quote:
Klinkt niet als veelquote:Op woensdag 21 november 2018 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
ik geloof dat ze het over 44,6% opkomst hebben.
quote:
Nog mensen de toegang moeten ontzeggen of waarschuwen dat mensen niet met zijn tweeën in een hokje mogen staanquote:Op donderdag 22 november 2018 00:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Was weer een enerverende dag. als voorzitter van een stembureau
Nee, alles verliep helemaal primaquote:Op donderdag 22 november 2018 08:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nog mensen de toegang moeten ontzeggen of waarschuwen dat mensen niet met zijn tweeën in een hokje mogen staan?
quote:
Aaah zo dus. Nee dan snap ik het wel. Was je een beetje in de juiste stemming?quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..].
Nee, zo’n rondje roodkrabbelen bij een stemhokje en het dan in een container duwen. Snap je, dat soort stemmen.
Heb jij de studentencabaret gewonnen?quote:Op zaterdag 24 november 2018 18:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Aaah zo dus. Nee dan snap ik het wel. Was je een beetje in de juiste stemming?
Uiteraard. Wie anders ?quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij de studentencabaret gewonnen?
Ik stond erbij en ik keek ernaar!quote:Op donderdag 6 december 2018 15:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En weer een aanvaring tegen een brug aan ..
Terechte klacht.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dichtsbijzijnde supermarkt is nu Coop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |