Ja, er wonen een hoop beroepszeikers in Groningen.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:18 schreef Chandler het volgende:
[..]
Vandaar dat ik daar weinig mensen meer zie, was laatste jaren erg druk daar!
[..]
Dat had ik idd al vernomen! wel fijn om te zien dat er invulling komt... maar qua toekomst ben ik niet erg optimistisch... maar dat zal een Gronings ding zijn (te nuchter)
Dank voor je reactie!
Jij noemt het zo, ik noem het nuchter, maar goed alle respect!quote:Op donderdag 26 december 2019 08:29 schreef Lienekien het volgende:
Ja, er wonen een hoop beroepszeikers in Groningen.
We zullen het zien, ik ben echter bang dat het een hoop weg gegooid geld is, prestige project..quote:Op donderdag 26 december 2019 16:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hou mijn hart ook wel een beetje vast hoor. Ben benieuwd hoe het gebouw er over een paar jaar voor staat. Vind het wel erg mooi.
Kritische noot:
https://www.dvhn.nl/Menin(...)-Forum-25163492.html
Hoe moet de historie van Groningen op deze manier tentoon gesteld worden? ben benieuwd achter dat idee ;-) en het kleine marktje zal ongetwijfeld gezellig worden, het feithuis zal daar zeker een stevige duit in het zakje doen om daar nog meer duitjes uit te halen!.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het oorspronkelijke idee, om de historie van Groningen ook hier naar voren te laten komen, was dan ook zonde om weg te doen. Waar ik trouwens wel naar uitkijk is van het zomer. Eens zien of die Nieuwe Markt een gezellig pleintje wordt
Moi.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:19 schreef cuteflower89 het volgende:
Nog de beste wensen mensen!!! Nog een Groningse hier
Ik sinds ik hier kwam studeren, alweer ruim 30 jaar geleden.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 08:20 schreef cuteflower89 het volgende:
@:lienekien ja eigenlijk mijn hele leven al. Jij? Bevalt me overigens prima hier in de stad:)
Ja inderdaad. Wat voor studie heb je gedaan dan ? Ik ben vandaag even met mijn zoon naar kerstplaza geweest, nu weer lekker thuis met de kachel aanquote:Op zaterdag 4 januari 2020 08:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik sinds ik hier kwam studeren, alweer ruim 30 jaar geleden.Ik wil ook eigenlijk niet meer weg.
Een die er niet meer is, althans, niet met deze benaming. Nederlandse taal- en letterkunde.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:53 schreef cuteflower89 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wat voor studie heb je gedaan dan ? Ik ben vandaag even met mijn zoon naar kerstplaza geweest, nu weer lekker thuis met de kachel aan
Ah okay. Ken het inderdaad niet. Nee ik wilde eigenlijk ook niet heen, maar hij stond er op dat hij echt in attracties zou gaan. Ach en als hij daar blij van word , vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een die er niet meer is, althans, niet met deze benaming. Nederlandse taal- en letterkunde.
Kerstplaza laten wij aan ons voorbijgaan (geen kinderen en verder zelf ook geen interesse).
Qua temperatuur is het al bijna lente. In ieder geval geen winter.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:17 schreef Rene het volgende:
Eind van de ochtend op de fiets naar de stad. Even door 't forum, rondje door het centrum, tulpen van de markt en wat fruit gehaald. Broodjes gehaald en weer naar huis.
Heb wel weer zin in het voorjaar
Hoe lang fiets je er eigenlijk over?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:17 schreef Rene het volgende:
Eind van de ochtend op de fiets naar de stad. Even door 't forum, rondje door het centrum, tulpen van de markt en wat fruit gehaald. Broodjes gehaald en weer naar huis.
Heb wel weer zin in het voorjaar
Wind mee 17 min laatst. Maar normaal 20/25min? Met de gewone fietsquote:Op zondag 12 januari 2020 00:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe lang fiets je er eigenlijk over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |