn.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
blijkt een oventje te zijn geweest. Gelukkig waren er maar twee gewonden. Had veel erger af kunnen lopen
Tokkieflat. Man man man.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:04 schreef King_Merc het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ie-in-groningse-flat
Hmm niet gehoord, wel een ambulance die Voorbij kwam, iemand die daar in oost woont ? (Ik woon in west)
Ook nog eens gevonden in het appartement waar het gisteren mis gingquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:35 schreef LPFAN het volgende:
https://www.dvhn.nl/groni(...)vonden-25628295.html
Ben ik blij dat ik daar niet meer woon zeg. Wat een geauwhoer.
Nee idd..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |