Ik woonde aan die kant, nu aan de overkant.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ha buurman, misschien tot eens een keer in Tante Truus of de Koffer
[..]
Maat van mij zit in de Grote Leliestraat. Ook regelmatig rondgehangen.
Goeddquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hey jij !Hoe is het met je
?
Nice, met mij ook. Jep, woon er nu 2 maand alweer.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:35 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Goedden met jou? Al verhuisd inmiddels?
Oh nice, tijd gaat snel. Zal zo ff zwaaien, kom er langs in de busquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice, met mij ook. Jep, woon er nu 2 maand alweer.
Ah verrek, ik zit op het werk.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:39 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Oh nice, tijd gaat snel. Zal zo ff zwaaien, kom er langs in de bus
Jammerquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ah verrek, ik zit op het werk.
Waar is dat, dan fiets ik zo even langs.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ah verrek, ik zit op het werk.
DUO gebouw, of we doen eem koffie bij Pernikkelquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar is dat, dan fiets ik zo even langs.
Ja, Pernikkel!quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
DUO gebouw, of we doen eem koffie bij Pernikkel
Vriend, welkomquote:Op zondag 6 oktober 2019 11:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Danku! Tot nu toe erg goed.
[..]
[..]
Moi!
[..]
Ja, prima. Zit in een gloednieuw appartement.
Ben zeker bekend. Werk al jaren in Groningen
[..]
Moi
Een van mijn jeugdvrienden woonde daar een tijd boven de herenkapper. De kapper is van zijn oom/opa.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice, woon ik nu ook. Dichtbij de Mac.
Thanks man!quote:
De koffie werd koud, heb hem zelf maar opgedronkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
De koffie werd koud, heb hem zelf maar opgedronkenJa, sorry. Moest nog eem wat scoren in stad bie de parfurmerie en toen naar huis om eten te koken voor mijn man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The love you take is equal to the love you make.
Ja, we zagen het ook. Mooie verhalen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:31 schreef AnneX het volgende:
Nu de Olle Grieze op npo2. Leuk hoor.
Wat een ravage was de Grote Markt in 1945.
Kende alleen de verhalen van oma en opa.
Morgen! Bioscoop!quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie is er al geweest?
Nog éven getwijfeld of we zouden aansluiten bij de Forum-rij gisterenavond. Maar toen lonkte een biertje drinken bij de Kroeg van Klaas toch meer.
Deze week maar eens op het gemak een kijkje nemen. Het zag er van de buitenkant in elk geval al mooi uit gisteren!
Yes. Om 17u met twee collega’s in de rij gestaan. Mooi gebouw. Ramdruk wel. We zijn bewust gelijk naar boven gegaan. Een IPAtje gedronken. Goede sfeer in de bar gekomen bovenin! Dakterras is zeker mooi! De bibliotheken overgeslagen. Bioscoopzalen zijn mooi geworden! Verder gewoon leuke atmosfeer. Wel benieuwd hoe je stilte zones wilt creëeren bij de bibliotheken, maar dat zullen we zienquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie is er al geweest?
Nog éven getwijfeld of we zouden aansluiten bij de Forum-rij gisterenavond. Maar toen lonkte een biertje drinken bij de Kroeg van Klaas toch meer.
Deze week maar eens op het gemak een kijkje nemen. Het zag er van de buitenkant in elk geval al mooi uit gisteren!
Moest je lang in de rij staan?quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:54 schreef Rene het volgende:
[..]
Yes. Om 17u met twee collega’s in de rij gestaan. Mooi gebouw. Ramdruk wel. We zijn bewust gelijk naar boven gegaan. Een IPAtje gedronken. Goede sfeer in de bar gekomen bovenin! Dakterras is zeker mooi! De bibliotheken overgeslagen. Bioscoopzalen zijn mooi geworden! Verder gewoon leuke atmosfeer. Wel benieuwd hoe je stilte zones wilt creëeren bij de bibliotheken, maar dat zullen we zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |